Максименко, Ольга. Через прозорі відносини до якості послуг: формування єдиних критеріїв оцінки управляючих компаній [Текст] / Ольга Максименко> // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2015. - № 4. - С. 31-37 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Экономика Економіка Маркетинг Кл.слова (ненормовані): маркетингові технології -- маркетинговые технологии -- реформування ЖКГ -- житлово-комунальне господарство -- жилищно-коммунальное хозяйство -- реформирование ЖКХ -- житлово-комунальні послуги -- жилищно-коммунальные услуги -- якість послуг ЖКГ -- качество услуг ЖКХ -- соціально-економічні перетворення -- социально-экономические преобразования -- управляючі компанії -- управляющие компании -- оцінка управляючих компаній -- оценка управляющих компаний Анотація: Розглядається розвиток і реформування житлової сфери. |