Чухрай, Наталя Іванівна (завідувач кафедри менеджменту організацій Національного університету "Львівська поілтехніка"; м.Львів; Україна; доктор економічних наук; професор).
    Формування спожівчої корисності інновації / Н. І. Чухрай, Л. С. Лісовська // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 11. - С. 27-34 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.011.3г
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Основы теории рыночного хозяйства

   Основи теорії риночного господарства

Кл.слова (ненормовані):
инновации -- інновації -- новые товары -- нові товари -- инновационная деятельность -- інноваційна діяльність -- потребительская полезность инноваций -- споживча корисність інновацій -- потребительская ценность инноваций -- споживча цінність інновацій -- терминология -- термінологія -- уровни полезности инновации -- рівні корисності інновації -- формализированные технологии -- формалізовані технології -- этапы инновационного процесса -- етапи інноваційного процесу
Анотація: Розкрито зміст поняття «споживча корисність інновації» як складової її споживчої цінності та розглянуто рівні формування нового товару. З метою інноваційної діяльності обґрунтовано технологію формування споживчої корисності інновації за етапами інноваційного процесу.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Лісовська, Лідія Степанівна (заступник завідувача кафедри менеджменту організацій Національного університету "Львівська поілтехніка"; м.Львів; Україна; кандидат економічних наук; доцент); Об инновационной деятельности, закон Украины \о произв.\Про інноваційну діяльність, закон України \о произв.\


   06
   Л 89


    Лісовська, Л. С.
    Формування корисності інновації / Л. С. Лісовська // Вісник національного університету "Львівська політехніка". - Львів, 2014. - № 779: Проблеми економіки та управління. - С. 69-76 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Економіка
   Экономика

Кл.слова (ненормовані):
корисні інновації -- полезные инновации -- маркетингові концепції -- маркетинговые концепции -- споживча корисність інновацій -- потребительская полезность инноваций -- ціноутворення -- ценообразование

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)