Огнев'юк, В. (ректор Київського університету імені Бориса Грінченка; член-кореспондент АПН України; доктор філософських наук; професор).
    Криза - момент істини для університетської освіти / В. Огнев'юк // Вища школа : науково-практичне видання. - 2009. - № 11. - С. 5-16. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта, 1994-2008 рр.

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Київ

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вищі навчальні заклади -- університети -- університетська освіта -- ліцензування -- акредитація -- педагогічні університети -- высшее образование -- высшие учебные заведения -- университеты -- университетское образование -- лицензирование -- аккредитация -- педагогические университеты
Анотація: Обгрунтовано доцільність запровадження нових принципів розвитку університетської освіти в умовах сучасності: академічна свобода, диверсифікація фінансової бази, оптимізація науково-дослідної роботи тощо. Актуалізується проблема трансформації вузькопрофільних університетів у багатопрофільні як умова їх конкурентоспроможності на ринку освітніх послуг.


Дод.точки доступу:
Київський міський педагогічний університет ім. Б. Д. Грінченка, вищий навчальний заклад \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Дем'яненко, Наталія (доктор педагогічних наук; професор; здобувач кафедри педагогіки і психології вищої школи НПУ імені М.П. Драгоманова).
    До джерел вищої педагогічної освіти в Україні: дати, події, аналітичний коментар : до 175-річчя Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова / Н. Дем'яненко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 11. - С. 60-65. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Педагогічна освіта
   Педагогическое образование

Кл.слова (ненормовані):
вища педагогічна освіта -- педагогічна освіта -- вищі навчальні заклади -- вищі педагогічні навчальні заклади -- педагогічні університети -- історія педагогічної освіти -- історія педагогічних навчальних закладів -- высшее педагогическое образование -- педагогическое образование -- высшие учебные заведения -- высшие педагогические учебные заведения -- педагогические университеты -- история педагогического образования -- история педагогических учебных заведений
Анотація: Обгрунтовано перший період розвитку вітчизняної вищої педагогічної освіти (1804-1867 рр.), визначено місце і роль педагогічного інституту Університету св. Володимира (1834р.) в історії Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова.


Дод.точки доступу:
ї Національний педагогічноий університет імені М.П. Драгоманова. \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Шрамко, Ярослав (доктор філософських наук; професор; в.о. ректора КДПУ).
    Досвід упровадження кредитно-модульної системи в навчальний процес педагогічного універсітету / Я. Шрамко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 7/8. - С. 8-10. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
Болонский процесс -- интеграция образования -- кредитно-модульная система -- высшие учебные заведения -- педагогические университеты -- системи навчання -- педагогічна освіта -- Болонський процес -- інтеграція освіти -- кредитно-модульна система -- вищі навчальні заклади -- педагогічні університети
Анотація: Проаналізовано особливості впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу в педагогічному універсітеті. Автор розглядає проблеми модернізації вищої освіти в аспекті її інтеграції в європейський освітній простір.


Дод.точки доступу:
Криворізький державний педагогічний університет \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Лиман, Ігор (завідувач кафедри історії України Бердянського державного педагогічного університету; доктор історичних наук; професор).
    Міжнародні зв'язки Бердянського державного педагогічного університету / І. Лиман // Вища школа : науково-практичне видання. - 2012. - № 4. - С. 46-53
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- педагогічні університети -- педагогические университеты -- вища педагогічна освіта -- высшее педагогическое образование -- міжнародні зв'язкі -- международные связи -- міжнародне співробітництво -- международное сотрудничество
Анотація: Висвітлюються основні аспекти міжнародної діяльності Бердянського державного педагогічного університету. Звертається увага на започаткування нових партнерських зв'язків із вищими навчальними закладами, науковими установами та організаціями інших країн; поглиблення співробітництва з іноземними навчальними установами, участь у міжнародних науково-дослідних, освітніх та культурних програмах, активізація студентських міжнародних обмінів та ін.


Дод.точки доступу:
Бердянський державний педагогічний університет \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)




    Шестопалюк, Олександр Васильович (доктор педагогічних наук; професор; ректор Вінницького державного педагогічного університету ім. М. Коцюбинського; академік Академії наук вищої освіти України; Заслужений працівник освіти України).
    Модернізація підготовки сучасного вчителя в педагогічному університеті / О. В. Шестопалюк // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : щоквартальний науково-практичний журнал. - 2013. - № 1. - С. 67-73. - Бібліогр. в кінці ст. 3 назв. - 4 рис. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.584р3
Рубрики: Подготовка учителей
   Підготовка вчителів

Кл.слова (ненормовані):
неперервна освіта -- інформаційно-комунікаційні технології -- якість освіти -- спадкоємність -- підготовка вчителів -- педагогічні університети -- непрерывное образование -- информационно-коммуникационные технологии -- качество образования -- преемственность -- подготовка учителей -- педагогические университеты
Анотація: Розглянуто систему неперервної освіти в рамках університету як структури освітнього комплексу з урахуванням послідовності вивчення та використання інформаційно-комунікаційних технологій у всіх галузях діяльності.

Утримувачі документа:
Наукова бібліотека Української інженерно-педагогічної академії




    Смолінська, Олеся (кандидат педагогічних наук; доцент; докторант Дрогобицького державного педагогічного університету ім. І. Я. Франка).
    Етичність як чинник розширення та обмеження дієвості організаційної культури педагогічних університетів / О. Смолінська // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2013. - № 1. - С. 42-49. - Бібліогр. в кінці ст. 18 назв. - 1 рис.
ББК 60.55
Рубрики: Организационная культура
   Організаційна культура

Кл.слова (ненормовані):
педагогічні університети -- організаційна культура -- кроскультурна етичність -- етична замкнутість -- педагогические университеты -- организационная культура -- кросскультурная этичность -- этическая замкнутость
Анотація: Розглянуто етичність як чинник, пов'язаний із соціальною та педагогічною сторонами діяльності педагогічного університету як організації.

Утримувачі документа:
Наукова бібліотека Української інженерно-педагогічної академії

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)




    Сафонова, Ірина (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри суспільних наук).
    Концептуальна парадигма сформованості готовності студентів педагогічного університету до виховної превентивної діяльності / І. Сафонова // Вища школа : науково-практичне видання. - 2013. - № 6. - С. 92-102. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Педагогічна освіта

   Образование. Педагогика

   Педагогическое образование

Кл.слова (ненормовані):
вища педагогічна освіта -- высшее педагогическое образование -- педагогічна освіта -- педагогическое образование -- педагогічні університети -- педагогические университеты -- концептуальні парадигми -- концептуальные парадигмы -- педагогічні експерименти -- педагогические эксперименты -- педагогічна корекція -- педагогическая коррекция -- навчальна діяльність університетів -- учебная деятельность университетов -- корекційні дії -- коррекционные действия -- виховна превентивна діяльність -- воспитательная превентивная деятельность
Анотація: Визначається концептуальна парадигма рівня підготовленості студентів до виховної діяльності превентивного плану у процесі вивчення філологічних дисциплін.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)




    Смолінська, Олеся (кандидат педагогічних наук; доцент; докторант Дрогобицького державного педагогічного університету ім. І. Я. Франка).
    Цілепокладання в культурно-освітньому просторі педагогічних університетів / О. Смолінська // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2013. - № 3. - С. 68-73. - Бібліогр. в кінці ст. 13 назв
ББК 74.58р3
Рубрики: Высшее педагогическое образование
   Вища педагогічна освіта

Кл.слова (ненормовані):
педагогічні університети -- освітній простір -- цілі освіти -- університетська педагогічна освіта -- кар'єрні орієнтації -- педагогические университеты -- образовательное пространство -- цели образования -- университетское педагогическое образование -- карьерные ориентации -- культурно-освітній простір -- культурно-образовательное пространство -- культурно-освітня парадигма -- культурно-образовательная парадигма -- цільова спрямованість освіти -- целевая направленность образования -- потенціал учителя -- потенциал учителя
Анотація: Розглянуто два типи цілей університетської педагогічної освіти, спрямовані на якість майбутнього професійного життя випускників.

Утримувачі документа:
НБ УИПА

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)




    Молодиченко, Валентин (доктор філософських наук; професор; Ректор мелітопольського державного педагогічного університету ім. Б. Хмельницького).
    До 90-річчя Мелітопольського державного педагогічного університеу імені Богдана Хмельницького / В. Молодиченко // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2013. - № 3. - С. 23-29
ББК 74.584(2)738.6
Рубрики: Высшие учебные заведения Украины
   Вищі навчальні заклади України

Кл.слова (ненормовані):
освіта впродовж життя -- наукові школи -- людиновимірність -- педагогічні університети -- вища освіта -- освітня діяльність -- образование в течение жизни -- научные школы -- человекоизмерение -- педагогические университеты -- высшее образование -- образовательная деятельность
Анотація: Про історію створення та сучасні напрями роботи Мелітопольського державного педагогічного університету ім. Б. Хмельницького.

Утримувачі документа:
НБ УИПА

Дод.точки доступу:
Мелітопольський державний педагогічний університет ім. Б. Хмельницького \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)




    Омельченко, Світлана (доктор педагогічних наук; професор; ректор Донбаського державного педагогічного університету).
    Донбаський державний педагогічний університет: від минулого до сьогодення / С. Омельченко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 3. - С. 5-10 : рис. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- ВНЗ -- ВУЗы -- педагогічні університети -- педагогические университеты -- історія університетів -- история университетов -- ювілеї університетів -- юбилеи университетов -- наукова діяльність університетів -- научная деятельность университетов -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- міжнародне співробітництво -- международное сотрудничество
Анотація: Здійснено ретроспективний аналіз становлення та розвитку Слов'янського державного педагогічного університету. Охарактеризовано процес створення Державного вищого навчального закладу "Донбаський державний педагогічний університет". Розглянуто навчальну, наукову, виховну діяльність університету. Доведено, що цей заклад дінамічно розвивається, запроважує найновіші освітні технології та методики роботи, формує потужну матеріальну й інформаційну базу, утверджуючись на міжнародному рівні.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Державний вищий навчальний заклад "Донбаський державний педагогічний університет" \о нем\; Донбаський державний педагогічний університет, державний вищий навчальний заклад \о нем\; ДВНЗ "Донбаський державний педагогічний університет" \о нем\




    Набока, Ольга (доктор педагогічних наук; доцент; перший проректор).
    Професійно-орієнтоване навчання як інноваційна технологія підготовки майбутніх педагогів / О. Набока, С. Чайченко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 3. - С. 11-14 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Педагогічна освіта

   Образование. Педагогика

   Педагогическое образование

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- ВНЗ -- ВУЗы -- педагогічні університети -- педагогические университеты -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процес -- технології навчання -- технологии обучения -- професійно-орієнтоване навчання -- профессионально-ориентированное обучение -- фахова підготовка педагогів -- специальная подготовка педагогов -- навчально-методичне середовище -- учебно-методическая среда -- навчально-методичні умови -- учебно-методические условия -- нормативно-правові умови -- нормативно-правовые условия -- організаційні умови -- организационные условия -- інформаційні умови -- информационные условия -- кадрові умови -- кадровые условия -- матеріально-технічні умови -- материально-технические условия
Анотація: Окреслено інноваційні підходи до організації фахової підготовки майбутніх педагогів у ДВНЗ "Донбаський державний педагогічний університет". Розкрито концептуальні положення щодо впровадження професійно-орієнтованих технологій у процес фахової підготовки студентів. Обгрунтовано структуру навчально-методичного середовища, визначено організційно-педагогічні умови та охарактеризовано шляхи реалізації змісту професійно-орієнтованого навчання на факультетах університету.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Чайченко, Станіслав (кандидат фізико-математичних наук; доцент; проректор з науково-педагогічної роботи); Державний вищий навчальний заклад "Донбаський державний педагогічний університет" \о нем\Донбаський державний педагогічний університет, державний вищий навчальний заклад \о нем\; ДВНЗ "Донбаський державний педагогічний університет" \о нем\




    Докашенко, Віктор (доктор історичних наук; професор).
    Освітнє середовище ВНЗ у підготовці майбутнього вчителя іноземних мов / В. Докашенко, Л. Зєня // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 3. - С. 15-19 : фот. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Педагогічна освіта

   Образование. Педагогика

   Педагогическое образование

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- ВНЗ -- ВУЗы -- педагогічні університети -- педагогические университеты -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- вчителі інозмних мов -- учителя иностранных языков -- професійна підготовка педагогів -- профессиональная подготовка педагогов -- психологічний супровід -- психологическое сопровождение -- індивідуальне психологічне консультування -- индивидуальное психологическое консультирование -- тренінгові практики -- тренинговые практики -- моніторинг психологічного стану студентів -- мониторинг психологического состояния студентов -- підвищення рівня психологічної грамотності -- повышение уровня психологической грамотности -- психологічна грамотність студентів -- психологическая грамотность студентов -- міжкультурна іншомовна комунікативна компетентність -- межкультурная иноязычная коммуникативная компетентность -- компоненти системи професійної підготовки -- компоненты системы профессиональной подготовки -- наукова діяльність ГІІМ -- научная деятельность ГИИЯ -- міжнародне співробітництво ГІІМ -- международное сотрудничество ГИИЯ
Анотація: Розглянуто модель ефективного освітнього середовища для професійної підготовки майбутніх учителів іноземних мов. Охарактеризовано особистість студентів і викладача крізь призму їхньої педагогічної взаємодії в навчальному процесі. Наголошено на значенні психологічного супроводу навчального процесу для саморозвитку студента, міжнародної діяльності вищого навчального закладу іншомовної комунікативної компетентності майбутніх учителів іноземних мов, наукової діяльності викладачів як основі функціонування освітнього середовища.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Зєня, Любов (кандидат педагогічних наук; професор кафедри методики викладання іноземних мов; заступник директора з науково-педагогічної і методичної роботи Горлівського державного педагогічного інституту іноземних мов); Державний вищий навчальний заклад "Донбаський державний педагогічний університет" \о нем\Донбаський державний педагогічний університет, державний вищий навчальний заклад \о нем\; Горлівський інститут іноземних мов \о нем\; ДВНЗ "Донбаський державний педагогічний університет" \о нем\




    Бадер, Валентина (доктор педагогічних наук; професор; завідувач кафедри теорії і практики початкової освіти Донбаського державного педагогічного університету).
    Інформаційно-комунікаційні технології у фаховій підготовці вчителів початкової школи: теорія і практика / В. Бадер, І. Хижняк // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 3. - С. 35-40 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Педагогічна освіта

   Образование. Педагогика

   Педагогическое образование

Кл.слова (ненормовані):
вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- педагогічні університети -- педагогические университеты -- підготовка вчителів початкової школи -- подготовка учителей начальной школы -- вчителі початкової школи -- учителя начальной школы -- інформаційно-комунікативні технології -- информационно-коммуникативные технологии -- освітні технології -- образовательные технологии -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- навчальні дисципліни -- учебные дисциплины -- опыт университетов -- досвід університетів
Анотація: Обгрунтовано актуальність проблеми застосування інформаційно-комунікаційних технологій у підготовці вчителів початкової школи та необхідність її теоретичного узагальнення й практичного забезпечення на сучасному етапі розвитку української освіти. Репрезентовано досвід і результати спільних наукових пошуків з теми викладачів факультету підготовки вчителів початкових класів ДВНЗ "Донбаський державний педагогічний університет".

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Хижняк, Інна (кандидат педагогічних наук; доцент; в. о. декана факультету підготовки вчителів початкових класів); ДВНЗ "Донбаський державний педагогічний університет" \о нем\Донбаський державний педагогічний університет, державний вищий навчальний заклад \о нем\; Державний вищий навчальний заклад "Донбаський державний педагогічний університет" \о нем\




    Аматьєва, Олена (кандидат педагогічних наук; доцент; декан факультету дошкільної освіти та практичної психології).
    Ресурсний центр факультету дошкільної освіти та практичної психології як засіб удосконалення підготовки фахівців / О. Аматьєва, С. Курінна, М. Головко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 3. - С. 41-45 : фот. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Педагогічна освіта

   Образование. Педагогика

   Педагогическое образование

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- педагогічні університети -- педагогические университеты -- ресурсні центри факультетів -- ресурсные центры факультетов -- факультети педагогічних університетів -- факультеты педагогических университетв -- дошкільна освіта -- дошкольное образование -- факультети дошкільної освіти -- факультеты дошкольного образования -- підготовка педагогів -- подготовка педагогов -- підготовка фахівців -- подготовка специалистов -- психолого-педагогічна підтримка -- психолого-педагогическая поддержка -- професійно-методичний потенціал -- профессионально-методический потенциал
Анотація: Розглядається доцільність та перспективність організації роботи Ресурсного центру факультету як засобу вдосконалення процесу підготовки фахівців галузі освіти. Наголошується на значущості освітнього проекту "Ресурсний центр факультету" в процесі раньої професійної адаптації студентів. Визначаються можливості використання моделі діяльності Ресурсного центру з метою зміцнення зв'язків між наукою та практикою.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Курінна, Світлана (кандидат педагогічних наук; доцент; в. о. завідувача кафедри дошкільної освіти); Головко, Маргарита (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри дошкільної освіти); ДВНЗ "Донбаський державний педагогічний університет" \о нем\; Донбаський державний педагогічний університет, державний вищий навчальний заклад \о нем\Державний вищий навчальний заклад "Донбаський державний педагогічний університет" \о нем\; Ресурсний центр факультету, освітній проект \о произв.\




    Овчаренко, Наталія (кандидат філологічних наук; доцент; декан філологічного факультету Донбаського державного педагогічного університету).
    Філологічний факультет: віхи становлення / Н. Овчаренко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 3. - С. 46-50. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Педагогічна освіта

   Образование. Педагогика

   Педагогическое образование

   Україна
    Украина

Дескриптори: вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- педагогічні університети -- педагогические университеты -- факультети університетів -- факультеты университетов -- філологічні факультети -- филологические факультеты -- історія факультетов -- история факультетов -- учителі мови та літератури -- учителя языка и литературы -- підготовка педагогів -- подготовка педагогов -- підготовка фахівців -- подготовка специалистов -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- навчально-методична робота -- учебно-методическая работа -- наукові дослідження -- научные исследования -- наукова робота факультетів -- научная работа факультетов -- кафедри філологічних факультетів -- кафедры филологических факультетов
Анотація: Розглядаються етапи становлення і розвитку філологічного факультету Донбаського державного педагогічного університету. Увагу зосереджено на основних напрямах його діяльності: вдосконаленні навчально-методичної та виховної роботи з метою підвищення рівня підготовки майбутніх учителів, розширенні тематики і проблематики наукових досліджень.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
ДВНЗ "Донбаський державний педагогічний університет" \о нем\; Донбаський державний педагогічний університет, державний вищий навчальний заклад \о нем\; Державний вищий навчальний заклад "Донбаський державний педагогічний університет" \о нем\; Донбаський державний педагогічний університет, державний вищий навчальний заклад \о нем\




    Мамічева, Олена (доктор психологічних наук; доцент дефектологічного факультету; професор).
    Корекційна освіта: досягнення та проблеми / О. Мамічева, В. Липа // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 3. - С. 56-61 : фот. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- педагогічні університети -- педагогические университеты -- підготовка кваліфікованого дефектолога -- подготовка квалифицированного дефектолога -- факультети університетів -- факультеты университетов -- дефектологічні факультети -- дефектологические университеты -- професійна стійкість особистості дефектолога -- профессиональная стойкость личности дефектолога -- педагогі-дефектологі -- педагоги-дефектологи -- психологічні характеристики дефектологів -- психологические характеристики дефектологов
Анотація: Розглядаються історичний аспект становлення та розвиток дефектологічної освіти в Донбаському державному педагогічному університеті. Особлива увага приділяється обгрунтуванню специфічних якостей педагога-дефектолога.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Липа, Володимир (кандидат педагогічних наук; доцент; завідувач кафедри корекційної підготовки); ДВНЗ "Донбаський державний педагогічний університет" \о нем\Донбаський державний педагогічний університет, державний вищий навчальний заклад \о нем\; Державний вищий навчальний заклад "Донбаський державний педагогічний університет" \о нем\; Донбаський державний педагогічний університет, державний вищий навчальний заклад \о нем\




    Лазаренко, Дмитро (доктор економічних наук; доцент; декан факультету психології, економіки і управління; завідувач кафедри обліку і аудиту).
    Економічна психологія та обізнаність як чинники формування економічної грамотності / Д. Лазаренко, Л. Степаненко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 3. - С. 62-66 : фот. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- педагогічні університети -- педагогические университеты -- факультети університетів -- факультеты университетов -- економічна психологія -- экономическая психология -- критерії професіоналізму -- критерии профессионализма -- професійні завдання -- профессиональные задачи -- економіна грамотність -- экономическая грамотность -- типи економічної реальності -- типы экономической грамотности -- економічна реальність -- экономическая реальность
Анотація: Обгрунтовано необхідність розвитку економічної психології у зв'язку з потребою суспільства в сучасних фахівцях із новим мисленням, доведено спорідненість напрямів досліджень та спільну проблематику різних наук у соціально-економічному контексті, визначено акцент сучасної науки на психологічній складовій економічної діяльності індивідів і соціальних груп, наголошено на необхідності розв'язання цієї проблеми у межах освітньої системи.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Степаненко, Лариса (кандидат психологічних наук; заступник декана факультету психології, економіки і управління; доцент кафедри психології); ДВНЗ "Донбаський державний педагогічний університет" \о нем\Донбаський державний педагогічний університет, державний вищий навчальний заклад \о нем\; Донбаський державний педагогічний університет, державний вищий навчальний заклад \о нем\; Державний вищий навчальний заклад "Донбаський державний педагогічний університет" \о нем\




    Бондаренко, Володимир (кандидат технічних наук; декан технологічного факультету; доцент кафедри промислових технологій).
    Модернізація змісту професійної підготовки майбутнього вчителя технологій: обгрунтування напрямів і підходів / В. Бондаренко, В. Стешенко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 3. - С. 67-70 : фот. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- педагогічні університети -- педагогические университеты -- факультети університетів -- факультеты университетов -- технологічні факультети -- технологические факультеты -- вчителі трудового навчання -- учителя трудового обучения -- підготовка вчителів -- подготовка учителей -- модернізація змісту освіти -- модернизация содержания образования
Анотація: Окреслено особливості змісту професійної підготовки майбутніх учителів трудового навчання (технологій) та визначено основні вихідні положення щодо його модернізації відповідно до нових вимог на прикладі організації навчального процесу технологічного факультету ДДПУ.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Стешенко, Володимир (доктор педагогічних наук; професор; завідувач кафедри педагогіки і методики технологічної та професійної освіти); ДВНЗ "Донбаський державний педагогічний університет" \о нем\Донбаський державний педагогічний університет, державний вищий навчальний заклад \о нем\; Державний вищий навчальний заклад "Донбаський державний педагогічний університет" \о нем\




    Віцько, Сергій (кандидат педагогічних наук; доцент; декан факультету фізичного виховання).
    Концепція розвитку факультету фізичного виховання: соціально-педагогічні засади / С. Віцько, В. Пристинський // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 3. - С. 71-73. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- педагогічні університети -- педагогические университеты -- факультети університетів -- факультеты университетов -- факультети фізичного виховання -- факультеты физического воспитания -- аналіз діяльності факультетів -- анализ деятельности факультетов
Анотація: Викладено результати синергетичного аналізу історичного, аксіологічного, наукового, спортивно-педагогічного досвіду розвитку факультету фізичного виховання Донбаського державного педагогічного університету в аспекті концепції ресурсної інтеграції складових системи професійної підготовки вчителя фізичної культури.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Пристинський, Володимир (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри теоретичних та методичних основ фізичного виховання і реабілітації); ДВНЗ "Донбаський державний педагогічний університет" \о нем\Донбаський державний педагогічний університет, державний вищий навчальний заклад \о нем\; Державний вищий навчальний заклад "Донбаський державний педагогічний університет" \о нем\




    Шевченко, Наталія (кандидат педагогічних наук; помічник ректора).
    Професійна підготовка соціальних педагогів у системі вітчизняної вищої освіти / Н. Шевченко, К. Гордєєва // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 3. - С. 74-77. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Педагогічна освіта

   Образование. Педагогика

   Педагогическое образование

Кл.слова (ненормовані):
вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- педагогічні університети -- педагогические университеты -- соціальні педагоги -- социальные педагоги -- підготовка соціальних педагогів -- подготовка социальных педагогов -- спеціалісти соціальної сфери -- специалисты социальной сферы -- фахова підготовка -- специальная подготовка
Анотація: Розглянуто процес становлення професійної підготовки соціальних педагогів у контексті розвитку вітчизняної вищої освіти. З'ясовано рівні підготовки кадрів для соціальної сфери; визначено види та рівні акредитації навчальних закладів, які здійснюють підготовку соціальних педагогів; форми здійснення професійної підготовки соціальних педагогів у нашій державі, а також сфери, в яких може працювати соціальний педагог.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Гордєєва, Катерина (асистент кафедри теоретичних, методичних основ фізичного виховання і реабілітації); ДВНЗ "Донбаський державний педагогічний університет" \о нем\Донбаський державний педагогічний університет, державний вищий навчальний заклад \о нем\; Державний вищий навчальний заклад "Донбаський державний педагогічний університет" \о нем\