Теплицький, Ілля (кандидат педагогічних наук). Комп'ютерне моделювання як інтеграційна основа навчання інформатичних дисциплін / І. Теплицький> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 2/3. - С. 26-27. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Методика викладання учбових предметів Методика преподавания учебных предметов Кл.слова (ненормовані): комп'ютерне моделювання -- шкільна інформатика -- навчальні дисципліни -- педагогічні ВНЗ -- вищі навчальні заклади -- об'єктно-орієнтоване програмування -- систематичне навчання моделювання -- інтеграція інформатичних дисциплін -- компьютерное моделирование -- школьная информатика -- учебные дисциплины -- педагогические ВУЗы -- высшие учебные заведения -- объектно-ориентированное программирование -- медика обучения -- методика навчання Анотація: Про методику вивчення моделювання у педагогічних ВНЗ. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Омельченко, Світлана (доктор педагогічних наук; професор; завідувач кафедри ТМОФВіР Слов'янського державного педагогічного університету). Педагогічний ВНЗ у системі неперервної освіти: сучасні підходи, тенденції, перспективи розвитку / С. Омельченко, С. Чуйко> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 4/5. - С. 27-31. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Педагогічна освіта Педагогическое образование Україна Украина Донецька область Донецкая область Кл.слова (ненормовані): вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- система неперервної освіти -- система непрерывного образования -- педагогічна освіта -- педагогическое образование -- педагогічні ВНЗ -- педагогические ВУЗы -- неперервна освіта -- непрерывное образование -- опыт работы университетов -- досвід роботи університетів Анотація: Розглядається теоретичний і практичний досвід роботи Слов'янського державного педагогічного університету в системі неперервної освіти. Констатується, що система цілісної неперервної освіти в СДПУ забезпечується як активною співпрацею з дошкільними, середніми та вищими закладами освіти, так і організацією курсів підвищення кваліфікації вчителів. Дод.точки доступу: Чуйко, Сергій (доктор фізико-математичних наук; професор; в.о. ректора Слав'янського державного педагогічного університету; проректор з наукової роботи); Слов'янський державний педагогічний університет \о нем\ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Климович, Маргарита (здобувач кафедри педагогіки та психології Херсонського державного університету ; директор Бериславського педагогічного коледжу). Роль науково-методичного середовища педагогічного ВНЗ у порфесійній підготовці вчителя початкової школи : з досвіду роботи КВНЗ "Бориславський педагогічний коледж" Херсонської обласної ради / М. Климович> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 11. - С. 48-51. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Педагогічна освіта Образование. Педагогика Педагогическое образование Кл.слова (ненормовані): науково-методичне середовище -- научно-педагогическая среда -- освітнє середовище -- образовательная среда -- педагогічні ВНЗ -- педагогические ВУЗы -- навчальний процес -- учебный процесс -- професійна підготовка вчителів -- профессиональная подготовка учителей Анотація: Розглядається роль науково-методичного середовища педагогічного коледжу в професійному розвитку майбутніх вчителів початкової школи. Акцентується увага на необхідності підготовки студентів до створення цього середовища в їхній майбутній професійній діяльності. Наголошується, що в основі діяльності сучасного вчителя мають лежати наукові дослідження й дослідницькі підходи. Дод.точки доступу: Бериславський педагогічний коледж \о нем\ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Смірнова, Наталія (кандидат філологічних наук; доцент; декан філологічного факультету). Реалізація міжнародних гуманітарних проектів у педагогічному університеті / Н. Смірнова, Л. Яценко> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 11. - С. 34-37. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Педагогічна освіта Образование. Педагогика Педагогическое образование Кл.слова (ненормовані): вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- педагогічні ВНЗ -- педагогические ВУЗы -- міжнародна співпраця ВНЗ -- международное сотрудничество ВУЗов -- міжнародні гуманітарні проекти -- международные гуманитарные проекты -- угоди про співпрацю -- соглашения о сотрудничестве -- волонтери-перекладачі -- волонтеры-переводчики -- міжнародні громадські організації -- международные общественные организации -- міжнародні фонди -- международные фонды Анотація: Визначено шляхи розвитку міжнародної співпраці вищих педагогічних навчальних закладів. Вказується на доцільність впровадження міжнародних гуманітарних проектів із залученням до участі в них студентів різних спеціальностей, що сприяє подоланню розриву між теорією та практикою, отриманню позитивних результатів, набуттю студентами досвіду перекладацької діяльності і соціальної роботи та застосуванню його в майбутній професійній діяльності. Дод.точки доступу: Яценко, Ліана (кандидат педагогічних наук; доцент; декан факультету педагогіки і психології); Міжнародний фонд "Взаєморозуміння і толерантність" \о нем\Взаєморозуміння і толерантність, міжнародний фонд \о нем\; Международный фонд "Взаимопонимание и толерантность" \о нем\; Взаимопонимание и толерантность, международный фонд \о нем\; Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет ім. Г. Сковороди \о нем\; Переяслав-Хмельницкий государственный педагогический университет имени Г.Сковороды \о нем\ |
Решетова, Ірина (кандидат педагогічних наук; учений секретар Ученої ради). Учена рада восвітньому просторі вітчизняних педагогічних ВНЗ : друга половина ХХ ст. / І. Решетова> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 4/5. - С. 57-62. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Педагогічна освіта, 20 ст. 2-а пол. Образование. Педагогика Педагогическое образование, 20 ст. 2-я пол. Україна Украина Кл.слова (ненормовані): вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- педагогічні ВНЗ -- педагогические вузы -- вищі педагогічні навчальні заклади -- высшие педагогические учебные заведения -- радянський період -- советский период -- органи управління ВНЗ -- органы управления вузами -- колегіальні органи управління -- коллегиальные органы управления -- вчені ради -- ученые советы -- принципи діяльності вчених рад -- принципы деятельности ученых советов -- засідання вчених рад -- заседания ученых советов -- компетенції вченої ради -- компетенции ученого совета Анотація: Досліджено проблему становлення та розвитку колегіальних органів управління ВНЗ у другій половині ХХ ст. Визначено, що в радянський час діяльність ученой ради педагогічного ВНЗ характеризувалася закритістю системи управління, замовчуванням, підпорядкуваням рішеням з'їздів КПРС. З'ясовано, що зі здобуттям Україною незалежності гуманізація та демократизація стали наскрізними тенденціями в процесі реформування системи вищої педагогічної освіти останього десятиліття другої половини ХХ ст. Дод.точки доступу: Про вчену раду вищого навчального закладу, положення \о произв.\ |
Гуревич, Роман Семенович (доктор педагогічних наук; професор; член-кореспондент НАПН України; директор Інституту магістратури, аспірантури, докторантури Вінницького державного педагогічного університету ім. М. Коцюбинського). Інноваційні педагогічні технології в підготовці магістрів / Р. С. Гуревич> // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : щоквартальний науково-практичний журнал. - 2013. - № 2. - С. 100-105. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ Рубрики: Инновационные технологии в обучении Інноваційні технології в навчанні Кл.слова (ненормовані): педагогічні ВНЗ -- підготовка магістрів -- інноваційні педагогічні технології -- професійна освіта -- розвиток компетентності -- педагогические вузы -- подготовка магистров -- инновационные педагогические технологии -- профессиональное образование -- развитие компетентности Анотація: Розглянуто напрями вдосконалення підготовки магістрів у педагогічних ВНЗ. Утримувачі документа: НБ УИПА |