Суслова, Т.
    Дослідження впливу маркетингової цінової політики на поведінку споживачів туристичних послуг / Т. Суслова, С. Співаковський // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 1. - С. 42-45 : ил. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
цінова політика -- поведінка споживачів -- поведение потребителей -- туристичні послуги -- методи ціноутворення -- цінові знижки -- ценовая политика -- поведение потребителей -- туристические услуги -- методы ценообразования -- ценовые скидки -- потребительские предпочтения
Анотація: Розглянуто ставлення споживачів до цінового фактора у процесі вибору туристичних послуг.


Дод.точки доступу:
Співаковський, С. (кандидат економічних наук)




    Ксу, Жонг (доцент Школи фінансів Народного університету Китаю; м.Пекін; Китай).
    До проблеми корпоративного попиту на страхування директорів і посадових осіб у Китаї / Ж. Ксу, І. Чжен // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2012. - № 11. - С. 381-387 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 67.271(5ИТ)-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Страхование

   Страхування

   Китай
Кл.слова (ненормовані):
административный персонал -- адміністративний персонал -- директора -- директори -- должностные лица -- посадові особи -- страхування адміністратиних осіб -- страхование административных лиц -- неприятие риска -- неприйняття ризику -- корпоративное управление -- корпоративне управління -- маркетинговый анализ -- маркетинговий аналіз -- потребительские предпочтения -- споживацькі уподобання -- преимущественный выбор -- перважний вибір -- страховой спрос -- страховий попит -- экономическое прогнозирование -- економічне прогнозування
Анотація: На прикладі даних китайської фірми, що оголосила тендер на страхування директорів і посадових осіб, автори знаходять свідоцтва на підтримку того, що директори і посадові особи з підвищеним неприйняттям ризиків наполягатимуть на придбанні фірмою страхування, використовуючи заходи щодо запобігання ризикам, такі як професійна підготовка, випуски іноземних акцій і контроль акціонерів. Емпіричні результати також заперечують гіпотезу високого ризику, навіть з використанням даних за той же період часу, що і Цзоу і соавт. (2008). Це дослідження вносить потенційний вклад як в розуміння переважного вибору у страховому попиті, так і в пояснення корпоративного попиту на страхування директорів і посадових осіб.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Чжен, Іньїн (помічник генерального директора Китайської корпорації з економічної та технеічної співпраці легкої промисловості КНР з іноземними агентами; м.Пекін; Китай)




    Ісмаїл, Камаріа (декан факультету управління людськими ресурсами Технологічного університету Малайзії; м.Скудай; Джохор; Малайзія; PhD).
    Чинники, що визначають маркетингові комунікації компаній з виробництва безалкогольних напоїв, та їх роль у формуанні споживчої поведінки в Пакистані / К. Ісмаїл, Д. Хуссейн, Алі Шах Ф. // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 6. - С. 234-246 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англыйською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.304.25(5ПАК)в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика пищевой промышленности

   Економіка харчової промисловості

   Пакистан
Кл.слова (ненормовані):
безалкогольные напитки -- безалкогольні напої -- маркетинг -- брендовый имидж -- брендовий імідж -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- потребительская культура -- споживацька культура -- потребительские предпочтения -- споживацькі переваги -- потребительское поведение -- споживацька поведінка -- рекламная деятельность -- рекламна діяльність
Анотація: Вивчено чинники, які визначають системи маркетингових комунікацій Pepsi і Coca Cola, порівняно їх вплив на формування споживчої поведінки в Пакистані. Визначено і описано чинники маркетингової комунікації, порівняно їх вплив на імідж брендів Pepsi і Coca Cola. Проаналізовано реакцію на рекламу Pepsi і Coca Cola в Пакистані. Для збору даних вибрано 214 респондентів з 4 пакистанських провінцій. Для перевірки причинно-наслідкового зв'язку було проведено регресійний аналіз, а для порівняння Pepsi і Coca Cola використано описовий аналіз. Результати показали, що маркетингова комунікація у Pepsi ефективніша у впливі на поведінку споживачів, ніж у Coca Cola, і Pepsi – популярніший напій у Пакистані, ніж Coca Cola.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Хуссейн, Джавад (аспірант Технологічного університету Малайзії; м.Скудай; Джохор; Малайзія); Алі Шах, Файяз (здобувач Технологічного університету Малайзії; м.Скудай; Джохор; Малайзія); Coca Cola, компания-производитель безалкогольных напитков \о ней\; Pepsi, компания-производитель безалкогольных напитков \о ней\




    Ілляшенко, С. М. (завідувач кафедри маркетингу та управління інноваційною діяльністю Сумського державного університету; доктор економічних наук; професор).
    "Зелений" туризм як один з напрямів сталого розвитку регіону / С. Ілляшенко, Н. Ілляшенко, В. Щербаченко // Економіка України : науковий журнал. - 2013. - № 8. - С. 33-39 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
ББК 65.433
Рубрики: Экономика
   Экономика туризма

   Економіка

   Економіка туризму

   Україна
    Украина

    Сумська область

    Сумская область

Кл.слова (ненормовані):
туристична діяльність -- туристическая деятельность -- туристичний бізнес -- туристический бизнес -- туристичні послуги -- туристические услуги -- ринок туристичних послуг -- рынок туристических услуг -- зелений туризм -- зеленый туризм -- регіони України -- регионы Украины -- туристичний потенціал регіонів -- туристический потенциал регионов -- малобюджетний туризм -- малобюджетный туризм -- споживчі уподобання -- потребительские предпочтения -- маркетинг територій -- маркетинг территорий -- сталий розвиток -- устойчивое развитие -- споживання туристичних послуг -- потребление туристических услуг -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования
Анотація: Наведено результати аналізу перспектив формування ринку "зеленого" туризму в Сумській області як напряму сталого розвитку однієї з областей України, для якої цей вид туризму не є традиційним. Виконано кількісну оцінку наявного туристичного потенціалу, а також визначено доцільність розвитку певних видів "зеленого" туризму в районах і населених пунктах області. Показано, що запропоновані й апробовані методичні інструменти, висновки та рекомендації можуть бути використані для обгрунтування програм розвитку "зеленого" туризму в областях України.


Дод.точки доступу:
Ілляшенко, Н. С. (кандидат економічних наук; доцент кафедри маркетингу та управління інноваційною діяльністю Сумського державного університету); Щербаченко, В. О. (магістрант кафедри маркетингу та управління інноваційною діяльністю Сумського державного університету)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)




    Єпанчинцева, Світлана Едуардівна (докторант PhD Казахського економічного університету імені Т.Рискулова; м.Алмати; Казахстан).
    Ринок товарів легкої промисловості Казахстану : сучасні тенденції та можливості росту / С. Е. Єванчинцева // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 12. - С. 410-418. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.422.5(5КАЗ)в7-05
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика внутренней торговли, 2007-2011 гг.

   Економіка внутрішньої торгівлі, 2007-2011 рр.

   Казахстан
Кл.слова (ненормовані):
конкурентоспособность товваров -- конкурентоспроможність товарів -- рынок товаров легкой промышленности -- ринок товарів легкої промисловості -- конкуренция -- конкуренція -- легкая промышленность -- легка промисловість -- потребительские предпочтения -- споживчі переваги -- рынок -- ринок -- спрос -- попит -- структура рынка -- структура ринку
Анотація: Розглянуто сучасний стан і тенденції розвитку ринку товарів легкої промисловості Казахстану. Зокрема, проаналізовано обсяг, ємність і структуру ринку, вхідні бар'єри та ризики, з якими стикаються ринкові гравці. На підставі дослідження споживачів визначено чинники, що впливають на споживчу поведінку та попит. Розглянуто діяльність казахстанських підприємств, які діють на даному ринку, проаналізовано причини їхньої низької конкурентоспроможності та запропоновано шляхи її підвищення.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Акт_пробл_економ_2013_12\51.pdf
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23




    Пулідо-Фернандес, Хуан Ігнасіо (PhD (економіка); викладач економіки туризму економічного факультету Університету Каєна; Іспанія).
    Конкуренція середземноморських країн у туризмі : ідентифікація ключових характеристик / Пулідо-Фернандес Х.І., Карденас-Гарсія П.Х., Санчес-Ріверо М. // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. - № 6. - С. 132-142 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.433(99)с-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика туризма

   Економіка туризму

   Средиземное море
    Середземне море

Кл.слова (ненормовані):
групповое классифицирование -- групове класифікування -- конкуренция в туризме -- конкуренція в туризмі -- детерминирующие факторы -- детермінуючі фактори -- конкурентные преимущества -- конкурентні переваги -- межгосударственная конкурентоспособность туризма -- міждержавна конкурентоспроможність туризму -- конкурентоспособность туризма -- конкурентоспроможність туризму -- потребительские предпочтения -- споживчі переваги -- регионы -- регіони -- средиземноморские страны -- середземноморські країни -- статистические методы -- статистичні методи
Анотація: Показано, що на сучасному ринку туризму, з його величезною кількістю напрямків та вибагливими клієнтами, виявлення ключових факторів впливу на конкурентоспроможність – це основа підвищення конкурентоспроможності в цілому. Використано різноманітні статистичні методики для виявлення детермінант розвитку туризму у Середземноморському регіоні, проаналізовано конкурентні переваги та недоліки країн регіону. Це дозволило класифікувати країни за групами. Вплив окремого фактору на конкурентоспроможність напрямку залежить від цінності данного фактору для клієнтів, а також від того, наскільки даний фактор робить напрямок відмінним від конкурентів.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Карденас-Гарсія, Пабло Хуан (PhD (економіка); викладач економічних дисциплін економічного факультету Університету Каєна; Іспанія); Санчес-Ріверо, Марселіно (PhD (економіка та бізнес); викладач облоікових методів в економіці та бізнес-управління Університету Естремадури; м.Бургос; Іспанія)




    Співаковська, Тетяна (кандидат економічних наук; доцент Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут").
    Використання маркетингових інструментів на українському автомобільному ринку / Т. В. Співаковська, С. В. Співаковський // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2014. - № 7. - С. 59-63 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.304.15(4УКР)-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика машиностроения

   Економіка машинобудування

   Украина

   Україна

Кл.слова (ненормовані):
автомобильный рынок -- автомобільний ринок -- конкурентоспособность предприятий -- конкурентоспроможність підприємств -- маркетинговый инструментарий -- маркетинговий інструментарій -- машиностроительные предприятия -- машинобудівні підприємства -- оценочные методы -- оціночні методи -- отраслевые рынки -- галузеві ринки -- потребительские предпочтения -- споживчі уподобання -- рыночная сегментация -- ринкова сегментація -- стратегические конкурентные группы -- стратегічні конкурентні групи -- цільові групи -- целевые группы -- карти стратегічних груп -- карты стратегических групп -- ціна продукції-частка ринку -- цена продукции-часть рынка -- ціна продукції-імідж марки авто -- цена продукции-имидж марки авто
Анотація: Проаналізовано ситуацію на українському автомобільному ринку та фактори, що впливають на тенденції на цьому ринку. Запропоновано сегментацію автомобільного ринку України, а також класифіковано фактори впливу на конкурентоспроможність учасників автомобільного ринку України. На основі отриманої класифікації здійснено ступеневий аналіз конкуренції на ринку автомобілів. Використано карти стратегічних груп конкурентів для оцінювання конкурентної ситуації на ринку легкових автомобілів України. На прикладі автомобілів марки Hyundai запропоновано стратегічні підходи до оцінювання конкурентних позицій підприємств, що здійснюють свою діяльність на території України. Проведено аналіз сприйняття цільовими споживачами вигід, які створюються завдяки використанню підприємствами маркетингових інструментів, а також надано рекомендації стосовно використання маркетингових інструментів для посилення конкурентних позицій учасників ринку в нових ринкових умовах.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Співаковський, С.В. (кандидат економічних наук; доцент Унверситету еономіки та права "КРОК")




    Кіба-Яняк, Майя (аспірант кафедри стратегічного менеджменту і логістики факультету економіки, менеджменту і туризму Вроцлавського економічного університету; м.Вроцлав; Польща).
    Множинний аналіз відмінностей переваг покупців на ринку мобільних продажів [Текст] / Кіба-Яняк М., К. Чеба, Т. Колаковські // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2015. - № 5. - С. 462-469 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.42в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика торговли

   Економіка торгівлі

   Методология маркетинга

   Методологія маркетингу

Кл.слова (ненормовані):
множественный анализ соответствий -- множинний аналіз відповідностей -- мобильная телефония -- мобільна телефонія -- мобильные технологии торговли -- мобільні технології торгівли -- потребительские предпочтения -- споживацькі переваги -- шоппинг -- шопінг
Анотація: Представлено результати множинного аналізу відповідностей уподобань покупців на ринку мобільних продажів. Акцент у дослідженні зроблено на використанні мобільного телефону в процесі шопінгу. Аналіз відповідностей проведено на основі результатів опитування 408 покупців. Усю вибірку респондентів, за результатами аналізу, розподілено на 4 сегменти в залежності від можливостей та способів використання мобільного телефону та прикладок у процесі шопінгу.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Чеба, Катаржина (аспірант кафедри прикладної математики та економетрики економічного факультету Схадно-Померанського технологічного університету; м.Щецин Польща); Колаковські, Томан (аспірант кафедри стратегічного менеджменту і логістики факультету економіки, менеджменту і туризму Вроцлавського економічного університету; м.Вроцлав; Польща)




    Субхані, Мухамед Імтіаз (директор науково-видавничого центру Університету IQRA; м.Карачі; Пакистан; PhD (економіка)).
    Опитування щодо активності бренда [Текст] : на прикладі сегменту снеків у Пакистані / М. І. Субхані, А. Осман, С. А. Хасан // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 7. - С. 411-424 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.422.5(5ПАК)в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Торговля отдельными видами товаров

   Торгівля окремими видами товарів

   Пакистан
    Карачи

    Карачі

Кл.слова (ненормовані):
активность брендов -- активність брендів -- методология маркетинга -- методологія маркетингу -- вкусовые качества -- смакові якості -- внутриотраслевая конкуренция -- внутрішньогалузева конкуренція -- картофельные чипсы -- картопляні чипси -- кукурузные чипсы -- кукурудзяні чипси -- маркетинговые опросы -- маркетингові опитування -- отраслевые рынки -- галузеві ринки -- потребительские предпочтения -- споживчі переваги -- продукты питания -- продукти харчування -- рыночные сегменты -- ринкові сегменти -- снеки -- SWOT-анализ -- SWOT-аналіз -- товарная узнаваемость -- товарна впізнаність -- упаковка -- цены -- ціни
Анотація: Проаналізовано рівень впізнаваності кукурудзяних чіпсів «Тікіт», рівень конкуренції в даному сегменті та рейтинг чіпсів на даному ринку. Порівняльне дослідження було проведене у м. Карачі (Пакистан), що включало в себе експеримент та опитування, проведене в Східному та Центральному районах міста. Описова статистика та графічне представлення проаналізованих даних були отримані у "SPSS". При виборі кукурудзяних або картопляних чіпсів споживачі насамперед враховують різновид смаку, загальні смакові характеристики, ціну та пакування. Більшість респондентів вважають телевізійну рекламу найбільш вдалим засобом для просування такого товару.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Осман, Амбер (молодший науковий співробітник Дослідницького центру Університету IQRA; м.Карачі; Пакистан); Хасан, Саєд Акіф (професор кафедри маркетингу Університету IQRA; м.Карачі; Пакистан; PhD (маркетинг)); SPSS, специализированное программное обеспечение \о произв.\; Тикит, марка чипсов \о ней\




    Никишкин, Валерий Викторович (доктор экономических наук; профессор кафедры маркетинга Российского университета экономики им. Г.Плеханова; г.Москва; Россия).
    Интегральная оценка юзабилити сайтов [Текст] : на примере ИНТЕРНЕТ-магазинов ювелирных изделий / В. В. Никишкин, М. Дм. Твердохлебова, Т. А. Воронова // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 8. - С. 415-420 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.422.5(2РОС)с-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Торговля отдельными видами товаров

   Торгівля окремими видами товарів

   Россия
    Росія

Кл.слова (ненормовані):
информационные технологии -- інформаційні технології -- ИТ -- ІТ -- web-сайты -- web-сайти -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- интегральное оценивание -- інтегральне оцінювання -- ИНТЕРНЕТ-магазины -- ІНТЕРНЕТ-магазини -- качество web-дизайна -- якість web-дизайну -- контентное структурирование -- контентне структурування -- оценочная методология -- оціночна методологія -- потребительские предпочтения -- споживчі вподобання -- решения о покупке -- рішення про покупку -- сервисные удобства -- сервісні вигоди -- формальная эргономика -- формальна ергономіка -- интернет-магазины -- інтернет-магазини -- электронная коммерция -- електронна комерція -- ювелирные изделия -- ювелірні вироби -- юзабилити -- юзабіліті
Анотація: Исследованы особенности контентной структуры сайтов ИНТЕРНЕТмагазинов, основным видом деятельности которых является торговля ювелирными изделиями. Предложена методика интегральной оценки их юзабилити на основе определения и анализа факторов, играющих существенную роль в процессе принятия решения о покупке представителями целевой аудитории.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Твердохлебова, Мария Дмитриевна (кандидат экономических наук; профессор кафедры маркетинга Российского университета экономики им. Г.Плеханова; г.Москва; Россия); Воронова, Татьяна Александровна (доктор экономических наук; профессор ; декан факультета гостиничной, ресторанной, туристической и спортивной индустрии Российского университета экономики им. Г.Плеханова; г.Москва; Россия); Два Жирафа, росийская ювелирная компания \о ней\




    Кім, Рені Бо (доцент Бізнес-школи Університету Хяньянь; м.Сеул; Південна Корея; PhD (економіка)).
    Посередницький вплив інформації про бренд та залученості на взаємозв'язок між країною походження та вибором бренду [Текст] / Р. Б. Кім, Ч. Ян, Х. Янг // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 9. - С. 60-68 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.428(5КИТ)с-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика внешней торговли

   Економіка зовнішньої торгівлі

   Китай
Кл.слова (ненормовані):
имидж брендов -- імідж брендів -- имидж стран -- імідж країн -- информация о бренде -- китайский рынок -- китайський ринок -- коммуникативные стратегии -- комунікативні стратегії -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- потребительские предпочтения -- споживчі переваги -- потребительская удовлетворенность -- споживча задоволеність -- потребительские стереотипы -- споживчі стеретипи -- страны производителей -- країни виробників -- страны происхождения брендов -- країни подження брендів -- уровень вовлеченности -- рівень залученості -- эмпирическое оценивание -- емпіричне оцінювання
Анотація: Ззроблено спробу виявити вплив знань щодо бренду в певній товарній категорії на стереотипи споживачів про країну походження. Результати авторського аналізу демонструють, що країна походження має значний позитивний вплив на надання переваги бренду, а рівень залученості споживача має статистично значущий позитивний посередницький вплив на взаємозв’язок між країною походження та вибором бренду. Інформація про бренд має контрастний вплив на категорії товарів з високою та низькою залученістю. Для товарів з високою залученістю (в нашому випадку – автомобілі) інформація про бренд переважає над інформацією про країну походження, на які споживачі в такому випадку звертають менше уваги. І навпаки, для товарів з низькою залученістю споживачів (у нашому випадку – кава) споживачі звертають більше уваги саме на країну походження.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Ян, Чао (аспірант; асистент Корейського інституту харчових технологій Університету Хяньянь; м.Сеул; Південна Корея); Янг, Хан (науковий співробітник KISE дослідницього інституту Університету Хяньянь; м.Сеул; Південна Корея)




    Мамалига, В. М. (кандидат технічних наук; доцент Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут").
    Парадокси техніко-економічного обґрунтування вибору енергоефективного обладнання [Текст] : (на прикладі освітлювальних пристроїв) / В. М. Мамалига, І. Ю. Горб // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2016. - № 9. - С. 69-76 : граф. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.304.14с-80
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика энергетики

   Економіка енергетики

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
временная продолжительность работы -- часова тривалість роботи -- бытовое потребление -- побутове споживання -- энергосбережение -- енергозбереження -- избирательные технические параметры -- вибіркові технічні параметри -- лампы -- лампи -- организационная разработка -- органзаційна розробка -- осветительные устройства -- освітлювальні пристрої -- лампи розжарювання -- енергоефективні лампи -- галогенні лампи -- світлодіодні лампи -- полные обоснования -- повні обгрунтування -- потребительские предпочтения -- споживчі переваги -- проектные показатели -- проектні показники -- промышленное потребление осветительных устройств -- промислове споживання освітлювальних пристроїв -- технико-экономическое обоснования -- техніко-економічні обгрунтування -- технические обоснования -- технічні обгрунтування -- технологические обоснования -- технологічні обгрунтування -- энергосберегающие инвестиционные проекты -- енергозберігаючі інвестиційні проекти -- энергоэффективное оборудование -- енергоефективне обладнання
Анотація: Показано, що під час вибору освітлювальних пристроїв слід брати до уваги не тільки вартість ламп та витрати на електроенергію, а й реальну вартість грошей, а також тривалість функціонування ламп упродовж доби. Проведені розрахунки довели, що залежно від конкретних умов конкретного інвестиційного проекту найдоцільнішими з економічної точки зору далеко не завжди будуть сучасні енергоефективні лампи.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Горб, І.Ю. (студентка Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут")




    Бабич, А. І.
    Експертиза якості жіночого взуття вітчизняного виробництва [Электронный ресурс] / А. І. Бабич, О. С. Корзун // Технології та дизайн. - 2017. - № 1. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Технології та матеріалознавство. Системи управління якістю
   Технологии и материаловедение. Системы управления качеством

Кл.слова (ненормовані):
ринок взуття -- дефекти взуття -- експертиза якості -- маркетингові дослідження -- споживчі переваги -- якість взуття -- рынок обуви -- дефекты обуви -- экспертиза качества -- маркетинговые исследования -- потребительские предпочтения -- качество обуви -- органолептичний метод -- органолептичекий метод -- повсякденне жіноче взуття -- повседневная женская обувь
Анотація: Наведено результати експертного дослідження взуття, що поступає у продаж, а також з’ясовано, наскільки його асортимент та якість задовольняє потреби населення. Розроблено рекомендації щодо покращення якості виробів.
Приведены результаты экспертного исследования обуви, поступающей в продажу, а также выяснено, насколько его ассортимент и качество удовлетворяет потребностям населения. Разработаны рекомендации по улучшению качества изделий.
The article presents the results of an expert study shoes that comes on the market and found out how his range and quality meet the needs of the population. Recommendations for improving the quality of products.


Дод.точки доступу:
Корзун, О. С.




    Бабич, А. І.
    Вплив факторів споживчого вибору на формування асортименту жіночого взуття [Электронный ресурс] / А. І. Бабич, З. С. Майорова // Технології та дизайн. - 2016. - № 4. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
ринок взуття -- маркетингові дослідження -- споживчі переваги -- попит -- респонденти -- сегментація -- якість -- рынок обуви -- маркетинговые исследования -- потребительские предпочтения -- спрос -- респонденты -- сегментация -- качество
Анотація: Розглянуто стан ринку вітчизняного взуття та наведено результати маркетингового дослідження споживчих переваг під час вибору жіночого взуття а також з’ясовано, наскільки його асортимент задовольняє потреби населення.
Рассмотрено состояние рынка отечественной обуви и приведены результаты маркетингового исследования потребительских предпочтений при выборе женской обуви а также выяснено, насколько его ассортимент удовлетворяет потребности населения.
In this work the state of the domestic women’s shoes market is analysed, the results of the marketing research of the consumer advantages during the choice of the women’sshoes are presented, and a conclusion about to a what extent it’s assortment meets the population needs is made.


Дод.точки доступу:
Майорова, З. С.