Викладання медичних клінічних дисциплін за кредитно-модульною системою - погляд студентів та власний досвід / Т. Хомазюк [и др.]> // Вища школа : Науково-практичне видання. Видавицтво: тов-во "Знання" Україна КОО. - 2009. - № 3. - С. 81-87. - Библиогр. в конце ст.
Вища професійна освіта Образование. Педагогика Высшее профессиональное образование Україна Кл.слова (ненормовані): вища освіта -- Болонський процес -- медична освіта -- навчальні дисципліни -- методика викладання медичних дисциплін -- пропедевтичні знання -- опитування студентів -- анкетування студентів -- соціологічні дослідження -- высшее образование -- Болонский процесс -- медицинское образование -- учебные дисциплины -- методика преподавания учебных дисциплин -- опрос студентов -- анкетирование студентов -- социологические исследования Анотація: Наведено результати анонімного опитування студентів, які навчаються відповідно до основних засад Болонського процесу. Опитування дало змогу підвищити взаєморозуміння між студентами і викладачами в нових умовах викладання згідно з принципами кредитно-модульної системи. Дод.точки доступу: Хомазюк , Т. (завідувач кафедри пропедевтики внутрішніх хвороб Дніпропетровської державної академії; професор; доктор медичних наук); Березуцький В. ( доцент кафедри пропедевтики внутрішніх хвороб Дніпропетровської державної академії; кандидат медичних наук); Єгоров, К. (доцент кафедри пропедевтики внутрішніх хвороб Дніпропетровської державної академії; кандидат медичних наук); Борисова, І. (асистент кафедри пропедевтики внутрішніх хвороб Дніпропетровської державної академії; кандидат медичних наук); Кравченко , О. (асистент кафедри пропедевтики внутрішніх хвороб Дніпропетровської державної академії; кандидат медичних наук); Черевашко, В. (асистент кафедри пропедевтики внутрішніх хвороб Дніпропетровської державної академії; кандидат медичних наук); Болонська декларація \о произв.\ Є примірники у відділах: ЧЗНЛ (27.08.2009р. Інв.2690ж - Б.ц.) (вільний) |
Лєсна, Н. (проректор з науково-педагогічної роботи Харківського національного університету радіоелектроніки; професор кафедри програмного забезпечення ЕОМ; кандидат технічних наук). Партнерська співпраця ХНУРЕ з роботодавцями як запорука успішного професійного старту його випускників / Н. Лєсна, Т. Шатовська> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2009. - № 5. - С. 21-27
Рубрики: Освіта. Педагогіка Вища професійна освіта Образование. Педагогика Высшее профессиональное образование Україна Харків Кл.слова (ненормовані): вищі навчальні заклади -- ВНЗ -- університети -- технічні університети -- працевлаштування студентів -- професійні компетенції -- опитування студентів -- высшие учебные заведения -- ВУЗы -- университеты -- технические университеты -- трудоустройство студентов -- профессиональные компетенции -- опрос студентов Анотація: Стаття присвячена аналізу проблем працевлаштування випускників та основним напрямам діяльності Харківського національного університету радіоелектроніки, спрямованої на налагодження ефективної співпраці з підприємствами-роботодавцями і розвиток професійної кар'єри студентів. Дод.точки доступу: Шатовська, Т. (координатор Інформаційно-аналітичного центру "Кар'єра"; доцент кафедри програмного забезпечення ЕОМ; кандидат технічних наук; доцент); Харківський національний університет радіоелектроніки \о нем\ Є примірники у відділах: ЧЗНЛ (08.09.2009р. Інв.2844ж - Б.ц.) (вільний) |