Куреза, Тетяна (аспірант юридичного факультету Київського національного економічного університету ім. Вадима Гетьмана).
    Етапи й умови легітимації суб'єктів господарювання, які мають намір займатися аудиторською діяльністю / Т. Куреза // Підприємництво, господарство, право : науково-практичний господарсько-правовий журнал. До 2001 г. виходив російською мовою. - 2011. - № 4. - С. 139-142. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 67.404.9
Рубрики: Право
   Господарське право

   Хозяйственное право

Кл.слова (ненормовані):
аудиторська діяльність -- аудиторская деятельность -- аудитори -- аудиторы -- аудиторські фірми -- аудиторские фирмы -- процес легітимації -- процесс легитимации -- фінансові послуги -- финансовые услуги -- державне регулювання -- государственное регулирование
Анотація: Досліджуються етапи й умови легітимації суб'єктів господарювання, які мають намір здійснювати аудиторську діяльність, формулюються пропозиції, спрямовані на вдосконалення законодавства у цій сфері.

Перейти к внешнему ресурсу: Етапи й умови легитимації суб'єктів господарювання,

Дод.точки доступу:
Аудиторська палата України \о ней\; Про аудиторську діяльність, закон України \о произв.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Шифр: И5/2012/1
   Журнал

Інтелектуальна власність в Україні. - ISSN 1608-6422
2012р. № 1
Зміст:
Нікін, О. Окремі правові питання сплати винагороди (роялті) за викорситання об'єктів суміжних прав / О. Нікін, А. Бондаренко. - С.14-17
Еннан, Р. Особливості захисту прав інтелектуальної власності в Україні / Р. Еннан. - С.39-48
Остапчук, В. Роялті чи не роялті: ось у чому питання? / В. Остапчук. - С.49-52
Крук, М. Плагіат: неприємна випадковість чи злий намір? / М. Крук. - С.56-62
Петренко, С. Шляхи припинення протиправного використання програсного забезпечення / С. Петренко. - С.62-68
Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)




    Крук, М.
    Плагіат: неприємна випадковість чи злий намір? / М. Крук // Інтелектуальна власність. - 2012. - № 1. - С. 56-62 . - ISSN 1608-6422
УДК
Рубрики: Интеллектуальная собственность
   АВТОРСКОЕ ПРАВО

   Інтелектуальна власність

   АВТОРСЬКЕ ПРАВО

Кл.слова (ненормовані):
интеллектуальная собственность -- АВТОРСКОЕ ПРАВО -- плагиат -- компиляция -- інтелектуальна власність -- АВТОРСЬКЕ ПРАВО -- плагіат -- компіляція -- рерайт


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)




    Rahman, Saleem (Departament of Management Sciences; Professor; Igra University; Islamabad).
    Ethnocentrism tendenices of consumers [Text] : evidence from Pakistan / S. Rahman, K. M. Bashis = Етноцентризм споживачів : дані щодо Пакистану / С. ур Раман, М.Башір Хан = Этноцентризм потребителей : данные по Пакистану / С. ур Раман, М.Башир Хан // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 3. - P. 436-445 : табл., рис. - Статья на английском языке. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.422(5ПАК)
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика внутренней торговли

   Економіка внутрішньої торгівлі

   Пакистан
    Пакістан

    Pakistan

Кл.слова (ненормовані):
восприятие качества -- сприйняття якості -- perceived quality -- зарубежные товары -- зарубіжні товари -- foregn products -- маркетинговые стратегии -- маркетингові стратегії -- markening strategies -- намерение приобрести -- намір купити -- purchasse antention -- потребители -- споживачі -- consumers -- этноцентризм -- етноцентризм -- ethnocentrism -- импортные товары -- імпортні товари -- товары местного производства -- товари місцевого виробництва -- товарные преимущества -- товарні переваги
Анотація: On one hand, consumers are relictant to buy impirted, and on the other hand, producers are trying to judge and evaluate consumers' attitudes and tendetcies towards their ptoducts based on their marketing and promotional activities in developing countries. In this regard very little is known about consumers' choice of imported or local products in developing countries. The objective of our study is to exmine this relationship and importance of consumers' attitude towards imported and local products and thier ethnocentrism tendencies in order to know now and why they prefer any or both products in the context of Pakistan.
Обосновано, что с одной стороны, потребители не спешат приобрести импортные товары, с другой - производители стараются определить отношение потребителей к определенным товарам на основе маркетинговых действий в развивающихся странах. В этой связи малоисследованной остается проблема выбора потребителями товаров импортных или местных. Исследовано отношение потребителей к импортным и местным товарам, оценено значение этноцентризма в их поведении для определения товарных преимуществ на примере Пакистана.
Обгрунтовано, що з одного боку, споживачі не поспішають купувати імпортні товари, з іншого - виробники намагаються визначити ставлення споживачів до певних товарів на основі маркетингових дій в країнах, що розвиваються. В цілому малодослідженою залишається проблема вибору споживачем товарів імпортних або місцевих. Досліджено ставлення споживачів до імпортних та місцевих товарів, оцінено значення етноцентризмуив їхній поведінці для визначення товарних переваг на прикладі Пакістану.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Bashir Khan, Muhammad (Corresponding autor; Departament of Management Sciences; Igra University; Islamabad; Pakistan)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Імран, Анвар Мір (аспірант; Університет Igra; м.Ісламабад; Пакістан).
    Вплив чинників ціни та доступності на ставлення молодих споживачів до підробок та намір їх придбати (за даними пакистанського ринку мобыльних телефонів) / Мір І. Анвар, М. Різван, Ф. Сабур // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 4. - С. 406-414 : рис., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.422.5(5ПАК)-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Торговля отдельными видами товаров

   Торгівля окремими видами товарів

   Пакистан
    Пакістан

Кл.слова (ненормовані):
лжебренды -- лжебренди -- молодые потребители -- молоді споживачі -- низкая цена -- низька вартість -- очевидные подделки -- відверті підробки -- поддельные товары -- поддельные товары -- потребительское поведение -- споживча поведінка -- поведение потребителей -- поведінка споживачів -- мобильные телефоны -- мобільні телефони
Анотація: Проведено оцінювання впливу низької ціни та доступності товару на ставлення молодих споживачів до відвертих підробок (т.зв. лжебрендів) на ринку мобільних телефонів та наміри їх придбання. Фактор низької ціни впливає на ставлення молодих споживачів до лжебрендів позитивно. Доступність підробок майже не впливає на ставлення молоді до них. Однак, комбінація чинників низької ціни та легкого доступу суттєво і позитивно впливає на наміри молоді придбати підробку.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Різван, Мухаммад (Університет Igra; м.Ісламабад; Пакістан); Сабур, Фавад (Університет Igra; м.Ісламабад; Пакістан)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


   65.422.5(5КИТ)-5
   Т 84


    Тун, Джейн (викладач кафедри маркетингу та управління дистрибуцією Бізнес-школи Технологічного інституту Хсінь Ву; м.Тайбей; Тайвань).
    Вплив цінової стратегії просування на намір здійснити покупку / Дж. Тун // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2012. - № 8. - С. 495-503 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 65.422.5(5КИТ)-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Торговля отдельными видами товаров

   Торгівля окремими видами товарів

   Тайвань
Кл.слова (ненормовані):
анализ надежности -- аналіз надійності -- намерение совершить покупку -- намір здійснити покупку -- поведение потребителей -- поведінка споживачів -- повторные покупки -- повторна купівля -- регрессный анализ -- регресійний аналіз -- факторный анализ -- факторний аналіз -- ценновые стратегии продвижения -- цінові стратегії просування -- экономический анализ -- економічний аналіз
Анотація: Досліджується вплив цінової стратегії просування на намір здійснити покупку. За допомогою анкетування і нерепрезентативної вибірки зібрано дані співробітників і клієнтів "Shin Kong Mitsukoshi". 390 анкет роздано,217 заповнених екземплярів отримано, рівень відгуку - 56%. Отримані дані піддано факторному аналізу і аналізу надійності для перевірки надійності і достовірності, а також регресійному аналізу для перевірки гіпотези. Результати дослідження показують (1) істотно позитивну кореляцію між ціновою стратегією просування і наміром повторної покупки у клієнтів, (2) значну позитивну кореляцію між ціновою стратегією просування і наміром купити більше продуктів в намірі здійснити покупку, (3) помітно позитивну кореляцію між ціновою стратегією просування і подальшими рекомендаціями в намірі здійснити покупку і (4) значущі відмінності в кореляції між ціновою стратегією просування і наміром здійснити покупку через деякі демографічні змінні.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23




    Понну, Сіріл Х. (декан факультету бізнесу та бухгалтерської справи Університету Малайзії; м.Куау-Лумпур; Малайзія).
    Вплив поведінки фірми на намір здійснити покупку : ставлення малайзійських споживачів до бізнес-етики / С. Х. Понну // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2012. - № 9. - С. 445-456 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.422.5(5МАЗ)-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Торговля отдельными видами товаров

   Торгівля окремими видами товарів

   Малазия
    Малайзія

Кл.слова (ненормовані):
бизнес-этика -- бізнес-етика -- корпоративная этика -- корпоративна етика -- намерение совершить покупку -- намір здійсними покупку -- неэтичное поведение -- неетична поведінка -- поведение фирмы -- поведінка фірми -- потребительское восприятие -- споживацьке сприйняття
Анотація: Розглянуто питання неетичної поведінки з точки зору споживачів у Малайзії. Розглядаються такі питання: які очікування споживачів щодо етичної поведінки корпорацій? Чи турбує покупців питання етичної або не етичної поведінки фірми? Чи впливає інформація про неетичну поведінку фірми на намір здійснити покупку? Проведено анкетування для отримання відповідей на ці питання. Різниця між відповідями споживачів у розвинених країнах і в Малайзії не істотна. Результати дослідження можуть допомогти керівникам підприємств при розробці правил корпоративної етики.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23




    Шень Чунь Ло (викладач кафедри управління продажами Технологічного інституту Хсін Ву; м.Новий Тайбей; Тайвань).
    Сприйняття клієнтами корпоративного бренду при першому знайомстві з фірмою / Шень Чунь Ло // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2012. - № 9. - С. 373-380 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.422.5в6-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Торговля отдельными видами товаров

   Торгівля окремими видами товарів

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
имидж корпоративных брендов -- імідж корпоративного бренду -- имиджевая политика -- клиентские мотивации -- клієнтські мотивації -- клиентура -- клієнтура -- лояльность -- лояльність -- номерения сменить бренд -- намір змінити бренд -- предприятия -- підприємства -- реакции первого знакомства с брендамами -- реакції першого знайомства з брендом -- фирмы -- фірми -- характеристики брендов -- характерні риси бренду
Анотація: Продемонстровано, що підприємства при спілкуванні з клієнтами використовують бренди, при цьому більшість споживачів не роблять відмінностей між брендом і підприємством. В цьому випадку бренд - не просто ім'я, знак, колір, назва або символ. Мотивація при першому знайомстві з товаром фірм дає значну перевагу у просуванні бренду, при цьому найбільш важливими є розширення бренду, збільшення продуктової лінійки бренду і ліцензування бренду. Об'єктами дослідження стали покупці планшетів "Apple", для яких цей товар став першим придбаним товаром корпорації. Опитування проведене у магазинах за допомогою анкет, всього було роздано 500 копій, бренду при першому знайомстві з продукцією має прямий вплив на формування діяльності; намір клієнта змінити бренд; зовнішній і внутрішній відгук. Висновки дослідження можуть бути використані підприємствами при розробці іміджевої політики.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Apple, компьюретная фирма-производитель \о ней\




    Ахмед, Ішфак (викладач Комерційного коледжу Хейлі Університету Пенджабу; м.Лахор; Пакистан).
    Згладжуюча роль лояльності в зв'язках між сприйманою організаційною підтримкою, психологічним розвитком і наміром змінити місце роботи / І. Ахмед, М. З. Шаукат, М. Рамзан // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 1. - С. 218-227 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика предприятия

   Економіка підприємства

   Малайзия
    Малайзія

Кл.слова (ненормовані):
воспринимаемая организационная поддержка -- сприймана організаційна підтримка -- трудові ресурси підприємств -- трудовые ресурсы предприятий -- гуанси -- гуансі -- кумовство -- кумівство -- лояльность к определенной организации -- лояльність до певної організації -- намерение сменить работу -- намір змінити роботу -- психологическое развитие -- психологічний розвиток -- смягчающие эффекты -- пом'якшуючі ефекти -- трудовые мотивации -- трудові мотивації -- мотивація праці -- мотивация труда
Анотація: Поглиблено дослідження зв'язків гуаньсі та її переваг. Підкреслена роль сприйняття організаційної підтримки і психологічного розвитку у формування лояльності або планах змінити місце роботи. Для аналізу використано дані 280 респондентів. Дані проаналізовано за допомогою розподілу частот, описового і кореляційного аналізу, моделювання структурного рівняння і аналізу підтверджуючого чинника. Результати доводять, що лояльність і психологічний розвиток визначають намір співробітника змінити роботу або ні. Лояльність продемонструвала частковий пом'якшуючий ефект на намір змінити роботу. Приведено пропозиції і рекомендації.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Шаукат, Мухаммад Зішан (аспірант факультету управління та розвитку людських ресурсів Технологічного університету Малайзії; м.Джохор-Бару; Малайзія); Рамзан, Мухаммад (доцент Комерційного коледжу Хейлі Університету Пенджабу; м.Лахор; Пакистан)




    Сяо, Ши-Вень (почесний професор кафедри промислового дизайну Національного університету Чонг-Кунг; м.Тайнань; Тайвань; доктор наук).
    Вплив дизайну упаковки товару на намір зробити повторну покупку / Ш. -В. Сяо, Ч. -Х. Ло // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 4. - С. 487-494 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.422.5(5КИТ)в6-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Торговля отдельными видами товаров

   Торгівля окремими видами товарів

   Тайвань
    Гаосюн

Кл.слова (ненормовані):
воспринимаемая товарная ценность -- сприймана товарна цінність -- цінність продукції -- ценность продукции -- ценность товара -- цінність товару -- маркетинг -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- повторные покупки -- повторні покупки -- потребительские намерения -- споживацькі наміри -- промышленный дизайн -- промисловий дизайн -- рыночная конкурентоспособность продукции -- ринкова конкурентоспроможність продукції -- товарные упаковки -- товарні упаковки -- соціологічне дослідження -- социологическое исследование -- споживча поведінка -- потребительское поведение -- повторна покупка -- повторная покупка
Анотація: Обґрунтовано, що високі технології сприяли вдосконаленню товарів і підвищенню конкурентоспроможності на ринку, тому багато компаній приділяють все більше уваги промисловому дизайну. Коли товари розрізняються мало, дизайн-ефективний спосіб виділення товару з групи аналогічних. З цієї причини підприємства приділяють більше уваги дизайну в процесі розробки продукту. Дизайн відіграє ключову роль у просуванні цінності і конкурентоспроможності продукції і підприємства. Для збору даних 260 анкет було розповсюджено серед клієнтів компанії Sunfar 3C у місті Гаосюн. Після перевірки 27 анкет визнано недійсними, було використано 233 екземпляри, рівень відгуку — 90%. У досліджені обговорено вплив дизайну упаковки товару і сприйманої цінності на намір зробити повторно покупку. Аналіз результатів показав, що покращення дизайну упаковки і підвищення наміру зробити повторну покупку підвищують сприйману цінність товару.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Ло, Чі-Хун (аспірант Національного університету Чонг-Кунг; м.Тайнань; Тайвань); Sunfar 3C, тайваньская торговая компания \о ней\




    Соегото, Едді Соерянто (Dr.; Індонезійський комп'ютерний університет; м.Бандунг; Індонезія).
    Вплив інтелектуального капіталу викладачів та їх наміру звільнитися на показники роботи університету, його цінність для студентів та їх лояльність [Текст] : за даними приватних університетів Західної Яви / Е. С. Соегото // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 2. - С. 234-242 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.497в7-5 + 74.58(5ІНЗ)в6
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика образования

   Економіка освіти

   Высшее образование

   Вища освіта

   Индонезия
    Індонезія

    Западная Ява

    Західна Ява

Кл.слова (ненормовані):
интеллектуальный капитал -- інтелектуальний капітал -- лояльность студентов -- лояльність студентів -- намерение сменить место работы -- намір змінити місце роботи -- качество образования -- якість освіти -- поведенческие установки -- поведінкові установки -- потребительские ценности -- споживчі цінності -- преподавательские кадры -- викладацькі кадри -- профессиональная компетентность персонала -- професійна компетентність персоналу -- социологические опросы -- соціологічні опитування -- трудовые ресурсы -- трудові ресурси -- управленчение качеством -- управління якістю -- частные университеты -- приватні університети
Анотація: Автор має на меті: 1) опис інтелектуального капіталу, наміру звільнитися, показників роботи викладачів, цінності університету для студентів та їх лояльності; 2) протестувати гіпотези відносно впливу інтелектуального капіталу на показники роботи викладачів та їх намір змінити місце роботи, впливу інтелектуального капіталу на лояльність студентів та цінність університетів для них, втиву якості роботи викладачів на їх намір змінити місце роботи. Об'єкт дослідження — приватні університети Західної Яви (Індонезія). Методи дослідження: опитування та подальший доказ гіпотез на основі зібраних даних на базі пат-аналізу. Результати аналізу виявили, що: 1) інтелектуальний капітал позитивно та значно впливає на показники роботи викіадачів та їх намір змінити місце роботи; 2) інтелектуальний капітал має позитивний та значний вплив на лояльність студентів та цінність університету для них; 3) намір змінити місце роботи негативно вшиває на показники роботи викладачів, а також на лояльність студентів та цінність університету; 4) якість роботи викладачів позитивно та суттєво віииває на цінність університету для студентів та їх лояіьність.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск




    Голуб, Ніна (доктор педагогічних наук; професор).
    Навчання діалогічного мовлення учнів 5-7 класів на уроках української мови (методичні рекомендації) / Ніна Голуб, Людмила Галаэвська // Українська мова і література в школі. - 2016. - № 1. - С. 45-52. - Література : 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
диалог -- диалогическая речь -- діалог -- діалогічне мовлення -- коммуникативная компетентность -- коммуникативная компетенция -- комунікативна компетентність -- комунікативна компетенція -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- развитие речи -- розвиток мовлення -- розвиток мовлення учнів -- украинский язык -- українська мова -- позитивне діалогування -- положительное диалогирование -- комунікативний намір -- коммуникативное намерение -- діалогічне спілкування -- диалогическое общение -- бесіди -- беседі -- дискусії -- диспути -- дидактичні ігри -- дидактические игрі
Анотація: Автори привертають увагу до одного з найважливіших аспектів навчання української мови - формування навичок діалогічного мовлення.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Укр_мова_і_літ_в_шк_2016_1\9.pdf

Дод.точки доступу:
Галаєвська, Людмила (молодший науковий співробітник )




    Омельченко, Лариса (вчитель російської мови, зарубіжної літератури та художньої культури кременчуцького ліцею №11; учитель-методист; відмінник освіти України; Полтавська область).
    Розвиток комунікативної компетенції на уроках російської мови як метод формування особистісних результатів учнів [Текст] / Л. Омельченко // Всесвітня література в сучасній школі : щомісячний науково-методичний журнал. - 2016. - № 6. - С. 44-49 : табл. - Библиогр.: с. 49. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.268.1(4Рос)
Рубрики: Методика викладання російської мови
   Методика преподавания русского языка

Кл.слова (ненормовані):
викладання російської мови -- преподавание русского языка -- компетентнісний підхід в освіті -- компетентностный подход в образовании -- розвиток мовлення -- развитие речи -- розвиток зв'язного мовлення -- развитие связной речи -- метод моделювання висловлювання -- метод моделирования высказывания -- мовленнєва компетентність -- речевая компетентность -- мовленнєві навички -- речевые навыки -- мовленнєвий намір -- речевое намерение -- ситуаційні завдання -- ситуационные задания -- інформаційні ситуаційні завдання -- информационнные ситуационные задания -- інформаційно/емоційні-оціночні ситуаційні завдання -- информационно/эмоционально-оценочные ситуационные задания -- контактні ситуаційні завдання -- контактные ситуационные задания -- емоційно-оціночні ситуаційні завдання -- эмоционально-оценочные ситуационные задания -- матеріали до уроків -- материалы к урокам -- 5 клас -- 5 класс -- навчальні завдання -- учебные задания
Анотація: На прикладі завдань з російської мови для 5 класу розглянуто особливості використання ситуаційних завдань для розвитку мовленнєвих компетенцій учнів.

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)




    Вонгліді, Кевін (PhD; директор Дослідницького центру АСЕАН в Таїланді Університету Сіам Сунандха Рагабхат; м.Бангкок; Таїланд).
    Фактори, що визначають намір іноземних туристів повернутися до країни [Текст] : за даними опитування у Бангкоку, Таїланд / К. Вонгліді // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 8. - С. 1020-123 : табл,. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.433(5ТАЇ)-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика туризма

   Економіка туризму

   Таиланд
    Таїланд

    Бангкок

Кл.слова (ненормовані):
гостеприимство -- гостинність -- дружелюбность -- доброзичливість -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- иностранные туристы -- іноземні туристи -- намерение туристов вернуться -- намір туристів повернутися -- удовлетворенность пользователей -- задоволеність споживчів -- социологические опросы -- соціологічні опитування -- факторы влияния -- фактори впливу -- ценовая приемлемость -- цінова прийнятність
Анотація: Поставлено за мету визначити фактори, що впливають на намір іноземних туристів повернутися до країни ще раз. Вибірка дослідження – 400 іноземних туристів в аеропорту м. Бангкок, Таїланд, обрані випадковим методом. Чоловіки та жінки представлені у виборці в однаковій пропорції. Результати ранжування факторів впливу виявили, що три найбільш значущі фактори для туристів – це гостинність, доброзичливість місцевих та різноманіття національної кухні. Три найменш значущі фактори – це транспорт, багатство природи та різноманіття пам’яток. Крім того, за результатами більш детальних інтерв’ю з обраними респондентами, ключовими факторами впливу стали прийнятні ціни, доброзичливість місцевого населення та різноманіття національної кухні.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск


Шифр: И5/2016/9
   Журнал

Інтелектуальна власність в Україні. - ISSN 1608-6422
2016р. № 9
Зміст:
Гірний, Ю. До Концепції реформування інтелектуальної власності / Ю. Гірний. - С.4-7. - Бібліогр. в кінці ст.
Дубинський, М. Реформування системи інтелектуальної власності: нові можливості чи нові проблеми / М. Дубинський. - С.7-10
Ступак, С. "Реформа" ринку колективного управління авторським і суміжними правами в Україні / С. Ступак. - С.10-21
Ситцевой, В. Плагіат та християнська мораль / В. Ситцевой. - С.22-23. - Бібліогр. в кінці ст.
Ступак, С. Цивільний оборот об'єктів суміжних прав / С. Ступак. - С.23-28. - Бібліогр. в кінці ст.
Бурова, О. Деякі аспекти застосування МПК на сучасному етапі розвитку технологій / О. Бурова. - С.29-33. - Бібліогр. в кінці ст.
Андрощук, Г. Економіка спільної участі: аспекти інтелектуальної власності / Г. Андрощук. - С.34-38. - Бібліогр. в кінці ст.
За результатами роботи Апеляційної палати Державної служби інтелектуальної власності України. - С.39-52
Медиа-пиратство в развивающихся экономиках. - С.53-63
Консультує Сергій Рябенко. - С.64-66
Свято винахідника і раціоналізатора. - С.67-69
Резолюція Конференції "Роль та місце винахідництва в інноваційному розвитку України". - С.70-71
Facebook відкриває свій інтернет-ринок. - С.72
ЄС хоче змусити Google і Facebook платити видавцям за контент. - С.72
В ЄС мають намір посилити безпеку і конфіденційність роботи інтернет-компаній. - С.72-73
Прощавай, анонімність. ФСБ бере інтернет під контроль. - С.73
Інтернет з Китаю. - С.74
Васильєв, О. База даних відомостей про патенти та заявки на винаходи і корисні моделі Німеччини / О. Васильєв. - С.75
Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)




   
    В ЄС мають намір посилити безпеку і конфіденційність роботи інтернет-компаній // Інтелектуальна власність в Україні. - 2016. - № 9. - С. 72-73 . - ISSN 1608-6422
УДК
Рубрики: Інтернет
   Интернет

Кл.слова (ненормовані):
Інтернет -- Интернет -- Google -- Facebook -- Skype -- WhatsApp -- конфіденційність -- конфиденциальность -- телекомунікаційна галузь -- телекоммуникационная отрасль -- безпека -- безопасность -- інтернет-компанії -- интернет-компании -- приватність -- приватность
Анотація: Розглянуто намагання Євросоюзу, який націлився на посилання безпеки і конфіденційності в телекомунікаційній галузі.

Утримувачі документа:
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна

Дод.точки доступу:
Європейський Союз \про неї\; Microsoft, компанія \про неї\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)




    Кравець, Лариса (доктор філологічних наук; професор Націнального педагогічного університету імені Михайла Драгоманова).
    Комунікативний кодекс освітянина [Текст] / Л. Кравець // Дивослово : щомісячний науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2016. - № 10. - С. 2-6. - Библиогр.: с. 6. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ББК 74.202
Рубрики: Дидактика (теорія і методика освіти та навчання)
   Дидактика (теория и методика образования и обучения)

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна комунікація -- педагогическая коммуникация -- педагогічне спілкування -- педагогическое общение -- комунікативний кодекс -- коммуникативный кодекс -- особистісно зорієнтоване навчання -- личностно ориентированное обучение -- суб'єкт-суб'єктне навчання -- субъект-субъектное обучение -- принципи спілкування -- принципы общения -- правила спілкування -- правила общения -- конвенції спілкування -- конвенции общения -- принцип кооперації у спілкуванні -- принцип кооперации в общении -- принцип ввічливості у сплкуванні -- принцип вежливоти в общении -- комунікативна мета -- коммуникативная цель -- комунікативний намір -- коммуникативное намерение -- етноспецифічні конвенції спілкування -- этноспецифицеские конвенции общения -- історія освіти в Україні -- история образование в Украине -- братські школи -- братские школы -- єзуітські колегіуми -- езуитские коллегиумы -- історія освіти у світі -- история образоания в мире -- принцип самоцінності людини -- принцип самоценности человека
Анотація: Розглянуто історію розвитку спілкування між учителем і учнями, виявлено, що протягом історії освти в світі це спілкування грунтуваллося на примусі та авторитарності. наголошено на необхідності сформувати в системі освіти сучасної України кодексів педагогічнгого спілкування, заснованих на принципі самоцінності людини (взаємна повага між вчителем та учнями).

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)




    Аі Ху Тран (PhD; викладач економічного факультету університету Ван Гуен; м.Хо Ши Мін; В'єтнам).
    Поведінка споживачів відносно придбання еко-товарів [Текст] / Аі Ху Тран // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2017. - № 2. - С. 151-158 : табл.,схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.422.5г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Торговля отдельными видами товаров

   Торгівля окремими видами товарів

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг -- намерение совершить покупку -- намір купити -- потребительское отношение -- споживче відношення -- потребительское поведение -- споживацька поведінка -- потребительские рынки -- своживчі ринки -- рыночный спрос -- ринковий попит -- социальные влияния -- соціальні впливи -- специальные знания -- спеціальні знання -- эко-ответственное поведение -- еко-відповідальна поведінка -- эко-покупки -- еко-купівлі -- экологический маркетинг -- екологічний маркетин -- экологичные товары -- екологічні товари -- экологические факторы -- екологічні фактори
Анотація: Виділено фактори, що впливають на наміри споживачів придбати екотовари, а також на споживче ставлення до еко-товарів та на практику еко-свідомої поведінки в цілому. Згідно з результатами аналізу, соціальний вплив, екологічні знання та еко-відповідальна споживча поведінка багато в чому визначають намір придбання екотовару.

Утримувачі документа:
ДЦГБ




    Йосипенко, Оксана (кандидат філософських наук; науковий співробітник відділу історії зарубіжної філософії ).
    Онтологія колективних сутностей / О. Йосипенко // Філософська думка : науково-теоретичний журнал. - 2017. - № 1. - С. 92-107. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 87.21
Рубрики: Философия
   Філософія

   Метафізика. Онтологія

   Метафизика. Онтология

Кл.слова (ненормовані):
колективні сутності -- коллективные сущности -- коллективный субъект -- колективний суб'єкт -- теорія колективних сутностей -- теория коллективных сущностей -- методологічний індивідуалізм -- методологический индивидуализм -- французька філософія -- французская философия -- політична філософія -- политическая философия -- ідеологія індивідуалізму -- идеология индивидуализма -- коллективный выбор -- колективний вибір -- практична соціологія -- практическая социология
Анотація: Розглянуто суперечливе питання онтології колективних сутностей у соціології, політичній філософії та методології гуманітарних наук. Автор викладає позиції сучасних номіналістів, котрі заперечують існування колективних сутностей, та реалістів, котрі наголошують їхній екзистенційний статус і вимагають перегляду моністичної онтології в сучасній філософії. У статті проаналізовано реалістську теорію колективних сутностей, репрезентовану французьким філософом і соціологом Філіпом Урфаліно, котрий запропонував кілька класифікаційних критеріїв ідентифікації колективних сутностей на відміну від принципів індивідуації фізичних та абстракних об’єктів. Вчений визначає колективні сутності радше як колективні аґенти, а не субстанції й застосовує принципи філософії дії для їх дослідження. У статті розкрито великий внесок, зроблений Ф. Урфаліно в розвиток плюралістичної онтології та втілення її засад при вивченні певних типів колективних сутностей.


Дод.точки доступу:
Урфаліно, Філіп (філософ; соціолог) \о нем\; Декомб, Венсан (французький філософ) \о нем\; Ліст, К. \о нем\; Петит, Ф. \о нем\; Енскомб, Е. \о нем\; Реальність груп-дієвців \о произв.\; Намір \о произв.\




    Іванюк, О. Л.
    Рец. на кн.: "Я маю намір з моїх листів до тебе зробити журнал,,,": Листи Григорія Галагана до дружини / упор.: М. Будзар, Є. Ковальов. - Київ : ФОП Антоненко Л. І. "Streanline", 2017. - 136 с. [Текст] : рецензия / О. Л. Іванюк // Український історичний журнал : Науковий журнал. - 2017. - № 4. - С. 199-201. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рец. на Я маю намір з моїх листів до тебе зробити журнал,,,": Листи Григорія Галагана до дружини / упор.: М. Будзар, Є. Ковальов. - Київ : ФОП Антоненко Л. І. "Streanline", 2017. - 136 с.
УДК
ББК 63.3(4Укр)
Рубрики: Історія України, 19 ст.
   История Украины, 19 ст.

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
епістолярій як історичне джерело -- епістолярна спадщина -- исторические источники -- історичні джерела -- листування -- переписка -- рецензии -- рецензії -- эпистолярий как исторический источник -- эпистолярное наследие


Дод.точки доступу:
Галаган, Григорий Павлович (1819-1888) \о нем\