Андрущенко, Віктор (доктор філософських наук; професор; академік НАПН України; член-кореспондент НАН УКраїни; Президент асоціації ректорів педагогічних університетів Європи; головний редактор часопису; ректор).
    Поняття педагогічного дискурсу в сучасних наукових дослідженнях / В. Андрущенко, І. Силадій // Вища освіта України : теоретичний та науково-практичний часопис. - 2018. - № 1. - С. 5-10. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Образование. Педагогика
   Общая педагогика

   Освіта. Педагогіка

   Загальна педагогіка

Кл.слова (ненормовані):
визначення понять -- определение понятий -- педагогічний дискурс -- педагогический дискурс -- особливості педагогічного дискурсу -- особенности педагогического дискурса -- елементи педагогічного дискурсу -- элементы педагогического дискурса
Анотація: Показано, що дійсна демократизація освіти можлива лише на дискурсній основі, де кожен з учасників навчально-виховного процесу має можливість висловлювати власну думку, відстоювати її під час перманентних дискусій. Тому останнім часом особлива увага дослідників спрямована на вивчення педагогічного дискурсу. Головною метою цих досліджень є насамперед лінгвістичний аспект суб'єкт-суб'єктної взаємодії учасників дискурсу з огляду на його тлумачення як ситуативно й соціально визначеної мовленнєвої діяльності. Але розмаїті дискурсивні практики зумовлюють необхідність перегляду такого розуміння педагогічного дискурсу та перенесення ваги в його оцінці із суто лінгвістичного аналізу на соціальні фактори спілкування. Це спонукає до вивчення екстралінгвістичних факторів розгортання педагогічного дискурсу як мовної, комунікативної, ситуативної, особистісно й статусно орієнтованої компетенції, яка визначається усталеними в суспільстві сферами спілкування і соціальними інститутами.


Дод.точки доступу:
Силадій, Іван (кандидат педагогічних наук; здобувач)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)