Суліма, Євген Миколайович (перший заступник міністра освіти і науки, молоді та спорту України). Партнерство і співпраця - нагальне веління часу : виступ під час відкриття Днів освіти і науки Російської Федерації в Україні / Є. М. Суліма> // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2012. - № 4. - С. 5-8 Рубрики: Реформирование высшего образования в Украине Реформування вищої освіти в Україні Высшее педагогическое образование Вища педагогічна освіта Кл.слова (ненормовані): система освіти -- вищі навчальні заклади -- підготовка фахівців -- освітні стандарти -- неперервна педагогічна освіта -- новації в освіті -- концепції освіти -- рейтинги вищих навчальних закладів -- система образования -- высшие учебные заведения -- подготовка специалистов -- образовательные стандарты -- непрерывное педагогическое образование -- новации в образовании -- концепции образования -- рейтинги высших учебных заведений -- виступи -- выступления Анотація: Виступ першого заступника міністра освіти і науки, молоді та спорту України під час відкриття Днів освіти і науки Російської Федерації в Україні про співробітництво вчених і працівників освіти двох країн. Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
Наказ МОН України "Про затвердження Галузевої концепції розвитку неперервної педагогічної освіти"> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2013. - № 9. - С. 103-113
Рубрики: Освіта. Педагогіка Педагогічна освіта Образование. Педагогика Педагогическое образование Кл.слова (ненормовані): накази МОН -- приказзы министерств -- концепції розвитку освіти -- концепции развития образования -- неперервна педагогічна освіта -- непрерывное педагогическое образование -- тексти концепцій -- тексты концепций Дод.точки доступу: Галузева концепція розвитку неперервної педагогічної освіти \о произв.\ Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
Проскунін, Володимир (кандидат педагогічних наук; проректор з науково-педагогічної роботи і соціально-економічного розвитку). Деякі аспекти змісту й організації педагогічної практики студентів в умовах неперервної педагогічної освіти / В. Проскунін, О. Бабенко> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 3. - С. 24-28 : фот. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Педагогічна освіта Образование. Педагогика Педагогическое образование Україна Украина Кл.слова (ненормовані): вищі навчальні заклади -- высшие учебные -- ВНЗ -- ВУЗы -- педагогічна освіта -- педагогическое образование -- неперервна педагогічна освіта -- непрерывное педагогическое образование -- педагогічні ліцеї -- педагогические лицеи -- неперервна освіта -- непрерывное образование -- педагогічна практика студентів -- педагогическая практика студентов -- педагогічна вертикаль -- педагогическая вертикаль -- науково-методичні комплекси -- научно-методические комплексы -- права та обов'язки студентів-практикантів -- права и обязательства студентов-практикантов -- заповіді студентів-практикантів -- заповеди студентов-практикантов Анотація: Розглянуто деякі теоретичні й практичні аспекти організації педагогічної практики студентів, визначено ефективні форми роботи зі спрямування молоді на здобуття педагогічної професії й організації педагогічної практики студентів у загальноосвітніх навчальних закладах. Утримувачі документа: КЗК ДОУНБ Дод.точки доступу: Бабенко, Оксана (кандидат педагогічних наук; директор Слов'янського педагогічного ліцею Слов'янської міської ради Донецької області; асистент кафедри управління навчальними закладами); ДВНЗ "Донбаський державний педагогічний університет" \о нем\Донбаський державний педагогічний університет, державний вищий навчальний заклад \о нем\; Слов'янський педагогічний ліцей \о нем\ |
Отич, Олена (доктор педагогічних наук; професор; директор). Педагогічна освіта в Україні в умовах соціальних і законодавчих змін : на прикладі Миколаївського навчально-виховного комплексу "Школа-коледж "Академія дитячої творчості" / О. Отич> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. - № 4. - С. 15-19. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Педагогічна освіта Образование. Педагогика Педагогическое образование Україна Украина Миколаїв Николаев Кл.слова (ненормовані): неперервна педагогічна освіта -- непрерывное педагогическое образование -- освітнє законодавство -- образовательное законодательство -- інноваційні навчальні заклади -- инновационные учебные заведения -- школи-коледжи -- школы-колледжи -- освітньо-професійні програми -- образовательно-профессиональные программы -- допрофесійна педагогічна освіта -- допрофессиональное педагогическое образование -- навчально-виховні комплекси -- учебно-воспитательные комплексы Анотація: Проаналізовано проблеми та визначено перспективи розвитку неперервної педагогічної освіти в Україні. Обгрунтовано педагогічну доцільність введення до чинного переліку навчальних закладів нового типу "навчальний/навчально-виховний комплекс "школа-коледж". Проаналізовано досвід діяльності такого інноваційного навчального закладу на прикладі Миколаївського НВК "Школа-коледж "Академія дитячої творчості". Утримувачі документа: КЗК ДОУНБ Дод.точки доступу: Академія дитячої творчості, спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів мистецтв і прикладних ремесел \о ней\; Миколаївська спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів мистецтв і прикладних ремесел "Академія дитячої творчості" \о ней\; "Школа-коледж "Академія дитячої творчості" \о ней\ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Горбань, Олександр (доктор фізико-математичних наук; професор; радник ректора; Класичний приватний університет; науковий консультант дослідно-експериментальної роботи колегіуму). Науково-освітній комплекс Класичного приватного університету як форма державно-громадського управління на регіональному рівні / О. Горбань, О. Тягушева> // Рідна школа. - 2016. - № 2/3. - С. 38-43 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Вища професійна освіта Образование. Педагогика Высшее профессиональное образование Кл.слова (ненормовані): державно-громадське управління -- государственно-общественное управление -- регіональні системи освіти -- региональные системы образования -- неперервна педагогічна освіта -- непрерывное педагогическое образование -- заклади освіти -- учреждения образования -- принципи державно-громадського управління -- принципы государственно-общественного управления -- науково-освітні комплекси -- научно-образовательные комплексы -- регіональні освітні комплекси -- региональные образовательные комплексы -- структура науково-освітніх комплексів -- структура научно-образовательных комплексов -- навчальні заклади в системі НОК -- учебные учреждения в системе НОК -- досвід фукнціонування НОК -- опыт функционирования НОК Анотація: Представлено алгоритм спільної діяльності суб'єктів у регіональному освітньому просторі. Репрезентовано досвід функціонування Науково-освітнього комплексу (НОК) Класичного приватного університету, що продемонстрував можливості організації державно-громадського управління неперервною освітою і професійною адаптацією учнів загальноосвітніх навчальних закладів та закладів системи ПТО, а також студентів ВНЗ, технікумів, коледжів Запорізького регіону. Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Рідна школа_2016_2-3\8.pdf Дод.точки доступу: Тягушева, Олена (кандидат наук з державного управління; директор; Науково-освітній комплекс Класичного приватного університету; науковий консультант дослідно-експериментальної роботи колегіуму); Науково-освітній комплекс Класичного приватного університету \про нього\ |
Ушмарова, Вікторія (кандидат педагогічних наук; доцент; професор кафедри теорії і методики професійної освіти). Формування готовності вчителів початкової школи в системі неперервної педагогічної освіти до роботи з обдарованими учнями: обгрунтування закономірностей і принципів / В. Ушмарова> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2016. - № 5/6. - С. 30-33 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Неперервна освіта Образование. Педагогика Непрерывное образование Кл.слова (ненормовані): закономірності навчання -- закономерности обучения -- закономірності формування готовності вчителів -- закономерности формирования готовности учителей -- принципи формування готовності вчителів -- принципы формирования готовности учителей -- неперервна педагогічна освіта -- непрерывное педагогическое образование -- обдаровані учні -- одаренные ученики -- вчителі початкових шкіл -- учителя начальных школ -- класифікація закономірностей навчання -- классификация закономерностей обучения -- післядипломна педагогічна освіта -- последипломное педагогическое образование -- робота з обдарованими учнями -- работа с одаренными учениками Анотація: Представлено результати теоретичного обгрунтування закономірностей і принципів формування готовності вчителів початкової школи в системі неперервної педагогічної освіти до роботи з обдарованими учнями. Здійснено сутнісний аналіз категорій "закон", "закономірність", "принцип", наведено наявні класифікації педагогічних закономірностей та відповідних їм принципів. Схарактеризовано детермінантні, атрибутивні та продуктивні закономірності досліджуваного процесу та принципи, в яких вони втілюються. |
Сорочан, Тамара (доктор педагогічних наук; професор). Методологія змін у системі післядипломної педагогічної освіти / Т. М. Сорочан> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2016. - № 4. - С. 24-31. - Література : 11 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Кл.слова (ненормовані): андрагогика -- андрагогіка -- методология педагогики -- методологія педагогики -- неперервна освіта -- неперервна педагогічна освіта -- непрерывное образование -- непрерывное педагогическое образование -- підготовка майбутніх педагогів -- підготовка педагогів -- післядипломна освіта -- післядипломна педагогічна освіта -- подготовка будущих педагогов -- подготовка педагогов -- последипломное образование -- последипломное педагогическое образование Анотація: Подано сучасне бачення методології післядипломної педагогічної освіти в контексті модернізації галузі. Розглянуто проблему професійного розвитку педпгогів на засадах ретроспективного, системного, андрагогічного, акмеологічного, аксіологічного та компе тентнісного підходів. Підкреслено значення неперервності освіти. |