Трубчаніна, Олена (учитель хімії Родинської ЗОШ І-ІІІ ступенів №8 м. Красноармейська). Упровадження ідей В. О. Сухомлинського в практику формування валеологічної компетентності шляхом реалізації оздоровчої функції шкільної хімічної освіти / О. Трубчаніна, Р. Чернишева> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 7. - С. 50-53. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Освіта. Педагогіка Історія освіти Образование. Педагогика История образования Кл.слова (ненормовані): педагогічні концепції -- педагогические концепции -- валеологічна компетентність -- валеологическая компетентность -- оздоровчі функції освіти -- оздоровительные функции образования -- учбові предмети -- учебные предметы -- хімія -- химия -- хімічна освіта -- химическое образование -- досвід шкіл -- опыт школ -- педагогічна спадщина -- педагогическое наследие -- видатні педагоги -- выдающиеся педагоги Анотація: Аналізується досвід роботи Родинської ЗОШ №8 щодо формування валеологічної компетентності учнів засобами хімічної освіти відповідно до педагогічної концепції В.О. Сухомлинського. Дод.точки доступу: Чернишева, Раїса (кандидат хімічних наук; доцент кафедри природничо-наукових дисциплін та методики їх викладання Донецького ОІППО); Сухомлинський, Василь Олександрович (видатний педагог-гуманіст ; 1918-1970) \о нем\; Родинська ЗОШ №8 \о ней\ |
Степаненко, Микола (доктор педагогічних наук; професор; ректор). Педагогічна концепція А. С. Макаренка і сучасність : до 125-річниці від дня народження видатного українського педагога / М. Степаненко, А. Бойко> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 1/2. - С. 23-28. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Історія освіти Образование. Педагогика История образования Кл.слова (ненормовані): педагогічні концепції -- педагогические концепции -- педагогічна спадщина -- педагогическое наследие -- педагогічна діяльність -- педагогическая деятельность -- колектив і особистість -- коллектив и личность -- видатні педагоги -- выдающиеся педагоги Анотація: На теоретико-методологічному рівні обгрунтовано педагогічну концепцію А. С. Макаренка в контексті розвитку світової педагогічної думки. Розкрито сучасні підходи до вивчення його творчої спадщини, а також здійснено аналіз деяких аспектів основної проблеми педагогічної системи А. С. Макаренка-проблеми колективу і особистості. Утримувачі документа: КЗК ДОУНБ Дод.точки доступу: Бойко, Алла (доктор педагогічних аук; професор; член-кореспондент НАПН України; завідувач кафедри загальної педагогіки та андрагогіки); Макаренко, Антон Семенович (педагог ; 1888-1939) \о нем\; Сухомлинський, Василь Олександрович (видатний педагог-гуманіст ; 1918-1970) \о нем\ |
Богосвятська, А. І. (кандидат філологічних наук; член-кореспондент НАНО; Севастополь). Світова література в епоху змін: ключові тенденції методики викладання / А. І. Богосвятська> // Зарубіжна література в школах України. - 2014. - № 1. - С. 4-9. - Література : 9 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Літературознавство Литературоведение Кл.слова (ненормовані): зарубежная литература -- зарубіжна література -- методи навчання -- методика викладання зарубіжної літератури -- методика преподавания зарубежной литературы -- методы обучения -- педагогические концепции -- педагогічні концепції -- уроки зарубежной литератури -- уроки зарубіжної літератури -- уроки литературы Анотація: Автор окреслює ключові тенденції методики викладання світової літератури в сучасній школі - школі, яка має бути колискою людських ресурсів, інтелекту, духовного потенціалу, цінностей, культури, традиції. Утримувачі документа: НБ ДНУ |
Березівська, Л. Д. Антропоцентризм - провідна ідея творчості основоположника наукової вітчизняної педагогіки К. Д. Ушинського / Л. Д. Березівська> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2013. - № 3. - С. 5-9. - Література : С. 9 : 4 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Кл.слова (ненормовані): антропоцентризм -- антропоцентрическая концепция -- история педагогики -- история педагогики России -- история педагогической мысли -- історія педагогіки -- історія педагогіки Росії -- історія педагогічної думки -- наукова педагогіка -- научная педагогика -- педагогическая антропология -- педагогічна антропологія -- педагогічні концепції -- педагогические концепции -- видатні педагоги -- выдающиеся педагоги Анотація: Аргументовано на тому, що ідея антропоцентризму стала провідною в педагогічній концепції видатного вітчизняного педагога-філософа, гуманіста К. Д. Ушинського, яку він найповніше обґрунтував у праці «Людина як предмет виховання. Спроба педагогічної антропології» (1867-1869). Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Пед_псих_2013_3\1.pdf Дод.точки доступу: Ушинський, Костянтин Дмитрович (педагог ; 1823-1871) \о нем\; Людина як предмет виховання. Спроба педагогічної антропології, наукова праця \о произв.\ |
Костіна, Лариса (відмінник освіти України; директор). Готовність учителя до інноваційної діяльності в загальноосвітньому навчальному закладі: вектори виміру / Л. Костіна> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 10. - С. 3-8 : фот. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Загальноосвітня школа Образование. Педагогика Общеобразовательная школа Кл.слова (ненормовані): інноваційна діяльність -- инновационная деятельность -- інноваційний потенціал педагогів -- инновационный потенциал педагогов -- педагогічні інновації -- педагогические инновации -- інтеграція освіти -- интеграция образования -- педагогічні нововведення -- педагогические нововведения -- готовність до інноваційної діяльності -- готовность к инновационной деятельности -- педагогічні концепції -- педагогические концепции -- професійна готовність -- профессиональная готовность -- модернізація системи освіти -- модернизация системы образования -- педагогічна практика -- педагогическая практика -- досвід ліцеїв -- опыт лицеев -- самоосвітня діяльність педагогів -- самообразовательная деятельность педагогов -- інноваційні методи навчання -- инновационные методы обучения Анотація: Розглядається проблема інноваційної діяльності загальноосвітніх навчальних закладів. Визначається поняття інноваційного потенціалу педагога та його складових, критеріїв, показників та рівнів сформованості. Обгрунтовуються уміння та якості, якими повинен володіти вчитель, готовий до інноваційної педагогічної діяльності. Дод.точки доступу: Ліцей №293 І-ІІІ ступеню Деснянського районй М. Києва \о нем\ |
Жадленко, Ірина (аспірант; Класичний приватний університет; м. Запоріжжя). Дошкільне дитинство крізь призму педагогічних концепцій / І. Жадленко> // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. - 2016. - № 2. - С. 118-124. - Бібліогр. в кінці ст. 8 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Дошкольная педагогика Дошкільна педагогіка Кл.слова (ненормовані): дошкільна освіта -- дошкольное образование -- педагогічні концепції -- педагогические концепции -- дитиноцентризм -- детоцентризм Анотація: Розглянуто дошкільне дитинство як унікальний та особливий період у становлення й розвитку дитини. Проаналізовано сутність дитиноцентричних ідей, що є визначальними для більшості виховних напрямів та наукових течій сьогодення. Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Теорія_і_практика_управл_соц_системами_2016_2\10.pdf Утримувачі документа: НБ УІПА |