Смольська, Л. М. (кандидат психологічних наук; доцент кафедри економіки, філософії та менеджменту освіти).
    Інтелегентність - показник сучасного професіоналізму вчителя / Л. М. Смольська // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. - № 5. - С. 68-71. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 88.4
Рубрики: Психологія
   Психология

   Галузева психологія

   Отраслевая психология

Кл.слова (ненормовані):
інтелігентність вчителя -- интелигентность учителя -- освітній професіоналізм -- образовательный профессионализм -- духовність -- духовность -- позитивний конструктив -- позитивный конструктив -- дизайнерська стратегія -- дизайнерская стратегия -- інтегральний інтелектуалізм -- интегральный интеллектуализм -- личные качества учителя -- особисністі якості вчителя
Анотація: Присвячено поняттю інтелігентності. Вона розглядається як ознака високої професійної та особистісної якості вчителя. Авторська ідея є такою : сучасні умови та життєві виклики формують новий образ інтелігентності як дизайнерської стратегії - акцент переміщено з рефлексивного аналізу об'єктних негативів на позитивний конструктив. Радість і задоволеня по відношенню до будь-якої роботи є також визначальним для інтелігентності як свідомої особистісної стратегії.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Практ_псих_соц_роб_2014_5\9.pdf