Шеверун, Надія (науковий співробітник інституту педагогіки НАПН України).
    До проблеми змісту іншомовної освіти у загальноосвітніх навчальних закладах Польщі / Н. Шеверун // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 11. - С. 75-78. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

   Польща
    Польша

Кл.слова (ненормовані):
міжкультурний компонент -- межкультурный компонент -- навчання іноземних мов -- обучение иностранным языкам -- комунікативний метод -- коммуникативный подход -- загальноосвітні школи -- общеобразовательные школы -- учбові предмети -- учебные предметы -- методика викладання -- методика преподавания -- іноземні мови -- иностранные языки
Анотація: Аналізуються проблеми вивчення іноземних мов у школах Польщі в умовах євроінтеграційних процесів.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Першукова, О. О.
    Державна мовна політика США з навчання іноземних мов у контексті формування світогляду школярів / О. О. Першукова // Педагогіка і психологія. - 2011. - № 3. - С. 102-112. - Бібліографія : С.111-112 : 12 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   США
Кл.слова (ненормовані):
государственная языковая политика -- державна мовна політика -- зарубежное образование -- методические системы преподавания иностранных языков -- зарубежные системы образования -- зарубіжна освіта -- зарубіжні системи освіти -- методика викладання іноземних мов в школі -- методика преподавания иностранных языков -- мовна політика -- навчання іноземних мов -- образование в США -- обучение иностранным языкам -- освіта в США -- розумовий розвиток -- умственное развитие -- формирование мировоззрения -- формування світогляду -- шкільна освіта -- школьное образование -- языковая политика
Анотація: На основі проведеного аналізу існуючої проблеми зроблено такі висновки: мовна політика Сполучених Штатів традиційно була асиміляторською і американську англійську мову розглядала як засіб консолідації народу; джерело розвитку світогляду памолоді, засі б, який держава всіляко захищала й підтримувала; і хоча нині в цій політиці з'являються риси плюралізму, але ще надто сильні традиції, тож іноземні мови не розглядають як основу формування світогляду учнів, засіб розумового розвитку школярів.





    Місечко, О. Є.
    Розвиток шкільної практики раннього навчання іноземних мов у царській Росії, СРСР та в сучасній Україні (XVIII-XXI ст.) [] / О. Є. Місечко // Педагогіка і психологія. - 2012. - № 2. - С. 70-77. - Бібліографія : С.76-77 : 9 назв. - В ОБЛ.БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка, 18-21 стст.
   Образование. Педагогика

   СРСР
    СССР

    Росія

    Россия

    Україна

    Украина

Кл.слова (ненормовані):
гимназии -- гімназії -- детский сад -- дитячий садок -- западноевропейские языки -- західноєвропейські мови -- история образования -- история образования в России -- история образования в Украине -- история педагогики -- история педагогики в СССР -- история педагогики России -- история педагогики Украины -- історія освіти -- історія освіти в Росії -- історія освіти в Україні -- історія педагогіки -- історія педагогіки в СРСР -- історія педагогіки Росії -- історія педагогіки України -- класичні мови -- классические языки -- методика викладання іноземних мов -- методика викладання іноземних мов в дошкільному віціе -- методика преподавания иностранных языков в начальной школе -- навчання іноземних мов -- начальная школа -- обучение иностранным языкам -- початкова школа -- раннее обучение иностранным языкам -- раннє навчання іноземних мов -- шкільна освіта -- школа-интернат -- школа-інтернат -- школьное образование
Анотація: На основі наукових праць розглянуто історичний розвиток раннього навчання іноземних мов у царській Росій й у сучасній Україні. Виявлено тенденції: 1) початковий вік вивчення іноземних мов визначається соціальним замовленням, суспільно-економічними пот ребами, наявністю навчально-методичного забезпечення; 2) суспільний інтерес до раннього навчання дітей іноземних мов мав хвилеподібний характер; 3) прагнення погоджувати мету навчання іноземних мов і вікові особливості дітей; 4) у сучасній Україні - намагання корелювати мету навчання іноземних мов і набутті вміння з рідної мови.





    Першукова, О. О. (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник лабораторії порівняльної педагогіки інституту педагогіки НАПН України).
    Багатомовна освіта школярів в Іспанії / О. О. Першукова // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2012. - № 3. - С. 12-16. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Організація освіти

   Организация образования

   Испания
    Іспанія

Кл.слова (ненормовані):
формування багатомовності школярів -- білінгвальна освіта -- багатомовна освіта -- мови національних меншин -- навчання мов національних меншин -- навчання мов мігрантів -- навчання іноземних мов -- мультилінгвізм -- досвід європейських країн -- формирование многоязычия школьников -- билингвальное образование -- многоязыковое образование -- языки национальных меньшинств -- обучение языкам национальных меньшинств -- обучение языкам мигрантов -- обучение иностранным языкам -- мультилингвизм -- опыт европейских стран
Анотація: Висвітлюються особливості процесу формування багатомовності в іспанських школярів як підготовки до життя в багатомовному та багатокультурному соціумі цієї країни.





    Асаєва, Валерія Володимирівна (вчитель іноземної мови; пошукач Дніпропетровського обласного інституту післядипломної освіти).
    Філософія модернізації мовної національної освіти / В. В. Асаєва // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2012. - № 12. - С. 64-67. - Література : С.67 : 9 назв
УДК
ББК 74
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
методика преподавания иностранных языков -- мовна освіта -- модернизация образования -- модернізація освіти -- мультилингвизм -- мультилингводидактика -- мультилінгвізм -- навчання іноземних мов -- национальное образование -- національна освіта -- философия образования -- філософія освіти -- языковое образование
Анотація: Визначено філософські аспекти модернізації мовної освіти в Україні. Окреслено підходи до вивчення іноземних мов, визначено роль мультилінгвізму в сучасному освітньому просторі.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)




    Романченко, Т. (директор Комунального закладу «Дружківська міська центральна бібліотека ім. Лесі Українки» Донецької області).
    Спілкування без кордонів / Т. Романченко // Бібліотечна планета : науково-практичний професійний журнал. - 2014. - № 2(електр). - С. 31-33. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 78.34
Рубрики: Бібліотечна справа
   Організація бібліотечної справи

   Библиотечное дело

   Организация библиотечного дела

   Україна
    Донецька область

    Дружківка

    Украина

    Донецкая область

    Дружковка

Кл.слова (ненормовані):
мовні клуби -- язіковые клубы -- клубная деятельность -- клубна діяльність -- форми роботи бібліотек -- формы работы библиотек -- центральні міські бібліотеки -- центральные городские библиотеки -- бібліотечні проекти -- библиотечные проекты -- бібліотечні послуги -- библиотечные услуги -- навчання іноземних мов -- изучение иностранных языков -- клуби за інтересами -- клубы по интересам
Анотація: Про досвід роботи Міської центральної бібліотеки ім. Лесі Українки м. Дружковка Донецької області по розвитку мережі клубів за інтересами.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Міська центральна бібліотека ім. Лесі Українки \о ней\; Комунальний заклад «Дружківська міська центральна бібліотека ім. Лесі Українки \о ней\; Дружківська міська центральна бібліотека ім. Лесі Українки, комунальний заклад \о ней\; Спілкування без кордонів, проект \о произв.\




    Гусак, Людмила (доктор педагогічних наук; професор кафедри іноземних мов гуманітарних спеціальностей; Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки).
    Впровадження методу асоціативних символів на початковому етапі вивчення іноземної мови / Л. Гусак, З. Лещенко, О. Чухнова // Рідна школа. - 2016. - № 1. - С. 31-36 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Методика викладання учбових предметів

   Методика преподавания учебных предметов

   Україна
    Украина

    Луцьк

    Луцк

Кл.слова (ненормовані):
молодші школярі -- младшие школьники -- навчання іноземних мов -- обучение иностранных языков -- асоціативне навчання -- ассоциативное обучение -- методи асоціативних символів -- методы ассоциативных символов -- імітація -- имитация -- мовні матеріали -- языковые материалы -- жести -- жесты -- образи -- образы -- образне мислення -- образное мышление -- асоціації -- ассоциации -- початкові школи -- начальные школы -- досвід початкових шкіл -- опыт начальных школ
Анотація: Порушується проблема вдосконалення навчання іноземної мови молодших школярів шляхом впровадження інноваційних метидик. Особливу увагу приділено асоціативному навчанню іноземної мови у початковій школі, описано різні методи асоціативного навчання, представлено авторський підхід до навчання іноземної мови молодших школярів на основі застосування методу асоціативних символів. Обгрунтовується: метод асоціативних символів (МАС) дає можливість складний навчальний матеріал перетворити на простий, а нецікавий зробити цікавим, забезпечити умови, максимально відповідні життєвим ситуаціям, наблизити процес навчання до невимушеного сприйняття, що сприяє розв'язанню питання перевантаження дитини. Представлено техніку застосування вказаного методу, проаналізовано його переваги та недоліки, наведено резульати впровадження методу асоціативних символів у процес навчання іноземної мови у початкових школах міста Луцька.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Рідна школа_2016_1\6.pdf

Дод.точки доступу:
Лещенко, Зінов'я (начальник відділу кадрово-методичного забезпечення управління освіти; Луцька міська рада); Чухнова, Оксана (методист управління освіти; Луцька міська рада)




    Костюк, Вікторія (викладач кафедри англійської мови у судноводінні; Херсонська державна морська академія).
    Кейс-технології у підготовці судноводіїв до професійно-орієнтованого спілкування: сутність і шляхи реалізації / В. Костюк // Рідна школа. - 2016. - № 1. - С. 43-47. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Вища професійна освіта

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
кейс-технології -- кейс-технологии -- кейс-методи -- кейс-методы -- навчання іноземних мов -- обучения иностранных языков -- професійно-орієнтоване спілкування -- профессионально-ориентировочное общение -- судноводії -- судоводители -- класифікація кейсів -- классификация кейсов -- ситуативні завдання -- ситуативные задачи -- ситуативний аналіз -- ситуативный анализ
Анотація: Розкрито сутність кейс-технологій, визначено їх роль у підготовці майбутніх судноводіїв до професійно-орієнтованого спілкування; сформульовано основні принципи, дидактичні та гносеологічні особливості кейс-технологій; наведено класифікації кейсів. Обгрунтовано, що робота курсантів з англомовним кейсом допомогає викладачу зацікавити вивченням іноземних мов, розвинути креативність, уяву, розумові якості курсантів, активувати знання лексики та грамоти, розвивати вміння усного мовлення.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Рідна школа_2016_1\8.pdf




    Юніна, О. Є.
    Критерії ефективності навчання іноземних мов в США в умовах глобалізації / О. Є. Юніна // Сучасні технології в науці та освіті : Матеріали Третьої Міжнародної науково-практичної конференції (27-28 лютого 2020 р. м. Сєвєродонецьк) / Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля, Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт., Ун-т Тохоку, Ун-т Хасану ІІ, Ун-т штату Канзас, Вроцлав. ун-т науки та технолог. - Сєвєродонецьк, 2020. - Ч. 2. - С. 110-112. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISBN 978-617-11-0162-3
УДК
Рубрики: Освіта
   Образование

   Мовознавство

   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
глобалізація -- глобализация -- навчання іноземних мов -- обучение иностранным языкам -- ефективність навчання -- эффективность обучения -- критерії ефективності навчання -- критерии эффективности обучения -- викладання іноземних мов -- преподавание иностранных языков


Дод.точки доступу:
Рязанцев, О. І. \ред.\; Східноукраїнський національний університет імені В. ДаляКиївський національний університет будівництва і архітектури; Університет Тохоку; Університет Хасану ІІ; Університет штату Канзас; Вроцлавський університет науки та технологій
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)