Каніщенко, О. Л. (доктор економічних наук; професор кафедри міжнародної економіки). Управління міжнародними брендами: фактор "високих мотивацій" / О. Л. Каніщенко, Т. В. Доця> // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 2. - С. 32-35 : 1 табл. - Библиогр. в конце ст. - 1 табл. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Економіка Маркетинг Экономика Маркетинг Кл.слова (ненормовані): світовий товарний ринок -- мировой товарный рынок -- високобрендований ринок -- высокобрендовый рынок -- брендовий товар -- брендовый товар -- споживчі мотивації -- потребительские мотивации -- товарна пропозиція -- товарное предложение -- позиціонування товару -- позицирование товара -- міжнародні бренди -- международные бренды -- міжнародний маркетинг -- международный маркетинг -- брендовий алкоголь -- брендовый алкоголь -- брендовані напої -- брендовые напитки Анотація: Досліджено специфіку споживчих мотивацій на високобрендових товарних ринках і визначено фактори міжнародного позиціонування брендового алкоголю, насамперед коньяків, у міжнародному економічному просторі. Дод.точки доступу: Доця, Т. В. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Тарасенко, О. Процес вибору атрибутів позиціонування товару [Текст] / О. Тарасенко, О. Черненко> // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2015. - № 3. - С. 34-43 : ил. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Экономика Економіка Маркетинг Кл.слова (ненормовані): маркетингові технології -- маркетинговые технологии -- продуктово-ринкові стратегії -- продуктово-рыночные стратегии -- маркетингові підприємства -- маркетинговые предприятия -- споживачі товарів -- потребители товаров -- позиціонування товару -- позиционирование товара -- атрибути позиціонування -- атрибуты позиционирования -- етапи процесу вибору атрибутів позиціонування -- этапы процесса выбора атрибутов позиционирования Анотація: Розглядається алгоритм вибору атрибуту позиціонування товару. Дод.точки доступу: Черненко, О. |