Бондаренко, В. (завідувач кафедри підземної розробки родовищ Національного гірничого університету; голова підкомісії з гірництва НМК "Розробка родовищ корисних копалин"; доктор технічних наук; професор).
    Еволюція структури вищої гірничої освіти / В. Бондаренко, В. Бузило, В. Салов // Вища школа : Науково-практичне видання. Видавицтво: тов-во "Знання" Україна КОО. - 2009. - № 2. - С. 65-71 : табл., рис.
УДК
ББК 74.5
Рубрики: Освіта. Педагогіка, 1899-2006 рр.
   Образование. Педагогика

   Україна
    Дніпропетровськ

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- освіта -- підготовка фахівців -- історія університету -- вищі навчальні заклади -- структура вищої освіти -- навчальні плани -- высшее образование -- образование -- подготовка специалистов -- горная отрасль -- история университета -- высшие учебные заведения -- структура высшего образования -- учебные планы
Анотація: Характеризується еволюція структури вищої гірничної освіти в Україні, наголошується необхідність розширення структури сучасної вищої освіти.


Дод.точки доступу:
Бузило, В.; Салов, В.; Національний гірничий університет, вищий навчальний заклад \о нем\
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (14.07.2009р. Інв.2654ж - Б.ц.) (вільний)




   
    Типові навчальні плани експериментальних загальноосвітніх навчальних закладів, які працюють за науково-педагогічним проектом "Росток" // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 8/9. - С. 48-49. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
навчальні плани -- загальноосвітні навчальні заклади -- науково-педагогічні проекти -- учебные планы -- общеобразовательные учебные заведения -- научно-педагогические проекты
Анотація: Текст типового навчального плану експериментальних загальноосвітніх навчальних закладів.


Дод.точки доступу:
Росток, науково-педагогічний проект \о произв.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Авшенюк, Н. М.
    Міжкультурний вимір розвитку навчального плану педагогічної освіти в Європі / Н. М. Авшенюк // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. - № 1. - С. 96-104. - Бібліографія : С.104 : 6 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Європа
    Европа

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта в зарубіжних країнах -- вища педагогічна освіта -- высшее образование в зарубежных странах -- высшее педагогическое образование -- европейская зона высшего образования -- европейская концепция компетентносного подхода -- европейские образовательные стандарты -- европейское образование -- европейское образовательное пространство -- європейська концепція компетентнісного підходу -- європейська освіта -- європейський освітній простір -- європейський стандарт -- європейські освітні стандарти -- зарубежное образование -- зарубіжна освіта -- компетентність вчителя -- компетентность учителя -- межкультурная компетенция -- межкультурное измерение -- міжкультурна компетенція -- міжкультурний вимір -- навчальні плани -- образование в Европейском Союзе -- освіта в Європейському Союзі -- педагогическое образование -- педагогічна освіта -- підготовка магістрів -- подготовка магистров -- професійна компетентність -- профессиональная компетентность -- учебные планы
Анотація: На основі аналізу документів Європейської комісії, а також досліджень вчених європейських країн розкриті особливості міжкультурного виміру розвитку навчальних планів педагогічної освіти в країнах ЄС. Подана детальна характеристика навчального плану Загальноєвропейської програми підготовки магістрів педагогічної освіти, спільно розробленої фахівцями з університетів Нідерландів, Угорщини, Чехії, Іспанії, Естонії, Шотландії, Фінляндії і Німеччини.

Перейти к внешнему ресурсу: Міжкультурний вимір розвитку навчального плану

Дод.точки доступу:
Европейский Союз, международная организация \о нем\; Європейський Союз, міжнародна організація \о нем\




    Кабан, Лариса (вчений секретар Київського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних кадрів ).
    Положення про навчальні програми для забезпечення варіативної складової навчальних планів загальноосвітніх навчальних закладів Київської області / Л. Кабан // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 8/9. - С. 58-64. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

   Україна
    Украина

    Київська область

    Киевская область

Кл.слова (ненормовані):
навчальні програми -- учебные программы -- навчальні плани -- учебные планы -- загальноосвітні навчальні заклади -- общеобразовательные учебные заведения -- тексти положень -- тексты положений
Анотація: Пропоноване Положення є спробою розв'язання протирич у освітній системі Київської області, де експертизою авторських та адаптованих навчальних програм займається колегіальний орган обласного інституту післядипломної освіти педагогічних кадрів-науково-методична рада.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Бондар, Людмила (кандидат педагогічних наук; провідний науковий співробітник лабораторії історії педагогіки Інституту педагогіки НАПН України).
    Відображення ідей про диференційрваний підхід до навчання у змісті освіти початкової школи (кінець ХІХ ст. - до 1917 р.) / Л. Бондар // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 8/9. - С. 69-74. - Библиогр. в конце ст. - 4 табл. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Історія освіти, 19 ст. кін-1917 р.

   Образование. Педагогика

   История образования, 19 ст. кон-1917 г.

Кл.слова (ненормовані):
початкова школа -- начальная школа -- зміст початкової освіти -- содержание начальной школы -- навчальні плани -- учебные планы -- історія освіти -- история образования -- початкові народні училища -- начальные народные училища -- міські училища -- городские учидища -- положення про училища -- положения об училищах -- однокласні початкові школи -- одноклассные начальные школы -- двокласні початкові школи -- двухклассные начальные школы -- учбові предмети -- учебные предметы
Анотація: Розглянуто типи державних початкових шкіл кінця ХІХ - початку ХХ ст. та проаналізовано зміст навчальних планів і програм як документів, що відображали особливості диференціації початкової освіти означеного періоду. Установлено, що диференціація навчально-виховного процесу здійснювалася за соціальним станом та гендерною ознакою.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Кучай, Тетяна (кандидат педагогічних наук; старший викладач кафедри соціальної педагогіки, дошкільної та початкової освіти Навчально-наукового інституту педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва).
    Особливості підготовки педагогічних кадрів з екології у Великій Британії та Україні: порівняльний аспект / Т. Кучай // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 10. - С. 68-73. - 2 табл. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Педагогічна освіта

   Образование. Педагогика

   Педагогическое образование

   Україна
    Украина

    Великобританія

Кл.слова (ненормовані):
підготовка педагогів екологів -- подготовка педагогов экологов -- екологічна освіта -- экологическое образование -- порівняльно-педагогічний аналіз -- сравнительно-педагогический анализ -- навчальні плани -- учебные планы -- навчальний процес -- учебный процесс -- учбові предмети -- учебные предметы -- університети -- университеты -- вища освіта -- высшее образование
Анотація: Аналізуються навчальні плани університетів Великої Британії та України, порівнюється їх структура і обсяг годин, відведених на вивчення окремих груп навчальних предметів, розкриваються особливості підготовки вчителів до екологічного виховання.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Коцупартий, Михайло (декан факультету агропромислового комплексу Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана; кандидат економічних наук; професор).
    Чинники конкурентоспроможності фахівців з агробізнесу на ринку праці в АПК України / М. Коцупартий, С. Дем'яненко // Вища школа : науково-практичне видання. - 2011. - № 12. - С. 53-59
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- навчальні плани -- учебные планы -- виробнича практика -- производственная практика -- бакалаврський рівень підготовки -- бакалаврский уровень подготовки -- навчальний процес -- учебный процесс -- навчальні дисципліни -- учебные дисциплины -- індивідуально-консультативна робота -- индивидуально-консультативная работа -- ринок праці -- рынок труда -- агропромисловий комплекс -- агропромышленный комплекс -- агробізнес -- агробизнес -- підготовка фахівців -- подготовка специалистов -- конкурентоспособность выпускников -- конкурентоспроможність випускників
Анотація: Комплексне функціонування трьох складових діяльності факультету економіки аграрно-промислового комплексу - кваліфікації професорсько-викладацького складу, зміст фахових навчальних дисциплін та організації навчального порцесу - розглядається як об'єктивна передумова конкурентоспроможності випускників КНЕУ на ринку праці в АПК України.


Дод.точки доступу:
Дем'яненко, Сергій (завідувач кафедри економіки агропромислових формувань Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана; доктор економічних наук; професор); Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)




    Лохвицька, Любов (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри педагогіки і методики дошкільної освіти; заступник декана з наукової роботи факультету педагогіки і психології).
    Психолого-педагогічна підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти до процесу морального виховання дітей / Л. Лохвицька // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 11. - С. 70-74. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.1
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Дошкільна педагогіка

   Образование. Педагогика

   Дошкольная педагогика

Кл.слова (ненормовані):
педагогічні кадри -- педагогические кадры -- вихователі дошкільних навчальних закладів -- воспитатели дошкольных учебных заведений -- дошкільна освіта -- дошкольное образование -- діти дошкільного віку -- дети дошкольного возраста -- моральне виховання -- моральное воспитание -- підготовка фахівців дошкільних закладів -- подготовка специалистов дошкольных учреждений -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- навчальні дисципліни -- учебные дисциплины -- навчальні плани -- учебные планы
Анотація: Піднімається актуальне питання вищої школи щодо забезпечення сучасної дошкільної освіти висококваліфікованими фахівцями. Проаналізовано окреслені в нормативно-правових документах завдання, пов'язані з моральним аспектом особистісного зростання дітей дошкільного віку, які мають бути реалізовані в навчально-виховному процесі. Визначено основні складові психолого-педагогічної підготовки майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів до здійснення процесу морального виховання дітей.


Дод.точки доступу:
Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет ім. Г. Сковороди \о нем\; Переяслав-Хмельницкий государственный педагогический университет имени Г.Сковороды \о нем\




    Головенкін, Володимир (кандидат технічних наук; начальник навчально-методичного відділу; доцент ).
    Щодо форм документів із підготовки кадрів у вищих навчальних закладах / В. Головенкін // Вища школа : науково-практичне видання. - 2013. - № 2. - С. 45-52 : рис. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- навчальні плани -- учебные планы -- програми навчальних дисциплін -- программы учебных дисциплин -- підготовка кадрів -- подготовка кадров -- форми документів -- формы документов
Анотація: Розглядаються форми навчальних і робочих планів та пограм навчальних дисциплін, затверджені Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України. Дається їх критичний аналіз та рекомендації щодо поліпшення.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)




    Дзвінчук, Дмитро (доктор філософських наук; професор; завідувач кафедри державного управління Івано-Франківського національного технічного універсітету нафти і газу).
    Модернізація галузевого стандарту вищої освіти спеціальності "державна служба": шляхи реалізації / Д. Дзвінчук, А. Мазак // Вісник державної служби України : інформаційно-аналітичний журнал. - 2012. - № 4. - С. 46-51 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- галузеві стандарти -- отраслевые стандарты -- спеціальності -- специальности -- державна служба -- государственная служба -- професійна підготовка державних службовців -- профессиональная подготовка государственных служащих -- навчальний процес -- учебный процесс -- навчальні плани -- учебные планы
Анотація: Присвячено розгляду проблеми модернізації галузевого стандарту вищої освіти магістерської спеціальності "Державна служба". Акцентовано увагу на поетапному удосконаленні процесу професійної підготовки фахівців для органів влади.


Дод.точки доступу:
Мазак, Андрій (кандидат наук з державного управління; доцент; доцент кафедри державного управління Івано-Франківського національного технічного універсітету нафти і газу)




    Финин, Г. И. (кандидат философских наук; профессор Харьковской гуманитарно-педагогической академии).
    Влияние социально-культурной среды времён "холодной войны" на куррикулум (учебный план) будущих офицеров / Г. И. Финин // Грані : науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2013. - № 2. - С. 37-41. - Література : С.40-41 : 15 назв
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
будущие офицеры -- військова освіта -- военное образование -- искусство -- история образования -- історія освіти -- майбутні офіцери -- мистецтво -- навчальні плани -- образование и общество -- освіта і суспільство -- социально-культурная среда -- социокультурная среда -- соціально-культурне середовище -- соціокультурне середовище -- учебные планы -- холодна війна -- холодная война
Анотація: Анализируется влияние социально-культурной среды времён "холодной войны" на куррикулум военных специалистов. Приводятся уровни социокультурного влияния на военное образование. Рассматривается проблема сущности холодной войны, а также её отображение в произведениях искусства.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




   
    Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання. Українська мова. 5-9 класи [Текст] // Дивослово : науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України. - 2013. - № 5. - С. 2-14 : табл. . - ISSN 0130-5263
ББК 74.268.1(4Укр)
Рубрики: Методика викладання української мови
   Методика преподавания украинского языка

Кл.слова (ненормовані):
викладання української мови -- преподавание украинского языка -- навчальні плани -- учебные планы -- освіта в Україні -- образование в Украине -- учебные программы -- украинский язык -- українська мова -- школьное образование -- шкільна освіта -- навчальні програми -- коммуникативная компетентность -- українська мова -- комунікативна компетентність -- змістові лінії навчальних курсів -- содержательные линии учебных курсов -- внутрішньопредметні зв'язки -- внутрипредметные связи -- міжпредметні зв'язки -- межпредметные связи -- дидактичні принципи навчання -- дидактические принципы обучения -- принцип взаємозв'язку навчання -- принцип взаимосвязи и гуманизации -- принцип демократизації і гуманізації навчання -- принцип демократизации и гуманизации обучения -- принцип особистісної орієнтації навчання -- принцип личностной ориентации обучения -- принцип урахування життєвої перспективи у навчанні -- принцип учитывания жизненной перспективы в обучении -- принцип текстотворчості у навчанні -- принцип текстотворчества в обучении -- аудіювання -- аудирование -- читання мовчки -- чтение молча -- говоріння -- говорение -- письмо -- социокультурный принцип обучения -- соціокультурний принцип навчання -- принцип органического совмецения обучения и языка -- принцип органічного поєднання навчання й мови -- принцип практичної спрямованості в навчанні -- принцип практической направленности в обучении -- календарно-тематичне планування -- календарно-тематическое планирование -- календарні плани -- календарные планы
Анотація: Програма з української мови для 5-х класів середньої школи.

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ (23.05.2013р. - Б.ц.) (вільний)




    Коляда, Ігор (доктор історичних наук; професор НПУ ім. М. П. Драгоманова).
    Спецкурс у вищій школі: теорія та методика [Текст] / І. Коляда, С. Вергун, В. Павлюченко, Я. Кравченко // Історія в школі : науково-методичний журнал для вчителів. - 2013. - № 2. - С. 18-30. - Бібліогр.: с. 30. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.58
Рубрики: Вища освіта
   Высшее образование

   Швейцарія
    Швейцария

    Україна

    Украина

    Азербайджан

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- викладання навчальних дисциплін -- преподавание учебных дисциплин -- методика викладання спецкурсів -- методика преподавания спецкурсов -- спецкурси -- спецкурсы -- мета спецкурсів -- цель спецкурсов -- завданя спецкурсів -- задание спецкурсов -- організація спецкурсів -- организация спецкурсов -- форми проведення навчальних занять -- формы проведения учебных занятий -- лекції -- лекции -- функції лекцій -- функции лекций -- інформативна функція лекції -- информативная функция лекции -- ідейно-виховна функція лекцій -- идейно-воспитательная функция лекций -- методична функція лекцій -- методическая функция лекций -- світоглядна функція лекції -- мировоззренческая функция лекций -- види лекцій -- виды лекций -- навчальні лекції -- учебные лекции -- установчі лекції -- установочные лекции -- оглядові лекції -- обзорные лекции -- творчі лекції -- творческие лекции -- лекції-інструктажі -- лекции-инструктажи -- лекції-повідомлення -- лекции-сообщения -- лекції-дискусії -- лекции-дискуссии -- лекції-експерименти -- лекции-эксперименты -- структура лекції -- структура лекции -- підготовка лекції -- подготовка лекции -- вимоги до лектора -- требования к лектору -- контроль навчальної діяльності студентів -- контроль учебной деятельности студентов -- оцінювання навчальної діяльності студентів -- оценивание учебной деятельности студентов -- функції контролю навчальної діяльності студентів -- функции контроля учебной деятельности студентов -- констатуючо-діагностуюча функція контролю навчальної діяльності -- констатирующе-диагностирующая функция контроля учебной деятельности -- мотиваційно-цільова функція контролю навчальної діяльності -- мотивационно-целевая функция контроля учебной деятельности -- навчально-розвиваюча функція контролю навчальної діяльності -- учебно-развивающая функция контроля учебной деятельности -- освітньо-розиваюча функція контролю навчальної діяльності -- образовательно-развивающая функция контроля учебной деятельности -- виховно-стимулююча функція контролю навчальної діяльності -- воспитательно-стимулирующая функция контроля учебной деятельности -- оціночно-метрична функція контролю навчальної діяльності -- оценочно-метрическая функция контроля учебной деятельности -- рефлексивно-коригувальна функція контролю навчальної діяльності -- рефлексивно-корректирующая функция контроля учебной деятельности -- регулятивно-керуюча функція контролю навчальної діяльності -- регулятивно-управляющая функция контроля учебной деятельности -- планувально-прогностична функция контролю навчальної діяльності -- планировательно-прогностическая функция контроля учебной деятельности -- заліки -- зачеты -- іспити -- экзамены -- розробка програми спецкурсу -- разработка программы спецкурса -- освітньо-професійна програма підготовки фахівців -- образовательно-профессиональная программа подготовки специалистов -- освітньо-кваліфікаційна характеристика підготовки фахівців -- образовательно-квалификационная характеристика подготовки специалистов -- структурно-логічна схема підготовки спецкурсу -- структурно-логическая схема подготовки спецкурса -- навчальні плани -- учебные планы -- навчальні програми -- учебные программы -- способи побудови навчальних програм -- способы построения учебных программ -- концентричний спосіб побудови навчальних програм -- концентрический способ построения учебных программ -- лінійний спосіб побудови навчальних програм -- линейный способ построения учебных программ -- робочі навчальні програми -- рабочие учебные программы -- тематичні плани -- тематические планы -- самостійна робота студентів -- самостоятельная работа студентов -- організація самостійної роботи студентів -- организация самостоятельной работы студентов -- історія Швейцарії -- история Швейцарии -- Друга Світова війна -- Вторая Мировая война -- історія економіки Швейцарії -- история экономики Швейцарии -- політичне положення Швейцарії -- политическое положение Швейцарии -- транспортна жандармерія -- транспортная жандармерия -- історія України -- история Украины -- історія Азербайджану -- история Азербайджана -- внутрішня політика Азербайджану -- внутренняя политика Азербайджана -- зовнішня політика Азербайджану -- внешняя политика Азербайджана
Анотація: Розглянуто теорію побудови спецкурсів у навчальних закладах та проілюстровано її прикладами розробки спецкурсів "Нейтралітет Швейцарії у Другій Світовій війні", "Транспортна жандармерія в українських губерніях Російської імперії" та "Гейдар Алієв і система формування нової державності в Азербайджані".

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова

Дод.точки доступу:
Вергун, Сергій (Інститут історичної освіти НПУ ім. М. Драгоманова); Павлюченко, Вікторія (магістр НПУ ім. М. Драгоманова); Кравченко, Яна (магістр інституту історичної освіти НПУ ім. М. П. Драгоманова); Алієв, Гейдар (президент Азербайджану) \про нього\
Є примірники у відділах:
ЧЗ (04.07.2013р. - Б.ц.) (вільний)




    Бондар, Людмила (кандидат педагогічних наук; провідний науковий співробітник).
    Розвиток змісту початкової освіти : 40-80-ті роки ХХ століття / Л. Бондар // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 6. - С. 64-68 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа, 20 ст. 40-80-і рр.

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа, 20 ст. 40-80-е гг.

Кл.слова (ненормовані):
шкільна початкова освіта -- школьное начальное образование -- початкова освіта -- начальное образование -- історія освіти -- история образования -- історія початкової освіти -- история начального образования -- етапи розвитку початкової освіти -- этапы развития начального образования -- навчальні плани -- учебные планы -- навчальні предмети -- учебные предметы
Анотація: Охарактеризовано зміст шкільної початкової освіти у 40-80-х роках ХХ ст. , зокрема на основі аналізу законодавчих документів, різноманітних матеріалів з'ясовано державну освітню політику, зміни у структурі, змісті початкової освіти та розкрито її розвиток.





    Кравченко, Тамара (доктор педагогічних наук; завідувач лабораторії сімейного виховання).
    Підготовка учнів загальноосвітніх навчальних закладів до сімейного життя / Т. Кравченко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 8/9. - С. 44-49 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика виховання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
підготовка до сімейного життя -- подготовка к семейной жизни -- загальноосвітні навчальні заклади -- общеобразовательные учебные заведения -- сімейні ціності -- семейные ценности -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- навчальні програми -- учебные программы -- навчальні плани -- учебные планы -- сімейне виховання -- семейное воспитание
Анотація: Обгрунтовано можливість підготовки сучасних школярів до створення сім'ї і сімейного життя. Наводиться зміст навчального матеріалу розробленої автором програми "Сімейні ціності", що призначена для учнів 9-хкласів; подано державні вимоги до рівня їх загальноосвітньої підготовки з цього варіативного курсу.





    Шевченко, Світлана (кандидат педагогічних наук; науковий співробітник лабораторії історії педагогіки Інституту педагогіки АПН України).
    Організація навчального процесу в школах національних меншин в Ураїні ( кінець 20-х -30-ті роки 20 ст.) / С. Шевченко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 8/9. - С. 71-76 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Організація освіти

   Образование. Педагогика

   Организация образования

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
організація навчального процесу -- организация учебного процесса -- навчальний процес -- учебный процесс -- рідна мова -- родной язык -- національні меншини -- национальные меншинства -- навчальні програми -- учебные программы -- навчальні плани -- учебные планы -- учебные предметы -- учбові предмети -- школи національних меншин -- школы национальных меншинств
Анотація: Розглядається питання організації навчального процесу в школах національних меншин у період, що охоплює кінець 20-х-30-ті роки 20 ст. На основі аналізу тогочасних документів і матеріалів, навчальних планів та програм висвітлено державну освітню політику щодо національних меншин, структуру змісту освти та розвиток мережі цих навчальних закладів.





    Бачинська, Євгенія (кандидат педагогічних наук; доцент; в. о. ректора; проректор з науково-методичної роботи).
    Підготовка вчителів до роботи в 1-4 класах, працюючих за всеукраїнським науково-педагогічним проектом "Інтелект України" / Є. Бачинська, В. Ушмарова, А. Седеревічене // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 10. - С. 69-74 : портр.; а-рис.; а-табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Педагогічна освіта

   Образование. Педагогика

   Педагогическое образование

Кл.слова (ненормовані):
початкова школа -- начальная школа -- здібні та обдаровані учні -- способные и одаренные ученики -- підготовка вчителів -- подготовка учителей -- методологічна підготовка -- методологическая полготовка -- теоретична підготовка -- теоретическая подготовка -- методична підготовка -- методическая подготовка -- особистісна підготовка -- личностноя подготовка -- навчальні плани -- учебные планы -- проектные классы -- проектні класи -- науково-педагогічні проекти -- научно-педагогические проекты -- готовність вчителів до роботи в проектах -- готовность учителей к работе в проектах
Анотація: Актуалізовано проблему підготовки вчителів до роботи зі здібними та обдарованими учнями молодшого шкільного віку. Представлено навчальний план курсів підготовки вчителів до роботи в проектних класах "Інтелект України". Розкрито зміст методологічної, теоретичної, практичної, психологічної та методичної підготовки вчителя до роботи зі здібними та обдарованими учнями початкових класів, охарактеризовано сукупність професійно важливих якостей особистості вчителя.


Дод.точки доступу:
Ушмарова, Вікторія (кандидат педагогічних наук; доцент; докторант); Седеревічене, Алла (завідувач навчально-методичного кабінету початкової освіти); Інтелект України, всеукраїнський науково-педагогічний проект \о произв.\; Интеллект Украины, всеукраинский научно-педагогический проект \о произв.\




    Бондар, Л. С.
    Відображення ідей про диференційований підхід до навчання у змісті початкової освіти (40-80-ті рр. XX ст.) / Л. С. Бондар // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2013. - № 3. - С. 76-84. - Література : С. 83-84 : 19 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка, 1940-1980-і рр.
   Образование. Педагогика, 1940-1980-е гг.

Кл.слова (ненормовані):
державна освітня політика -- государственная образовательная политика -- диференційований підхід у навчанні -- дифференцированный подход в обучении -- история образования -- история педагогики -- история педагогики в СССР -- история педагогической мысли -- історія освіти -- історія педагогіки -- історія педагогіки в СРСР -- історія педагогічної думки -- навчальні плани -- навчальні предмети -- навчальні програми -- начальная школа -- начальное образование -- початкова освіта -- початкова школа -- реформы в образовании -- учебные планы -- учебные предметы -- учебные программы -- ученики -- учні -- шкільна освіта -- школьное образование
Анотація: Проаналізовано диференційований підхід до навчання у змісті початкової освіти (40-80-ті pp. XX ст.). З'ясовано державну освітню політику, зміни в структурі та змісті початкової освіти, що залежали від шкільних реформ, упроваджуваних у контексті суспільно-політичних, соціально-економічних та культурних змін.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Пед_псих_2013_3\13.pdf




    Бондар, Людмила (кандидат педагогічних наук; провідний науковий співробітник; Інститут педагогіки НАПН України).
    Розвиток підручникотворення в галузі початкової освіти України / Л. Бондар // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 4/5. - С. 72-76. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа, 20 ст. 40-80-і рр.

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа, 20 ст. 40-80-е гг.

Кл.слова (ненормовані):
початкова освіта -- початкова школа -- шкільні підручники -- навчальні плани -- підручникотворення -- навчальні програми -- удосконалення підручників -- начальное образование -- начальная школа -- школьные учебники -- учебные планы -- учебные программы -- усовершенствование учебников
Анотація: Проаналізовано зміни в змісті навчальних планів і програм для початкової школи у 40-80-х роках ХХ століття, що потребували предметної перебудови змісту навчання та створення нових підручників; розкрито питання вдосконалення підручників. Відображено розвиток підручникотворення в галузі початкової освіти досліджуваного періоду та висвітлено роль навчальної книги в опануванні учнями знань.




74.268.3(4Укр)/П 78-677045

   
    Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання. Українська література. 5-6 класи [Текст] : додаток до наказу МОН України від 04.08.2014 №895 // Дивослово : щомісячний науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2014. - № 9. - С. 30-37 : табл. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 0130-5263
ББК 74.268.3(4Укр)
Рубрики: Методика викладання української літератури
   Методика преподавания украинской литературы

Кл.слова (ненормовані):
методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- навчальні плани -- учебные планы -- 5 клас -- 5 класс -- 6 клас -- 6 класс -- нормативні документи в галузі освіти -- нормативные документы в сфере образования -- накази Міністерства освіти України -- указы Министерства образования Украины
Анотація: Програма з української літератури для 5-6-х класів загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Дивослово_2014_9\7.pdf
Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ (24.12.2014р. - Б.ц.) (вільний)