Міклошик, Анджей (старший викладач кафедри маркетингу Університету економіки у Братиславі; Словенія; Ing., PhD).
    Вплив деяких змінних на результати видачі в пошукових запитах / А. Міклошик, Д. Вокоунова // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 6. - С. 354-361 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.39(4СЛА)с-2 + 74.58(4СЛА)с
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика информатики

   Економіка інформатики

   Высшее образование

   Вища освіта

   Словакия
    Словаччина

Кл.слова (ненормовані):
веб-видимость -- веб-видимість -- веб-сайты -- веб-сайти -- ВУЗы -- ВНЗи -- высшие учебные заведения -- вищі навчальні заклади -- ИНТЕРНЕТ-маркетинг -- ІНТЕРНЕТ-маркетинг -- информационные технологии -- інформаційні технології -- международные стандарты -- міжнародні стандарти -- поисковая оптимизация -- пошукова оптимізація -- поисковая эффективность -- япошукова ефективність -- поисковый маркетинг -- пошуковий маркетинг -- поисковые запросы -- пошукові запити -- сылочные обращения -- посилкові звернення -- электронное экономическое образование -- електронна економічна освіта -- электронный маркетинг -- електронний маркетинг -- INTERNET -- глобальная информационная сеть -- глобальна інформаційна мережа
Анотація: Досліджено вплив двох різних факторів на позиції сайту в результатах пошукових запитів. Вони включають сумісність коду веб-сторінки із стандартами Консорціуму Всесвітньої мережі і загальну кількість посилань (зовнішніх і внутрішніх) на веб-сторінці. Виконано емпіричне дослідження сайтів 21 факультету словацьких ВНЗів з економічно орієнтованими програмами освіти. Перевірено 4 гіпотези, які визначають взаємозалежність між двома вибраними факторами пошукової оптимізації і пошукової ефективності веб-сайту (виміряно за допомогою позиції SERP і Google PageRank).

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Вокоунова, Дана (старший викладач кафедри маркетингу Університету економіки у Братиславі; Словенія; Ing., PhD); Консорціум Всесвітньої мережі \о нем\




    Черненко, Оксана (старший викладач кафедрипромислового маркетингу).
    На шляху до пост-цифрового маркетингу в Україні: проблеми та завдання [Текст] / О. Черненко // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2016. - № 3. - С. 4-11 : ил. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
пошуковий маркетинг -- мобільний маркетинг -- конкурентоспроможність підприємств -- В2В маркетинг -- маркетинг В2В -- маркетинг в соціальних мережах -- консалтинговий ринок -- автоматизація маркетингу -- поисковый маркетинг -- мобильный маркетинг -- конкурентоспособность предприятий -- маркетинг в социальных сетях -- консалтинговый маркетинг -- автоматизация маркетинга
Анотація: Стаття присвячена вивченню та використанню зарубіжного досвіду пост-цифрового маркетингу, створенню дієвих програм впровадження нових інструментів в маркетингову діяльність вітчизняних підприємств, автоматизації маркетинга.