Дубовик, Тетяна Віталіївна (кандидат економічних наук; доцент кафедри маркетингу і реклами Київського національного торговельно-економічного університету; Україна). Взаємодія груп громадськості при формуванні е-довіри / Т. В. Дубовик> // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2015. - № 1. - С. 88-91 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Экономика Економіка Маркетинг Кл.слова (ненормовані): глобальные информационные сети -- глобальні інформаційні мережі -- жизненные циклы -- життєві цикли -- ИНТЕРНЕТ-магазины -- ІНТЕРНЕТ-магазини -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- независимые партнеры -- незалежні партнери -- общественность -- громадськість -- потребительское доверие -- споживча довіра -- торговые предприятия -- торговельні підприємства -- е-доверие -- е-довіра -- модель формування е-довіри споживачів -- модель формирования е-доверия потребителей Анотація: Наведено аналіз проблем формування та зміцнення е-довіри споживачів до ІНТЕРНЕТ-магазинів та розроблено модель формування е-довіри споживачів на основі чотирьох фаз життєвого циклу та на основі цього запропоновано ІНТЕРНЕТ-маркетингові комунікації. Утримувачі документа: Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23 |
Затварницька-Мадура, Беата (PhD (економікс); спіробітник кафедри маркетингу факультету менеджменту Ржезловського технологічного університету; м.Ржезлов; Польща). Імідж бренду та довіра споживачів [Текст] / Затварницька-Мадура Б., Ю. Стецько, Г. Ментель> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 8. - С. 237-245 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Экономика Економіка Экономика торговли Економіка торгівлі Кл.слова (ненормовані): Аакера модель -- теория маркетинга -- теорія маркетингу -- брендинг -- брендінг -- концептуальные подходы -- концептуальні підходи -- модель Аакера -- оценочная методология -- оціночна методологія -- позитивный имидж -- позитивний імідж -- потребительское доверие -- доверие потребителей -- довіра споживачів -- узнаваемые бренды -- впізнавані бренди Анотація: Виявлено, на основі первинного та вторинного дослідження, залежність між іміджем бренду та довірою споживачів до нього. При цьому представлено вітчизняні і зарубіжні публікації, а також аналіз власних опитувань з даної проблеми. Результати дослідження вказують на значний вплив іміджу бренду на довіру споживачів. Утримувачі документа: Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск Дод.точки доступу: Стецько, Юстина (PhD (філософія); співробітник кафедри гуманітарний наук факультету менеджменту Ржезловського технологічного університету; м.Ржезлов; Польща); Ментель, Гжегож (PhD (економікс); викладач кафедри облікових методів факультету менеджменту Ржезловського технологічного університету; м.Ржезлов; Польща) |