Бєляєв, Юрій (ректор Херсонського державного університету; професор; заслужений працівник освіти України).
    Міжнародні зв'язки як важливий напрям удосконалення управління університетом в умовах європейської освітньої інтеграції / Ю. Бєляєв // Вища школа : науково-практичне видання. - 2010. - № 7/8. - С. 18-22. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Херсон

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вищі навчальні заклади -- ВНЗ -- університети -- освітня інтеграція -- міжнародне співробітництво -- наукові конференції -- высшее образование -- высшие учебные заведения -- ВУЗы -- университеты -- образовательная интеграция -- международное сотрудничество -- научные конференции
Анотація: Розвиток міжнародних зв'язків у галузі науки, освіти та культури розглядається як пріоритетне завдання реформування й удосконалення організації і змісту навчального процесу, основний напрям статутної діяльності сучасного ВНЗ.


Дод.точки доступу:
Херсонський державний університет \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)




    Пашков, В. О. (аспірант кафедри політології; викладач кафедри міжнародних відносин ДНУ ім. О. Гончара).
    Політика ЄС у сфері вищої освіти: процес становлення та основні етапи / В. О. Пашков // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2011. - № 3. - С. 138-142. - Бібліографія : С.142 : 10 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 66.3(0),4
Рубрики: Політика. Політологія
   Политика. Политология

   Європа
    Европа

Кл.слова (ненормовані):
Болонский процесс -- Болонський процес -- евроинтеграция -- евроинтеграция Украины -- европейское Сообщество -- євроінтеграція -- євроінтеграція України -- європейське Співтовариство -- інтеграція -- образование за рубежом -- образовательная интеграция -- образовательная политика -- образовательные программы -- образовательные процессы -- освіта за кордоном -- освітні програми -- освітні процеси -- освітня інтеграція -- освітня політика -- политика ЕС -- спільна зовнішня політика ЄС
Анотація: Аналізується процес становлення та розвитку освітньої політики Європейського Співтовариства. Визначаються основні етапи історичної еволюції освітньої політики ЄС та притаманні кожному з етапів особливості і характеристики. Також аналізується місце Болонського процесу в освітній політиці ЄС.


Дод.точки доступу:
Європейський Союз, міжнародна організація \о нем\; Европейский Союз, международная организация \о нем\




    Бондар, Віталій (доктор педагогічних наук; професор; академік НАПН України; директор науково-дослідного центру інклюзівної освіти НПУ імені М.П. Драгоманова).
    Чи приживеться північноамериканська модель інклюзії в Україні? / В. Бондар, В. Синьов, В. Тищенко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 8/9. - С. 20-27. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

Кл.слова (ненормовані):
інклюзія -- инклюзия -- освітня інтеграція -- образовательная интеграция -- освітні рівні -- образовательные уровни -- форми навчання дітей -- формы обучения детей -- інклюзивні форми навчання -- инклюзивные формы обучения -- інклюзивне навчання -- инклюзивное обучение -- інклюзивна освіта -- инклюзивное образование -- діти с психофізичними порушеннями -- дети с психофизическими нарушениями -- моделі інклюзії -- модели инклюзии -- північноамериканська модель інклюзії -- североамериканская модель инклюзии -- особистісно орієнтована освітня інтеграція -- личнличностно ориентированная образовательная технология -- система диференційованих класів -- система дифференцированных классов -- основні класи -- основные классы -- інклюзивні класи -- инклюзивные классы -- класи компенсуючого і розвивального навчання -- классы компенсирующего и развивающего обучения -- соціально-педагогічні класи -- социально-педагогические классы -- зарубіжний досвід
Анотація: Аналізуються проблеми, пов'язані з упровадженням в Україні інклюзивної форми навчання дітей з психофізичними порушеннями, яка базується на принципі рівних прав і можливостей у сфері освіти. Автори обгрунтовують необхідність розроблення вітчизняної моделі освітньої інтеграції учнів, яка б враховувала і досвід європейських країн з реалізації інклюзивної освіти, і здобутки спеціальної освіти України.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Рідна школа_2012_8-9\ст.5.pdf

Дод.точки доступу:
Синьов, Віктор (доктор педагогічних наук; професор; академік НАПН України; директор інституту корекційної педагогіки та психології імені М.П. Драгоманова); Тищенко, Владислав (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри логопедії ІКПП НПУ імені М.П. Драгоманова); Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах, постанова Кабінету Міністрів №872 \о произв.\




   
    Міжнародна науково-практична конференція з проблеми інтернаціоналізації вищої освіти в європейський освітній простір // Право України : Юридичний журнал. - 2012. - № 6. - С. 389-391 : фот. . - ISSN 0132-1331
ББК 67.0(4)г + 74.58(4)г
Рубрики: Право
   Юридическое образование

   Юридична освіта

   Европа
    Європа

Кл.слова (ненормовані):
высшее образование -- вища освіта -- методика преподавания -- методика викладання -- образовательная интеграция -- освітня інтеграція -- інтернаціоналізація вищої освіти -- интернационализация высшего образования -- научно-практические конференции -- науково-практичні конференції
Анотація: Інформація про ХХІV Міжнародну науково-практичну конференцію з інтернаціоналізації вищої освіти в європейський освтній простір, що проходила 8-11 травня 2012 р. в Словаччині та Мішкольському університеті (Угорщина).

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Киеский университет права НАН Украины \о нем\; Київський університет права НАН України \о нем\; Міжнародна науково-практична конференція з інтернаціоналізації вищої освіти в європейський освтній простір \о ней\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)




    Гитман, Елена Константиновна (профессор кафедры педагогики Пермского государственного гуманитарно-педагогического университета; г.Пермь; Россия; доктор педагогических наук; профессор).
    Подготовка специалистов для инновационной экономики : международный опыт и направления развития / Е. К. Гитман, М. Б. Гитман, В. Ю. Столбов // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 5. - С. 215-223. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 65.497(0)в6-6
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика образования

   Економіка освіти

   Европа
    Європа

    США

Кл.слова (ненормовані):
бизнес-образование -- бізнес-освіта -- дуальные образовательные программы -- дуальні навчальні програми -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- инновационная экономика -- інноваційна економіка -- инновационное предпринимательство -- інноваційне підприємництво -- инновационные образовательные программы -- інноваційні навчальні програми -- квалифицированные кадры -- кваліфіковані кадри -- образовательная интеграция -- освітня інтеграція -- специалисты образования -- спеціалісти освіти -- специальная профессиональная подготовка -- спеціальна професійна підготовка -- трудовые ресурсы образования -- трудові ресурси освіти
Анотація: Рассмотрены проблемы подготовки кадров для экономики инновационного типа. Предложены подходы к формированию образовательных программ по инновационному предпринимательству различного уровня. Проанализирована программа Master of Business Administration как одна из основных программ, обеспечивающих подготовку специалистов к деятельности в условиях реальной экономики. Раскрыты особенности формирования дуальных образовательных программ, дающих возможность содержательной и структурной интеграции специальной профессиональной подготовки и бизнес-образования.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Гитман, Михаил Борисович (профессор кафедры математического моделирования систем и процессов Пермского национального исследовательского политехнического университета; г.Пермь; Россия; доктор физико-математических наук); Столбов, Валерий Юриевич (профессор кафедры математического моделирования систем и процессов Пермского национального иследовательского политехнического университета; г.Пермь; Россия; доктор технических наук; профессор); Master of Business Administration, учебная программа \о произв.\; Фармацевтическая школа Унверситета штата Мериленд \о ней\Школа бизнеса Меррик Университета Балтимора \о ней\




    Максимович, В. І. (кандидат економічних наук; доцент кафедри банківських інвестицій Київського національного економічного університету ім. В.Гетьмана; м.Київ; Україна).
    Становлення сучасної національної освітньої системи через призму минулого / В. І. Максимович // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2013. - № 4. - С. 192-195. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74(4УКР)г
Рубрики: Образование
   Освіта

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
государственная образовательная политика -- державна освітня політика -- интеграционные процессы -- інтеграційні процеси -- национальные образовательные системы -- національні освітні системи -- образовательная интеграция -- освітня інтеграція -- образовательная конкурентоспособность -- освітня конкурентоспроможність -- конкурентоспроможність освіти -- конкурентоспособность образования -- системное моделирование -- системне моделювання -- учебные заведения -- учбові заклади
Анотація: Розглянуто особливості становлення вітчизняної освітньої системи, її специфіку, сучасні тенденції розвитку, що дало змогу розкрити проблеми в освіті як на рівні держави, так і на рівні освітнього закладу та запропонувати можливі шляхи їх подолання.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23




    Семів, Л. К. (доктор економічних наук; професор; завідувач кафедри економіки та управління персоналом Львівського інституту банківської справи Університету банківської справи НБУ).
    Вплив новітніх явищ освітньої міграції на політику модернізації соціально-культурної сфери регіону [Текст] / Л. К. Семів // Регіональна економіка : Науково-практичний журнал. - 2015. - № 1. - С. 79-86 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1562-0905
УДК
ББК 65.497
Рубрики: Економіка
   Економіка освіти, 2008-2013 рр.

   Экономика

   Экономика образования, 2008-2013 гг.

Кл.слова (ненормовані):
політика модернізації соціально-культурної сфери -- освіта в регіонах -- освітня міграція -- ціннісний підхід -- свобода руху знань -- освітня інтеграція -- витік мізків -- інтелектуальний капітал держави -- збереження інтелектуального капіталу держави -- академічна мобільність -- зарубіжний досвід -- политика модернизации социально-культурной сферы -- регион -- образовательная миграция -- ценностный подход -- свобода движения знаний -- образовательная интеграция -- утечка мозгов -- интеллектуальный капитал государства -- сбережение интеллектуального капитала государства -- академическая мобильность -- зарубежный опыт
Анотація: Розкрито роль новітніх явищ освітньої міграції у формуванні політики модернізації соціально-культурної сфери регіону в розрізі контекстів: ціннісного, свободи руху знань, інтеграційного. Вказано на зростання ролі ціннісного контексту щодо подолання знецінення та збереження інтелектуального капіталу країни, регіону, окремої людини та його впливу на формування інноваційної культури громадян України. Наголошено на необхідності врахування форм реалізації свободи руху знань у заходах політики модернізації соціально-культурної сфери регіону.





    Білошапка, Вікторія (доктор економічних наук; професор афедри міжнародного менеджменту Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана).
    Інтеграція компетенційного підходу в українські і міжнародні програми МВА [Текст] / В. А. Білошапка, Ю. Є. Кулик // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2015. - № 9. - С. 84-87. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.497(0)в7-5 + 74.58в6
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика образования

   Економіка освіти

   Высшее образование

   Вища освіта

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
культура результативного менеджмента -- культура результативного менеджменту -- MBA-программы -- МВА-програми -- международное сотрудничество -- міжнародне співробітництво -- результативность международного образовательного сотрудничества -- організаційна результативність міжнародного освітнього співробітництва -- образовательные компетенции -- освітні компетенції -- поведенческие установки -- поведінкові установки -- профессиональная компетентность -- професійна компетентність -- топ-менеджеры -- топ-менеджери -- управленческие кадры -- управлінські кадри -- качество персонала -- якість персоналу -- образовательная интеграция -- освітня інтеграція -- экономическое образование -- економічна освіта
Анотація: Розкрито і систематизовано фундаментальні першопричини недосконалості сфери освіти менеджерів. Виявлена необхідність зміщення акцентів у підготовці топ-менеджерів на українських та міжнародних програмах MBА в напрямі розвитку у них компетенцій, що передбачають наявність певних поведінкових установок. Показана успішна апробація інтеграції компетенційного підходу в одну з MBA-програм Міжнародного інституту бізнесу (МІВ-Україна].

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Кулик, Ю.Є. (кандидат економічних наук; доцент кафедри міжнародного менеджменту Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана); MBA-программа Международного института бизнеса \о произв.\