Талибов, Джейхун Шахмар (інженер; докторант Азербайджанського технічного унірверситету; Державна нафтова компанія Республіки Азербайджан; м.Баку; Азербайджан). Визначення потенцйної та технічної зон збуту експортних сільськогосподарських вантажів / Д. Ш. Талибов> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. - № 9. - С. 534-538. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Экономика Економіка Экономика внешней торговли Економіка зовнішньої торгівлі Кл.слова (ненормовані): аналитическая методология -- аналітична методологія -- маркетинговое моделирование -- маркетингове моделювання -- логистические системы -- логістичні системи -- потенциальные сбытовые зоны -- потенційні зони збуту -- растительная продукция -- рослинна продукція -- технические ссбытовые зоны -- технічні зони збуту -- торговая логистика -- торговельна логістика -- транспортные груперевозки -- транспорптні вантажоперевезення -- фрукты -- фрукти -- экспортные скоропортящиеся грузы -- експортні вантажі, що швидко псуються -- ягоды -- ягоди Анотація: За результатами аналізу методик визначення потенційних зон збуту виявлено, що вони не підходять для логістичних систем експорту сільськогосподарських вантажів рослинного походження. Враховуючи це, запропоновано «метод кіл» для визначення потенційних зон збуту. У той же час при виборі потенційних зон збуту сільськогосподарських товарів, що швидко псуються (фрукти та ягоди, термін зберігання яких – до 3–10 діб), застосовано метод обмежувального радіуса технічної зони збуту. Утримувачі документа: Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23 Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Карабаза, Ірина Анатоліївна (кандидат економічних наук; доцент кафедри міжнародної економіки Криворізького економічного інституту Криворізького національного університету; м.Кривий Ріг). Бенчмаркінг-аналіз міжнародних маркетингових стратегій рітейлерів при виході на зарубіжні ринки [Текст] / І. А. Карабаза, І. Г. Єгорова> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 2. - С. 41-49 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Экономика Економіка Экономика внешней торговли Економіка зовнішньої торгівлі Украина Україна Кл.слова (ненормовані): аналитическая методология -- аналітична методологія -- бенчмаркинг-анализ -- бенчмаркінг-аналіз -- зарубежные рынки -- зарубіжні ринки -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- международные маркетинговые стратегии -- міжнародні маркетингові стратегії -- потенциальные сбытовые зоны -- потенційні зони збуту -- ритейлеры -- рітейлери -- розничная торговля -- роздрібна торгівля -- собственные торговые марки -- власні торговельні марки -- супермаркеты -- супермаркети Анотація: Виявлено необхідність застосування творчої маркетингової стратегії українських рітейлерів при виході на зарубіжні ринки. Здійснено порівняння стратегій американських та європейських компаній-лідерів роздрібної торгівлі. Запропоновано напрями підвищення ефективності міжнародних маркетингових стратегій українських компаній роздрібної торгівлі. Утримувачі документа: Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск Дод.точки доступу: Єгорова, Ірина Геннадіївна (кандидат економічних наук; доцент кафедри міжнародної економіки Криворізького економічного інституту Криворізького національного університету; м.Кривий Ріг); Aldi, немецкая компания в сфере розничної торговли \о ней\АТБ-Маркет, торговая сеть \о ней\; Walvfrt, американская компания в сфере розничної торговли \о ней\; Сильпо, сеть супермаркетов \о нем\ |