Боровік, Ольга (здобувач Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих АПН України).
    Учитель фізики у вимірі педагогічної майстерності та педагогічної техніки / О. Боровік // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 11. - С. 48-51. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.204
Рубрики: Школознавство
   Школоведение

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна майстерність -- педагогічна техніка -- професійна компетентність -- професійна підготовка вчителя -- професійне виховання вчителя -- професійне становлення вчителя -- майстер-клас -- неперервна професійна освіта -- вчитель фізики -- педагогическое мастерство -- педагогическая техника -- профессиональная компетентность -- профессиональная подготовка учителя -- профессиональное воспитание учителя -- профессиональное становление учителя -- мастер-класс -- непрерывное профессиональное образование -- учитель физики
Анотація: Висвітлюється проблема розвитку і саморозвитку професійної компетентності вчителя фізики у вимірі його педагогічної майстерності та педагогічної техніки; розглядається майстер-клас як форма освітнього середовища, що створює передумови та відкриває механізми становлення професійних компетентностей до рівня педагогічної майстерності.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Зязюн, І. А.
    Проективний аналіз технологій педагогічної дії / І. А. Зязюн // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 2. - С. 22-33. - Бібліографія : С.32-33 : 9 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
модель навчання -- модель обучения -- навчання -- обучение -- педагогическая деятельность -- педагогические технологии -- педагогическое мастерство -- педагогическое мастерство учителя -- педагогічна діяльність -- педагогічна майстерність -- педагогічна майстерність вчителя -- педагогічні технології -- технологии образования -- технології освіти
Анотація: Освітня технологія в широкому смислі є частиною дидактики, а в вузькому - конкретним інструментарієм вчителя, об'єктом дидактичних досліджень та прикладних розробок. Це - деякі уявлення планованих результатів учіння, множина моделей і критеріїв вибору його оптимальної моделі в конкретних умовах педагогічної дії. Модель учіння - система, що складається з дидактичної основи, змісту предмета, методики, педагогічної техніки і педагогічної майстерності учителя в певний навчальний період. Головне завдан ня й смисл освітньої технології - можливість її відтворення для одержання подібних якісних результатів. Інтегральна технологія стала закономірним розвитком освітньої технології, що забезпечує перехід від традиційних систем учіння до нових, інформаційних.





    Антонець, Михайло (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник інституту педагогіки НАПН України; вчений секретар Української асоціації імені Василя Сухомлинського).
    Дитиноцентричні домінанти у педагогічній спадщині В.О. Сухомлинського / М. Антонець // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 9. - С. 18-21. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Історія освіти

   Образование. Педагогика

   История образования

Кл.слова (ненормовані):
дитиноцентричні домінанти -- детоцентрические доминанты -- учений-гуманіст -- ученый-гуманист -- педагогічна майстерність -- педагогическое мастерство -- педагогічна спадщина -- педагогическое наследие -- педагогіка серця -- педагогика сердца -- виховний процес -- воспитательный процесс -- гуманізм -- гуманизм -- педагогічний зміст гуманізму -- педагогическон содержание гуманизма -- гуманістична педагогіка -- гуманистическая педагогика -- психолого-педагогічна система -- психолого-педагогическая система
Анотація: Виділяються і деталізуються дитиноцентричні домінанти у педагогічній спадщині В.О. Сухомлинського. Розглянуто сутність гуманістичного принципу дитиноцентризму, на якому має базуватися сучасна освітня діяльність.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Отич, Олена (доктор педагогічних наук; завідувач відділу педагогічної естетики та етики інституту педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України).
    Особистість і діяльність учителя у вимірах педагогічної естетики / О. Отич // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 3. - С. 21-24. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальна педагогіка

   Образование. Педагогика

   Общая педагогика

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна естетика -- педагогическая эстетика -- вчитель-митець -- учитель-творец -- гуманістична спрямованість -- гуманистическая направленность -- педагогічна діяльність -- педагогическая деятельность -- педагогічна майстерність -- педагогическое мастерство -- краса педагогічної дії -- красота педагогического действия -- критерії краси -- критерии красоты -- естетичні категорії -- эстетические категории -- тріада естетичних категорій -- триада эстетических категорий -- піднесене-низьке -- возвышенное-низкое -- прекрасне-повторне -- прекрасное-повторяемое -- комічне-трагічне -- комическое-трагическое
Анотація: Розглядаються актуальні проблеми особистістного розвитку вчителя й становлення його педагогічної майстерності у контексті педагогічної естетики та етики. Обгрунтоване значення краси як критерію ефективності педагогічної діяльності.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Ничкало, Н. Г.
    Естетичні та етичні орієнтири педагогічної дії / Н. Г. Ничкало // Педагогіка і психологія. - 2012. - № 1. - С. 95-96. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рец. на Естетика і етика педагогічної дії : збірник наукових праць. - Полтава : ПНПУ ім. В.Г. Короленка, 2011. - Вип. 1. - 196 с.
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
естетичні орієнтири -- етичні орієнтири -- педагогическая деятельность -- педагогическая этика -- педагогическое действие -- педагогическое мастерство -- педагогічна дія -- педагогічна діяльність -- педагогічна етика -- педагогічна майстерність -- рецензии на книги -- рецензії на книги -- эстетические ориентиры -- этические ориентиры





    Кричевська, Юлія (заступник директора з навчально-виховної роботи; старший учитель).
    Упровадження інноваційних освітніх технологій у початковій школі і гімназії / Ю. Кричевська // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 3. - С. 64-65. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.3
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

Кл.слова (ненормовані):
початкова школа -- начальная школа -- гімназії -- гимназии -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- освітні технології -- образовательные технологии -- інноваційні освітні технології -- инновационные образовательные технологии -- мультимедійні презентації -- мультимедийные презентации -- педагогічна майстерність -- педагогическое мастерство
Анотація: Про упровадження інноваційних технологій у роботу педагогів молодших класів.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Отич, О. М.
    На здобуття Державної премії України в галузі освіти 2012 р. [] / О. М. Отич // Педагогіка і психологія. - 2012. - № 2. - С. 94-95. - В ОБЛ.БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
образование Украины -- освіта України -- педагогическая деятельность -- педагогическое действие -- педагогическое мастерство -- педагогічна дія -- педагогічна діяльність -- педагогічна майстерність -- технологии образования -- технології освіти -- державні премії -- государственные премии
Анотація: Результатом узагальнення понад 30-річних творчих пошуків науковців на ниві педагогічної майстерності як нового напряму педагогічної науки став цикл науково-методичних праць із теорії й технології педагогічної майстерності.


Дод.точки доступу:
Государственная премия Украины в области образования \о произв.\; Державна премія України в галузі освіти \о произв.\




    Манько, Володимир (професор кафедри професійної психології та педагогіки Національної академії Служби безпеки України; доктор педагогічних наук; професор; м. Київ).
    Педагогічна складова забезпечення якості підготовки кадрів для слкжби безпеки України / В. Манько // Вища школа : науково-практичне видання. - 2012. - № 9. - С. 46-54. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
якість освіти -- качество образования -- Болонський процес -- Болонский процесс -- науково-педагогічний склад -- научно-педагогический состав -- педагогічна компетентність -- педагогическая компетентность -- педагогічна майстерність -- педагогическое мастерство -- стандарти вищої освіти -- стандарты высшего образования -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- ВНЗ -- ВУЗы -- програми підвищення педагогічної компетентності -- программы повышения педагогической компетентности -- опыт ВУЗов -- досвід ВНЗ
Анотація: Розглядаються проблеми забезпечення якості освіти у контексті Болонського процесу, подане авторське визначення якості освіти, наведено досвід забезпечення якості освіти у Національній академії Служби безпеки України.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Вища_школа_2012_9\ст.7.pdf

Дод.точки доступу:
Національна академія служби безпеки України \о ней\




    Овсієнко, Яніна (вчитель-методист; заслужений працівник освіти України; директор ).
    Реалізація ідей педагогічної мйстерності у навчально-виховному процесі спеціалізірованих навчальних закладів художньо-естетичного профілю / Я. Овсієнко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 1/2. - С. 62-65. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика виховання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна спадщина -- педагогическое наследие -- педагогічна майстерність -- педагогическое мастерство -- спеціалізовані навчальні заклади -- специализированные учебные заведения -- профільні навчальні заклади -- профильные учебные заведения -- заклади художньо-естетичного профілю -- учреждения художественно-эстетического профиля -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- досвід шкіл -- опыт школ
Анотація: Обгрунтовано вплив ідей педагогічної майстерності академіка Івана Зязюна на зміст та форми організації навчання і виховання учнів у спеціалізірованих навчальних закладах художньо-естетичного профілю. Розкрито особливості та основні напрями діяльності цих навчальних закладів.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Зязюн, Іван (доктор філософських наук; професор; дійсний член НАПН України; директор інституту педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України) \о нем\; Малобілозерська естетична гімназія-інтернат "Дивосвіт" \о ней\Дивосвіт, Малобілозерська естетична гімназія-інтернат \о ней\; Миколаївська спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів мистецтв і прикладних ремесел " Академія дитячої творчості" \о ней\; Академія дитячої творчості, Миколаївська спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів мистецтв і прикладних ремесел \о ней\; Державна спеціалізована художня школа-інтернат І-ІІІ ступенів " Колегіум мистецтв у Опішні" \о ней\; Колегіум мистецтв у Опішні, державна спеціалізована художня школа-інтернат І-ІІІ ступенів \о ней\




    Гуревич, Роман Семенович (доктор педагогических наук; профессор; член-корреспондент НАПН Украины; директор Института магистратуры, аспирантуры, докторантуры Винницкого государственного педагогического университета им. М. Коцюбинского).
    Педагогический профессионализм преподавателя как актуальная проблема профессионального образования / Р. С. Гуревич, М. Е. Кадемия // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : щоквартальний науково-практичний журнал. - 2013. - № 1. - С. 74-80. - Библиогр. в конце ст. 10 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.580.42
Рубрики: Профессиональная компетентность педагогов
   Професійна компетентність педагогів

Кл.слова (ненормовані):
профессионализм педагога -- профессиональная компетентность -- гуманистическая парадигма -- личностно-деятельностный подход -- педагогическое мастерство -- професіоналізм педагога -- професійна компетентність -- гуманістична парадигма -- особистісно-діяльнісний підхід
Анотація: Рассмотрены научные подходы к проблеме педагогического профессионализма, показана актуальность изучения этого феномена.

Утримувачі документа:
Наукова бібліотека Української інженерно-педагогічної академії

Дод.точки доступу:
Кадемия, Майя Ефимовна (кандидат педагогических наук; доцент; Винницкий государственный педагогический университет им. М. Коцюбинского)




    Ничкало, Нелля (доктор педагогічних наук; професор; дійсний член НАПН України; академік-секретар Відділення професійної освіти і освіти дорослих НАПН України).
    Українська наукова школа педагогічної майстерності-скарбниця сьогодення й майбутнього / Н. Ничкало // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 3. - С. 3-11. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальна педагогіка

   Образование. Педагогика

   Общая педагогика

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
наукові школи -- научные школы -- педагогічна майстерність -- педагогическое мастерство -- концепції педагогічної майстерності -- концепции педагогического мастерства -- навчально-методичні комплекси -- учебно-методические комплексы -- вчені-педагоги -- ученые-педагоги -- біобібліографічні покажчики -- биобиблиографические указатели -- наукова діяльність вчених -- научная деятельность ученых -- педагогічні принципи -- педагогические принципы -- інноваційні педагогічні процеси -- инновационные педагогические процессы -- професійно-педагогічна діяльність -- профессионально-педагогическая деятельность
Анотація: Здійснено ретроспективний аналіз розвитку наукової школи педагогічної майстерності академіка І. А. Зазюна в останній чверті ХХ-на початку ХХІ ст. Розкрито вплив концепції педагогічної майстерності на модернізацію педагогічної освіти в Україні. Схарактеризовано навчально-методичний комплекс "Педагогічна майстерність", що охоплює дві програми, підручнік, навчально-методичні посібники та хрестоматію.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Зязюн, Іван Андрійович (доктор філософських наук; професор; академік НАПН України; директор Інтституту педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України ; 1938-) \о нем\; Іван Андрійович Зязин:педагог, вчений, філософ, біобібліографічний покажчик \о произв.\Педагогіка добра: ідеали і реалії, науково-методичний посібник \о произв.\; Концепція багаторівневої педагогічної освіти в Україні \о произв.\




    Дятленко, Тетяна (кандидат педагогічних наук; доцент; Глухів).
    Майстер-клас як ефективна форма підвищення педагогічної майстерності вчителя / Т. Дятленко // Українська література в загальноосвітній школі : науково-методичний журнал. - 2013. - № 4. - С. 10-12. - Література : С.12 : 3 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
майстер-класи -- мастер-классы -- методика вивчення української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- педагогическое мастерство -- педагогічна майстерність -- українська література -- українська поезія -- учителя украинского языка и литературы -- учителя украинской литературы -- учителі української літератури -- учителі української мови і літератури
Анотація: Подано визначення поняття майстер-класу як однієї з ефективних форм обміну педагогічним досвідом, розкрито характерні ознаки, структуру й алгоритм проведення майстер-класу з методики вивчення української літератури.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ ім. О. Гончара




    Романовський, Олександр Георгiйович (доктор педагогічних наук; професор; член-кореспондент НАПН України; проректор Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут").
    Інноваційна спрямованість педагогічної діяльності з формування національної гуманітарно-технічної еліти / О. Г. Романовський // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : щоквартальний науково-практичний журнал. - 2013. - № 2. - С. 61-72. - Бібліогр. в кінці ст. 3 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ББК 74.580.42 + 74.580.05
Рубрики: Педагогическое мастерство
   Педагогічна майстерність

   Формирование гуманитарно-технической элиты

   Формування гуманітарно-технічної еліти

Кл.слова (ненормовані):
гуманітарно-технічна еліта -- педагогічна діяльність -- інноваційна спрямованість -- педагогічна майстерність -- центри сучасних педагогічних технологій -- гуманитарно-техническое образование -- педагогическая деятельность -- инновационная направленность -- педагогическое мастерство -- центры современных педагогических технологий
Анотація: Розглянуто сутність інноваційної спрямованості педагогічної діяльності з формування національної гуманітарно-технічної еліти на прикладі НТУ "ХПІ".

Утримувачі документа:
НБ УИПА

Дод.точки доступу:
Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут" \о нем\




    Кудин, Вячеслав Александрович (доктор философских наук; профессор; Институт педагогического образования и образования взрослых НАПН Украины).
    Гносеологические истоки современной педагогики / В. А. Кудин // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : щоквартальний науково-практичний журнал. - 2013. - № 2. - С. 26-32. - Бібліогр. в кінці ст. 10 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 74.00
Рубрики: Теория педагогики
   Теорія педагогіки

Кл.слова (ненормовані):
современная педагогика -- гносеология -- педагогическая наука -- современный этап развития общества -- сучасна педагогіка -- гносеологія -- педагогічна наука -- сучасний стан розвитку суспільства -- профессиональное развитие педагога -- професійний розвиток педагога -- педагогическое мастерство -- педагогічна майстерність
Анотація: Рассмотрена проблема развития современной педагогики с одной стороны как науки, а с другой - как искусства, требующего от каждого педагога постоянного совершенствования педагогического мастерства.

Утримувачі документа:
НБ УИПА




    Завалевський, Юрій (кандидат педагогічних наук; доцент; заступник директора).
    Деякі аспекти формування основ професіоналізму вчителя / Ю. Завалевський // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 6. - С. 17-19. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Педагогічна освіта

   Образование. Педагогика

   Педагогическое образование

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна діяльність -- педагогическая деятельность -- професіоналізм вчителів -- профессионализм учителей -- професійні знання -- профессиональные знания -- комунікативність -- коммуникативность -- перцептивні здібності -- перцептивные способности -- дінамізм особистості -- динамизм личности -- емоційна стабільність -- эмоциональная стабильность -- оптимістичне прогнозування -- оптимистическое прогнозирование -- креативність -- креативность -- педагогічне мислення -- педагогическое мышление -- педагогічна техніка -- педагогическая техника -- педагогічна майстерність -- педагогическое мастерство
Анотація: Акцентується увага на ролі вчительства в розвитку нації. Наголошується, що професійно-педагогічна діяльність характеризується майстерністю та компетентністю, потребує постійного розвитку і саморозвитку. Виокремлюються основні здібності до педагогічної діяльності. як комунікативність, перцептивні здібності, динамізм особистості, емоційна стабільність, оптимістичне прогнозування, креативність.





    Куцевол, Ольга (доктор педагогічних наук; професор Вінницького державного педагогічного університету ім. М. М. Коцюбинського).
    Проблема методичної творчості вчителя літератури в науковій рецепції професора Ніли Волошиної / О. Куцевол // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 7-8. - С. 14-18. - Література : С.18 : 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
методи навчання -- методика вивчення і викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- методическое творчество -- методична творчість -- методы обучения -- науковці-методисти -- педагогическое мастерство -- педагогическое новаторство -- педагогічна майстерність -- украинская литература -- українська література -- ученые-методисты -- учитель украинской литературы -- учитель української літератури
Анотація: Розкрито теоретико-методологічні основи проблеми професійної творчості вчителя української літератури в методичній спадщині Ніли Волошиної.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Укр.лит.в загальноосвітн.школі_2013_7-8\ст.5.pdf

Дод.точки доступу:
Волошина, Ніла Йосиповна (доктор педагогічних наук; професор; член-кореспондент АПН України ; 1940-2010) \о ней\




    Семеног, Олена (доктор педагогічних наук; професор Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих НАН України).
    Педагогічна майстерність учителя-словесника в дослідницьких рефлексіях Ніли Волошиної / О. Семеног // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 9. - С. 2-4. - Література : С.4 : 15 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
естетичне виховання -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- науковці-методисти -- педагогическое мастерство -- педагогічна майстерність -- украинская литература -- українська література -- урок украинской литературы -- урок української літератури -- ученые-методисты -- учитель украинского языка и литературы -- учитель украинской литературы -- учитель української літератури -- учитель української мови і літератури -- эстетическое воспитание
Анотація: На основі науково-методичних праць Ніли Волошиної окреслено педагогічну майстерність учителя-словесника як самореалізацію вчителя в педагогічній діяльності.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Укр.лит.в загальноосвітн.школі_2013_9\ст.2.pdf

Дод.точки доступу:
Волошина, Ніла Йосиповна (доктор педагогічних наук; професор; член-кореспондент АПН України ; 1940-2010) \о ней\


   656.2
   П 78


    Пічурін, В. В.
    Аналіз занять з фізичного виховання як засіб вдосконалення педагогічної майстерності викладача / В. В. Пічурін, С. А. Собко, В. В. Пічурін // Проблеми та перспективи розвитку залізничного транспорту (19.04 - 20.04.2012) : тези доповідей 72 Міжнародної науково-практичної конференції / М-во інфраструктури України, Дніпропетр. нац. ун-т залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. - Д., 2012. - С. 334-336
УДК
Рубрики: Физическая культура и спорт
   Фізична культура і спорт

Кл.слова (ненормовані):
труды ДИИТа -- праці ДІІТу -- КФВ -- физическая культура и спорт -- фізична культура і спорт -- викладачі -- преподаватели -- педагогічна майстерність -- педагогическое мастерство -- фізичне виховання -- физическое воспитание


Дод.точки доступу:
Собко, С. А.; Пичурин, В. В.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Ялтанець, Т. Л. (учитель-методист СЗШ № 43 м. Львова).
    Секрети мого педагогічного успіху / Т. Л. Ялтанець // Зарубіжна література в школах України. - 2014. - № 1. - С. 22-25. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
зарубежная литература -- зарубіжна література -- методика викладання зарубіжної літератури -- методика преподавания зарубежной литературы -- педагоги-методисти -- педагоги-методисты -- педагогическое мастерство -- педагогическое мастерство учителя -- педагогічна майстерність -- учителя литературы -- учителі літератури
Анотація: Учитель світової літератури зі Львова Т. М. Ялтанець розкриває секрети свого педагогічного успіху, методи та прийоми викладання, які вона використовує у своїй педагогічній діяльності.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ




    Семеног, Олена (доктор педагогічних наук; професор Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України).
    Особистість учителя у вимірах педагогічної майстерності Любові Мацько / О. Семеног // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2014. - № 1. - С. 2-7. - Література : С.7 : 12 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
культура речи учителя -- личность учителя -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- мовна культура -- науковці-методисти -- особистість фахівця -- педагогическое мастерство -- педагогічна майстерність -- ученые-методисты -- учитель литературы -- учитель літератури -- учитель украинского языка и литературы -- учитель украинской литературы -- учитель української літератури -- учитель української мови і літератури -- языковая культура
Анотація: На основі науково-методичних праць доктора філологічних наук, професора, академіка НАПН України Любові Іванівни Мацько окреслено педагогічну майстерність, що проявляється в авторській педагогічній діяльності, у мовно-літературній обдарованост і, в самобутньому творчому стилі.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Дод.точки доступу:
Мацько, Любов (доктор філологічних наук; професор; дійсний член НАПН України) \о нем\