Міщенко, Володимир (доктор економічних наук; професор; директор Центру наукових досліджень Національного банку України). Зарубіжний досвід та вітчизняні актуалітети організації неперервної освіти / В. Міщенко> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 11. - С. 9-16. - Библиогр. в конце ст. - 2 рис., 1 табл. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Неперервна освіта Образование. Педагогика Непрерывное образование Іспанія Испания Словенія Словения Австрія Австрия Норвегія Норвегия Кл.слова (ненормовані): неперервна освіта -- непрерывное образование -- професійна освіта -- профессиональное образование -- професійне спрямування освыти -- профессиональная направленность образования -- формальна освіта -- формальное образование -- неформальна освіта -- неформальное образование -- економічна освіта -- экономическое образование -- освіта дорослих -- образование взрослых -- дорослі учні -- взрослые ученики -- освіта впродовж життя -- образование на протяжении жизни -- освітній процес -- образовательный процесс -- зарубіжний досвід -- зарубежный опыт -- системи непрерервної освіти -- системы непрерывного образования Анотація: Досліджено світовий досвід організації неперервної освіти, обгрунтовано основні напрями його використання в Україні, визначено проблеми становлення та запропановано важелі впорядкування, фінансування і стимулювання розвитку вітчизняної системи неперервної освіти. Дод.точки доступу: Лісабонська стратегія \о произв.\; Європейська стратегія зайнятості \о произв.\ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Дем'яненко, Наталія (доктор педагогічних наук; професор; завідувач кафедри педагогики і психології вищої школи НПУ імені М.П. Драгоманова). Ідея освіти впродовж життя у світовому освітньому просторі : (1949 - 2010 роки) / Н. Дем'яненко> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 1/2. - С. 49-53 : фот. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Організація освіти, 1949-20110 рр. Образование. Педагогика Организация образования, 1949-2010 рр. Україна Украина Кл.слова (ненормовані): освіта дорослого населення -- образование взрослого населения -- освіта впродовж життя -- образование в течении всей жизни -- освіта для всіх -- образование для всех -- осівітня політика -- образовательная политика -- неперервна освіта -- непрерывное образование -- андрагогіка -- андрагогика -- герагогіка -- герагогика Анотація: На основі документальної бази ЮНЕСКО перілду 1949 - 2010 років здійснено логіко-систематичний аналіз міжнародного досвіду і преспектив розвитку ідеїй освіти дорослого населення та освіти впродовж життя Дод.точки доступу: Генеральна конференція ЮНЕСКО \о ней\; Паризька конференція \о ней\; Гамбурзька конференція \о ней\; Концепція освіти для дорослих до 2015 р. \о произв.\ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Чернишов, Олексій (кандидат педагогічних наук; доцент; ректор Донецького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти). Моделювання післядипломної педагогічної освіти на засадах неперерервності професійного розвитку / О. Чернишов, Е. Соф'янц> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 4/5. - С. 14-18 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Педагогічна освіта Педагогическое образование Україна Украина Донецька область Донецкая область Кл.слова (ненормовані): післядипломна освіта -- последипломное образование -- післядипломна педагогічна освіта -- последипломное педагогическое образование -- педагогічна освіта -- педагогическое образование -- професійний розвиток -- профессиональное развитие -- неперервність освіти -- непрерывность образования -- освіта впродовж життя -- образование в течение жизни -- андрагогічний цикл -- андрагогический цикл -- освітні послуги -- образовательные услуги -- інноваційні моделі -- инновационные модели -- підвищення кваліфікації -- повышение квалификации -- кредитно-модульна система -- кредитно-модульная система -- дистанційне навчання -- дистанционное обучение Анотація: Подано науковий аналіз сучасних стратегічних орієнтирів та моделей функціонування післядипломної педагогічної освіти в Донецькій області на засадах неперервності професійного розвитку педагогічних кадрів, відкритості, варіотивності, гнучкості, динамічності змін у змісті, формах і методах підготовки вчителів з орієнтацією на якість освіти, розвиток нового педагогічного мислення. Дод.точки доступу: Соф'янц, Едуард (кандидат педагогічних наук; член-кореспондент НАПН України; заслужений вчитель Української РСР; радник ректора Донецького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти) Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Хоружий, Григорій (проректор Університету банківської справи Національного банку України; доктор філософських наук; професор). Студентоцентризм як принцип академічної культури / Г. Хоружий> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2012. - № 4. - С. 7-24
Рубрики: Освіта. Педагогіка Вища професійна освіта Образование. Педагогика Высшее профессиональное образование Кл.слова (ненормовані): вища освіта -- высшее образование -- Болонський процес -- Болонский процесс -- цілі Болонського процесу -- цели Болонского процесса -- європейський простір -- европейское пространство -- соціальне партнерство -- социальное партнерство -- якість освіти -- качество образования -- освіта впродовж життя -- образование на протяжении жизни -- лісабонські стратегії -- лиссабонские стратегии -- студенти -- типи студентів -- типы студентов -- університети -- университеты -- історія освіти -- история образования -- стратегії читання -- стратегии чтения -- реформування вищої освіти -- реформирование высшего образования Анотація: Автор дає історичний екскурс зародження і розвитку університетського руху в Європі. Розглядає процеси, які нині відбуваються у сфері вищої освіти, зокрема в руслі Болонського процесу. Дод.точки доступу: Університети Європи після 2010 року: різноманітність за єдності цілей, лісабонська декларація \о произв.\; Європейський союз студентів \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
Вольпян, Надія (голова підкомітету 204 "ІТ-компетенції"). Європейський досвід багатостороннього публічно-приватного партнерства в галузі ІКТ-освіти / Н. Вольпян> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2013. - № 5. - С. 35-47 : табл., рис. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Освіта. Педагогіка Вища професійна освіта Образование. Педагогика Высшее профессиональное образование Європа Европа Кл.слова (ненормовані): вища освіта -- высшее образование -- ІКТ-освіта -- ИКТ-образование -- ІКТ-фахівці -- ИКТ-специалисты -- ІКТ-компетенції -- ИКТ-компетенции -- інформаційно-комунікаційні технології -- информационно-коммуникационные технологии -- публічно-приватне партнерство -- публично-частное партнерство -- багатостороннє приватно-державне партнерство -- многостороннее частно-государственное партнерство -- партнерські програми -- партнерские программы -- вендори -- вендоры -- ІКТ-вендори -- ИКТ-вендоры -- ринок праці -- рынок труда -- освіта впродовж життя -- образование на протяжении жизни -- досвід країн ЄС -- опыт стран ЕС -- європейський досвід -- европейский опыт -- стратегії розвитку ІКТ-компетенцій -- стратегии развития ИКТ-компетенций Анотація: Розглядається європейський досвід багатостороннього публічно-приватного партнерства в галузі ІКТ-освіти, зокрема його впровадження в Російській Федерації. Дод.точки доступу: Європейський Союз, міжнародна організація \о нем\; Европейский Союз, международная организация \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
Молодиченко, Валентин (доктор філософських наук; професор; Ректор мелітопольського державного педагогічного університету ім. Б. Хмельницького). До 90-річчя Мелітопольського державного педагогічного університеу імені Богдана Хмельницького / В. Молодиченко> // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2013. - № 3. - С. 23-29 Рубрики: Высшие учебные заведения Украины Вищі навчальні заклади України Кл.слова (ненормовані): освіта впродовж життя -- наукові школи -- людиновимірність -- педагогічні університети -- вища освіта -- освітня діяльність -- образование в течение жизни -- научные школы -- человекоизмерение -- педагогические университеты -- высшее образование -- образовательная деятельность Анотація: Про історію створення та сучасні напрями роботи Мелітопольського державного педагогічного університету ім. Б. Хмельницького. Утримувачі документа: НБ УИПА Дод.точки доступу: Мелітопольський державний педагогічний університет ім. Б. Хмельницького \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
Куцаєва, Т. О. Неформальна освіта дорослих та музейна андрагогіка в контексті історії сучасної музейної справи в Україні (огляд історіографії) [Текст] / Т. О. Куцаєва> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2016. - № № 9. - С. 162-170. - Література : 48 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Музейна справа. Музеєзнавство Музейное дело. Музееведение Україна Украина Кл.слова (ненормовані): андрагогика -- андрагогическая модель образования -- андрагогічна модель освіти -- андрагогіка -- дорослі відвідувачі музеїв -- история музейного дела -- історія музеїв -- история музеев -- історія музейної справи -- неформальна освіта -- неформальное образование -- неформальное образование взрослых -- неформальна освіта дорослих -- освіта дорослих -- образование взрослых -- взрослые посетители музеев -- освіта впродовж життя -- образование на протяжении жизни Анотація: Автор аналізує наукові публікації та результати практичних напрацювань музеїв України за 1990 - 2010-і рр., що у своїй сукупності можна характеризувати як музейну андрогогіку або неформальну освіту дорослих музейними засобами. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Мартинова, Лілія Борисівна (кандидат філологічних наук; доцент; докторант кафедри міжнародних відносин). Проблеми та новітні тенденції розвитку освітньо-кваліфікаційного потенціалу населення України [Текст] / Л. Б. Мартинова > // Регіональна економіка : Науково-практичний журнал. - 2016. - № 4. - С. 45-55. - Бібліогр.: с. 54-55. - табл., рис. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1562-0905
Экономика культуры, науки, образования Економіка Економіка культури, науки, освіти Україна Украина Кл.слова (ненормовані): людський потенціал -- освітньо-кваліфікаційний потенціал -- освіта впродовж життя -- старіння населення -- ринок праці -- человеческий потенциал -- образовательно-квалификационный потенциал -- образование в течении жизни -- старение населения -- рынок труда Анотація: Висвітлено проблеми розвитку та ефективної реалізації освітньо-кваліфікаційного потенціалу населення. Підкреслено, що ефективність відтворення освітньо-кваліфікаційного потенціалу залежить від того, наскільки гнучко система освіти реагує на параметри зовнішнього середовища, які не завжди узгоджуються між собою в умовах ринкової економіки. Основними проблемами розвитку освітньо-кваліфікаційного потенціалу в Україні виділено: недостатнє охоплення дітей дошкільними закладами, проблему модернізації і підвищення якості професійно-технічної освіти, структурні викривлення в системі вищої освіти, проблему забезпечення високої якості підготовки спеціалістів, низьку ефективність професійної орієнтації. |
Коляда, І. Г. Особливості трансформації освіти в епоху глобалізації / І. Г. Коляда> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2017. - № 8. - С. 37-42. - Література : 18 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
Рубрики: Соціологія Социология Кл.слова (ненормовані): глобализация образования -- глобалізація освіти -- образование и глобализация -- освіта і глобалізація -- социология образования -- соціологія освіти -- трансформация образования -- трансформація освіти -- відкрита освіта -- открытое образование -- інформаційне суспільство -- информационное общество -- освіта впродовж життя -- образование на протяжении жизни -- відкритий освітній простір -- открытое образовательное пространство -- інформаційно-комунікаційні технології -- информационно-коммуникационные технологии Анотація: Аналізуються проблеми трансформації освіти в умовах глобалізації. Наголошено, що глобалізація, як об'єктивний процес зрощення національних економік, культур, соціальних систем, відбувається на фоні розвитку інформаційно-комунікаційних технологій. Неможливо розглядати процес трансформації освіти поза цим контекстом. |
Заюков, І. (кандидат економічних наук). Неформальне професійне навчання як інструмент підвищення гнучкості ринку праці України [Текст] / І. Заюков. - Электрон. журн.> // Україна: аспекти праці : науково-економічний та суспільно-політичний журнал. - 2017. - № 2(эл). - С. 14-20 : табл., а-рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Економіка Економіка праці, 1991-2015 рр. Экономика Экономика труда, 1991-2015 гг. Кл.слова (ненормовані): професійне навчання -- неформальна освіта -- ринок праці -- безробітні -- професійно-кваліфікаційна структура -- освіта впродовж життя -- навчання протягом життя -- нормативно-правове регулювання -- зарубіжний досвід -- політика управління людськими ресурсами -- конкурентоспроможність випускників на ринку праці -- профессиональное обучение -- неформальное образование -- рынок труда -- безработица -- профессионально-квалификационная структура -- образование в течение жизни -- обучения на протяжении жизни -- нормативно-правовое регулирование -- зарубежный опыт -- политика управления человеческими ресурсами -- конкурентоспособность выпускников на рынке труда Анотація: Актуалізовано проблему концепції "навчання протягом життя", у тому числі в системі неформального професійного навчання (НПН). Побудовано модель функціонування НПН за робітничими професіями в Україні. Запропоновано рекомендації щодо дальшого розвитку НАПН як вагомого інструменту підвищення гнучкості ринку праці України. |
Аніщенко, Олена (доктор педагогічних наук; професор; завідувач відділу андрагогіки). Неформальна освіта дорослих - освітній тренд ХХІ століття / О. Аніщенко, Л. Лук'янова, С. Прийма> // Рідна школа. - 2017. - № 11/12. - С. 3-8. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Неперервна освіта Образование. Педагогика Непрерывное образование Кл.слова (ненормовані): неперервна освіта -- непрерывное образование -- неформальна освіта дорослих -- неформальное образование взрослых -- освіта впродовж життя -- тренди освіти дорослих -- образование на протяжении жизни -- центри освіти дорослих -- центры образования взрослых -- провайдери освітніх послуг -- провайдеры образовательных услуг -- освітні послуги -- образовательные услуги -- нормативно-правове регулювання Анотація: Обґрунтовано актуальність проблеми неформальної освіти дорослих у сучасних соціально-економічних умовах. Акцентовано увагу на необхідності розширення кола провайдерів послуг з неформальної освіти дорослих в Україні. Обґрунтовано пріоритетність розвитку неформальної освіти дорослих. Наголошено, що підґрунтя розроблення нормативної, науково-методичної складових освіти дорослих становлять комплексне оцінювання, аналіз тематичного спектру навчальних потреб дорослих громадян, а також можливостей їх задоволення, оцінювання якості, територіальної і фінансової доступності різних типів освітніх програм. Висвітлено деякі аспекти діяльності центрів освіти дорослих в Україні. Окреслено пріоритетні напрями розвитку неформальної освіти дорослих в Україні. Наголошено на необхідності консолідації зусиль громадського, державного, ділового секторів з метою розвитку освіти для різних категорій дорослих, розвитку громадянського суспільства в Україні. Перейти к внешнему ресурсу: \\new\textlok\Рідна школа_2017_11-12/1.pdf Дод.точки доступу: Лук'янова, Лариса (доктор педагогічних наук; професор; член-кореспондент НАПН України; Голова правління ГС "Українська Асоціація освіти дорослих"; директор); Прийма, Сергій (доктор педагогічних наук; доцент; професор кафедри педагогіки і педагогічної майстерності; Голова правління ГО "Українська асоціація міст, що навчаються") |
Східноукраїнський національний університет імені В. Даля Тадеєва, М. І. Сучасні цілі та виклики безперервної іншомовної освіти в Україні / М. І. Тадеєва, П. О. Тадеєв> // Збірник наукових праць / Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Сєвєродонецьк, 2020. - Вип. 5 (98): Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - С. 204-219. - Бібліогр. в кінці ст.
Высшее образование Кл.слова (ненормовані): безперервна освіта -- непрерывное образование -- іншомовна освіта -- иноязычное образование -- освіта впродовж життя -- образование в течение жизни -- комунікативна компетенція -- коммуникативная компетенция -- соціокультурна компетенція -- социокультурная компетенция -- інформаційна компетенція -- информационная компетенция -- трансформація цілей освіти -- трансформация целей образования Дод.точки доступу: Тадеєв, П. О.; Східноукраїнський національний університет імені В. Даля Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Східноукраїнський національний університет імені В. Даля Матіюк, Д. В. Перспективні напрями екстраполяції в систему неформальної освіти України: досвід Німеччини / Д. В. Матіюк> // Збірник наукових праць / Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Сєвєродонецьк : Вид-во Східноукр. нац. ун-ту ім. В. Даля, 2020. - Вип. 1 (94): Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - С. 171-181. - Бібліогр. в кінці ст.
Образование Кл.слова (ненормовані): форми освіти -- формы образования -- формальна освіта -- формальное образование -- неформальна освіта -- неформальное образование -- інформальна освіта -- информационное образование -- освіта впродовж життя -- образование на протяжении жизни -- гейміфікація -- геймификация -- диференціація -- дифференциация -- предметно-мовне інтегроване навчання -- предметно-языковое интегрированное обучение Дод.точки доступу: Шевченко, Г. П. \ред.\; Східноукраїнський національний університет імені В. Даля Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
П 78 Патласов, О. М. Освіта впродовж життя / О. М. Патласов, О. А. Султанова, Т. В. Шликова> // Проблеми та перспективи розвитку залізничного транспорту : матеріали 80 Міжнародної науково-практичної конференції (м. Дніпро, 2020) / Дніпров. нац. ун-т залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна, АТ "Українська залізниця", АТ "Дніпропетровський стрілочний завод", ПАТ "Крюківський вагонорбудівний завод", Tabor Debisa Sp. ZO. O., Instytut Kolejnictwa. - Дніпро : ДНУЗТ, 2020. - С. 337-338. - Режим доступу: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/bitstream/123456789/12153/1/Theses_problemy_2020.pdf. - Повний текст. - Режим доступу: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/12153. - Зміст
Образование Соціологія Социология Кл.слова (ненормовані): праці ДІІТу -- труды ДИИТа -- КККГ -- ІП -- освіта впродовж життя -- образование на протяжении жизни -- сучасний світ -- современный мир -- працівники різних галузей -- работники различных отраслей -- успішна людина -- успешный человек -- кар'єрне зростання -- карьерный рост -- самореалізація -- самореализация Перейти к внешнему ресурсу: Повний текст, Перейти к внешнему ресурсу: Зміст Дод.точки доступу: Радкевич, А. В. \ред.\; Султанова, О. А.; Султанова, Е. А.; Шликова, Т. В.; Патласов, А. М.; Дніпровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна; АТ "Українська залізниця"; АТ "Дніпропетровський стрілочний завод"; ПАТ "Крюківський вагонорбудівний завод"; Tabor Debisa Sp. ZO. O.Instytut Kolejnictwa Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |