Ляшенко, О. І. Тест загальної навчальної компетентності: основні засади і результати пілотування [] / О. І. Ляшенко, С.А. Раков> // Педагогіка і психологія. - 2012. - № 2. - С. 27-35. - Бібліографія : С.34-35 : 13 назв. - В ОБЛ.БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Кл.слова (ненормовані): внешнее независимое оценивание -- ВНО -- загальна навчальна компетентність -- зовнішнє незалежне оцінювання -- ЗНО -- образование Украины -- общая учебная компетентность -- освіта України -- результати пілотування -- результаты пилотирования -- Тест загальної навчальної компетентності -- ТЗНК -- Тест общей учебной компетентности -- ТОУК -- тести -- тестирование -- тестування -- тесты Анотація: Обговорено: питання тесту нового типу в системі вступу до вишів в Україні - Тесту загальної навчальної компетентності (ТЗНК), використання якого в комплексі з предметними тестами зовнішнього незалежного оцінювання забезпечить виші більш ефективними і більш справедливими до соціально значущих груп вступників засобами відбору студентів, а також сприятиме становленню в Україні компетентнісної парадигми освіти; принципи й структуру загальної навчальної компетентності, а також результати пілотування ТЗ НК у 2010 і 2011 рр. Дод.точки доступу: Раков, С. А. |
Горох, В. П. Логіко-математична складова тесту загальної навчальної компетентності [] / В. П. Горох> // Педагогіка і психологія. - 2012. - № 2. - С. 48-52. - Бібліографія : С.51-52 : 7 назв. - В ОБЛ.БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Кл.слова (ненормовані): внешнее независимое оценивание -- ВНО -- загальна навчальна компетентність -- зовнішнє незалежне оцінювання -- ЗНО -- логико-математическая компетентность -- логіко-математична компетентність -- образование Украины -- общая учебная компетентность -- освіта України -- Тест загальної навчальної компетентності -- ТЗНК -- тест здатностей до навчання -- ТЗН -- Тест общей учебной компетентности -- ТОУК -- тест способностей к обучению -- ТСО -- тести -- тестирование -- тестування -- тесты Анотація: Розглянуто структуру логіко-математичної складової тесту загальної навчальної компетентності. Завдання логіко-математичної частини ТЗНК спрямовано на використання й розуміння базових математичних уявлень, а також логіку безпосереднього розв'язування задачі. Завдання цього тесту не перевіряють сформованості складних обчислюваних навичок і знання означень із курсу вищої математики. |
Ломакович, С. В. Вербально-комунікативна складова загальної навчальної компетентності та її вимірювання [] / С. В. Ломакович, В. М. Терещенко> // Педагогіка і психологія. - 2012. - № 2. - С. 40-48. - Бібліографія : С.47-48 : 15 назв. - В ОБЛ.БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Кл.слова (ненормовані): вербально-коммуникативная компетенция -- вербально-комунікативна компетенція -- внешнее независимое оценивание -- ВНО -- загальна навчальна компетентність -- зарубежное образование -- зарубіжна освіта -- зовнішнє незалежне оцінювання -- ЗНО -- коммуникативная компетенция -- комунікативна компетенція -- образование Украины -- общая учебная компетентность -- освіта України -- педагогическое измерение -- педагогічне вимірювання -- Тест загальної навчальної компетентності () -- ТЗНК -- Тест общей учебной компетентности -- ТОУК -- тести -- тестирование -- тестування -- тесты Анотація: Визначено сутність вербально-комунікативної складової загальної навчальної компетентності, проаналізовано її структуру як тривимірного особистісного утворення. Схарактеризовано специфіку тесту загальної навчальної компетентності як інструмента вимірювання вербально-комунікативної спроможності особистості. Тестові завдання вербально-комунікативних секцій відповідають новим ціннісним орієнтирам навчання як рідної, так і іноземних мов і передбачають передусім розвиненість в учасників тестування комунікативної компетенції. Дод.точки доступу: Терещенко, В. М. |
Рудишин, С. Д. Системний підхід до вищої освіти в Україні: освіченість, компетентність, національні цінності / С. Д. Рудишин> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2013. - № 3. - С. 69-75. - Література : С. 75 : 15 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Кл.слова (ненормовані): Болонский процесс -- Болонський процес -- вища освіта України -- высшее образование Украины -- загальна навчальна компетентність -- загальнокультурна компетентність -- компетентнісний підхід в освіті -- компетентністне навчання -- компетентність -- компетентностный подход в образовании -- компетенции -- компетенції -- культурний розвиток -- культурное развитие -- образовательные системы -- общая учебная компетентность -- общекультурная компетентность -- освітні системи -- педагогическая компетентность -- педагогічна компетентність -- системний підхід у навчанні -- системный подход в образовании Анотація: Орієнтована на компетентність освіта в Україні - неодмінна, але не достатня умова для забезпечення освіченості населення, збереження й розвитку культурного фундаменту народу. Болонський процес не слід розуміти як створення повністю ідентичних систем освіти в різних країнах: він призначений для зміцнення взаємозв'язків і поліпшення взаєморозуміння між різними освітніми системами. Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Пед_псих_2013_3\12.pdf |
Ляшенко, О. І. Тест загальної навчальної компетентності: новий погляд на стару проблему / О. І. Ляшенко> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2015. - № 4. - С. 38-43. - Література : 12 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Кл.слова (ненормовані): вища освіта -- высшее образование -- тести загальної навчальної компетентності -- ТЗНК -- тесты общей учебной компетентности -- ТОУК -- загальна навчальна компетентність -- общая учебная компетентность -- тестирование -- тестування Анотація: Рознлянуто концептуальні засади тексту загальної навчальної компететності, який за характером завдань належить до тесту здібностей, зокрема здатності майбутніх студентів до навчання. Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Пед_псих_2015_4\5.pdf |