Романовський, Олександр (ректор УАП ВМУУ).
    Вища освіта за міжнародними стандартами: досвід Українсько-американського гуманітарного інституту : до 175-річчя НПУ імені М.П. Драгоманова / О. Омановський // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 12. - С. 33-37. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Організація навчання
   Организация обучения

Кл.слова (ненормовані):
організація навчання -- міжнародна діяльність -- Болонський процес -- вищі навчальні заклади -- методи навчання -- навчальний процес -- организация обучения -- международная деятельность -- высшие учебные заведения -- методы обучения -- учебный процесс
Анотація: Аналізується досвід 13-річної діяльності Українсько-американського гуманітарного інституту "Вісконський Міжнародний Університет (США) в Україні", розглядаються особливості організації навчального процесу, міжнародної співпраці та залучення студентів до гуманітарної і благодійної діяльності.


Дод.точки доступу:
Романовська, Юлія (викладач УАП ВМУУ); Вісконський Міжнародний Університет (США) в Україні, Українсько-американський гуманітарний інститут \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Шевченко, Світлана (кандидат педагогічних наук; науковий співробітник лабораторії історії педагогіки Інституту педагогіки АПН України).
    Роль Н. К. Патканової-Крановської у функціонуванні школи-притулку для глухонімих дітей у м. Києві (1902-1925 / С. Шевченко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 12. - С. 51-55. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Історія освіти, 1902-1925 рр.
   История образования

   Україна
    Київ

Кл.слова (ненормовані):
освіта для глухонімих дітей -- глухоніми діти -- діти з вадами -- навчання аномальних дітей -- організація навчання -- школи-притулки -- київська школа-притулок -- сурдопедагогі -- видатні педагоги -- діти з порушенням слуху -- образование для глухонемых детей -- глухонемые дети -- дети с недостатками -- обучение аномальных детей -- организация обучения -- школы-интернаты -- киевская школа-интернат -- сурдопедагоги -- выдающиеся педагоги -- дети с нарушением слуха
Анотація: Автор розглядає історію створення і розвитку Київської школи-притулку для глухонімих дітей початку ХХ ст. та роль видатного сурдопедагога Ніни Костянтинівни Патканової-Кранковської у ії функцірнуванні.


Дод.точки доступу:
Патканова-Крановська, Ніна Костянтинівна (сурдопедагог) \о ней\; Київська школа-притулок для глухонімих дітей \о ней\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Овчаренко, Л. (директор ДСХШ І-ІІІ ступенів "Колегіуму мистецтв у Опішному").
    "Усе, що в мене є, я легко віддаю..." / Л. Овчаренко, О. Пиляй // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 3. - С. 79-80. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Теорія і методика навчання
   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
загальноосвітні школи -- вчителі -- організація навчання -- общеобразовательные школы -- учителя -- организация обучения -- гончарне мистецтво -- гончарное искусство
Анотація: Про вчителя спеціалізованої школи-інтерната Галину Василівну Редчук.


Дод.точки доступу:
Пиляй, О. (заступник з виховної роботи директора ДСХШ І-ІІІ ступенів "Колегіум мистецтв у Опішному"); Редчук, Галина Василівна \о ней\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Мартинюк, Михайло (ректор Уманського державного педагогічного універсітету ім. Павлв Тичини; доктор педагогічних наук; професор; член-кореспондент НАПН України; заслужений працівник освіти України).
    Актуальні питання підготовки майбутніх вчителів : до 80-річча УДПУ імені Павла Тичини / М. Мартинюк // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 6. - С. 40-44. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Педагогічна освіта
   Педагогическое образование

Кл.слова (ненормовані):
підготовка вчителів -- універсітети -- педагогічна освіта -- педагогічні навчальні заклади -- організація навчання -- методична підготовка студентів -- науковий потенціал ВНЗ -- подготовка учителей -- университеты -- педагогическое образование -- педагогические учебные заведения -- организация обучения -- методическая подготовка студентов -- научный потенциал ВУЗ
Анотація: Розглядаються актуальні проблеми підготовки майбуьніх вчителів загальноосвітніх навчальних закладів. Автор пропонує свої шляхи їх розв'язання.


Дод.точки доступу:
Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Кліменко, Віталій (професор кафедри металевих та дерев'яних конструкцій Київського національного університету будівництва і архітектури; кандидат технічних наук).
    Університет - факультет - кафедра - студент / В. Кліменко // Вища школа : науково-практичне видання. - 2011. - № 5/6. - С. 91-98. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- ВНЗ -- ВУЗы -- університети -- университеты -- історія університетів -- история университетов -- організація навчання -- организация обучения -- універсальна система навчання -- универсальная система обучения -- універсалізм університетів -- универсализм университетов -- студентське середовище -- студенческая среда -- мовна культура -- языковая культура -- факультет -- кафедра -- студент -- історія вищої школи в Україні -- история высшей школы в Украине
Анотація: Доведено, що зміна назви "інститут" на "університет" не торкнулася суті універсуму системи навчання; поняття розглядається з історичної позиції як основа гуманітаризації вищої освіти.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Донченко, Тамара (доктор педагогічних наук; Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова).
    Урок як основна форма організації навчальної діяльності учнів з української мови / Т.Донченко // Українська мова і література в школі. - 2012. - № 2. - С. 2-6. - Література : С.6 : 11 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- навчальна діяльність -- навчальні дії -- организация обучения -- організація навчання -- украинский язык -- українська мова -- урок украинского языка -- урок української мови -- учебная деятельность -- учебные действия
Анотація: У статті подаються наукові основи уроку української мови. Урок як основна форма організації шкільного навчання є основною формою навчальної діяльності. Тому в проекті уроку мають бути забезпечені всі компоненти навчальної діяльності: мотиви, зміст, ме та, навчальні дії, способи дії тощо.





    Романчук, А.
    Как организовать обучение по вопросам охраны труда / А. Романчук // Охрана труда. На допомогу спеціалісту з охорони праці (додаток). - 2013. - № 7. - С. 17-22
УДК
Рубрики: Охорона праці
   Охрана труда

   Навчання

   Обучение

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
охорона праці -- охрана труда -- система навчання -- система обучения -- профессиональные знания -- професійні знання -- организация обучения -- організація навчання


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)




    Ткачова, Наталія (доктор педагогічних наук; професор).
    Аксіологічні засади організації навчання здібних і обдарованих учнів / Н. Ткачова, А. Ткачов // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 10. - С. 14-18 : портр. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Організація освіти

   Образование. Педагогика

   Организация образования

Кл.слова (ненормовані):
аксіологічні засади -- аксиологические основы -- організація навчання -- организация обучения -- освітні цінності -- образовательные ценности -- обдаровані учні -- одаренные ученики -- здібні цчні -- способные дети -- загальноосвітні навчальні заклади -- общеобразовательные учебные заведения -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс
Анотація: Визначено аксіологічні засади організації навчання здібних і обдарованих учнів. Охарактеризовано групи осоновних освітніх цінностей, що складають теоретичну основу реалізації навчально-виховного процесу в сучасних загальноосвітніх навчальних закладах. розкрито специфіку організації навчання здібних і обдарованих учнів на засадах цих цінностей.


Дод.точки доступу:
Ткачов, Артем (кандидат педагогічних наук; доцент)




    Дерій, Василь (доктор економічних наук; доцент; завідувач кафедри економічного аналізу і статистики Тернопільського національного економічного університету).
    Проблеми теорії науки, методики й організації навчання і практики економічного аналізу / В. Дерій // Бухгалтерський облік і аудит : науково-практичний журнал. - 2014. - № 6. - С. 3-11. - Бібліогр. в кінці ст. - В електронній формі (к. 263). - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Бухгалтерський облік
   Бухгалтерский учет

   Стандартизація

   Стандартизация

   Наука

Кл.слова (ненормовані):
бухгалтерський облік -- бухгалтерский учет -- фінансовий облік -- финансовый учет -- економічний аналіз -- экономический анализ -- інформаційні технології -- информационные технологии -- організація навчання -- организация обучения -- освіта -- образование -- ВНЗ -- ВУЗ
Анотація: З'ясовано роль і значення економічного аналізу в умовах прискореного розвитку інформаційних технологій та суттєвого збільшення інформаційних потоків. Дано авторське визначення термінів "економічний аналіз", "аналітичний стиль мислення". Зазначено, що для забезпечення більш тісного зв'язку науки та практики необхідно законодавчо зобов'язати великі і середні підприємства включити у свій штатний розпис наукових консультантів на 0,25 або 0,5 ставки або громадських засадах.

Утримувачі документа:
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)




    Горденко, Світлана (доцент кафедри медико-біологічних дисциплін і валеології).
    Організація навчання населення діям в умовах надзвичайних ситуацій / С. Горденко // Рідна школа. - 2015. - № 11/12. - С. 57-60. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Загальна педагогіка

   Общая педагогика

Кл.слова (ненормовані):
навчання населення -- обучение населения -- учні -- учащиеся -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- категорії населення -- категории населения -- надзвичайні ситуації -- чрезвычайные ситуации -- безпека життєдіяльності -- безопасность жизнедеятельности -- організація навчання -- организация обучения -- планування навчання -- планирование обучения -- навчальні заняття -- учебные занятия -- види навчальних занять -- виды учебных занятий -- цивільний захист -- гражданская защита -- види навчальних занять -- внешкольное образование -- позашкільна освіта -- виїзні заняття -- выездные занятия -- группові вправи -- групповые упражнения -- ділова гра -- деловая игра -- консультації -- консультации
Анотація: Розглянуто організацію і планування навчання населення діям у разі виникнення надзвичайних ситуацій, надання само- та взаємодопомоги, види навчальних занять. Уточнено основні сучасні принципи та завдання навчання у сфері цивільного захисту.





    Доценко, Світлана (кандидат педагогічних наук; докторант кафедри теорії і методики професійної освіти; Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди).
    Дидактичний потенціал компетентнісної моделі освіти у розвитку творчих здібностей учнів проектних класів "Інтелект України" / С. Доценко, В. Хайруліна // Рідна школа. - 2016. - № 4. - С. 32-38 : рис., а-табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Теорія і методика навчання

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
компетентнісна освіта -- компетентностное образование -- творчі здібності учнів -- творческие способности учащихся -- організація навчання -- организация обучения -- таксономія Блума -- таксономия Блума -- Блума таксономія -- Блума таксономия -- науково-педагогічні проекти -- научно-педагогические проекты -- проектні класи -- проектные классы -- творчі здібності учнів -- творческие способности учеников -- компоненти структури творчих здібностей -- компоненты структуры творческиъ способностей -- компетентнісна освіта -- компетентностное образование -- рівні таксономії -- уровни таксономии -- загальні цілі навчання -- общие цели обучения -- методи розвитку творчих здібностей -- методы развития творческих способностей
Анотація: Визначено дидактичний потенціал розвитку творчих здібностей учнів: зміст, цілі, принципи, форми і методи. Схарактеризовано педагогічні умови розвитку цих здібностей: організація навчання в дії, використання спеціальних методів навчання, спрямованих на дослідницьку діяльність, створення вільної атмосфери навчання. Акцентовано увагу на теоретичній базі розвитку творчих здібностей в умовах компетентнісного підходу - таксономії Б. Блума.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Рідна школа_2016_4\9.pdf

Дод.точки доступу:
Хайруліна, Василина (кандидат педагогічних наук; член-кореспондент НАПН України; директор Українського коледжу імені В. О. Сухомлинського); Інтелект України, всеукраїнський науково-педагогічний проект \о нем\


   656.2
   С 56


    Андрющенко, В. А.
    Планирование профориентационной работы в абитуриентской среде на основе анализа информации по студентам младших курсов / В. А. Андрющенко, Е. С. Куропятник, В. И. Шинкаренко // Современные информационные и коммуникационные технологии на транспорте, в промышленности и образовании : тезисы IX Международной научно - практической конференции, Днепропетровск, 16.12 - 17.12. 2015 / Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта им. академика В. Лазаряна, Укртрансакад. - Днепропетровск, 2015. - С. 100
УДК
Рубрики: Образование
   Освіта

   Организация обучения

   Організація навчання

Кл.слова (ненормовані):
организация обучения -- організація навчання -- абитуриенты -- абітурієнти -- студенты -- студенти -- программная инженерия -- програмна інженерія -- профоориентационная работа -- профорієнтаційна робота -- труды ДИИТа -- праці ДІІТу -- ККІТ


Дод.точки доступу:
Куропятник, Е. С.; Шинкаренко, В. И.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


   06
   С 92


    Алфімов, В. М.
    Організація навчання керівників освіти у Німеччині [Текст] / В. М. Алфімов // Духовність особистості: методологія, теорія і практика : зб. наук. пр. / Східноукр. нац. ун -т ім. В. Даля. - Сєвєродонецьк, 2016. - Вип. 2 (71). - С. 6-15. - Бібліогр.: с. 13-14
УДК
Рубрики: Вища освіта
   Высшее образование

   Німеччина
    Германия

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- університети -- университеты -- керівники освіти -- руководители образования -- магістратура -- магистратура -- організація навчання -- организация обучения -- програми підготовки -- программы подготовки

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)