Лобова, О. В.
    Культуротворчі тенденції в сучасній системі загальної музичної освіти школярів / О. В. Лобова // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 3. - С. 22-31. - Бібліографія : С.31 : 10 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
виховання учнів -- воспитание школьников -- естетичне виховання -- музична культура -- музична освіта -- музичне виховання -- музыкальная культура -- музыкальное воспитание -- музыкальное образование -- образование Украины -- освіта України -- шкільна освіта -- школьное образование -- эстетическое воспитание
Анотація: У річищі дослідження культуротворчу місію загальної музичної освіти конкретизовано насамперед у питанні формування музичної культури школяра - складної особистісної якості, що забезпечує можливість повноцінного й різнобічного спілкування з музикою, по трібної складової художнього й духовного становлення людини. Розглянуто сутність музичної освіти, особливості її функціонування на сучасному етапі та специфіка культуротворчих тенденцій у системі загальної музичної освіти школярів України.





    Полонська, Т.
    Портфоліо як складова системи моніторингу освітніх досягнень учнів основної школи / Т. Полонська // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 3. - С. 99-110. - Бібліографія : С.110 : 10 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
качество образования -- мониторинг качества образования -- моніторинг якості освіти -- навчальні досягнення -- образование Украины -- освіта України -- освітній моніторинг -- оценивание учебных достижений -- оценка знаний -- оцінка знань -- оцінювання навчальних досягнень -- педагогический мониторинг -- пізнавальна діяльність учнів -- познавательная деятельность учащихся -- портфолио -- портфоліо -- учебные достижения -- якість освіти
Анотація: Розглядається портфоліо навчальних досягнень учнів основної школи, зокрема 8-9-х класів, як один із важливих складових моніторингу якості освіти. Основними видами оцінювання навчальних досягнень учнів в українській школі є: поточне, тематичне, семест рове та річне оцінювання й державна підсумкова атестація. На основі аналізу вітчизняної та зарубіжної теорії і практики цього питання визнечені типи портфоліо та його складові, запропоновані різні моделі портфоліо для використування в українській шко лі.





    Бондар, Л. С.
    З досвіду роботи Липецької школи ім. П.В.Щепкіна / Л. С. Бондар // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 3. - С. 142-150. - Бібліографія : С.149-150 : 19 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
история школ -- історія педагогіки -- історія шкіл -- образование Украины -- освіта України -- персоналии педагогов -- персоналії педагогів -- сельская школа -- сільська школа -- шкільна освіта -- школьное образование
Анотація: Розкрита діяльність Другої липецької школи (методи навчання, політико-виховна робота) під керівництвом Петра Васильовича Щепкіна (1865-1941) - першого українського радянського вчителя, нагородженого орденом Трудового Червоного Прапору. Школу було відк рито в 1864 р. в селі Липці (тепер Харківський район Харківської області).


Дод.точки доступу:
Щепкин, Петр Васильевич (1865-1941) \о нем\; Щепкин, Петро Васильович (1865-1941) \о нем\; Друга липецька школа \о ней\; Липецької школи ім. П.В.Щепкіна \о ней\




    Сульниченко, В. М.
    Теоретичні й методичні аспекти проблеми вдосконалення мовної освіти в сучасній школі / В. М. Сульниченко // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 4. - С. 67-74. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
коммуникативно-ориентированное обучение -- коммуникативные упражнения -- коммуникативный метод обучения -- комунікативний метод навчання -- комунікативно-орієнтовано навчання -- культура речи -- лингводидактика -- лінгводидактика -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мовленнєва діяльність дитини -- мовленнєва культура -- мовленнєвий розвиток учнів -- мовленнєві вправи -- мовленнєві уміння -- мовна освіта -- мовні вправи -- образование Украины -- освіта України -- підходи у навчанні -- подходы в обучении -- речевые умения -- середня освіта -- среднее образование -- шкільна освіта -- школьное образование -- языковое образование
Анотація: Визначені напрямки дослідження проблеми формування культури мовлення, зокрема системний підхід. Запропонова система вправ по формуванню культури мовлення: мовні, комунікативні, мовленнєві вправи. Мовні допомагають учням виконувати дії з мовним матер іалом поза мовленнєвою ситуацією. Комунікативні призначені для організації мовленневих дій учнів в ситуативних умовах. Мовленнєві створюють умови для продуктивної мовленнєвої діяльності учнів на уроці.





    Пивоваров, Віталій (провідний спеціаліст Державного архіву Житомирської області).
    Становлення та розвиток чоловічої гімназійної освіти в Житомирі у ХІХ ст. / Віталій Пивоваров // Історичний журнал. - 2009. - № 6. - С. 61-69. - Бібліографія : С.68-69 : 59 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 63.3(4Укр)5
Рубрики: История
   Історія

   Історія України

   История Украины, 19 ст.-20 ст.

   Україна
    Украина

    Житомир

Кл.слова (ненормовані):
архивные документы -- архивные источники -- архівні джерела -- архівні документи -- история городов Украины -- история образования -- історія міст України -- історія освіти -- мужские гимназии -- навчальні програми -- освіта України -- Російська імперія -- Российская империя -- статути гімназій -- статуты гимназий -- уставы гимназий -- учебно-воспитательные мероприятия -- чоловічі гімназії
Анотація: Стаття присвячена історії Першої та Другої Житомирських чоловічих гімназій у ХІХ ст., проаналізовано документи фондів цих установ, що зберігаються у Державному архіві Житомирської області.


Дод.точки доступу:
\о нем\; \о ней\; \о ней\; \о ней\




    Артемов, Ю. І.
    Створення інформаційно-освітнього порталу як важлива складова стратегії розвитку Державної науково-педагогічної бібліотеки України ім. В.О.Сухомлинського / Ю. І. Артемов // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 1. - С. 144-149. - Бібліографія : С.149 : 2 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 78с
Рубрики: Бібліотечна справа
   Библиотечное дело

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
библиотеки Украины -- библиотечно-информационный ресурс -- библиотечные порталы -- бібліотеки України -- бібліотечні портали -- бібліотечно-інформаційний ресурс -- вища освіта -- вища освіта України -- высшее образование -- высшее образование Украины -- интернет-портал -- информационная культура пользователей -- информационные технологии в библиотечном деле -- інтернет-портал -- інформаційна культура -- інформаційна культура користувачів -- інформаційні технології в бібліотечній справі -- мега-портал -- образование Украины -- освіта України
Анотація: Дано визначення бібліотечно-інформаційного ресурсу та інтернет-порталу в контексті інформаційного забезпечення освітнього процесу. Розкриті етапи стратегічного розвитку представництва ДНПБ України ім.В.О.Сухомлинського в інтернеті, сутність і роль мег апорталу в забезпеченні рівного доступу користувачів України до бібліотечно-інформаційних ресурсів освітньої спрямованості незалежно від їхнього місця перебування, статусу, рівня підготовки й часу доби.


Дод.точки доступу:
Госудаоственная научно-педагогическая библиотека Украины им. В.А. Сухомлинского \о ней\; Державна науково-педагогічна бібліотека України ім. В.О. Сухомлинського \о ней\




    Загірняк, М.
    Запровадження національного індексу цитування як важливий елемент ранжування вищих навчальних закладів на шляху до якості та їх визнання у світі / М. Загірняк // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 2. - С. 120-129. - Бібліографія : С.129 : 17 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
бази даних -- базы данных -- вища освіта -- вища освіта України -- высшее образование -- высшее образование Украины -- индекс цитирования -- індекс цитування -- качество высшего образования -- качество образования -- национальный индекс цитирования -- національний індекс цитування -- образование Украины -- освіта України -- ранжирование ВУЗов -- ранжирование университетов -- ранжування ВНЗ -- ранжування університетів -- рейтинг вузів -- рейтинг ВУЗов -- рейтинг университетов -- рейтинг університетів -- якість вищої освіти -- якість освіти
Анотація: На основі аналізу світових методик ранжування університетів визначені основні напрями роботи українських вузів з метою їх входження до світових рейтингів, обгрунтована можливість і доцільність створення національного індексу цитування як аналітичної системи й інструменту для оцінки наукової діяльності. Національний індекс цитування може бути використаний для коректування списку "обраних" за допомогою кількісних бібліометричних методів: можна буде ідентифікувати часто цитовані журнали з виданнями з списку ВАКу, а також ухвалити включення їх до цього списку. Певною мірою сам факт індексування є показником престижу журналу.





    Скульська, В. Є.
    Соціально-економічні чинники розвитку професійного навчання незайнятого насалення в сучасних умовах / В. Є. Скульська // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 2. - С. 62-68. - Бібліографія : С.67-68 : 2 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.5
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища освіта України -- вища професійна освіта -- высшее образование -- высшее образование Украины -- высшее профессиональное образование -- зайнятість населення -- занятость населения -- незайняте населення -- незанятое население -- образование Украины -- освіта України -- професійна освіта -- професійна підготовка -- професійна підготовка незайнятого населення -- професійне навчання -- профессиональная подготовка -- профессиональная подготовка незанятого населения -- профессиональное образование -- профессиональное обучение -- ринок праці -- рынок труда
Анотація: В статті розкрито соціально-економічні проблеми розвитку професійного навчання незайнятого населення України. На основі економіко-статистичного аналізу стану професійного навчання незайнятого населення визначені соціально-економічні чинники, що вплива ють на якість та результативність навчання цієї категорії громадян. Запропоновані шляхи удосконалення системи професійного навчання незайнятого населення.





    Зіньковський, Ю. Ф.
    Досвід Болонських перетворень вітчизняної освіти / Ю. Ф. Зіньковський // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 2. - С. 57-61. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
Болонский процесс -- Болонський процес -- вища освіта -- вища освіта України -- высшее образование -- высшее образование Украины -- европейское образовательное пространство -- європейський освітній простір -- качество высшего образования -- качество образования -- образование Украины -- освіта України -- трициклова система навчання -- трицикловая система обучения -- якість вищої освіти -- якість освіти
Анотація: Означені головні завдання вітчизняної освіти, що виникли в зв'язку із входженням України в Болонський процес, а саме: гарантування якості освіти, прийняття трициклової системи навчання і елементів його творчої системи, визначення загальноєвропейських рівнів і термінів навчання, - і випливаючих звідси завдань і умов. Виконання Болонських угод означає, що наші випускники вишів отримають диплом європейського зразка, тобто матимуть можливість працевлаштуватися в будь-якій державі, яка підписала ці міжнародні домовленості. Україна за низкою важливих показників у галузі освіти - серед передових європейських і світових держав.





    Марценюк, В. П.
    Метод аналізу ієрархій для визначення ефективності інноваційних методик вивчення іноземної медичної лексики / В. П. Марценюк // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 2. - С. 96-105. - Бібліографія : С.104-105 : 15 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
викладання іноземних мов -- вища освіта -- вища освіта України -- высшее образование -- высшее образование Украины -- инновационные технологии в образовании -- иностранные языки -- інноваційні технології викладання -- інноваційні технології навчання -- іноземні мови -- лексика медицинская -- иностранная медицинская лексика -- іноземна медична лексика -- медицинское образование -- медична лексика -- медична освіта -- метод анализа иерархий -- метод аналізу ієрархій -- методика викладання іноземних мов -- методика викладання іноземних мов в немовному ВУЗі -- методика преподавания иностранных языков -- методика преподавания иностранных языков в неязыковом вузе -- навчання лексиці -- образование Украины -- обучение лексике -- освіта України -- преподавание иностранных языков -- приоритеты образования -- пріоритети освіти
Анотація: Розглянуті найбільш пріоритетні технології при вивченні іноземних мов в Тернопільському державному медичному університеті ім.І.Я.Горбачевського, визначена роль викладачів і студентів в якісному вивченні іноземної мови. На основі проведеного аналізу отримано такий порядок пріоритетів запроваджуваних інноваційних методик для якісного вивчення іноземної мови: принципово найважливіше впровадження щоденного тестового контролю (54,0%) та системи навчальних матеріалів на Веб-порталі університету (27,8%) ; далі йдуть семестровий тестовий іспит (16,9%) та методика "єдиного дня" (1,3%).


Дод.точки доступу:
Тернопільський державний медичний університет ім. І.Я.Горбачевського \о нем\




    Бородай, Ірина.
    До історії становлення зоотехнічної науки в Україні / Ірина Бородай // Київська старовина : Науковий історико-філологічний журнал. - 2010. - № 1. - С. 3-10. - Бібліографія : С.10 : 21 назва. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 72.3
Рубрики: Наука. Наукознавство, 19 ст.
   Наука. Науковедение, 20 ст. поч.

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
аграрна наука -- аграрна освіта -- аграрная наука -- аграрное образование -- вища освіта -- вища освіта України -- высшее образование -- высшее образование Украины -- животноводство -- зоогигиена -- зоогігієна -- зоотехния -- зоотехнія -- история аграрной науки -- история науки -- история науки Украины -- история образования -- история образования в Украине -- історія аграрної науки -- історія науки -- історія науки України -- історія освіти -- історія освіти в Україні -- образование Украины -- освіта України -- сельское хозяйство -- сельскохозяйственное образование -- сельскохозяйственные школы -- сільське господарство -- сільськогосподарська освіта -- сільськогосподарські школи -- тваринництво
Анотація: На теренах колишньої Російської імперії основи сільськогосподарських наук, у тому числі й зоотехнічної, були закладені в другій половині ХІХ - на початку ХХ століть. Предтечею становлення зоотехнії як науки було запровадження вищої агрономічної освіти , у лоні якої вона розвивалася впритул до 20-х років ХХ століття. З огляду на зазначене виникає необхідність у пошуку спільних витоків формування сільськогосподарської науки та її складової - зоотехнії.

Перейти к внешнему ресурсу: Текст статьи




    Чуткий, Андрій.
    Еволюція студентського контингенту Київського комерційного інституту / Андрій Чуткий // Київська старовина : Науковий історико-філологічний журнал. - 2010. - № 1. - С. 35-45. - Бібліографія : С.44-45 : 35 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка, 20 ст. поч.
   Образование. Педагогика

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища освіта України -- вищі навчальні заклади -- высшее образование -- высшее образование Украины -- высшие учебные заведения -- история образования -- история образования в Украине -- історія освіти -- історія освіти в Україні -- комерційні курси -- коммерческие курсы -- образование Украины -- освіта України -- склад студентства -- состав студенчества -- студентство -- студентство в історії -- студенчество -- студенчество в истории
Анотація: Дана розвідка присвячена вивченню студентського контингенту Київських комерційних курсів та Київського комерційного інституту. На основі виявленого та опрацьованого масиву архівних документів можна стверджувати, що навчальний процес та політика керівництва Київського комерційного інституту щодо студентства вирізнялась значним лібералізмом і намаганням створити широкі можливості для здобуття освіти всіма групами населення. Тож цей вищий навчальний заклад став першим, де вдалось створити рівні умови для навчання осіб обох статей. Також підтверджується відома теза щодо поступового збільшення студентського контингенту.

Перейти к внешнему ресурсу: Текст статьи

Дод.точки доступу:
Киевский коммерческий институт \о нем\; Київський комерційний інститут \о нем\




   
    Володимир Олександрович Пащенко (некролог) // Київська старовина : Науковий історико-філологічний журнал. - 2010. - № 3. - С. 144-146. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
видатні педагоги -- вища освіта -- вища освіта України -- выдающиеся педагоги -- высшее образование -- высшее образование Украины -- науковий шлях вченого -- научный путь ученого -- некрологи -- образование Украины -- освіта України -- университеты -- университеты Украины -- університети -- університети України
Анотація: В.О.Пащенко - відомий в Україні та далеко за її межами вчений в галузі історії релігії і церкви та педагогіки вищої школи, культурний та громадський діяч, доктор історичних наук, професор, дійсний член Національної академії педагогічних наук України, заслужений працівник освіти України, член Національної спілки журналістів України, голова Полтавського обласного відділення Українського фонду культури, колишній ректор Полтавського національного педагогічного університету ім.В.Г.Короленка. Практично все його життя було нерозривно пов'язане з Полтавським національним педагогічним університетом.


Дод.точки доступу:
Пащенко, Владимир Александрович (1947-2010) \о нем\; Пащенко, Володимир Олександрович (1947-2010) \о нем\; Полтавский национальный педагогический университет \о нем\; Полтавський національний педагогічний університет \о нем\




    Бідюк, Н. М.
    Концептуальні засади прогностичного розвитку системи професійного навчання безробітних в Україні / Н. М. Бідюк // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. - № 1. - С. 87-95. - Бібліографія : С.95 : 4 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.5
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
безработица -- безробіття -- навчання безробітних -- навчання дорослих -- образование Украины -- обучение безработных -- обучение взрослого населения -- освіта України -- підвищення кваліфікації -- підготовка фахівців -- повышение квалификации -- подготовка специалистов -- прогнозирование развития -- прогнозування розвитку -- прогностическое развитие -- прогностичний розвиток -- професійна освіта -- професійна підготовка -- професійне навчання -- профессиональная подготовка -- профессиональное образование -- профессиональное обучение
Анотація: Обгрунтовані нові та удосконалені вже існуючі підходи до формування концептуальних засад прогностичного розвитку системи професійного навчання безробітних. Головна увага зконцентрована на основних напрямках її розвитку: концептуальному, адміністративно- управлінському, законодавчому, соціально-економічному і організаційно-педагогічному.

Перейти к внешнему ресурсу: Концептуальні засади прогностичного розвитку




    Волинський, В. П.
    Проектування і створення аудіовізуальних електронних засобів (проблеми, завдання, шляхи розв'язання) / В. П. Волинський // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. - № 1. - С. 79-86, О. С. (Красовський). - Бібліографія : С.86 : 5 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
аудиовизуальные средства обучения -- аудіовізуальні засоби навчання -- електронні засоби навчання -- засоби навчання -- образование Украины -- обучение -- освіта України -- проектирование -- проектування -- средства обучения -- технические средства обучения -- технічні засоби навчання -- шкільна освіта -- школьное обучение -- электронные средства обучения
Анотація: З урахуванням актуальності проблеми проектування і створення аудіовізуальних електронних засобів визначені пріоритетні завдання і дії, необхідні для їх розв'язання, шляхи удосконалення проектування і створення аудіовізуальних електронних засобів (АВЕЗ ).

Перейти к внешнему ресурсу: Проектування і створення аудіовізуальних електронних




    Пляка, Л. В.
    Структура професійної комунікативної компетентності в майбутніх провізорів / Л. В. Пляка // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. - № 1. - С. 74-78. - Бібліографія : С.78 : 8 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища професійна освіта -- высшее образование -- высшее профессиональное образование -- коммуникативная компетентность -- коммуникативная компетенция -- комунікативна компетентність -- комунікативна компетенція -- медицинское образование -- медична освіта -- образование Украины -- освіта України -- підготовка фахівців -- подготовка специалистов -- провизор -- провізор -- професійна компетентність -- професійна освіта -- профессиональная компетентность -- профессиональное образование
Анотація: Комунікативна компетентність провізора вимагає чіткого орієнтування в професійній ситуації й вибору саме найефективніших засобів спілкування. Основи комунікативної компетентності майбутніх провізорів закладаються під час навчання та поглиблюються й розвиваються в період післядипломної освіти. На основі викладеного аналізу професійну компетентність можна представити як якісну характеристику особистості фахівця, що охоплює систему науково-технічних знань, професійних умінь і навичок.

Перейти к внешнему ресурсу: Структура професійної комунікативної компетентності




    Лукашова, Н. І.
    Історичний підхід до вивчення питання методів навчання хімії - важлива умова формування професійно-педагогічної компетентності майбутніх учителів хімії / Н. І. Лукашова // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. - № 1. - С. 60-73. - Бібліографія : С.72-73 : 20 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища освіта України -- вища професійна освіта -- вчитель хімії -- высшее образование -- высшее образование Украины -- высшее профессиональное образование -- исторический подход -- история высшего образования -- история образования -- история образования в Украине -- історичний підхід -- історія вищої освіти -- історія освіти -- історія освіти в Україні -- компетентність вчителя -- компетентность учителя -- методика викладання -- методика викладання хімії -- методика навчання -- методика навчання хімії -- методика обучения -- методика обучения химии -- методика преподавания -- методика преподавания химии -- методическая компетентность -- методична компетентність -- образование Украины -- освіта України -- педагогическая компетентность -- педагогічна компетентність -- підготовка фахівців -- подготовка специалистов -- професійна компетентність -- професійна освіта -- профессиональная компетентность -- профессиональное образование -- учитель химии
Анотація: Проаналізовано провідні тенденції еволюції поглядів вчених та вчителів на проблему методів навчання хімії в радянський і сучасний періоди розвитку вітчизняної методики хімії; визначені шляхи засвоєння цього історичного досвіду студентами в процесі їх методичної підготовки. Застосовуючи історичний підхід до розгляду проблеми методів навчання хімії, можна свідомо доходити висновку про те, що в справі розбудови вітчизняної шкільної хімічної освіти актуальним є дальше розроблення алгоритмізованого, програмованого, проблемного та дослідницьких методів у їхньому оптимальному поєднанні з урахуванням особливостей вивчення хімії в основній і старшій, профільній, школі.

Перейти к внешнему ресурсу: Історичний підхід до вивчення питання методів




    Рудишин, С. Д.
    Концепція біологічної підготовки еколога у вищій школі / С. Д. Рудишин // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. - № 1. - С. 54-59. - Бібліографія : С.59 : 3 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
биологическая подготовка -- біологічна підготовка -- вища освіта -- вища освіта України -- вища професійна освіта -- высшее образование -- высшее образование Украины -- высшее профессиональное образование -- екологічна освіта -- екологічне виховання -- концептуальні підходи -- концептуальні положення -- концептуальные подходы -- концептуальные положения -- образование Украины -- освіта України -- підготовка екологів -- підготовка фахівців -- подготовка специалистов -- подготовка экологов -- професійна освіта -- профессиональное образование -- экологическое воспитание -- экологическое образование
Анотація: В статті обрані певні методичні орієнтири екологічної освіти і виховання студентів у вищих навчальних закладах та узгоджені з рекомендаціями Концепції екологічної освіти України. Викладені основні концептуальні положення підготовки еколога, біологічна підготовка фахівців у галузі 0411 "Природничі науки" за напрямом "Екологія, охорона навколишнього середовища та збалансоване природокористування".

Перейти к внешнему ресурсу: Концепція біологічної підготовки еколога у вищій школі




    Кремень, В. Г.
    Структурна модернізація освіти в контексті цивілізаційних змін / В. Г. Кремень // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. - № 2. - С. 5-13. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища освіта України -- вітчизняна освіта -- высшее образование -- высшее образование Украины -- загальноосвітні школи -- конкурентоспособность специалистов -- конкурентоспроможність спеціалістов -- модернизация образования -- модернізація освіти -- навчання протягом життя -- образование и цивилизация -- образование на протяжении всей жизни -- образование Украины -- общеобразовательная школа -- освіта і цивілізація -- освіта України -- отечественное образование -- професійно-технічна освіта -- профессионально-техническое образование -- реформа образования -- реформа освіти -- середня освіта -- среднее образование -- цивилизационные изменения -- цивілізаційні зміни
Анотація: На основі аналізу проблем сучасної освіти в країні, задач і функцій освіти з погляду затребуваності людини знання, конкурентоспроможності вітчизняної освіти в європейському та світовому просторі розглянуто завдання освіти: 1) по-новому сформувати мету навчання й функції навчального процесу, роль індивідуальної й самостійної роботи; 2) роз'єднати початкову і базову школи, наблизивши до першої дошкільні заклади, перейти до профільної старшої школи; 3) на базі існуючої професійно-технічної освіти і в ищіх навчальних закладів І і ІІ рівня акредитації створити окрему освітню ланку - середню професійну освіту; 4) відмовитися від дворівневої акредитації вищіх навчальних закладів ІІІ і ІV рівня, підвищити потужність університетів; 5) розробити нову ме режу навчальних закладів вищої та середньої професійної освти та ін.





    Лігум, Ю. С.
    Якість освіти і новітні технології навчання в контексті інтеграції в європейський освітній простір / Ю. С. Лігум // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. - № 2. - С. 22-27. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища освіта України -- высшее образование -- высшее образование Украины -- европейское образовательное пространство -- європейський освітній простір -- интеграция образования -- информационно-коммуникационные технологии -- інтеграція освіти -- інформаційно-комунікаційні технології -- качество высшего образования -- качество образования -- новітні технології навчання -- новые технологии обучения -- образование Украины -- образовательное пространство -- освіта України -- освітній простір -- педагогические технологии -- педагогічні технології -- сервери ВНЗ -- серверы ВУЗов -- технологии обучения -- технології навчання -- якість вищої освіти -- якість освіти
Анотація: Розглянуто питання застосування інформаційних систем і технологій для забезпечення якості освіти. Одним з напрямів виконання поставлених задач є впровадження інформаційних систем підтримки ухвалення рішень (ІСПУР) у різних ВНЗ, що дасть змогу обмінюватися базами знань між їхніми (ВНЗ) серверами та буде забезпечувати ці виші інформацією в реальному масштабі часу. Завдяки впровадженню ІСПУР можна буде підвищити якість освіти й реалізувати систему "подвійного" чи "багатостороннього" диплома, що передбачає видачу двох чи більше дипломів двома чи більше ВНЗ за спорідненими навчальними напрямами чи спеціальностями.