Бовсунівська, Тетяна.
    Жанр "духовного роману" в сучасній літературі: "Євангеліє від Пілата" Еріка-Еммануеля Шмітта / Тетяна Бовсунівська // Слово і час : Науково-теоретичний журнал. - 2010. - № 5. - С. 62-73. - Бібліографія : С.72-73 : 19 назв
УДК
ББК 83.3(4)6
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
библейские мотивы в литературе -- библейские персонажи -- біблійні мотиви в літературі -- біблійні персонажі -- духовний роман -- духовный роман -- евангелия -- євангелія -- Иисус Христос -- Иисус Христос как литературный герой -- Ісус Христос -- персоналии писателей -- персоналії письменників -- постмодернизм -- постмодернистская поэтика -- постмодернізм -- постмодерністична поетика -- роман как жанр -- французская литература -- французька література -- христианство и литература -- християнство і література
Анотація: Аналізується роман сучасного французького письменника Е.-Е. Шмітта "Євангеліє від Пілата", в якому подається нова інтерпретація життя Ісуса.


Дод.точки доступу:
Шмітт, Ерік-Еммануель (французький письменник) \о нем\; Шмитт, Эрик-Эмманнюэль (французский писатель ) \о нем\; Євангеліє від Пілата, роман \о произв.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Пуніна, Ольга.
    Ельза як текст: реалізація формули "Бог - моя клятва" в літературно-художньому та біографічно-побутовому реєстрах / О. Пуніна // Слово і час. - 2011. - № 9. - С. 107-120. - Бібліографія : С.119-120 : 38 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)6
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
власні імена -- имя и культура -- имя символическое -- имя-текст -- ім'я і культура -- ім'я-текст -- литературная ономастика -- літературна ономастика -- персоналии писателей -- персоналії письменників -- украинский постмодернизм -- постмодернистская поэтика -- український постмодернізм -- постмодерністська парадигма -- ризома -- символика имени -- собственные имена в художественном тексте -- украинская литература -- українська література
Анотація: Стаття розгортає формулу "Бог як клятва" (саме таке значення має ім'я Ельза) у горизонтальному й вертикальному вимірах. Лінії тексту "Ельза" в культурному просторі перетворюються на систему в постійному становленні - ризому, точки якої пов'язані з інш ими, але не підвладні ієрархії. Саме цей теоретичний контекст залучено для запропонованого для аналізу імені. Головним об'єктом дослідження стають прозовий та поетичний пласти доробку донецького автора Олега Солов'я , густо насиченим конструктом "Ельз а"


Дод.точки доступу:
Соловей, Олег \про нього\