Хворостяний, Ігор (заступник директора з науково-методичної роботи Українського гуманітарного ліцею ім. Т. Шевченка).
    Освітня стратегія сучасної школи, або якою бути школі майбутнього / І. Хворостяний // Освіта і управління : наук.-практ. журнал. - 2013. - Т. 16, № 1/2. - С. 53-61. - Бібліогр. в кінці ст. 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ББК 74.24
Рубрики: Общеобразовательная школа
   Загальноосвітня школа

Кл.слова (ненормовані):
школи майбутнього -- освітні стратегії -- сучасні школи -- навчальні заклади -- сучасна українська освіта -- школы будущего -- образовательные стратегии -- современные школы -- учебные заведения -- современное украинское образование -- реформування середньої освіти -- реформирование среднего образования
Анотація: Про перспективи української освіти та майбутнє українських шкіл.

Утримувачі документа:
НБ УИПА




    Тарабасова, Л. Г. (Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти; Дніпропетровськ).
    Гуманістичні тенденції дошкільної освіти в Японії: теоретико-методологічні дослідження / Л. Г. Тарабасова // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2015. - № 1. - С. 34-39. - Бібліографія : С.38-39 : 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.1
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Япония
Кл.слова (ненормовані):
кокоро -- виховання дітей -- виховання дошкільнят -- воспитание детей -- воспитание дошкольников -- гармоничное развитие -- гармонійний розвиток -- групові цінності -- групповые ценности -- гуманизм -- гуманистические тенденции образования -- гуманистический принцип образования -- гуманистическое воспитание -- гуманізм -- гуманістичне виховання -- гуманістичний принцип освіти -- гуманістичні тенденції освіти -- дошкільна освіта -- дошкільне виховання -- дошкольное воспитание -- дошкольное образование -- зарубежное образование -- зарубіжна освіта -- компромисс -- компроміс -- образование в Японии -- образовательные стратегии -- освіта в Японії -- освітні стратегії -- система виховання -- система воспитания -- ценностное ориентирование -- ціннісне орієнтування -- японская система воспитания -- японська система виховання
Анотація: Досліджується японська система виховання дітей дошкільного віку, побудована на національних цінностях. Головний акцент в освітній стратегії Японії робиться на самоцінності кожної дитини, незалежно від її характеристик та здібностей. Мета навчання в яп онській освіті більш виховна ніж освітня, реалізується в ідеї "кокоро", що в перекладі з японської означає: серце, душа, розум, гуманізм. Цей принцип пронизує зміст всих програм, предметів та повсякденне життя. Основними цілями шкільного виховання япо нські педагоги визначають: виховання як благо для дитини.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Єлесулов, Азамат (аспірант Академії державоного управління при Президентові Республіки Казахстан; м.Астана; Казахстан).
    Стратегія забезпечення якості освіти в Республіці Казахстан [Текст] / А. Єлесулов, Н. Курманов, Б. Талисбаєв // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2015. - № 2. - С. 142-150 : табл., схем. - Библиогр. в конце ст. - Сттаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.497(5КАЗ)ц-1
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика образования

   Економіка освіти

   Управление качеством

   Управління якістю

   Казахстан
Кл.слова (ненормовані):
бизнес-образование -- бізнес-освіта -- бизнес-школы -- бізнес-школи -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- менеджмент качества -- менеджмент якості -- образовательные стратегии -- освітні стратегії -- стратегическое управление -- стратегічний розвиток
Анотація: Проаналізовано сферу бізнес-освіти та розроблено стратегію її розвитку в Казахстані. Для вирішення поставленої мети застосовано методи стратегічного аналізу, такі як SWOT- та PEST-аналіз, а також дев’ятифакторну модель стратегічного управління. Проведено аналіз сучасного стану ринку освіти Казахстану, казахстанської моделі бізнес-освіти: виявлено сильні і слабкі сторони, розроблено стратегічну карту подальшого розвитку бізнес-освітнього процесу.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Курманов, Нурлан (аспірант; асистент кафедри менеджменту економічного факультету Єразійського національного університету ім. Л.М.Гумільова; м.Астана; Казахстан); Талисбаєв, Баурджан (доктор економічних наук; професор; звідуючий кафедрою менеджменту економічного факультету Єразійського національного університету ім. Л.М.Гумільова; м.Астана; Казахстан)




    Дзвінчук, Дмитро (доктор філософських наук; професор; директор).
    Вплив футурологічних першоджерел на визначення освітньої стратегії в Україні / Д. Дзвінчук, В. П. Петренко // Вища школа. - 2017. - № 7. - С. 21-30. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
моделі сталого розвитку -- модели устойчивого развития -- третя промислова революція -- третья промышленная революция -- альтернативна енергетика -- альтернативная энергетика -- мережі малих енерговиробників -- сети маленьких энергопроизводителей -- воднева акумуляція енергії -- водородная аккумуляция энергии -- освітні стратегії -- образовательные стратегии -- вектори розвитку людства -- векторы развития человечества -- вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения
Анотація: Здійснено аналіз деяких найвідоміших праць зарубіжних футурологів - Рея Курцвейла, Елвіна Тоффлера і Джеремі Ріфкіна. Вказано на принципові недоліки передбачень у межах вузьких дисциплін, відзначено необхідність урахування інтегральних впливів та їх синергетичного посилення у майбутньому. Детально проаналізовано праці найбільш успішного футуролога Захлду - американського економіста і соціолога Джеремі Ріфкіна. З'ясовано принципи його передбачень, вказано на їх межі у просторі й часі. Виявлено факт надмірної обмеженості прогнозу.

Перейти к внешнему ресурсу: \\new\textlok\Вища_школа_2017_7\3.pdf

Дод.точки доступу:
Петренко, Віктор Павлович (доктор економічних наук; професор; професор кафедри публічного управління та адміністрування); Ріфкін, Джеремі (американський економіст і соціолог) \про нього\; Революція у навчанні, книга \о произв.\; Третя промислова революція, книга \о произв.\