Надибська, О. Я. (кандидат філософських наук ; доцент Одеської держ. університету внутрішніх справ).
    Суспільно-групове та особистісне знання як форма і спосіб прояву соціокультурної обумовленості пріоритетів / О. Я. Надибська // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2010. - № 6. - С. 68-73. - Бібліографія: С.73 : 11 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 87
Рубрики: Соціальна філософія
   Социальная философия

Кл.слова (ненормовані):
знание социальное -- знание социума -- знання соціуму -- личность -- личность и общество -- образованность -- общественные интересы -- освіченість -- особистість і суспільство -- приватні інтереси -- приоритеты -- социальное знание -- социальные приоритеты -- соціальне знання -- соціальні пріоритети -- частные интересы
Анотація: У статті здійснюється аналіз системи знання (на яких будуються пріоритети) особливості та соціуму, що мають одне джерело походження, але різну природу та різний зміст. Спираючись на теорію відомого німецького соціолога, представника історичної соціології Норберта Еліаса, автор статті намагається довести, що жодна людина не оволодіватиме знаннями, які непотрібні їй у житті, а особливий спосіб співіснування та кооперації особистісних знань створює знання соціальне.


Дод.точки доступу:
Элиас, Норберт \о нем\; Еліас, Норберт \о нем\




    Кадієвська, І. А. (доцент Одеської державної академії будівництва та архітектури; кандидат філософських наук).
    Оптимістичні та песимістичні погляди на майбутнє ідей гуманізму / І. А. Кадієвська // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2010. - № 6. - С. 63-67. - Бібліографія: С.67 : 12 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 87
Рубрики: Філософія
   Философия

Кл.слова (ненормовані):
антигуманизм -- антигуманізм -- антропоцентризм -- гуманизм и антигуманизм -- гуманистические ценности -- гуманізм -- гуманістичні цінності -- гуманістичні цінності в літературі -- идеи гуманизма -- история идей -- ідеї гуманізму -- історія ідей -- личность -- образованность -- освіченість -- особистість -- християнство
Анотація: Драма розвитку особистості означає зіткнення та конфлікт між різними системами цінностей. Вибір на користь гуманістичних цінностей ставить людину перед необхідністю аналізувати кожну конкретну ситуацію та нести відповідальність за прийняті рішення. Ва жливо, аби вибір гуманістичних цінностей знаходив практичну реалізацію у нашій повсякденній реальності.





    Онюшева, Ирина Валериевна (докторант PhD Университета международного бизнеса; г.Алматы; Казахстан).
    Человеческий капитал Республики Казахстан в рейтинге глобальной конкурентоспособности / И. В. Онюшева // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 4. - С. 442-451 : табл., граф. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 65.248(5КАЗ)-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Международные трудовые отношения, 2008-2012 гг.

   Міжнародні трудові відносини, 2008-2012 рр.

   Казахстан
Кл.слова (ненормовані):
глобальная конкурентоспособность -- глобальна конкурентоспроможність -- конкуренция -- конкуренція -- инновационные потенциалы -- інноваційні потенціали -- інноваційна політика -- инновационная политика -- макроэкономические факторы -- макроекономічні чинники -- национальная конкурентоспособность -- національна конкурентоспроможність -- национальные экономики -- профессиональное образование -- образованность населения -- освіченість нації -- національні економіки -- професійна освіта -- рынок труда -- ринок праці -- ефективність ринку праці -- эффективность рынка труда -- статистические данные -- статистичні дані -- человеческий капитал -- людський капітал -- экономическая динамика -- економічна динаміка
Анотація: Рассмотрен человеческий капитал Республики Казахстан как фактор выявления конкурентоспособности национальной экономики. Проведен сравнительный анализ макроэкономических показателей РК в рейтингах глобальной конкурентоспособности Всемирного экономического форума за пятилетний период 2008-2012 годов. Особое внимание уделено макроэкономическим показателям, формирующим человеческий капитал Казахстана. На основе проведения анализа выявлены сильные и слабые стороны человеческого капитала Республики Казахстан, динамика его развития в контексте межстрановой конкурентоспособности.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Всемирный экономический форум \о нем\; Всесвітній економічний форум \о нем\




    Сарвар, Гулям (викладач кафедри бізнес-адміністрування Університету Саргодхи; Пакистан; PhD (економіка)).
    Взаємозв'язок прибутковості освіти і нерівності доходів : мікроекономометричний аналіз за даними Пакистану / Г. Сарвар, М. Х. Сіаль, М. Сабір // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 10. - С. 476-480 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.7(5ПАК)в7-94
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Благосостояние населения, 2005-2007 гг.

   Добробут населення, 2005-2007 рр.

   Пакистан
Кл.слова (ненормовані):
квантильные регрессии -- квантильні регресії -- економика развивающихся стран -- образовательная прибыльность -- освітня прибутковість -- рівень освіти -- уровень образования -- образованность -- освідченість -- распределение доходов -- розподіл доходів -- рынок труда -- ринок праці -- доходы населения -- доходи населення -- условные распределения прибылей -- умовні розподіли прибутків
Анотація: Вивчено взаємозв'язок між прибутковістю освіти і нерівністю доходів у Пакистані. Використано метод квантильной регресії, що демонструє різницю впливу різних рівнів освіти на умовний розподіл прибутку. Результати показали, що освіта відіграє важливу роль у визначенні внутрішньогрупової нерівності доходів на всіх рівнях освіти. Внутрішньогрупова нерівність доходів вища у осіб, які мають вищу освіту, у порівнянні з тими, хто здобув середню і початкову освіту. Нерівність доходів варіюється в групах протягом 2005–2007 років. Крім того, рівень освіти також впливає на нерівність доходів між групами, виділеними за фактором освіти. Результати дослідження показали, що освіта має позитивний вплив як на внутрішньогрупову, так і міжгрупову нерівність доходів.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Сіаль, Махбул Хусейн (професор кафедри економіки Університету Саргодхи; Пакистан; PhD (прикладна економіка)); Сабір, Муаззам (викладач кафедри сільськогосподарської економіки Коледжу сільського господарства Університету Саргодхи; Пакистан)




    Кудашева, Татьяна (старший преподаватель кафедры экономики Казахстанского национального университета имени аль-Фараби; г.Алматы; Казахстан; PhD).
    Доступ к образованию и информационно-коммуникационным технологиям как фактор снижения неравенства в Казахстане / Т. В. Кудашева, С. М. Куница, Б. М. Мухамедиев // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. - № 1. - С. 347-358 : табл., граф. - Библиогр. в конце ст. - Материал подготовлен в рамках программы грантового финансирования научных исследований МОН РК, проект №1145/ГФ. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 65.497(5КАЗ)в6-94
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика образования

   Економіка освіти

   Благосостояние населения

   Добробут населення

   Казахстан
Кл.слова (ненормовані):
информационно-коммуникационные технологии -- інформаційно-комунікаційні технології -- неравенство в распределении доходов -- нерівність у розподілі прибутків -- доходи населення -- доходы населения -- образованность населения -- освіченність населення -- социально-экономическая политика -- соціально-економічна політика -- уровень жизни -- рівень життя -- якість життя -- качество жизни
Анотація: Рассмотрены вопросы влияния доступа к образованию и информационно-коммуникационным технологиям на неравенство населения в распределении по доходам. На основе базы данных обследования домохозяйств Агентства Республики Казахстан по статистике доказывается наличие прямых взаимосвязей между показателями доступа к образованию и информационно-коммуникационным технологиям и уровня доходов; предложены рекомендации по совершенствованию государственной политики сокращения неравенства в доходах и повышения качества жизни.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Куница, Светлана (генеральный менеджер Центра исследований "Сандж"; г.Алматы; Казахстан; кандидат экономических наук); Мухамедиев, Булат (профессор кафедры экономики Казахстанского национального университета имени аль-Фараби; г.Алматы; Казахстан; доктор экономических наук; профессор)




    Білокобильський, Олександр (доктор філософських наук; професор кафедри філософії).
    Самоідентифікація української інтелігенції в процесі демократичного розвитку : круглий стіл / О. Білокобильський // Філософська думка : науково-теоретичний журнал. - 2014. - № 2. - С. 43-51. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 87.3(4 укр)
Рубрики: Філософія
   Філософія України

   Философия

   Философия Украины

   Україна
    Донецьк

Кл.слова (ненормовані):
круглі столи -- філософська освіченість інтелігенції -- українська інтелігенція -- соціальна компетентність -- філософський дискурс -- круглые столы -- философская образованность интеллигенции -- украинская интеллигенция -- социальная компетентность -- философский дискурс
Анотація: Про дискусійні питання самоідентифікації української інтелігенції та перешкоди на цьому шляху йшлося на засіданні круглого столу, який проходив в м. Донецьку.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




Східноукраїнський національний університет імені В. Даля

    Безугла, М. В.
    Художня освіченість в аспекті формування духовно-культурних цінностейосвіти студентської молоді / М. В. Безугла // Збірник наукових праць / Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Сєвєродонецьк, 2019. - Вип. 3 (90): Духовність особистості: методологія, теорія і практика. За матеріалами XМіжнародної науково-практичної конференції "Духовно-культурне виховання особистості в умовах входження людства в епоху культури" в рамках міжнародного проекту Д. Пола Шафера "Епоха Культури" (30 травня 2019 року, м. Київ), Ч. ІІ. - С. 6-19. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Вища освіта
   Высшее образование

Кл.слова (ненормовані):
художня освіта -- художественное образование -- художня освіченість -- удожественная образованность -- духовність -- духовность -- культура -- мистецтво -- искусство -- духовно-культурні цінності освіти -- духовно-культурные ценности образования -- студентська молодь -- студенческая молодежь


Дод.точки доступу:
Шевченко, Г. П. \ред.\; Східноукраїнський національний університет імені В. Даля
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Шифр: Г607398/2006/1/2
   Журнал

Гуманитарний журнал . - Дніпропетровськ : НГУ, 1999 - . - Періодичність не визначена
2006р. № 1/2
Зміст:
Шабанова, Ю. О. Сучасне світорозуміння: пошуки шляхів еволюційного розвитку / Ю. О. Шабанова. - С.4-11. - Бібліогр. в кінці ст.
Куцепал, С. В. Цінності в умовах глобалізації / С. В. Куцепал. - С.12-16. - Бібліогр. в кінці ст. : табл.
Корх, О. М. Легітимація цінностей індивідуалізму в сучасній вітчизняній філософії / О. М. Корх. - С.17-20
Андреева, Т. А. Трансформации в общественном бытии и ценностные ориентации личности / Т. А. Андреева. - С.21-27. - Библиогр. в конце ст.
Приходько, В. В. Педагогічний вимір антропологічної катастрофи (або про неминучість дійсної реформи вітчизняної вищої школи) / В. В. Приходько. - С.28-34. - Бібліогр. в кінці ст.
Панфілов, В. О. Модель духовної творчості в працях І. О. Ільїна та С. Л. Франка / В. О. Панфілов. - С.35-42. - Бібліогр. в кінці ст.
Громов, В. Е. Философия трансцендентного как источник духовных ориентиров для общества / В. Е. Громов. - С.43-49. - Библиогр. в конце ст.
Малівський, А. М. Спадщина Рене Декарта в контексті шукань гуманістичної раціональності / А. М. Малівський. - С.50-55. - Бібліогр. в кінці ст.
Халапсис, А. В. Проблемы и перспективы духовного пути Запада / А. В. Халапсис. - С.56-60. - Библиогр. в конце ст.
Жижченко, В. П. Філософські аспекти рідної української національної віри / В. П. Жижченко. - С.61-64. - Бібліогр. в кінці ст.
Бледнов, И. В. Тропами мудрости Платона / И. В. Бледнов, В. В. Мухин. - С.65-71. - Библиогр. в конце ст.
Тарасова, Н. Ю. Соціокультурне ідентифікування суспільства: системно-динамічний вимір / Н. Ю. Тарасова. - С.72-79. - Бібліогр. в кінці ст.
Фаріон, О. О. Феноменологія гуманістично-екзистенційних ідей В. І. Шинкарука / О. О. Фаріон. - С.80-84. - Бібліогр. в кінці ст.
Ярош, О. М. Від Середньовіччя до Нового Часу в контексті філософії Ніколи Кузанського / О. М. Ярош. - С.85-90. - Бібліогр. в кінці ст.
Метилка, Д. В. Проблемы понимания насилия / Д. В. Метилка. - С.91-95. - Библиогр. в конце ст.
Журавлёв, В. И. Постфридмановская научная картина мира: перспективы развития / В. И. Журавлёв. - С.96-101. - Библиогр. в конце ст.
Мурашкин, М. Г. Природа человека и праукраинские истоки божественного / М. Г. Мурашкин. - С.102-106. - Библиогр. в конце ст.
Скворцов, С. Ю. Экономика "впечатлений" и образованность современного человека / С. Ю. Скворцов. - С.107-110. - Библиогр. в конце ст. : табл.
Журавльова, Т. В. Первинна цілісність часу як фон для темпоральності людського існування / Т. В. Журавльова. - С.111-116. - Бібліогр. в кінці ст.
Котов, Ж. В. Философия как школа самостоятельного мышления? / Ж. В. Котов. - С.117-120. - Библиогр. в конце ст.
Климова, А. В. Зависимость целостности мировоззрения от влияния культурной традиции в понимании пространства и времени / А. В. Климова. - С.121-127. - Библиогр. в конце ст.
Петинова, О. Б. Аксіологічні вчення стародавнього світу в реаліях сучасності / О. Б. Петинова. - С.128-133. - Бібліогр. в кінці ст.
Петрушин, А. А. "Непонимание" как философско-социологическая проблема / А. А. Петрушин. - С.134-136
Леонідова, К. В. Релігійно-магічні уявлення в антропосоціогенезі первісної людини / К. В. Леонідова. - С.137-142. - Бібліогр. в кінці ст.
Мішалова, О. В. Історичний наратив: аспекти дослідження / О. В. Мішалова. - С.143-148. - Бібліогр. в кінці ст.
Шатохина, Н. П. Сознание в контексте проблем целостного мышления / Н. П. Шатохина. - С.149-154. - Библиогр. в конце ст.
Лысак, И. М. Непонимание прошлого: рождение этики / И. М. Лысак. - С.155-159. - Библиогр. в конце ст.
Хмель, В. В. Эволюция современного государства в контексте соотношения гражданского общества и государства в современной французской философии / В. В. Хмель. - С.160-166. - Библиогр. в конце ст.
Ковалевич, В. В. Как в современном украинском обществе подчинить политику жизни? / В. В. Ковалевич. - С.167-173. - Библиогр. в конце ст.
Ростецька, С. І. Взаємозв'язок політичної системи та динаміки політичних конфліктів / С. І. Ростецька. - С.174-180. - Бібліогр. в кінці ст.
Айтов, С. Ш. Историческая антропология и изучение социально-политических процессов / С. Ш. Айтов. - С.181-184. - Библиогр. в конце ст.
Скловський, І. Метафізика національної ідеї: міф чи реальність? / І. Скловський. - С.185-195. - Бібліогр. в кінці ст.
Дулин, П. Г. Актуальность синергетической методологии в контексте проблем и перспектив консолидации / П. Г. Дулин. - С.196-202. - Библиогр. в конце ст.
Мосюкова, Н. Г. Український етногенез та проблеми сьогодення / Н. Г. Мосюкова. - С.203-205. - Бібліогр. в кінці ст.
Пазиніч, Ю. М. Ідеологічні орієнтири української еліти при розбудові державності (екскурс у першу чверть XVIII ст.) / Ю. М. Пазиніч. - С.206-209. - Бібліогр. в кінці ст.
Захарчук, О. Ф. Шпенглер как сторонник иерархической структуры общества / О. Ф. Захарчук. - С.210-215. - Библиогр. в конце ст.
Стародубцева, І. В. До питання щодо методології вивчення інтелігенції Донбасу другої половини ХІХ - початку ХХ століття / І. В. Стародубцева. - С.216-221. - Бібліогр. в кінці ст.
Чернова, Л. Є. Діалектика етнічності: в минулому та сучасності / Л. Є. Чернова. - С.222-225. - Бібліогр. в кінці ст.
Гавяда, В. В. Духовна криза і сучасна освіта / В. В. Гавяда, Л. І. Осипова. - С.226-228. - Бібліогр. в кінці ст.
Димитрова, В. Ф. Екологічна свідомість у структурі суспільної свідомості / В. Ф. Димитрова. - С.229-233. - Бібліогр. в кінці ст. : табл.
Дичковська, О. Я. Система вищої освіти в Україні та Польщі / О. Я. Дичковська. - С.234-235. - Бібліогр. в кінці ст.
Складановська, М. Г. Концепція сталого розвитку суспільства і проблеми екологічної освіти / М. Г. Складановська. - С.236-239. - Бібліогр. в кінці ст.
Романенко, К. М. Євроінтеграційний контекст забезпечення права на освіту в Україні / К. М. Романенко. - С.240-245. - Бібліогр. в кінці ст.
Піценко, С. В. Підвищення пізнавальної діяльності студентів на основі використання кейс-технології / С. В. Піценко. - С.246-250. - Бібліогр. в кінці ст. : іл., а-табл.
Хмель, Т. В. Функционирование виртуальных сообществ социально-гуманитарного профиля в Интернет / Т. В. Хмель. - С.251-253. - Библиогр. в конце ст.
Кравцов, Ю. С. Социология социальной коммуникации как коммуникативная теория общества / Ю. С. Кравцов. - С.254-259. - Библиогр. в конце ст.
Мисик, И. Г. Когнитивный подход в общенаучном и исследовательском пространстве (к проблеме лингвистического времени) / И. Г. Мисик. - С.260-266. - Библиогр. в конце ст.
Суріна, Г. Ю. Деякі причини актуалізації неоміфологічної свідомості у постмодерністському сьогоденні / Г. Ю. Суріна. - С.267-271. - Бібліогр. в кінці ст.
Соколова, Є. В. Інформатизація суспільства як філософська проблема / Є. В. Соколова. - С.272-275. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах:
АНЛ Прим. 1 - (вільний)




    Скворцов, С. Ю.
    Экономика "впечатлений" и образованность современного человека / С. Ю. Скворцов // Гуманитарний журнал. - 2006. - № 1/2. - С. 107-110 : табл. - Библиогр. в конце ст.
УДК
Рубрики: Психология
   Психологія

   Общество

   Суспільство

Кл.слова (ненормовані):
образованность современного человека -- освіченість сучасної людини -- экономика "впечатлений" -- економіка "вражень" -- постиндустриальное общество -- постіндустріальне суспільство -- информационное общество -- інформаційне суспільство -- информационные технологии -- інформаційні технології


Є примірники у відділах:
АНЛ Прим. 1 - (вільний)