Ткачук, С. В. (кандидат економічних наук; Національний університет харчових технологій; Україна).
    Специфіка комунікативної політики підриємств сфери послуг / С. В. Ткачук // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2014. - № 12. - P95-99 : схем. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.43г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика сферы услуг

   Економіка сфери послуг

Кл.слова (ненормовані):
коммуникативная политика -- комунікативна політика -- неосязаемость услуг -- невідчутність послуг -- продвижение услуг -- просування послуг -- повышение осязаемости -- підвищення відчутності -- сервисные предприятия -- сервісні підприємства
Анотація: Проаналізовано особливості комунікативної політики сфери послуг з урахуванням специфіки послуг, систематизуються існуючі підходи до розроблення заходів просування послуг як інструменту залучення споживачів, збільшення частки ринку та прибутків. Пропонується бачення відчутності послуги та конкретизуються шляхи її підвищення при реалізації комунікативної політики.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23