Рись, Алла (заступник директора з науково-методичної роботи; спеціаліст вищої категорії; старший учитель).
    Втілення освітніх інновацій у практику роботи вчителя на прикладі застосування інформаційних технологій / А. Рись // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 7. - С. 20-22. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Теорія і методика навчання
   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
інформаційні технології -- освітні інновації -- навчальний процес -- програми інформатизації -- інформаційний освітній процес -- моделі процесу -- досвід гімназій -- информационные технологии -- образовательные инновации -- учебный процесс -- прогрвммы информатизации -- информационный образовательный процесс -- модели процесса -- опыт гимназий
Анотація: Про втілення нових інформаційних технологій у процес навчання з метою створення відкритої освітньої системи.


Дод.точки доступу:
Ерудит, гімназія \о ней\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Герасименко, Т. В.
    Елементи педагогічної спадщини В.О.Сухомлинського як виховні інновації у формуванні особистості студента - майбутнього сім'янина / Т. В. Герасименко // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 4. - С. 57-66. - Бібліографія : С.66 : 3 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
виховання студентів -- вища освіта -- воспитание студентов -- высшее образование -- добрачные установки молодежи -- дошлюбна підготовка -- дошлюбні настанови молоді -- инновации в педагогике -- история педагогики -- история педагогики Украины -- інновації в педагогіці -- історія педагогіки -- історія педагогіки України -- образовательные инновации -- освітні інновації -- персоналии педагогов -- персоналії педагогів -- підготовка до сімейного життя -- подготовка к семейной жизни -- семейное воспитание -- сімейне виховання -- формирование личности -- формирование личности студента -- формування особистості -- формування особистості студента
Анотація: В статті запропонована класифікація елементів педагогічної спадщини видатного педагога як виховних інновацій в підготовці студентської молоді до сімейного життя. Особливостями інноваційної дошлюбної підготовки з елементами педагогіки В.О.Сухомлинськог о є: людинознавча та народознавча спрямованість процесу; визначення змісту та методики інноваційної дошлюбної підготовки на засадах народної моралі, національних та загальнолюдських цінностей; формування гуманної, гармонійно розвиненої особистості м айбутнього сім'янина; становлення особистості педагога-вихователя як батька, старшого товариша і друга; конструктивна взаємодія навчального закладу та родини в процесі дошлюбної підготовки молоді.


Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (1918-1970) \о нем\; Сухомлинский, Василий Александрович (1918-1970) \о нем\




    Симоненко, Тетяна (доктор педагогічних наук; професор; завідувач кафедри методики навчання, стилістики і культури української мови Навчально-наукового інституту української філології та соціальних комунікацій).
    Технологічний підхід до формування лінгвокультурологічної компетенції учнів на уроках рідної мови / Т. Симоненко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 10. - С. 39-41. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.57
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

Кл.слова (ненормовані):
середня освіта -- среднее образование -- уроки рідної мови -- уроки родного языка -- педагогічні технології -- педагогические технологии -- інновації в освіті -- инновации в образовании -- освітні інновації -- образовательные инновации -- технології навчання -- технологии обучения -- лінгвокульторологічні компетенції -- лингвокультурологические компетенции -- лінгвокультурологічний підхід -- лингвокультурологический подход
Анотація: Розглянуто актуальну проблему лінгводидактики середньої школи, а саме питання про основні принципи та дидактичні умови розроблення перспективних технологій, які можуть бути ефективними у процесі реалізації лінгвокультурологічного підходу до навчання рідної мови в загальноосвітніх школах України.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




   
    Вища освіта і наука: анотований огляд періодичних видань // Вища школа : науково-практичне видання. - 2011. - № 7/8. - С. 110-125
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- Болонський процес -- Болонский процесс -- огляди періодичних видань -- обзоры периодических изданий -- наука -- освітні інновації -- образовательные инновации
Анотація: Надано анотований огляд періодичних видань з питань вищої освіти, науки, Болонського процесу.

Перейти к внешнему ресурсу: Вища освіта і наука:

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)




    Черепаха, В. М.
    Філософські основи сучасної освіти / В. М. Черепаха // Безпека життєдіяльності. - 2012. - № 5 : 28-33
УДК
Рубрики: Образование
   Освіта

Кл.слова (ненормовані):
философия образования -- філософія освіти -- Болонский процесс -- Болонський процес -- задачи образования -- завдання освіти -- проблемы образования -- проблеми освіти -- модензация образования -- модернізація освіти -- непрерывное образование -- безперервна освіта -- образовательные услуги -- освітні послуги -- интеграция образования -- інтеграція освіти -- образовательные инновации -- освітні інновації


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)




    Кулеш, Таїсія (вчитель Одеської загальноосвітньої школи №8 І-ІІІ ступенів).
    Теоретична підготовка та практична діяльність сучасного вчителя історії в світлі освітніх інновацій ХХІ століття [Текст] / Т. Кулеш // Історія в школі : науково-методичний журнал для вчителів. - 2012. - №11-12. - С. 37-40. - Бібліогр.: с. 40. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.266.3
Рубрики: Методика викладання історії
   Методика преподавания истории

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
викладання історії -- преподавание истории -- освіта 21 століття -- образование 21 века -- освітні інновації -- образовательные инновации -- особистісно -орієнтоване навчання -- личностно-оринтированное образование -- форми проведення уроків -- формы проведения уроков -- методи проведення уроків -- методы проведения уроков -- ігрові моменти на уроках -- игровые моменты на уроках -- 5 клас -- 5 класс -- історичні естафети -- исторические эстафеты -- історія України -- история Украины -- хронологічні диктанти -- хронологические диктанты -- 6 клас -- 6 класс -- вікторини -- викторины -- 7 клас -- 7 класс -- проектні роботи -- проектные работы -- театральні уроки -- театральные уроки -- історичні портрети -- исторические портреты -- історичні документи -- исторические документы -- 8 клас -- 8 класс -- 9 клас -- 9 класс -- громадські слухання -- общественные слушания -- юридичні консультації -- юридические консультации -- диспути -- диспуты -- круглі столи -- круглые столы -- інтерактивні технології -- интерактивные технологии -- творчі уроки -- творческие уроки -- мультимедійні презентації -- мультимедийные презентации
Анотація: Методика проведення уроків історії з використанням освітніх інновацій.

Утримувачі документа:
ОБМ ім М Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ (16.01.2013р. - Б.ц.) (вільний)




    Гаращук, Олена Василівна (заступник начальника управління організаційного та інформаційного забезпечення; начальник відділу взаємодії з громадськістю та ЗМІ і міжнародного співробітництва Державної інспекції навчальних закладів України; м. Київ; Україна; доктор економічних наук; доцент).
    Інноваційні технології забезпечення високої якості підготовки кадрів : генезис і тенденції / О. В. Гаращук // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 3. - С. 43-53 : граф. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.240в-96
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Трудовые ресурсы

   Трудові ресурси

Кл.слова (ненормовані):
ВУЗы -- ВНЗи -- высшее образование -- высшие учебные заведения -- вищі навчальні заклади -- вища освіта -- генезис -- генеза -- инновационнные технологии -- інноваційні технології -- кадры -- кадри -- качество образования -- якість освіти -- национальные экономики -- національні економіки -- образовательные инновации -- освітні інновації -- профессиональная подготовка -- професійна підготовка -- специалисты -- спеціалісти -- устойчивое развитие -- сталий розвиток -- университеты -- університети -- учебные процессы -- учбові процеси
Анотація: Висвітлено важливість і значення підвищення якості підготовки кадрів у забезпченні сталого розвитку країни, місце і роль у цьому контексті інноваційних процесів, які впроваджуються у навчально-виховний процес вищих навчальних закладів, обгрунтовано пропозиції щодо його подальшого покращення.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23




    Мамбетказиев, Айдар (докторант PhD; первый вице-президент Казахстанско-Американского свободного университета; г.Усть-Каменогорск; Казахстан).
    Влияние процесса глобализации на обеспечение конкурентоспособности ВУЗа / А. Мамбетказиев // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 4. - С. 387-396. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 65.497-5 + 74.58
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика образования

   Економіка освіти

   Высшее образование

   Вища освіта

Кл.слова (ненормовані):
ВУЗы -- ВНЗи -- высшая школа -- вища школа -- высшие учебные заведения -- вищі навчальні заклади -- глобалізація -- глобализация -- государственная образовательная политика -- державна освітня політика -- интеграционные процессы -- інтеграційні процеси -- институциональная кооперация -- інституціональна кооперація -- национальные образовательные системы -- національні освітні системи -- образовательная интернационализация -- освітня інтернаціоналізація -- образовательная конкурентоспособность -- освітня конкурентоспроможність -- образовательная эффективность -- освітня ефективність -- образовательные инновации -- освітні інновації -- образовательные реформы -- освітні реформи -- образовательные услуги -- освітні послуги -- принципиальные основы -- принципові засади -- рыночные условия -- ринкові умови -- университеты -- університети
Анотація: Показано, что интеграционные процессы в мировом экономическом и образовательном обществе формируют новую конкурентную среду в системе высшего образования. Определены противоречия, вызванные влиянием процесса глобализации на сферу образования. Обоснованы направления влияния процесса глобализации на образование, основные направления повышения конкурентоспособности ВУЗов в условиях глобализации.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23




    Авксєнтьєв, М. Ю. (докторант; НДЕІ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України).
    Реформування системи професійно-технічної освіти в Україні / М. Ю. Авксєнтьєв // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2013. - № 2. - С. 199-202. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.56(4УКР)
Рубрики: Образование
   Освіта

   Професионально-техническое образование

   Професійно-технічна освіта

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
государственная образовательная политика -- державна освітня політика -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- кадры -- кадри -- квалифицированные специалисты -- кваліфіковані спеціалісти -- национальные образовательные системы -- національні освітні системи -- образовательная реформа -- освітня реформа -- образовательные инновации -- освітні інновації -- інновації в освіті -- инновации в образовании -- образовательные услуги -- освітні послуги -- приоритетные направления -- пріоритетні напрями -- профессиональная подготовка -- професійна підготовка -- профессиональные стандарты образования -- професійні стандарти освіти -- рабочие специальности -- робітничі спеціальності -- рынок труда -- ринок праці -- рыночный спрос -- ринковий попит -- системная структуризация -- системна структуризація
Анотація: У статті проведено аналіз елементів системи професійно-технічної освіти в Україні.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Концепция развития профессионального образования и обучения в Украине на 2010-2020 гг., проект \о произв.\




    Чайка, Тетяна (кандидат економічних наук).
    Бюджетне фінансування інноваційної діяльності вищих аграрних навчальних закладів / Т. Чайка, І. Волкова // Економіст : науково-практичний журнал. - 2014. - № 4. - С. 33-36 : портр.; а-рис.; а-табл. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
ББК 65.497
Рубрики: Економіка
   Економіка освіти

   Экономика

   Экономика образования

Кл.слова (ненормовані):
аграрна освіта -- вищі навчальні заходи -- вищі аграрні навчальні заклади -- бюджетне фінансування освіти -- бюджетне фінансування освітніх інновацій -- освітні інновації -- інновації в освіті -- екологізація освіти -- екологізація аграрної освіти -- екологічна культура -- органічне сільськогосподарське виробництво -- спеціалісти-аграрники -- аграрное образование -- высшие учебные заведения -- высшие аграрные учебные заведения -- бюджетное финансирование образования -- бюджетное финансирование образовательных технологий -- образовательные инновации -- инновации в образовании -- экологизация образования -- экологизация аграрного образования -- экологическая культура -- органическое сельскохозяйственное производство -- специалисты-аграрники
Анотація: Досліджено сучасний стан фінансування вищих аграрних навчальних закладів із державного бюджету. Обгрунтовано необхідність підвищення інноваційної діяльності вищих аграрних навчальних закладів. Визначено перспективні напрями інноваційних систем і технологій з урахуванням ресурсозберігаючої складової. Запропоновано використання альтернативних джерел фінансування інноваційної діяльності вищих аграрних навчальних закладів через участь у програмах Темпус. Виділено головні напрями екологізації вищої аграрної освіти як передумови виховання людей з гуманістичною спрямованістю, професіоналів із високим рівнем екологічної культури. Доведено доцільність впровадження органічного агровиробництва у вищих аграрних навчальних закладах як інноваційної системи у підготовці висококваліфікованих фахівців.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Економіст_2014_4\9.pdf
Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Волкова, Ірина; Темпус, програма \о произв.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Остренко, С. А. (Днепропетровский национальный университет им. О. Гончара; Днепропетровск).
    Бинарный характер инновационной деятельности в образовании / С. А. Остренко // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2014. - № 12. - С. 41-46. - Библиогр.: с. 46. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
бинарные оппозиции -- бінарні опозиції -- инновации в образовании -- инновации в педагогике -- инновационная деятельность -- інновації в освіті -- інновації в педагогіці -- інноваційна діяльність -- образовательные инновации -- педагогические инновации -- философия образования -- філософія освіти
Анотація: Раскрывается бинарный характер инновационной деятельности. Обосновывается универсальность инновационной деятельности как установленного когнитивного или культурного образца.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Базиль, Людмила (кандидат педагогічних наук; доцент Київського університету ім. Б. Грінченка).
    Розвиток літературознавчої компетенції учителів-словесників у контексті інноваційного поступу вітчизняного освітнього простору / Л. Базиль // Українська мова і література в школах України : щомісячний науково-методичний та літературно-мистецький журнал. - 2015. - № 9. - С. 16-22. - Література : 5 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
инновации в образовании -- інновації в освіті -- інноваційні технології навчання -- инновационные технологии обучения -- профессиональная компетенция -- професійна компетенція -- литературоведческая компетенция -- літературознавча компетенція -- методика викладання української літератури у ВНЗ -- методика преподавания украинской литературы в вузе -- образовательные инновации -- освітні інновації -- педагогические инновации -- педагогічні інновації -- підготовка учителів -- подготовка учителей -- подготовка учителей-словесников -- підготовка вчителів-словесників -- профессиональная подготовка учителей -- украинская литература -- українська література
Анотація: Статтю присвячено осмисленню ролі освітніх інновацій у розвитку літературознавчої компетенції майбутніх учителів української мови і літератури.





    Кляп, Маріанна (кандидат педагогічних наук; доцент; м. Ужгород).
    Інноваційні методи навчання у ВНЗ як інструмент вищої освіти України / М. Кляп // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2015. - № 4. - С. 45-53. - Бібліогр. в кінці ст. 22 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ББК 74.04в4
Рубрики: Інновації в освіті
   Инновации в образовании

Кл.слова (ненормовані):
освітні інновації -- інноваційні методи навчання -- вищі навчальні заклади -- образовательные инновации -- инновационные методы обучения -- высшие учебные заведения
Анотація: Наголошено на значенні інноваційного навчання у процесі входження вищої школи України до європейського освітнього простіру.

Утримувачі документа:
НБ УІПА




    Рубанець, Олександра (доктор філософських наук; професор; Національний технічний університет України "КПІ").
    Когнітивні засади формування інноваційної культури у вищій школі [Текст] / О. Рубанець // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2016. - № 1. - С. 17-21. - Бібліогр. в кінці ст. 15 назв
ББК 74.58
Рубрики: Высшее профессиональное образование
   Вища професійна освіта

Кл.слова (ненормовані):
інноваційна культура -- инновационная культура -- когнітивні процеси -- когнитивные процессы -- візіонерство -- предвидения -- освітні інновації -- образовательные инновации -- вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- знаннєві компетенції -- науковці-дослідники -- ученые-исследователи -- когнітивна складова інноваційної культури -- когнитивная составляющая инновационной культуры
Анотація: Розглядаються когнітивні засади формування інноваційної культури у вищій школі. Інноваційна культура розкривається як спосіб реалізації інноваційної діяльності науковців вищого закладу. Обгрунтовано значення когнітивних засад інноваційної культури для формування сприятливого для нововведень інноваційного клімату. Дослідженні спрямовані на інновації когнітивні процеси. Виявлена когнітивна сутність візіонерства. Обгрунтовано значення спрямовоності когнітивних процесів на дослідження майбутнього. Показано значення цілісності когнітивної активності як складової трансформаційних процесів та модернізації вищої школи. Розкриваються постнекласичні засади реалізації когнітивної складової інноваційної культури вищої школи.

Утримувачі документа:
НБ УІПА

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)




    Курбатов, Сергій (доктор філософських наук; Інститут вищої освіти НАПН України).
    Дискурс філософії освіти у працях Василя Кременя / С. В. Курбатов // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. - 2016. - № 1. - С. 3-12. - Бібліогр. в кінці ст. 23 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.04
Рубрики: Философия образования
   Філософія освіти

Кл.слова (ненормовані):
філософія освіти -- философия образования -- реформа освіти -- реформа образования -- освітні інновації -- образовательные инновации -- людиноцентризм -- человекоцентризм -- синергетическая модельразвития образования -- синергетична модель розвитку освіти -- філософські погляди -- философские взгляды -- філософські ідеї -- философские идеи -- філософія людиноцентризму -- философия человекоцентризма -- інноваційна освіта -- инновационное образование
Анотація: Присвячена розгляду становлення наукового дискурсу філософії освіти у працях Василя Кременя в контексті виникнення та розвитку української традиції філософського осмислення освіти та є авторизованим перекладом статті надрукованої англійською в журналі Pedagogika Filozofczna. - 2015. - № 1. - С. 81-85. Обгрунтовано, чому саме філософія освіти впродовж значного періоду часу відігравала роль теретико-методологічного підгрунтя реформи освітньої системи нашої країни. Простежено еволюцію розуміння філософських підходів до розуміння освіти, включаючи ії людиноцентристські принципи, інноваційні виміри та синергетичні підходи до цілісного розуміння.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Теорія_і_практика_управл_соц_системами_2016_1\1.pdf
Утримувачі документа:
НБ УІПА

Дод.точки доступу:
Кремень, Василь (академік НАН України; академік НАПН України; президент НАПН України; президент Товариства "Знання" України) \про нього\




    Гриньків, Андрій (кандидат філософських наук; Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова).
    Метакогнітивні дослідження в контексті освітніх інновацій [Текст] / А. Гриньків // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2016. - № 2. - С. 37-43. - Бібліогр. в кінці ст. 8 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.04в4
Рубрики: Вища професійна освіта
   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
інновації в освіті -- инновации в образовании -- освітні інновації -- образовательные инновации -- навчальні здібності -- учебные способности -- метакогнітивна регуляція -- метакогнитивная регуляция -- инновационные технологии -- інноваційні технології
Анотація: Розглянуто взаємозв'язок навчальних здібностей з метакогнітивними процесами, проблеми метакогнітивного моніторингу, вплив метокогнітивних здібностей на розуміння тексту.

Утримувачі документа:
НБ УІПА




    Мариновська, Оксана (доктор педагогічних наук; професор; завідувач кафедри менеджменту та освітніх інновацій; Івано-Франківський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти).
    Методичний менеджмент освітніх інновацій: неперервний професійний розвиток педагогічних працівників / О. Мариновська // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2016. - № 7. - С. 32-37. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.204
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Школознавство

   Образование. Педагогика

   Школоведение

Кл.слова (ненормовані):
методичний менеджмент освітніх інновацій -- методический менеджмент педагогических инноваций -- методична робота -- методическая работа -- управління методичною роботою -- управление методической работой -- освітні інновації -- образовательные инновации -- інноваційна освітня діяльність -- инновационная образовательная деятельность -- науково-методична діяльність -- научно-методическая деятельность -- форми методичної роботи -- формы методической работы -- теоретико-методологічні підходи -- теоретико-методологические подходы -- педагогічні принципи -- педагогические принципы -- функції методичного менеджменту -- функции методического менеджмента -- загальноосвітні навчальні заклади -- общеобразовательные учебные заведения
Анотація: Розглянуто теоретичні питання методичного менеджменту освітніх інновацій у загально-освітніх навчальних закладах задля неперервного професійного розвитку педагогічних працівників, а саме: теоретико-методологічні підходи, принципи, мета і завдання, напрями, функції методичного менеджменту освітніх інновацій.





    Дука, О. А. (начальник Білоцерківського училища професійної підготовки персоналу Державної кримінально-виконавчої служби України).
    Роль освіти дорослих в органзації нової системи навчання персоналу Державної кримінально-виконавчої служби України [Текст] / О. А. Дука, А. М. Григоренко // Бюлетень Міністерства юстиції України : Офіційне видання. - 2016. - № 6. - С. 47-52. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 67.409(4УКР) + 74.4(4УКР)в6
Рубрики: Право
   Уголовно-исполнительное право

   Кримінально-виконавче право

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
европейская интеграция -- європейська інтеграція -- информальное образование -- інформальна освіта -- кримінально-виконавча служба -- уголовно-исполнительная служба -- кадровое обеспечение -- кадрове забезпечення -- образовательные системы -- освітні системи -- непрерывное образование -- безперервна освіта -- неформальное образование -- неформальна освіта -- профессиональная подготовка -- професійна підготовка -- образовательные инновации -- освітні інновації -- передовой опыт -- передовий досвід -- уголовно-исполнительная политика -- книмінально-виконавча політика -- учения на протяжении жизни -- навчання протягом життя -- формальное образование -- формальна освіта
Анотація: Висвітлено актуальність організації нової системи навчання персоналу Державної кримінально-виконавчої служби України за допомогою європейського підходу освіти дорослих та інтеграції досягнень міжнародної і вітчизняної науки й практики у сфері виконання кримінальних покарань.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Григоренко, А.М. (перший заступник начальника училища - начальник навчального відділу Білоцерківського училища професійної підготовки персоналу Державної кримінально-виконавчої служби України); Белоцерковское училище профессиональной подготовки персонала Государственной уголовно-исполнительной службы Украины \о нем\Білоцерківське училище професійної підготовки персоналу Державної кримінально-виконавчої служби України \о нем\; Державна кримінально-виконавча служба України \о ней\; Академія Державної пенітенціарної служби \о ней\




    Бех, І. Д. (доктор психологічних наук; дійсний член НАПН України; директор ).
    Виховна гуманістична парадигма в освітній інновації / І. Д. Бех // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2016. - № 2. - С. 5-13. - Література : 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
гуманистические парадигмы -- гуманистические парадигмы образования -- гуманітарні парадигми -- гуманітарні парадигми освіти -- духовна рефлексія -- духовная рефлексия -- духовність особистості -- духовность личности -- инновации в образовании -- инновации в педагогике -- інновації в освіті -- інновації в педагогіці -- личностная рефлексия -- особистісна рефлексія -- образовательные инновации -- освітні інновації -- людський образ -- человеческий образ -- бажання бути собою -- желание быть собою -- духовне самовдосконалення -- духовное самоусовершенствование -- гуманістичний діалог -- гуманистический диалог -- смислова цінність -- смысловая ценность -- емоційні переживання -- эмоциональные переживания
Анотація: Розкрито сутність виховної гуманістичної парадигми як учіння про вміння особистості "володарювати над собою". Це свідоме й вільне оволодіння підростаючою особистістю духовно-моральною цінністю. Проаналізовано особистісну рефлексію як самоперетворювальну техніку. Вводяться поняття "людський образ" та "бажання бути собою".



   06
   Л 89


Львівська політехніка (Л.)

    Пірус, В. О.
    Теоретичні засади інноваційної діяльності вищих навчальних закладів [Текст] / В. О. Пірус // Вісник Національного університету "Львівська політехніка" / Львів. політехн. - Львів, 2015. - № 815: Проблеми економіки та управління. - С. 112-117. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Вищі навчальні заклади
   Высшие учебные заведения

Кл.слова (ненормовані):
вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- інноваційний розвиток -- инновационное развитие -- освітні інновації -- образовательные инновации


Дод.точки доступу:
Львівська політехніка(Л.)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)