Асаєва, В. В. (пошукач кандидатського ступеня Дніпропетровського обласного інституту післядипломної освіти). Виховання полікультурності - шлях до євроінтеграції / В. В. Асаєва> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2011. - № 3. - С. 84-86. - Бібліографія : С.86 : 9 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Кл.слова (ненормовані): виховання особистості -- воспитание -- евроинтеграция Украины -- євроінтеграція України -- мультилінгвізм -- образование в Канаде -- образование в США -- образование в Украине -- образовательная парадигма -- освіта в Канаді -- освіта в США -- освіта в Україні -- освітня парадигма -- поликультурная среда -- поликультурное образование -- поликультурность -- политика мультилингвизма -- полікультурна освіта -- полікультурна середа -- полікультурність Анотація: У статті аналізуються основні наукові парадигми полікультурного виховання в Україні, підкреслено проблеми, зроблено порівняння з постановкою цієї проблеми у США та Канаді. Дод.точки доступу: Дніпропетровський автор |
Яковлєва, Олена В'ячеславівна (кандидат філософських наук; доцент Київського інституту бізнесу та технологій). Багатомовність в Україні: шанси та виклики / О. В. Яковлєва> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2013. - № 5. - С. 76-79. - Література : С.79 : 6 назв
Рубрики: Мовознавство Языкознание Україна Украина Кл.слова (ненормовані): багатомовність -- многоязычие -- мова і національна ідентичність -- мовна ситуація в Україні -- модернизация Украины -- модернізація -- мультилингвальность -- мультилингвизм -- мультилингводидактика -- мультилінгвізм -- национальная идентичность -- политика мультилингвизма -- социолингвистика -- соціолінгвістика -- формирование многоязычия -- язык и национальная идентичность -- языковая ситуация в Украине Анотація: Розглянуто багатомовність нового типу в Україні - українсько-російсько-англійську. Цей тип багатомовності варто вважати сприятливим фактором модернізації української держави та вітчизняної системи освіти. Утримувачі документа: НБ ДНУ Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |