Надибська, О. Я. (кандидат філософських наук ; доцент Одеської держ. університету внутрішніх справ).
    Суспільно-групове та особистісне знання як форма і спосіб прояву соціокультурної обумовленості пріоритетів / О. Я. Надибська // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2010. - № 6. - С. 68-73. - Бібліографія: С.73 : 11 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 87
Рубрики: Соціальна філософія
   Социальная философия

Кл.слова (ненормовані):
знание социальное -- знание социума -- знання соціуму -- личность -- личность и общество -- образованность -- общественные интересы -- освіченість -- особистість і суспільство -- приватні інтереси -- приоритеты -- социальное знание -- социальные приоритеты -- соціальне знання -- соціальні пріоритети -- частные интересы
Анотація: У статті здійснюється аналіз системи знання (на яких будуються пріоритети) особливості та соціуму, що мають одне джерело походження, але різну природу та різний зміст. Спираючись на теорію відомого німецького соціолога, представника історичної соціології Норберта Еліаса, автор статті намагається довести, що жодна людина не оволодіватиме знаннями, які непотрібні їй у житті, а особливий спосіб співіснування та кооперації особистісних знань створює знання соціальне.


Дод.точки доступу:
Элиас, Норберт \о нем\; Еліас, Норберт \о нем\




    Кадієвська, І. А. (доцент Одеської державної академії будівництва та архітектури; кандидат філософських наук).
    Оптимістичні та песимістичні погляди на майбутнє ідей гуманізму / І. А. Кадієвська // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2010. - № 6. - С. 63-67. - Бібліографія: С.67 : 12 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 87
Рубрики: Філософія
   Философия

Кл.слова (ненормовані):
антигуманизм -- антигуманізм -- антропоцентризм -- гуманизм и антигуманизм -- гуманистические ценности -- гуманізм -- гуманістичні цінності -- гуманістичні цінності в літературі -- идеи гуманизма -- история идей -- ідеї гуманізму -- історія ідей -- личность -- образованность -- освіченість -- особистість -- християнство
Анотація: Драма розвитку особистості означає зіткнення та конфлікт між різними системами цінностей. Вибір на користь гуманістичних цінностей ставить людину перед необхідністю аналізувати кожну конкретну ситуацію та нести відповідальність за прийняті рішення. Ва жливо, аби вибір гуманістичних цінностей знаходив практичну реалізацію у нашій повсякденній реальності.





    Швець, Д. Є. (доцент кафедри менеджменту організацій ; начальник навчального відділу Запорізької держ. академії).
    Система дошкільної та середньої освіти: ретроспектива і структурно-інституційні аспекти змін у сучасних умовах / Д. Є. Швець // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2011. - № 2. - С. 126-130. - Бібліографія : С.130 : 14 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 60.561.9
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
дошкільна освіта -- дошкольное образование -- институт образования -- інститут освіти -- освіченість -- педагогическая деятельность -- педагогічна діяльність -- середня освіта -- система образования -- система освіти -- социализация и семья -- социализация личности -- социализация молодежи -- социология образования -- соціалізація і сім'я -- соціалізація молоді -- соціалізація особистості -- соціологія освіти -- среднее образование
Анотація: Розглянуто структурно-інституційні аспекти системи дошкільної та середньої освіти в ретроспективі соціології освіти та особливості її змін у сучасних умовах.





    Онюшева, Ирина Валериевна (докторант PhD Университета международного бизнеса; г.Алматы; Казахстан).
    Человеческий капитал Республики Казахстан в рейтинге глобальной конкурентоспособности / И. В. Онюшева // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 4. - С. 442-451 : табл., граф. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 65.248(5КАЗ)-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Международные трудовые отношения, 2008-2012 гг.

   Міжнародні трудові відносини, 2008-2012 рр.

   Казахстан
Кл.слова (ненормовані):
глобальная конкурентоспособность -- глобальна конкурентоспроможність -- конкуренция -- конкуренція -- инновационные потенциалы -- інноваційні потенціали -- інноваційна політика -- инновационная политика -- макроэкономические факторы -- макроекономічні чинники -- национальная конкурентоспособность -- національна конкурентоспроможність -- национальные экономики -- профессиональное образование -- образованность населения -- освіченість нації -- національні економіки -- професійна освіта -- рынок труда -- ринок праці -- ефективність ринку праці -- эффективность рынка труда -- статистические данные -- статистичні дані -- человеческий капитал -- людський капітал -- экономическая динамика -- економічна динаміка
Анотація: Рассмотрен человеческий капитал Республики Казахстан как фактор выявления конкурентоспособности национальной экономики. Проведен сравнительный анализ макроэкономических показателей РК в рейтингах глобальной конкурентоспособности Всемирного экономического форума за пятилетний период 2008-2012 годов. Особое внимание уделено макроэкономическим показателям, формирующим человеческий капитал Казахстана. На основе проведения анализа выявлены сильные и слабые стороны человеческого капитала Республики Казахстан, динамика его развития в контексте межстрановой конкурентоспособности.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Всемирный экономический форум \о нем\; Всесвітній економічний форум \о нем\




    Рудишин, С. Д.
    Системний підхід до вищої освіти в Україні: освіченість, компетентність, національні цінності / С. Д. Рудишин // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2013. - № 3. - С. 69-75. - Література : С. 75 : 15 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
Болонский процесс -- Болонський процес -- вища освіта України -- высшее образование Украины -- загальна навчальна компетентність -- загальнокультурна компетентність -- компетентнісний підхід в освіті -- компетентністне навчання -- компетентність -- компетентностный подход в образовании -- компетенции -- компетенції -- культурний розвиток -- культурное развитие -- образовательные системы -- общая учебная компетентность -- общекультурная компетентность -- освітні системи -- педагогическая компетентность -- педагогічна компетентність -- системний підхід у навчанні -- системный подход в образовании
Анотація: Орієнтована на компетентність освіта в Україні - неодмінна, але не достатня умова для забезпечення освіченості населення, збереження й розвитку культурного фундаменту народу. Болонський процес не слід розуміти як створення повністю ідентичних систем освіти в різних країнах: він призначений для зміцнення взаємозв'язків і поліпшення взаєморозуміння між різними освітніми системами.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Пед_псих_2013_3\12.pdf




    Білокобильський, Олександр (доктор філософських наук; професор кафедри філософії).
    Самоідентифікація української інтелігенції в процесі демократичного розвитку : круглий стіл / О. Білокобильський // Філософська думка : науково-теоретичний журнал. - 2014. - № 2. - С. 43-51. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 87.3(4 укр)
Рубрики: Філософія
   Філософія України

   Философия

   Философия Украины

   Україна
    Донецьк

Кл.слова (ненормовані):
круглі столи -- філософська освіченість інтелігенції -- українська інтелігенція -- соціальна компетентність -- філософський дискурс -- круглые столы -- философская образованность интеллигенции -- украинская интеллигенция -- социальная компетентность -- философский дискурс
Анотація: Про дискусійні питання самоідентифікації української інтелігенції та перешкоди на цьому шляху йшлося на засіданні круглого столу, який проходив в м. Донецьку.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




Східноукраїнський національний університет імені В. Даля

    Безугла, М. В.
    Художня освіченість в аспекті формування духовно-культурних цінностейосвіти студентської молоді / М. В. Безугла // Збірник наукових праць / Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Сєвєродонецьк, 2019. - Вип. 3 (90): Духовність особистості: методологія, теорія і практика. За матеріалами XМіжнародної науково-практичної конференції "Духовно-культурне виховання особистості в умовах входження людства в епоху культури" в рамках міжнародного проекту Д. Пола Шафера "Епоха Культури" (30 травня 2019 року, м. Київ), Ч. ІІ. - С. 6-19. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Вища освіта
   Высшее образование

Кл.слова (ненормовані):
художня освіта -- художественное образование -- художня освіченість -- удожественная образованность -- духовність -- духовность -- культура -- мистецтво -- искусство -- духовно-культурні цінності освіти -- духовно-культурные ценности образования -- студентська молодь -- студенческая молодежь


Дод.точки доступу:
Шевченко, Г. П. \ред.\; Східноукраїнський національний університет імені В. Даля
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Скворцов, С. Ю.
    Экономика "впечатлений" и образованность современного человека / С. Ю. Скворцов // Гуманитарний журнал. - 2006. - № 1/2. - С. 107-110 : табл. - Библиогр. в конце ст.
УДК
Рубрики: Психология
   Психологія

   Общество

   Суспільство

Кл.слова (ненормовані):
образованность современного человека -- освіченість сучасної людини -- экономика "впечатлений" -- економіка "вражень" -- постиндустриальное общество -- постіндустріальне суспільство -- информационное общество -- інформаційне суспільство -- информационные технологии -- інформаційні технології


Є примірники у відділах:
АНЛ Прим. 1 - (вільний)