Борисенко, Є. О. (доцент кафедри соціально-економічних дисциплін Харківського гуманітарно-педагогічного інституту).
    Рефлексія як засіб об'єктивного опанування дійсності / Є. О. Борисенко // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2009. - № 2. - С. 33-37. - Бібліографія : С.37 : 13 назв
УДК
ББК 87
Рубрики: Філософія
   Философия

Кл.слова (ненормовані):
действительность -- дійсність -- інтелектуальна рефлексія -- опанування дійсності -- освоение действительности -- психологическая рефлексия -- психологічна рефлексія -- рефлексивна свідомість -- рефлексивное сознание -- рефлексия философская -- рефлексія філософська -- самопізнання -- самопознание -- самосвідомість особистості -- самосознание личности
Анотація: Метою статті є аналіз основних теоретичних підходів щодо визначення змістової суті рефлексії та її функціональних типів.


Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (04.08.2009р. Прим. 1 - ) (вільний)




    Зайцева, Л. І.
    Принципи опанування природних об'єктів дітьми шестирічного віку / Л. І. Зайцева // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. - № 1. - С. 43-53. - Бібліографія : С.53 : 7 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.1
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
дидактические принципы -- дидактичні принципи -- дошкільна освіта -- дошкільне виховання -- дошкольное воспитание -- дошкольное образование -- екологічна освіта -- екологічне виховання -- навчальна діяльність -- навчальна ситуація -- навчальний процес -- навчання -- обучение -- опанування дійсності -- освоение действительности -- педагогическое моделирование -- педагогічне моделювання -- пізнавальна діяльність -- познавательная деятельность -- учебная деятельность -- учебная ситуация -- учебный процесс -- целостная педагогика -- цілісна педагогіка -- шестилетки -- шестилітки -- экологическое воспитание -- экологическое образование
Анотація: Обгрунтовані принципи моделювання цілісної пояснювально-перетворювальної стратегії в навчальному процесі та позначені шляхи їх реалізації в умовах дошкільного закладу. Розглянута система основних положень цієї стратегії, з яких треба виходити і якими керуватися, формуючи цілісний світогляд у дітей старшого дошкільного віку. Застосування усіх представлених дидактичних принципів зумовлено як метою й завданнями сучасної освіти, так і об'єктивними закономірностями розвитку дитини. Опанування природних об'єктів дітьми-шестилітками слід будувати на створенні в них позитивних емоційних переживань і ставлень до природного довкілля та нейтралізації негативних.

Перейти к внешнему ресурсу: Принципи опанування природних об'єктів дітьми