Кім, Рені Бо (доцент Бізнес-школи Університету Хяньянь; м.Сеул; Південна Корея; PhD (економіка)). Визначальні чинники відношення споживачів до інформації про безпеку продуктів харчування / Р. Б. Кім> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 1. - С. 359-366 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Экономика Економіка Торговля отдельными видами товаров Торгівля окремими видами товарів Кл.слова (ненормовані): защита прав потребителей -- захист прав споживачів -- качество продукции -- якість продукції -- клиентское восприятие -- клієнтське сприйняття -- опасные продукты питания -- небезпечні продукти харчування -- оповещение о рисках -- сповіщення про ризики -- пищевая промышленность -- харчова промисловість -- потребительская безопасность -- споживча безпека -- потребительская информация -- споживча інформація -- потребительские риски -- споживчі ризики -- продовольственные кризисы -- продовольчі кризи -- довіра споживачів -- доверие потребителей -- СМИ -- ЗМІ -- средства массовой информации -- засоби масової інформації -- экологично чистотые продукты -- екологічно чисті продукти Анотація: Показано, що споживачі стають все більш свідомими стосовно безпеки, екологічної чистоти і корисності продуктів харчування, оскільки у світі назріває продуктова криза і безпека продуктів стає глобальною проблемою. Погана репутація відносно донесення інформації про небезпечні продукти харчуваня може спрямувати розвиток харчової промисловості і збільшувати недовіру споживачів. Сприйняття споживачами харчових ризиків тісно пов'язане з тим, як ЗМІ подають цю інформацію. Розглянуто вплив чинників сповіщення про ризики на клієнтське сприйняття, підкреслено важливість сповіщення про ризики, пов'язані з продуктами. Висновки дослідження дають уявлення про чинники, що визначають відгук споживачів на донесення інформації про небезпечні продукти. Утримувачі документа: Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23 |
Кузменко, О. (методист методичного кабінету НМЦ ЦЗ та БЖД Рівненської області). Міфічно корисні продукти, які спустошують гаманець / О. Кузменко> // Безпека життєдіяльності : всеукраїнський науково-популярний журнал. - 2013. - № 4. - С. 32-33 : фотогр. - (Безпека харчових продуктів)
Безопасность жизнедеятельности Україна Украина Кл.слова (ненормовані): небезпечні продукти харчування -- небезопасные продукты питания -- реклама продуктів -- реклама продуктов -- соєві продукти -- соевые продукты -- свіжовичавлені соки -- свежевыжатые соки -- газована вода -- газированная вода -- БАДи -- БАДы -- мюслі -- мюсли -- йогурти -- йогурты Анотація: Наведено перелік розрекламованих продуктів харчування, користь від яких нікчемна в порівнянні з їх підсумковою вартістю. Утримувачі документа: КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017 Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |