Петренко, А. В. (асистент кафедри економіки та маркетингу ХНТСГ ім. Петра Василенко).
    Особливості продукції овочівництва як передумова інформаційного забезпечення маркетингової діяльності в овочевопродуктовому підкомплексі [Текст] / А. В. Петренко // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2013. - № 6. - С. 139-142 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.325.1(УКР)-80 + 65.422.5(УКР)с-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика растениеводства

   Економіка рослинництва

   Торговля отдельными видами товаров

   Торгівля окремими видами товарів

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
агропромышленный комплекс -- агропромисловий комплекс -- АПК -- информационное обеспечение АПК -- інформаційне забезпечення АПК -- маркетинговая деятельность -- маркетингова діяльність -- овощеводство -- овочівництво -- овочева продукція -- овощная продукция -- переробка овочів -- переработка овощей -- овощепродуктовый подкомплекс -- овочепродуктовий підкомплекс -- отраслевая специфика -- галузева специфіка -- продукты переработки овощей -- продукти переробки овочів -- сельскохозяйственное производство -- сільськгосподарське виробництво
Анотація: Досліджуються особливості продукції овочівництва, що обумовлюють специфіку овочепродуктового підкомплексу, мають вплив на процес інформаційного забезпечення маркетингової діяльності підприємств. Автором визначено та згруповано особливості овочевої продукції та продуктів переробки, що дасть змогу доцільніше визначити специфіку інформаційного забезпечення маркетингової діяльності саме на підприємствах овочепродуктового підкомплексу.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23