Богуславський, Михайло (головний науковий співробітник ІРАО "Інституту теорії та історії педагогики"; доктор педагогічних наук; професор; член-кореспондент РАО).
    Моделювання процесу розвитку вітчизняної педагогіки ХХ століття / М. Богуславський // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2009. - № 3. - С. 2-9. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.03(4УКр)
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Україна
    Росія

Кл.слова (ненормовані):
моделювання педагогічного процесу -- педагогічний процес -- педагогічні знання -- історико-педагогічні дослідження -- педагогічна прогностика -- ретропроцеси -- освітні реформи -- історико-педагогічний процес -- архетипи -- освітні процеси -- освітні парадигми -- моделирование педагогического процесса -- педагогический процесс -- педагогические знания -- историко-педагогические исследования -- педагогическая прогностика -- ретропроцессы -- образовательные реформы -- историко-педагогический процесс -- архетипы -- образовательные парадигмы -- образовательные процессы
Анотація: Про модель процесу розвитку вітчизняної педагогіки ХХ ст. в його цілісності та суперечливості.


Дод.точки доступу:
Зеньковський, В.В. \о нем\; Реріх, С.М. \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Сухомлинська, Ольга (академік-секретар Відділення загальної педагогіки та філософії освіти АПН України; доктор педагогічних наук; професор; академік АПН України).
    Педагогічний дискурс ХІХ ст. - диференціація й інтеграція ідей / О. Сухомлинська // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2009. - № 4. - С. 31 - 41. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 74в06
Рубрики: Організація освіти в Україні, 16 ст.
   Организация образования в Украине, 19 ст.

   Україна
    Росія

    Європа

Кл.слова (ненормовані):
полемічна література -- освітня парадигма -- педагогічна наука -- освітньо-культурний простір -- педагогічний і просвітницький рух -- парадигма вільного розвитку дитини -- гуманітарна освіта -- фізичне виховання -- дитиноцентризм -- матеріалістична освіта -- православна педагогика -- народництво -- полемическая литература -- образовательные парадигмы -- педагогическая наука -- образовательно-культурный простор -- педагогическое и просветительское движение -- парадигма свободного развития ребенка -- гумманитарное образование -- физическое воспитание -- материалистическое образование
Анотація: Розглянуто стан освіти, педагогіки попередніх століть, видзначені самостійність двох народів- українців і росіян, двох систем освіти, двох напрямів, що пізніше, у кінці ХУІІІ ст., об'єднались і утворили одне ціле.


Дод.точки доступу:
Пирогов, М.І. \о нем\; Ушинський, К.Д. \о нем\; Лигафт, П.Ф. \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Зінковський, Ю. (завідувач кафедри радіоконструювання Національного технічного університету України "КПІ"; дійсний член Академії педагогічних наук України; доктор технічних наук; професор; заслужений діяч науки і техніки України).
    Імператив трансформації сучасної освітньої парадигми / Ю. Зінковський, Г. Мірських // Вища школа : науково-практичне видання. - 2010. - № 3/4. - С. 36-43. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
освітній процес -- знаннєва парадигма -- освітні парадигми -- освітні парадигми -- освітнє середовище -- духовність -- діалог культур -- теорія освіти -- теория образования -- образовательный процесс -- знания -- парадигма знаний -- образовательные парадигмы -- образовательная среда -- духовность -- диалог культур
Анотація: Показано, що стратегія освітньої парадигми постіндустріального суспільства у процесі свого становлення зазнає певних трансформацій, впливає на культуру та духовність соціуму, містить внутрішні протиріччя, які змінюють статус та роль усіх учасників освітнього процесу.


Дод.точки доступу:
Мірських, Г. (доцент кафедри радіоприймання та оброблення сигналів Національного технічного університету України "КПІ"; кандидат технічних наук)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)




    Шаповал, Стелла (кандидат економічних наук Одеського національного політехнічного університету).
    Створення регіональних центрів фундаментальних досліджень та освіти у контексті зміни освітньої парадигми / С. Шаповал // Економіст : науково-практичний журнал. - 2010. - № 10. - С. 43-46 : табл., рис. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 65.497
Рубрики: Економіка
   Економіка культури, науки, освіти, 1990-2008 рр.

   Экономика

   Экономика культуры, науки, образования

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
економіка освіти -- освітні парадигми -- парадигми освіти -- зміна парадигм -- індустриальне суспільство -- постіндустріальне суспільство -- науковці -- науково-дослідні організації -- ВНЗ -- вищі навчальні заклади -- экономика образования -- образовательные парадигмы -- парадигмы образования -- смена парадигм -- индустриальное общество -- постиндустриальное общество -- ученые -- научно-исследовательские организации -- ВУЗы -- высшие учебные заведения
Анотація: Досліджено проблеми зміни освітньої парадигми у контексті сучасних викликів глобальної економіки та переходу до постіндустріального суспільства. Запропоновано створення регіональних Центрів фундаментальних досліджень та освіти.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)




    Лєвшин, М. М.
    Про реалізацію сучасних освітніх парадигм у навчальному процесі вищих навчальних закладів / М. М. Лєвшин // Шляхи вдосконалення навчального процесу у вищій школі : Матеріали міжнародної науково-практичної конференції (Киів, 14-15 вересня 2001 року). - К. : Київський славістичний ун-т, 2002. - С. 41-44 . - ISBN 966-7486-03-6
УДК
Рубрики: Высшее образование
   Вища освіта

Кл.слова (ненормовані):
высшее образование -- вища освіта -- высшие учебные заведения -- вищі навчальні заклади -- образовательные парадигмы -- освітні парадигми -- учебный процесс -- навчальний процес

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Костючков, С. К. (Херсонський державний університет).
    Біофілософські засади формування філософсько-освітньої концепції освіти в сучасних цивілізаційних умовах [Текст] / С. К. Костючков // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2015. - № 7. - С. 98-102. - Література : С.102 : 10 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
антропоцентризм -- биофилософия -- біофілософія -- мировоззрение -- образование и общество -- образовательные парадигмы -- освіта і суспільство -- освітні парадигми -- світогляд -- система образования -- система освіти -- философия образования -- філософія освіти -- цивилизация -- цивілізація
Анотація: Окреслено коло проблем, які постають перед системою освіти в умовах нового тисячоліття. Підкреслюється, що освіта змінюється одночасно з суспільством, разом з тим на освіті грунтується розвиток самого суспільства, його соціальні, політичні й е кономічні тренди. Також у дослідженні розглянуто положення про те, що біофілософія зумовлює аксіологічну компоненту розуміння життя, роль цього розуміння у світогляді людини.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Кириленко, Світлана (кандидат педагогічних наук; начальник відділу дослідження підготовки вчителів; Інститут модернізації змісту освіти Міністерства освіти і науки України).
    Моделювання діяльності загальноосвітнього навчального закладу як стратегія його інноваційного розвитку / С. Кириленко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. - № 7/8. - С. 8-11 : ил. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Загальноосвітня школа

   Общеобразовательная школа

Кл.слова (ненормовані):
педагогічне моделювання -- педагогическое моделирование -- навчальна діяльність -- учебная деятельность -- освітні парадигми -- образовательные парадигмы -- моделі освітніх парадигм -- модели образовательных парадигм -- алгоритми педагогічного моделювання -- алгоритмы педагогического моделирования -- постулати моделювання -- постулаты моделирования -- інноваційний розвиток -- инновационное развитие -- проектування -- проектирование -- критерії -- критерии -- педагогічні експерименти -- педагогические эксперименты -- школи майбутнього -- школы будущего
Анотація: Розглядаються теоретичні аспекти поняття "моделювання", "педагогічна модель", "модель" у контексті розвитку загальноосвітнього навчального закладу. Зроблено спробу створення його структури. Визначено мету, об'єкт, предмет педагогічного моделювання. Розглянуто сутність, принципи моделювання, положення логіки процесу педагогічного проектування, види освітньої практики. Пропонується алгоритм педагогічної системи моделювання, її характеристика, визначення умов успішного функціонування навчального закладу. Наведено приклади загальноосвітніх навчальних закладів, де цей процес набув активних форм реалізації.


Дод.точки доступу:
Броварське навчально-виховне об'єднання - Школа життєвого успіху \о ней\




    Книш, Інна (кандидат філософських наук; доцент; Сумський національний аграрний університет).
    Становлення нової вітчизняної парадігми освіти: off-line освіта як система vs on-line освіта як мережа / І. Книш // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2016. - № 3. - С. 42-49. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
off-line освіта як система -- vs on-line освіта як мережа -- vs on-line образование как сеть -- off-line образование как система -- парадигмы образования -- парадигми освіти -- філософія освіти -- философия образования -- освітній процес -- образовательный процесс -- освітні парадигми -- образовательные парадигмы
Анотація: Показано, що невпровадження в освітній процес інформаційно-комунікаційних технологій призвело сучасну освітню систему до кризи, а сама освіта стала наріжним камнем, який призвів до появи нової вітчизняної парадигми освіти, яка формується на межі off-line освіти як системи та on-line освіти як мережі.

Утримувачі документа:
НБ УІПА

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)




    Кірик, Тамара (кандидат педагогічних наук; доцент; Київський медичний університет Української асоціації народної медицини).
    У пошуках нових освітніх парадигм для України ХХІ століття / Т. Кірик // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2016. - № 3. - С. 30-36 : ил. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
інформаційні технології -- информационные технологии -- высщее образование -- вища освіта -- образовательные парадигмы -- освітні парадигми -- ринок праці -- рыное труда -- науково-освітній прогрес -- научно-образовательный прогресс -- стратегічний вектор модернізації освіти -- стратегический вектор модернизации образования
Анотація: Здійснено порівняння діяльності вищої школи в недавньому минулому і в наш час, указано на неминучість змін ринку праці і висловлено пропозиції змін вищої освіти для виконання нових завдань.

Утримувачі документа:
НБ УІПА

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)