Добровська, Л. М. Електронний навчально-методичний комплекс як засіб пізнання та організації навчання в технічних ВНЗ / Л. М. Добровська> // Педагогіка і психологія. - 2011. - № 3. - С. 32-41. - Бібліографія : С.40-41 : 10 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Україна Украина Кл.слова (ненормовані): вища освіта -- высшее образование -- електронний навчально-методичний комплекс -- ЕНМК -- информационные технологии -- информационные технологии в образовании -- інформаційні технології -- інформаційні технології в освіті -- навчально-методичний комплекс -- навчання в вузі -- образование Украины -- обучение в вузе -- технические вузы -- техническое образование -- технічна освіта -- технічні вузи -- технологии обучения -- технології навчання -- учебно-методический комплекс -- электронный учебно-методический комплекс -- ЭУМК Анотація: Узагальнено результати власного дослідження з метою визначення властивостей та основних складових електронних навчально-методичних комплексів (ЕНМК). Визначено, що їх застосування позитивно впливає на розвиток інтелектуального потенціалу студентів, фо рмування вмінь самостійного здобуття знань, здійснення інформаційно-навчальної дослідницької діяльності, а отже, сприяє підвищенню ефективності навчального процесу в технічному ВНЗ і якості професійної освіти майбутніх інженерів загалом. |
Шабайкович, В. А. (доктор технічних наук, професор). Імітація боротьби за якість вищої освіти / В. А. Шабайкович> // Стандартизація. Сертифікація. Якість. - 2015. - № 3. - С. 40-45 : ил. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Техніка Стандартизація. Контроль якості Техника Стандартизация. Контроль качества Україна Украина Кл.слова (ненормовані): якість вищої освіти -- вища освіта -- навчання в вузі -- система освіти -- підготовка кадрів -- управління якістю -- комплексна система навчання -- качество высшего образования -- высшее образование -- обучение в вузе -- система образования -- подготовка кадров -- управление качеством -- комплексная система обучения Анотація: У статті наведено цікаві матеріали щодо причин низької якості вищої освіти в Україні. Розглянуто історичні, соціальні та організаційні фактори, що спричинили заміну якості вищої освіти на паперову роботу. Сформовано основну концепцію вищої освіти і комплексну систему підвищення якості навчання в вузі, план якої повинен складатися на 3-4 роки і охоплювати всі її ланки вертикалі та горизонталі - від міністерства і до вузу, кафедри, викладача та студента. |