Окландер, Михайло (доктор економічних наук). Ринкові методи ціноутворення в роздрібній торгівлі: орієнтація на покупців і конкурентів [Текст] / М. Окландер> // Економіст : науково-практичний журнал. - 2013. - № 6. - С. 55-58 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Економіка Економіка торгівлі Экономика Экономика торговли Україна Украина Одеська область Одесская область Кл.слова (ненормовані): цінова політика роздрібної торгівлі -- класифікація методів ціноутворення -- роздрібна торгівля -- підприємства торгівлі -- підприємства роздрібної торгівлі -- торговельні мережі -- класифікація підприємств роздрібної торгівлі -- зарубіжний досвід -- регіони України -- споживча вартість товарів -- ценовая политика розничной торговли -- классификация методов ценообразования -- розничная торговля -- предприятия торговли -- предприятия розничной торговли -- торговые сети -- классификация предприятий розничной торговли -- зарубежный опыт -- регионы Украины -- потребительская стоимость товаров Анотація: Розглянуто теоретико- прикладні оложення формування механізмів ціноутворення, а також чинників, що впливають на прийняття цінових рішень у роздрібній торгівлі. Наведено класифікацію підприємств роздрібної торгівлі. Розкрито зміст поняття формати магазинів торговельної мережі. Утримувачі документа: КЗК ДОУНБ Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |