Хворостяний, Ігор (заступник директора з науково-методичної роботи Українського гуманітарного ліцею ім. Т. Шевченка). Освітня стратегія сучасної школи, або якою бути школі майбутнього / І. Хворостяний> // Освіта і управління : наук.-практ. журнал. - 2013. - Т. 16, № 1/2. - С. 53-61. - Бібліогр. в кінці ст. 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ Рубрики: Общеобразовательная школа Загальноосвітня школа Кл.слова (ненормовані): школи майбутнього -- освітні стратегії -- сучасні школи -- навчальні заклади -- сучасна українська освіта -- школы будущего -- образовательные стратегии -- современные школы -- учебные заведения -- современное украинское образование -- реформування середньої освіти -- реформирование среднего образования Анотація: Про перспективи української освіти та майбутнє українських шкіл. Утримувачі документа: НБ УИПА |
Тарабасова, Л. Г. (Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти; Дніпропетровськ). Гуманістичні тенденції дошкільної освіти в Японії: теоретико-методологічні дослідження / Л. Г. Тарабасова> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2015. - № 1. - С. 34-39. - Бібліографія : С.38-39 : 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Япония Кл.слова (ненормовані): кокоро -- виховання дітей -- виховання дошкільнят -- воспитание детей -- воспитание дошкольников -- гармоничное развитие -- гармонійний розвиток -- групові цінності -- групповые ценности -- гуманизм -- гуманистические тенденции образования -- гуманистический принцип образования -- гуманистическое воспитание -- гуманізм -- гуманістичне виховання -- гуманістичний принцип освіти -- гуманістичні тенденції освіти -- дошкільна освіта -- дошкільне виховання -- дошкольное воспитание -- дошкольное образование -- зарубежное образование -- зарубіжна освіта -- компромисс -- компроміс -- образование в Японии -- образовательные стратегии -- освіта в Японії -- освітні стратегії -- система виховання -- система воспитания -- ценностное ориентирование -- ціннісне орієнтування -- японская система воспитания -- японська система виховання Анотація: Досліджується японська система виховання дітей дошкільного віку, побудована на національних цінностях. Головний акцент в освітній стратегії Японії робиться на самоцінності кожної дитини, незалежно від її характеристик та здібностей. Мета навчання в яп онській освіті більш виховна ніж освітня, реалізується в ідеї "кокоро", що в перекладі з японської означає: серце, душа, розум, гуманізм. Цей принцип пронизує зміст всих програм, предметів та повсякденне життя. Основними цілями шкільного виховання япо нські педагоги визначають: виховання як благо для дитини. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Єлесулов, Азамат (аспірант Академії державоного управління при Президентові Республіки Казахстан; м.Астана; Казахстан). Стратегія забезпечення якості освіти в Республіці Казахстан [Текст] / А. Єлесулов, Н. Курманов, Б. Талисбаєв> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2015. - № 2. - С. 142-150 : табл., схем. - Библиогр. в конце ст. - Сттаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Экономика Економіка Экономика образования Економіка освіти Управление качеством Управління якістю Казахстан Кл.слова (ненормовані): бизнес-образование -- бізнес-освіта -- бизнес-школы -- бізнес-школи -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- менеджмент качества -- менеджмент якості -- образовательные стратегии -- освітні стратегії -- стратегическое управление -- стратегічний розвиток Анотація: Проаналізовано сферу бізнес-освіти та розроблено стратегію її розвитку в Казахстані. Для вирішення поставленої мети застосовано методи стратегічного аналізу, такі як SWOT- та PEST-аналіз, а також дев’ятифакторну модель стратегічного управління. Проведено аналіз сучасного стану ринку освіти Казахстану, казахстанської моделі бізнес-освіти: виявлено сильні і слабкі сторони, розроблено стратегічну карту подальшого розвитку бізнес-освітнього процесу. Утримувачі документа: Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23 Дод.точки доступу: Курманов, Нурлан (аспірант; асистент кафедри менеджменту економічного факультету Єразійського національного університету ім. Л.М.Гумільова; м.Астана; Казахстан); Талисбаєв, Баурджан (доктор економічних наук; професор; звідуючий кафедрою менеджменту економічного факультету Єразійського національного університету ім. Л.М.Гумільова; м.Астана; Казахстан) |
Дзвінчук, Дмитро (доктор філософських наук; професор; директор). Вплив футурологічних першоджерел на визначення освітньої стратегії в Україні / Д. Дзвінчук, В. П. Петренко> // Вища школа. - 2017. - № 7. - С. 21-30. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Вища професійна освіта Образование. Педагогика Высшее профессиональное образование Кл.слова (ненормовані): моделі сталого розвитку -- модели устойчивого развития -- третя промислова революція -- третья промышленная революция -- альтернативна енергетика -- альтернативная энергетика -- мережі малих енерговиробників -- сети маленьких энергопроизводителей -- воднева акумуляція енергії -- водородная аккумуляция энергии -- освітні стратегії -- образовательные стратегии -- вектори розвитку людства -- векторы развития человечества -- вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения Анотація: Здійснено аналіз деяких найвідоміших праць зарубіжних футурологів - Рея Курцвейла, Елвіна Тоффлера і Джеремі Ріфкіна. Вказано на принципові недоліки передбачень у межах вузьких дисциплін, відзначено необхідність урахування інтегральних впливів та їх синергетичного посилення у майбутньому. Детально проаналізовано праці найбільш успішного футуролога Захлду - американського економіста і соціолога Джеремі Ріфкіна. З'ясовано принципи його передбачень, вказано на їх межі у просторі й часі. Виявлено факт надмірної обмеженості прогнозу. Перейти к внешнему ресурсу: \\new\textlok\Вища_школа_2017_7\3.pdf Дод.точки доступу: Петренко, Віктор Павлович (доктор економічних наук; професор; професор кафедри публічного управління та адміністрування); Ріфкін, Джеремі (американський економіст і соціолог) \про нього\; Революція у навчанні, книга \о произв.\; Третя промислова революція, книга \о произв.\ |