Каніщенко, О. Л. (доктор економічних наук; професор кафедри міжнародної економіки).
    Управління міжнародними брендами: фактор "високих мотивацій" / О. Л. Каніщенко, Т. В. Доця // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 2. - С. 32-35 : 1 табл. - Библиогр. в конце ст. - 1 табл. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
світовий товарний ринок -- мировой товарный рынок -- високобрендований ринок -- высокобрендовый рынок -- брендовий товар -- брендовый товар -- споживчі мотивації -- потребительские мотивации -- товарна пропозиція -- товарное предложение -- позиціонування товару -- позицирование товара -- міжнародні бренди -- международные бренды -- міжнародний маркетинг -- международный маркетинг -- брендовий алкоголь -- брендовый алкоголь -- брендовані напої -- брендовые напитки
Анотація: Досліджено специфіку споживчих мотивацій на високобрендових товарних ринках і визначено фактори міжнародного позиціонування брендового алкоголю, насамперед коньяків, у міжнародному економічному просторі.


Дод.точки доступу:
Доця, Т. В.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Тарасенко, О.
    Процес вибору атрибутів позиціонування товару [Текст] / О. Тарасенко, О. Черненко // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2015. - № 3. - С. 34-43 : ил. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
маркетингові технології -- маркетинговые технологии -- продуктово-ринкові стратегії -- продуктово-рыночные стратегии -- маркетингові підприємства -- маркетинговые предприятия -- споживачі товарів -- потребители товаров -- позиціонування товару -- позиционирование товара -- атрибути позиціонування -- атрибуты позиционирования -- етапи процесу вибору атрибутів позиціонування -- этапы процесса выбора атрибутов позиционирования
Анотація: Розглядається алгоритм вибору атрибуту позиціонування товару.


Дод.точки доступу:
Черненко, О.