Боровік, Ольга (здобувач Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих АПН України). Учитель фізики у вимірі педагогічної майстерності та педагогічної техніки / О. Боровік> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 11. - С. 48-51. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Школознавство Школоведение Кл.слова (ненормовані): педагогічна майстерність -- педагогічна техніка -- професійна компетентність -- професійна підготовка вчителя -- професійне виховання вчителя -- професійне становлення вчителя -- майстер-клас -- неперервна професійна освіта -- вчитель фізики -- педагогическое мастерство -- педагогическая техника -- профессиональная компетентность -- профессиональная подготовка учителя -- профессиональное воспитание учителя -- профессиональное становление учителя -- мастер-класс -- непрерывное профессиональное образование -- учитель физики Анотація: Висвітлюється проблема розвитку і саморозвитку професійної компетентності вчителя фізики у вимірі його педагогічної майстерності та педагогічної техніки; розглядається майстер-клас як форма освітнього середовища, що створює передумови та відкриває механізми становлення професійних компетентностей до рівня педагогічної майстерності. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Зязюн, І. А. Проективний аналіз технологій педагогічної дії / І. А. Зязюн> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 2. - С. 22-33. - Бібліографія : С.32-33 : 9 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Кл.слова (ненормовані): модель навчання -- модель обучения -- навчання -- обучение -- педагогическая деятельность -- педагогические технологии -- педагогическое мастерство -- педагогическое мастерство учителя -- педагогічна діяльність -- педагогічна майстерність -- педагогічна майстерність вчителя -- педагогічні технології -- технологии образования -- технології освіти Анотація: Освітня технологія в широкому смислі є частиною дидактики, а в вузькому - конкретним інструментарієм вчителя, об'єктом дидактичних досліджень та прикладних розробок. Це - деякі уявлення планованих результатів учіння, множина моделей і критеріїв вибору його оптимальної моделі в конкретних умовах педагогічної дії. Модель учіння - система, що складається з дидактичної основи, змісту предмета, методики, педагогічної техніки і педагогічної майстерності учителя в певний навчальний період. Головне завдан ня й смисл освітньої технології - можливість її відтворення для одержання подібних якісних результатів. Інтегральна технологія стала закономірним розвитком освітньої технології, що забезпечує перехід від традиційних систем учіння до нових, інформаційних. |
Антонець, Михайло (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник інституту педагогіки НАПН України; вчений секретар Української асоціації імені Василя Сухомлинського). Дитиноцентричні домінанти у педагогічній спадщині В.О. Сухомлинського / М. Антонець> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 9. - С. 18-21. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Історія освіти Образование. Педагогика История образования Кл.слова (ненормовані): дитиноцентричні домінанти -- детоцентрические доминанты -- учений-гуманіст -- ученый-гуманист -- педагогічна майстерність -- педагогическое мастерство -- педагогічна спадщина -- педагогическое наследие -- педагогіка серця -- педагогика сердца -- виховний процес -- воспитательный процесс -- гуманізм -- гуманизм -- педагогічний зміст гуманізму -- педагогическон содержание гуманизма -- гуманістична педагогіка -- гуманистическая педагогика -- психолого-педагогічна система -- психолого-педагогическая система Анотація: Виділяються і деталізуються дитиноцентричні домінанти у педагогічній спадщині В.О. Сухомлинського. Розглянуто сутність гуманістичного принципу дитиноцентризму, на якому має базуватися сучасна освітня діяльність. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Отич, Олена (доктор педагогічних наук; завідувач відділу педагогічної естетики та етики інституту педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України). Особистість і діяльність учителя у вимірах педагогічної естетики / О. Отич> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 3. - С. 21-24. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Загальна педагогіка Образование. Педагогика Общая педагогика Кл.слова (ненормовані): педагогічна естетика -- педагогическая эстетика -- вчитель-митець -- учитель-творец -- гуманістична спрямованість -- гуманистическая направленность -- педагогічна діяльність -- педагогическая деятельность -- педагогічна майстерність -- педагогическое мастерство -- краса педагогічної дії -- красота педагогического действия -- критерії краси -- критерии красоты -- естетичні категорії -- эстетические категории -- тріада естетичних категорій -- триада эстетических категорий -- піднесене-низьке -- возвышенное-низкое -- прекрасне-повторне -- прекрасное-повторяемое -- комічне-трагічне -- комическое-трагическое Анотація: Розглядаються актуальні проблеми особистістного розвитку вчителя й становлення його педагогічної майстерності у контексті педагогічної естетики та етики. Обгрунтоване значення краси як критерію ефективності педагогічної діяльності. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Ничкало, Н. Г. Естетичні та етичні орієнтири педагогічної дії / Н. Г. Ничкало> // Педагогіка і психологія. - 2012. - № 1. - С. 95-96. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рец. на Естетика і етика педагогічної дії : збірник наукових праць. - Полтава : ПНПУ ім. В.Г. Короленка, 2011. - Вип. 1. - 196 с.
Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Кл.слова (ненормовані): естетичні орієнтири -- етичні орієнтири -- педагогическая деятельность -- педагогическая этика -- педагогическое действие -- педагогическое мастерство -- педагогічна дія -- педагогічна діяльність -- педагогічна етика -- педагогічна майстерність -- рецензии на книги -- рецензії на книги -- эстетические ориентиры -- этические ориентиры |
Кричевська, Юлія (заступник директора з навчально-виховної роботи; старший учитель). Упровадження інноваційних освітніх технологій у початковій школі і гімназії / Ю. Кричевська> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 3. - С. 64-65. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Загальноосвітня школа Образование. Педагогика Общеобразовательная школа Кл.слова (ненормовані): початкова школа -- начальная школа -- гімназії -- гимназии -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- освітні технології -- образовательные технологии -- інноваційні освітні технології -- инновационные образовательные технологии -- мультимедійні презентації -- мультимедийные презентации -- педагогічна майстерність -- педагогическое мастерство Анотація: Про упровадження інноваційних технологій у роботу педагогів молодших класів. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Отич, О. М. На здобуття Державної премії України в галузі освіти 2012 р. [] / О. М. Отич> // Педагогіка і психологія. - 2012. - № 2. - С. 94-95. - В ОБЛ.БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Україна Украина Кл.слова (ненормовані): образование Украины -- освіта України -- педагогическая деятельность -- педагогическое действие -- педагогическое мастерство -- педагогічна дія -- педагогічна діяльність -- педагогічна майстерність -- технологии образования -- технології освіти -- державні премії -- государственные премии Анотація: Результатом узагальнення понад 30-річних творчих пошуків науковців на ниві педагогічної майстерності як нового напряму педагогічної науки став цикл науково-методичних праць із теорії й технології педагогічної майстерності. Дод.точки доступу: Государственная премия Украины в области образования \о произв.\; Державна премія України в галузі освіти \о произв.\ |
Манько, Володимир (професор кафедри професійної психології та педагогіки Національної академії Служби безпеки України; доктор педагогічних наук; професор; м. Київ). Педагогічна складова забезпечення якості підготовки кадрів для слкжби безпеки України / В. Манько> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2012. - № 9. - С. 46-54. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Освіта. Педагогіка Вища професійна освіта Образование. Педагогика Высшее профессиональное образование Кл.слова (ненормовані): якість освіти -- качество образования -- Болонський процес -- Болонский процесс -- науково-педагогічний склад -- научно-педагогический состав -- педагогічна компетентність -- педагогическая компетентность -- педагогічна майстерність -- педагогическое мастерство -- стандарти вищої освіти -- стандарты высшего образования -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- ВНЗ -- ВУЗы -- програми підвищення педагогічної компетентності -- программы повышения педагогической компетентности -- опыт ВУЗов -- досвід ВНЗ Анотація: Розглядаються проблеми забезпечення якості освіти у контексті Болонського процесу, подане авторське визначення якості освіти, наведено досвід забезпечення якості освіти у Національній академії Служби безпеки України. Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Вища_школа_2012_9\ст.7.pdf Дод.точки доступу: Національна академія служби безпеки України \о ней\ |
Овсієнко, Яніна (вчитель-методист; заслужений працівник освіти України; директор ). Реалізація ідей педагогічної мйстерності у навчально-виховному процесі спеціалізірованих навчальних закладів художньо-естетичного профілю / Я. Овсієнко> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 1/2. - С. 62-65. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Теорія і методика виховання Образование. Педагогика Теория и методика воспитания Кл.слова (ненормовані): педагогічна спадщина -- педагогическое наследие -- педагогічна майстерність -- педагогическое мастерство -- спеціалізовані навчальні заклади -- специализированные учебные заведения -- профільні навчальні заклади -- профильные учебные заведения -- заклади художньо-естетичного профілю -- учреждения художественно-эстетического профиля -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- досвід шкіл -- опыт школ Анотація: Обгрунтовано вплив ідей педагогічної майстерності академіка Івана Зязюна на зміст та форми організації навчання і виховання учнів у спеціалізірованих навчальних закладах художньо-естетичного профілю. Розкрито особливості та основні напрями діяльності цих навчальних закладів. Утримувачі документа: КЗК ДОУНБ Дод.точки доступу: Зязюн, Іван (доктор філософських наук; професор; дійсний член НАПН України; директор інституту педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України) \о нем\; Малобілозерська естетична гімназія-інтернат "Дивосвіт" \о ней\Дивосвіт, Малобілозерська естетична гімназія-інтернат \о ней\; Миколаївська спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів мистецтв і прикладних ремесел " Академія дитячої творчості" \о ней\; Академія дитячої творчості, Миколаївська спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів мистецтв і прикладних ремесел \о ней\; Державна спеціалізована художня школа-інтернат І-ІІІ ступенів " Колегіум мистецтв у Опішні" \о ней\; Колегіум мистецтв у Опішні, державна спеціалізована художня школа-інтернат І-ІІІ ступенів \о ней\ |
Гуревич, Роман Семенович (доктор педагогических наук; профессор; член-корреспондент НАПН Украины; директор Института магистратуры, аспирантуры, докторантуры Винницкого государственного педагогического университета им. М. Коцюбинского). Педагогический профессионализм преподавателя как актуальная проблема профессионального образования / Р. С. Гуревич, М. Е. Кадемия> // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : щоквартальний науково-практичний журнал. - 2013. - № 1. - С. 74-80. - Библиогр. в конце ст. 10 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Профессиональная компетентность педагогов Професійна компетентність педагогів Кл.слова (ненормовані): профессионализм педагога -- профессиональная компетентность -- гуманистическая парадигма -- личностно-деятельностный подход -- педагогическое мастерство -- професіоналізм педагога -- професійна компетентність -- гуманістична парадигма -- особистісно-діяльнісний підхід Анотація: Рассмотрены научные подходы к проблеме педагогического профессионализма, показана актуальность изучения этого феномена. Утримувачі документа: Наукова бібліотека Української інженерно-педагогічної академії Дод.точки доступу: Кадемия, Майя Ефимовна (кандидат педагогических наук; доцент; Винницкий государственный педагогический университет им. М. Коцюбинского) |
Ничкало, Нелля (доктор педагогічних наук; професор; дійсний член НАПН України; академік-секретар Відділення професійної освіти і освіти дорослих НАПН України). Українська наукова школа педагогічної майстерності-скарбниця сьогодення й майбутнього / Н. Ничкало> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 3. - С. 3-11. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Освіта. Педагогіка Загальна педагогіка Образование. Педагогика Общая педагогика Україна Украина Кл.слова (ненормовані): наукові школи -- научные школы -- педагогічна майстерність -- педагогическое мастерство -- концепції педагогічної майстерності -- концепции педагогического мастерства -- навчально-методичні комплекси -- учебно-методические комплексы -- вчені-педагоги -- ученые-педагоги -- біобібліографічні покажчики -- биобиблиографические указатели -- наукова діяльність вчених -- научная деятельность ученых -- педагогічні принципи -- педагогические принципы -- інноваційні педагогічні процеси -- инновационные педагогические процессы -- професійно-педагогічна діяльність -- профессионально-педагогическая деятельность Анотація: Здійснено ретроспективний аналіз розвитку наукової школи педагогічної майстерності академіка І. А. Зазюна в останній чверті ХХ-на початку ХХІ ст. Розкрито вплив концепції педагогічної майстерності на модернізацію педагогічної освіти в Україні. Схарактеризовано навчально-методичний комплекс "Педагогічна майстерність", що охоплює дві програми, підручнік, навчально-методичні посібники та хрестоматію. Утримувачі документа: КЗК ДОУНБ Дод.точки доступу: Зязюн, Іван Андрійович (доктор філософських наук; професор; академік НАПН України; директор Інтституту педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України ; 1938-) \о нем\; Іван Андрійович Зязин:педагог, вчений, філософ, біобібліографічний покажчик \о произв.\Педагогіка добра: ідеали і реалії, науково-методичний посібник \о произв.\; Концепція багаторівневої педагогічної освіти в Україні \о произв.\ |
Дятленко, Тетяна (кандидат педагогічних наук; доцент; Глухів). Майстер-клас як ефективна форма підвищення педагогічної майстерності вчителя / Т. Дятленко> // Українська література в загальноосвітній школі : науково-методичний журнал. - 2013. - № 4. - С. 10-12. - Література : С.12 : 3 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Літературознавство Литературоведение Кл.слова (ненормовані): майстер-класи -- мастер-классы -- методика вивчення української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- педагогическое мастерство -- педагогічна майстерність -- українська література -- українська поезія -- учителя украинского языка и литературы -- учителя украинской литературы -- учителі української літератури -- учителі української мови і літератури Анотація: Подано визначення поняття майстер-класу як однієї з ефективних форм обміну педагогічним досвідом, розкрито характерні ознаки, структуру й алгоритм проведення майстер-класу з методики вивчення української літератури. Утримувачі документа: НБ ДНУ ім. О. Гончара |
Романовський, Олександр Георгiйович (доктор педагогічних наук; професор; член-кореспондент НАПН України; проректор Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут"). Інноваційна спрямованість педагогічної діяльності з формування національної гуманітарно-технічної еліти / О. Г. Романовський> // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : щоквартальний науково-практичний журнал. - 2013. - № 2. - С. 61-72. - Бібліогр. в кінці ст. 3 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ Рубрики: Педагогическое мастерство Педагогічна майстерність Формирование гуманитарно-технической элиты Формування гуманітарно-технічної еліти Кл.слова (ненормовані): гуманітарно-технічна еліта -- педагогічна діяльність -- інноваційна спрямованість -- педагогічна майстерність -- центри сучасних педагогічних технологій -- гуманитарно-техническое образование -- педагогическая деятельность -- инновационная направленность -- педагогическое мастерство -- центры современных педагогических технологий Анотація: Розглянуто сутність інноваційної спрямованості педагогічної діяльності з формування національної гуманітарно-технічної еліти на прикладі НТУ "ХПІ". Утримувачі документа: НБ УИПА Дод.точки доступу: Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут" \о нем\ |
Кудин, Вячеслав Александрович (доктор философских наук; профессор; Институт педагогического образования и образования взрослых НАПН Украины). Гносеологические истоки современной педагогики / В. А. Кудин> // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : щоквартальний науково-практичний журнал. - 2013. - № 2. - С. 26-32. - Бібліогр. в кінці ст. 10 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ Рубрики: Теория педагогики Теорія педагогіки Кл.слова (ненормовані): современная педагогика -- гносеология -- педагогическая наука -- современный этап развития общества -- сучасна педагогіка -- гносеологія -- педагогічна наука -- сучасний стан розвитку суспільства -- профессиональное развитие педагога -- професійний розвиток педагога -- педагогическое мастерство -- педагогічна майстерність Анотація: Рассмотрена проблема развития современной педагогики с одной стороны как науки, а с другой - как искусства, требующего от каждого педагога постоянного совершенствования педагогического мастерства. Утримувачі документа: НБ УИПА |
Завалевський, Юрій (кандидат педагогічних наук; доцент; заступник директора). Деякі аспекти формування основ професіоналізму вчителя / Ю. Завалевський> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 6. - С. 17-19. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Педагогічна освіта Образование. Педагогика Педагогическое образование Кл.слова (ненормовані): педагогічна діяльність -- педагогическая деятельность -- професіоналізм вчителів -- профессионализм учителей -- професійні знання -- профессиональные знания -- комунікативність -- коммуникативность -- перцептивні здібності -- перцептивные способности -- дінамізм особистості -- динамизм личности -- емоційна стабільність -- эмоциональная стабильность -- оптимістичне прогнозування -- оптимистическое прогнозирование -- креативність -- креативность -- педагогічне мислення -- педагогическое мышление -- педагогічна техніка -- педагогическая техника -- педагогічна майстерність -- педагогическое мастерство Анотація: Акцентується увага на ролі вчительства в розвитку нації. Наголошується, що професійно-педагогічна діяльність характеризується майстерністю та компетентністю, потребує постійного розвитку і саморозвитку. Виокремлюються основні здібності до педагогічної діяльності. як комунікативність, перцептивні здібності, динамізм особистості, емоційна стабільність, оптимістичне прогнозування, креативність. |
Куцевол, Ольга (доктор педагогічних наук; професор Вінницького державного педагогічного університету ім. М. М. Коцюбинського). Проблема методичної творчості вчителя літератури в науковій рецепції професора Ніли Волошиної / О. Куцевол> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 7-8. - С. 14-18. - Література : С.18 : 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Літературознавство Литературоведение Кл.слова (ненормовані): методи навчання -- методика вивчення і викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- методическое творчество -- методична творчість -- методы обучения -- науковці-методисти -- педагогическое мастерство -- педагогическое новаторство -- педагогічна майстерність -- украинская литература -- українська література -- ученые-методисты -- учитель украинской литературы -- учитель української літератури Анотація: Розкрито теоретико-методологічні основи проблеми професійної творчості вчителя української літератури в методичній спадщині Ніли Волошиної. Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Укр.лит.в загальноосвітн.школі_2013_7-8\ст.5.pdf Дод.точки доступу: Волошина, Ніла Йосиповна (доктор педагогічних наук; професор; член-кореспондент АПН України ; 1940-2010) \о ней\ |
Семеног, Олена (доктор педагогічних наук; професор Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих НАН України). Педагогічна майстерність учителя-словесника в дослідницьких рефлексіях Ніли Волошиної / О. Семеног> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 9. - С. 2-4. - Література : С.4 : 15 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Літературознавство Литературоведение Кл.слова (ненормовані): естетичне виховання -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- науковці-методисти -- педагогическое мастерство -- педагогічна майстерність -- украинская литература -- українська література -- урок украинской литературы -- урок української літератури -- ученые-методисты -- учитель украинского языка и литературы -- учитель украинской литературы -- учитель української літератури -- учитель української мови і літератури -- эстетическое воспитание Анотація: На основі науково-методичних праць Ніли Волошиної окреслено педагогічну майстерність учителя-словесника як самореалізацію вчителя в педагогічній діяльності. Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Укр.лит.в загальноосвітн.школі_2013_9\ст.2.pdf Дод.точки доступу: Волошина, Ніла Йосиповна (доктор педагогічних наук; професор; член-кореспондент АПН України ; 1940-2010) \о ней\ |
П 78 Пічурін, В. В. Аналіз занять з фізичного виховання як засіб вдосконалення педагогічної майстерності викладача / В. В. Пічурін, С. А. Собко, В. В. Пічурін> // Проблеми та перспективи розвитку залізничного транспорту (19.04 - 20.04.2012) : тези доповідей 72 Міжнародної науково-практичної конференції / М-во інфраструктури України, Дніпропетр. нац. ун-т залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. - Д., 2012. - С. 334-336
Фізична культура і спорт Кл.слова (ненормовані): труды ДИИТа -- праці ДІІТу -- КФВ -- физическая культура и спорт -- фізична культура і спорт -- викладачі -- преподаватели -- педагогічна майстерність -- педагогическое мастерство -- фізичне виховання -- физическое воспитание Дод.точки доступу: Собко, С. А.; Пичурин, В. В. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Ялтанець, Т. Л. (учитель-методист СЗШ № 43 м. Львова). Секрети мого педагогічного успіху / Т. Л. Ялтанець> // Зарубіжна література в школах України. - 2014. - № 1. - С. 22-25. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Літературознавство Литературоведение Кл.слова (ненормовані): зарубежная литература -- зарубіжна література -- методика викладання зарубіжної літератури -- методика преподавания зарубежной литературы -- педагоги-методисти -- педагоги-методисты -- педагогическое мастерство -- педагогическое мастерство учителя -- педагогічна майстерність -- учителя литературы -- учителі літератури Анотація: Учитель світової літератури зі Львова Т. М. Ялтанець розкриває секрети свого педагогічного успіху, методи та прийоми викладання, які вона використовує у своїй педагогічній діяльності. Утримувачі документа: НБ ДНУ |
Семеног, Олена (доктор педагогічних наук; професор Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України). Особистість учителя у вимірах педагогічної майстерності Любові Мацько / О. Семеног> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2014. - № 1. - С. 2-7. - Література : С.7 : 12 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Літературознавство Литературоведение Кл.слова (ненормовані): культура речи учителя -- личность учителя -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- мовна культура -- науковці-методисти -- особистість фахівця -- педагогическое мастерство -- педагогічна майстерність -- ученые-методисты -- учитель литературы -- учитель літератури -- учитель украинского языка и литературы -- учитель украинской литературы -- учитель української літератури -- учитель української мови і літератури -- языковая культура Анотація: На основі науково-методичних праць доктора філологічних наук, професора, академіка НАПН України Любові Іванівни Мацько окреслено педагогічну майстерність, що проявляється в авторській педагогічній діяльності, у мовно-літературній обдарованост і, в самобутньому творчому стилі. Утримувачі документа: НБ ДНУ Дод.точки доступу: Мацько, Любов (доктор філологічних наук; професор; дійсний член НАПН України) \о нем\ |