Киселиця, Лідія (методист з виховної роботи; спеціаліст вищої категорії; вчитель-методист; відмінник освіти України).
    Роль психологічного супроводу в управлінні школою повного дня / Л. Киселиця // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 7. - С. 28-31 : табл. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.204
Рубрики: Школоведение
   Школознавство

Кл.слова (ненормовані):
управління школою -- школа повного дня -- психолого-педагогічний супровід -- освітній процес -- психологічний супровід -- планування психологічного супровіду -- практичні психологі -- моніторингові дослідження -- досвід гімназій -- управление школой -- школа полного дня -- психолого-педагогическое сопровождение -- образовательный процесс -- психологическое сопровождение -- планирование психологического сопровождения -- практические психологи -- мониторинговые исследования -- опыт гимназий -- психологическая служба школы
Анотація: Про функції психологічної служби гімназії. Про цілі та завдання психологічного супроводу дитини в гімназії, про основні напрямки практичної діяльності психолога в гімназії. Досвід роботи гімназії "Ерудит" м. Києва.


Дод.точки доступу:
Моніторингові дослідження психічного, фізичного та морального здоров'я учнів, педагогічна рада \о ней\; Ерудит, гімназія \о ней\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Шавровська, Наталія (кандидат психологічних наук; доцент кафедри психології психологічного факультету).
    Підготовка практичних психологів для закладів освіти / Н. Шавровська, Л. Смалиус // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 10. - С. 59-63. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
практична психологія -- практическая психология -- підготовка практичних психологів -- подготовка рпактических психологов -- психологічні служби -- психологические службы -- практичні психологі -- практические психологи -- форми роботи психологів -- формы работы психологов -- психолог навчального закладу -- психолог учебного заведения -- професійна діяльність психологів -- профессиональная деятельность психолога
Анотація: Представлено модель трирівневої підготовки майбутніх практичних психологів, застосування якої дасть змогу здійснювати у процесі навчання професійний вибір і поглиблювати професійну орієнтацію студентів; системно викладати основи наукової і практичної психології; формувати професійно значущі риси, особливості та навички практичної роботи спеціаліста. Визначено завдання, напрями і основні форми роботи психологів у закладах освіти.


Дод.точки доступу:
Смалиус, Людмила (старший викладач кафедри психології психологічного факультету)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Забаровська, С. М. (методист Чернігівського обласного центру практичної психології і соціальної роботи).
    Програма тренінгу емоційної компетентності для практичних психологів / С. М. Забаровська // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2013. - № 9. - С. 47-59 : табл. - (До картотеки практичного психолога та соціального працівника). - Бібліогр. наприкінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Експериментальна психологія
   Экспериментальная психология

Кл.слова (ненормовані):
емоційний інтелект -- тренінги емоційної компетентності -- тренинги эмоциональной компетентности -- программы тренингов -- програми тренінгів -- практичні психологи -- практические психологи -- эмоциональный интеллект -- моделі емоційного інтелекту -- модели эмоционального интеллекта -- моделі здібностей -- модели способностей -- інтегративні моделі -- интегративные модели -- класифікації емоцій -- классификации эмоций -- емоційна компетентність -- эмоциональная компетентность
Анотація: Пропонуються вправи за програмою тренінгу емоційної компетентності для практичних психологів.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017




    Панок, В. Г. (доктор психологічних наук; директор Українського НМЦ практичної психології та соціальної роботи НАПН України).
    Стан і стратегічні напрями розвитку психологічної служби системи освіти / В. Г. Панок // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2013. - № 8. - С. 1-7 : графіки, а-табл. - (Вісті психологічної служби). - Згадується Крим.
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Психологічні служби
   Психологические службы

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- соціально-педагогічний супровід -- психологічний супровід -- социально-педагогическое сопровождение -- психологическое сопровождение -- ефективність роботи -- эффективность работы -- психологічна служба -- психологическая служба -- практичні психологи -- практические психологи -- соціальні працівники -- социальные работники -- методисти -- методисты
Анотація: Обговорюється проблематика нестачі працівників соціальних служб на території України. Пропонуються стратегічні напрями розвитку психологічної служби на період 2013-2017 рр.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Дод.точки доступу:
Концепція розвитку психологічної служби системи освіти України на період до 2012 р., наказ МОНУ від 19. 06. 2008 р. № 554 \о произв.\; Міністерство освіти України \о нем\; Про покращення соціально-педагогічного і психологічного супроводу навчально-виховного процесу у вищих навчальних закладах III-VI рівнів акредитації, наказ Міністерства освіти і науки України від 30 грудня 2009 р. № 1248 \о произв.\




    Забаровська, С. М. (методист Чернігівського обласного центру практичної психології та соціальної роботи).
    Емоційна компетентність як умова підтримання психологічного благополуччя практичного психолога / С. М. Забаровська // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2013. - № 8. - С. 8-12 : табл. - (Школа практичного психолога та соціального працівника). - Бібліогр. наприкінці ст.
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Експериментальна психологія
   Экспериментальная психология

Кл.слова (ненормовані):
психологічне благополуччя -- психологическое благополучие -- емпіричні дослідження -- эспирические исследования -- практичні психологи -- практические психологи -- емоційний інтелект -- эмоциональный интеллект -- модель емоційного інтелекту -- модель эмоционального интеллекта -- модель здібностей -- модель способностей -- інтегративна модель -- интегративная модель -- емоційна компетентність -- эмоциональная компетентность -- психосоматичне здоров'я -- психосоматическое здоровье -- саморегуляція -- саморегуляция
Анотація: Пропонуються результати емпіричного дослідження залежності відчуття психологічного благополуччя практичних психологів від рівня їх емоційного інтелекту.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Дод.точки доступу:
Шкала психологічного благополуччя К. Ріффа, опитувальник \о произв.\; Шкали і субшкали опитувальника Емін Д. Люсіна \о произв.\




    Кухарчук, Ірина (доцент Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка).
    Порушення лексичних норм української мови у мовленні майбутніх практичних психологів / І. Кухарчук // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 5. - С. 60-64. - Література : С.64 : 5 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
культура мовлення -- культура речи -- лексические нормы -- лексичні норми -- методика викладання української мови -- методика викладання української мови у ВНЗ -- методика викладання філологічних дисциплін -- методика преподавания украинского языка -- методика преподавания украинского языка в вузе -- методика преподавания филологических дисциплин -- мовні норми -- практические психологи -- практичні психологи -- професійне мовлення -- профессиональная речь -- украинский язык -- українська мова -- фахова українська мова -- фахове мовлення -- языковые нормы
Анотація: Проаналізовано типові лексичні помилки у професійному мовленні майбутніх практичних психологів. З метою формування культури фахового мовлення на заняттях з української мови фахового спрямування подано систему вправ і завдань.





    Бадалова, М. В. (кандидат психологических наук; доцент кафедры общей психологии; Севастопольский городской гуманитарный университет).
    Смысловые ориентиры профессионального мышления практического психолога: интеллектуальная организация проблемного поля клиента и выбор средств решения консультативных задач / М. В. Бадалова // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. - № 10. - С. 5-11. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 88.36
Рубрики: Психология деятельности
   Психологія діяльності

Кл.слова (ненормовані):
профессиональное мышление психологов -- професійне мислення психологів -- смысловые ориентиры в профессиональном мышлении -- смислові орієнтири в професійному мисленні -- интеллектуальная культутра психологов -- інтелектальна культура психологів -- практические психологи -- практичні психологи -- клиенты -- клієнти -- проблемные поля клиентов -- проблемні поля клієнтів -- стратегии понимания клиентов -- стратегіїї розуміння клієнтів -- консультативные задачи -- консультативні задачі -- психологические нормы -- психологічні норми -- решение консультативных задач -- рішення консульутативних задач
Анотація: Обосновывается трактовка смысловых ориентиров профессионального мышления психолога-практика как одного из способов усвоения интеллектуальной культуры специалиста. Совокупность смысловых ориентиров мыслительной деятельности психолога отражает способы интеллектуальной организации проблемного поля клиента, выбор способов решения профессиональных задач, направления совершенствования интеллектуального ресурса.





    Рєпнова, Т. П. (кандидат психологічних наук; доцент кафедри психології та загальнонаукових дисциплін; Одеський інститут МАУП).
    Подолання наслідків впливу екстримальних умов на поведінку старших підлітків / Т. П. Рєпнова // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. - № 10. - С. 59-63. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 88.37
Рубрики: Психологія особистості
   Психология личности

Кл.слова (ненормовані):
старші підлітки -- старшие подростки -- практичні психологи -- практические психологи -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- психологічний супровід підлітків -- психологическое сопровождение подростков -- соціальна адаптація підлітків -- социальная адаптация подростков -- громадське життя підлітків -- общественная жизнь подростков -- психологічні служби вищих навчальних закладів -- психологические службы высших учебных заведений -- діяльність психологічної служби ВНЗ -- деятельность психологической службы ВУЗ -- екстримальні умови підлітків -- экстримальные условия подростков -- психологічні наслідки -- психологическия последствия -- дослідження психологічних проявів у підлітків -- исследования психологических проявлений у подростков -- психологічні особливості переживання екстремальних умов підлітків -- психологические особенности переживания экстримальных условий подростков -- самовизначення підлітків -- самоопределение подростков
Анотація: Йдеться про подолання екстримальних умов на поведінку старших підлітків. Розглянуто діяльність психологічних служб у вищих навчальних закладах та психологічний супровід підлітків практичними психологами. Сформовано результат самовизначення підлітків.





    Литвиненко, Ірина (кандидат психологічних наук; доцент; завідувач кафедри загальної та вікової психології).
    Вберегти дитинство - наш обов'язок / І. Литвиненко // Дошкільне виховання. - 2015. - № 6. - С. 4-9. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 88.8
Рубрики: Дитяча психологія
   Детская психология

Кл.слова (ненормовані):
дитяча психологія -- релігійне виховання -- робота з родинами -- батьківські збори -- індивідуальне консультування -- детская психология -- религиозное воспитание -- работа с семьями -- родительские сборы -- християнські традиції -- христианские традиции -- дари Дитинства -- дары Детства -- дари спілкування -- дары общения -- шанування батьків -- почитание родителей -- дар учнівства -- дар обучения -- практичні психологи -- практические психологи -- индивидуальное консультирование
Анотація: Щоб малята не втратили довіру до світу, мали змогу гармонійно розвиватися, ми повинні оберігати й плекати дитинство. Над чим поміркувати самим і як допомогти в цьому батькам вихованців, розповідає досвідчений психолог.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Дошк_вихов_2015_6\4.pdf
Утримувачі документа:
НБ МДУ




    Литвиненко, Ірина (кандидат психологічних наук; доцент; завідувач кафедри загальної та вікової психології).
    Допоможемо дітям прийняти правду життя / І. Литвиненко // Дошкільне виховання. - 2015. - № 9. - С. 8-12. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 88.413-8 + 88.94
Рубрики: Дитяча психологія
   Детская психология

Кл.слова (ненормовані):
донбаський синдром -- донбасский синдром -- психотравмувальні ситуації -- психотравматические ситуации -- індивідуальні психологічні путівники -- индивидуальные психологические путеводители -- дошкільнята -- дошкольники -- воєнні дії -- военные действия -- свідки воєнних дій -- свидетели военных действий -- практичні психологи -- практические психологи -- форми роботи з дошкільнятами -- формы работы с дошкольниками -- психологічна допомога дошкільнятам -- психологическая помощь дошкольникам -- індивідуальна психологічна допомога -- индивидуальная психологическая помощь -- індивідуальні бесіди -- индивидуальные беседы -- ігри-вправи -- игры-упражнения
Анотація: Даються відповіді на запитання як сформувати позитивне світосприйняття у дитини, як надати ефективну психологічну допомогу дітям,що постраждали внаслідок війни.

Утримувачі документа:
НБ МДУ

Дод.точки доступу:
Зеньківський, Василь Васильович (філософ; богослов; педагог; психолог ; 1881-1962) \про нього\; Я і життєві події, індівідуальна бесіда \о произв.\Я переможу страх, гра-вправа \о произв.\; У царстві природи,гра \о произв.\




    Спичак, Марія (практичний психолог-методист; практичний психолог Центру розвитку дитини).
    Питання наступності між дошкільною та початковою ланками освіти в контексті реалізації завдань Броварського НВО як Школи життєвого успіху / М. Спичак // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. - № 7/8. - С. 56-59. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.1
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Дошкільна педагогіка

   Дошкольная педагогика

Кл.слова (ненормовані):
дошкільна освіта -- дошкольное образование -- дошкільники -- дошкольники -- мотивація до навчання -- мотивация к обучению -- адаптація -- адаптация -- психічна адаптація дошкільників -- психическая адаптация дошкольников -- практичні психологи -- практические психологи -- психологічний супровід дошкільників -- психологическое сопровождение дошкольников
Анотація: Розкрито зімст понять "особистісно орієнтований підхід", "адаптація", "навчальна мотивація". Розглянуто основні аспекти роботи практичного психолога з дітьми та педагогічними працівниками у Броварському навчально-виховному об'єднанні для реалізації моделі Школи життєвого успіху.


Дод.точки доступу:
Броварське навчально-виховне об'єднання - Школа життєвого успіху \о ней\




    Митник, О. Я. (доктор педагогічних наук; професор; завідувач кафедри практичної психології).
    Становлення конкурентоздатного психолога у позааудиторній діяльності закладу вищої освіти / О. Митник, О. Затворнюк // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2018. - № 1/2. - С. 58-61. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
конкурентоздатний фахівець -- конкурентоспособный специалист -- діагностичні вміння -- диагностические умения -- аналітичні вміння -- аналитические умения -- дослідницькі вміння -- иследовательские умения -- позааудиторна діяльність -- внеаудиторная деятельность -- практичні психологи -- практические психологи -- внутрішня мотивація -- внутренняя мотивация -- зовнішня мотивація -- внешняя мотивация -- студенти-психологи -- студенты-психологи
Анотація: Проаналізовано погляди вчених на зміст та співвідношення понять "конкуренція" і "конкурентоздатний фахівець"; розкрито сутність та структуру особистості психолога як конкурентоздатного фахівця. Особливу увагу приділено специфіці внутрішньої та зовнішньої складових пізнавальної сфери особистості конкурентоздатного практичного психолога. Висвітлено сутність позаудиторної діяльності, охарактеризовано форми такої діяльності на факультеті педагогіки і психології НПУ імені М. П. Драгоманова.


Дод.точки доступу:
Затворнюк, Оксана (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри практичної психології факультету педагогіки і психології); Національний педагогічний університет ім. М. Драгоманова \о нем\