Кабаков, Ю. (кандидат технических наук; аудитор із менеджменту якості й екологічному менеджменту).
    Соціальна відповідальність - основа інтегральної моделі досконалості / Ю. Кабаков // Стандартизація. Сертифікація. Якість : науково-технічний журнал. - 2011. - № 5. - С. 49-52. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 30ц
Рубрики: Техника
   Стандартизация. Контроль качества

   Техніка

   Стандартизація. Контроль якості

Кл.слова (ненормовані):
стандартизація -- стандартизация -- соціальна відповідальність -- социальная ответственность -- інтегральна модель -- интегральная модель -- сучасні компанії -- современные компании -- принципи соціальної відповідальності -- принципы социальной ответственности -- інструменти соціальної відповідальності -- инструменты социальной ответственности
Анотація: Наведено основні принципи та інструменти забезпечення соціальної відповідальності сучасних компаній.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Назаренко, К. С.
    Соціальна відповідальність українських мас-медіа як об'єкт соціологічного аналізу [Текст] / К. С. Назаренко // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2016. - № 8. - С. 155-159. - Література : 10 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 60.56
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
мас-медіа -- масс-медиа -- социальная ответственность -- социология журналистики -- социология СМИ -- соціальна відповідальність -- соціологія журналістики -- соціологія ЗМІ -- засоби масової інформації -- средства массовой информации -- принципи соціальної відповідальності -- принципы социальной ответственности
Анотація: Присвячена аналізу соціальної відповідальності як соціологічного поняття та соціального фе- номена на прикладі мас-медіа. Наведено визначення поняття «соціальна відповідальність мас-медіа», а також запропоноване авторське трактування. У результаті аналізу аспектів медійної етики та професійних кодексів, виявлені основні журналістські стандарти, якими журналісти керуються у своїй професійній діяльності. Охарактеризовано принципи соціальної відповідальності мас-медіа серед яких: робота відповідно до законодавчих норм; слідування морально-етичним стандартам; реалізація соціальних проектів; підтримка благодійних ініціатив. Описані стандарти діяльності засобів масової комунікації, а саме: об’єктивність; достовірність (посилання на джерела); точність; оперативність; відокремлення фактів від коментарів; баланс думок і точок зору; повнота представлення фактів та інформації. У статті зазначається, що поведінку медійників можна вважати соціально відповідальною, якщо вона відповідає стандартам журналістики. Зазначається, що сучасність вимагає від мас-медіа нової місії — бути не просто інформаційним рупором для суспільства, а стати особливим простором соціальної інтеракції.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)