Габідулліна, А. Р. Навчально-педагогічний дискурс як лінгвістичний феномен / А. Р. Габідулліна> // Мовознавство : Науково-теор. журнал Ін-ту мовознавства ім.О.О.Потебні. - 2009. - № 6. - С. 70-78. - Бібліографія посторінкова : 9 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Мовознавство Кл.слова (ненормовані): дидактический текст -- дидактичний текст -- дискурс -- категории дискурса -- категорії дискурсу -- креолизованный текст -- креолізований текст -- мовленнєві жанри -- навчальний текст -- навчально-педагогічна комунікація -- навчально-педагогічний дискурс -- парафрастичність -- парафрастичность -- речевые жанры -- текст підручника -- текст учебника -- украинский язык -- українська мова -- учебно-педагогическая коммуникация -- учебно-педагогический дискурс -- учебный текст Анотація: У статті йдеться про своєрідність категорійної структури і жанрового оформлення навчально-педагогічного дискурсу. Досліджуються такі його ознаки, як антропоцентричність, стратегічність, інтердискурсивність, інтегративність, інформативність, парафрасти чність, полісеміотичність, дискретність, гіпертекстуальність, креолізованість тощо. Аналізуються мовленнєві жанри. |
Попова, Ольга (кандидат педагогічних наук; доцент Інституту філології Бердянського державного педагогічного ун-ту). Психолінгвістичні засади професійного мовлення вчителя початкової школи / Ольга Попова> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 1. - С. 29-34. - Бібліографія : С.34 : 9 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Языкознание Кл.слова (ненормовані): методика викладання української мови -- методика викладання української мови у ВНЗ -- методика преподавания украинского языка -- методика преподавания украинского языка в вузе -- мовденнєва дія -- мовленнєва діяльність -- мовлення вчителя -- навчально-педагогічна комунікація -- педагогическое общение -- педагогічне спілкування -- підготовка вчителів початкових класів -- подготовка учителей младших классов -- породження висловлювання -- порождение речи -- професійне мовлення -- профессиональная речь -- психолингвистика -- психолингвистика речи -- психолінгвістика -- психолінгвістика мовлення -- речевая деятельность -- речевое действие -- речь учителя -- учебно-педагогическая коммуникация Анотація: Автор статті досліджує особливості педагогічного спілкування та професійного мовлення вчителя початкової школи, особливу увагу надано огляду психолінгвістичних теорій мовлення. |
Шабаєва, Л. М. (здобувач Дніпропетровського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти). Комунікативні практики у сучасному освітньому просторі: теоретико-методологічні засади / Л. М. Шабаєва> // Грані. - 2012. - № 4. - С. 97-100. - Бібліографія : С.100 : 9 назв
Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Кл.слова (ненормовані): коммуникативные практики -- комунікативні практики -- методология образования -- методологія освіти -- навчально-педагогічна комунікація -- образовательное пространство -- освітній простір -- педагогическая коммуникация -- философия образования -- філософія освіти Анотація: Розглянуто особливості сучасного освітнього простору, дається характеристика комунікативним практикам, які можуть використовуватися в сучасному освітньому просторі. Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
Кравцов, Ю. С. Особливості комунікативної раціональності у структурному полі освіти / Ю. С. Кравцов> // Грані. - 2017. - № 4. - С. 88-91. - Література : 8 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Образование. Педагогика Кл.слова (ненормовані): диалог -- діалог -- интерсубъектное обучение -- интерсубъектный подход -- інтерсуб'єктне навчання -- інтерсуб'єктний підхід -- коммуникативная рациональность -- комунікативна раціональність -- модернизация образования -- модернізація освіти -- навчально-педагогічна комунікація -- учебно-педагогическая коммуникация -- философия образования -- філософія освіти Анотація: Розглядається нова ситуація у сфері освіти, яка задається особливостями сучасного етапу розвитку освіти. Автор аналізує комунікативні підстави зміни парадигми правової освіти. Перейти к внешнему ресурсу: \\New\textlok\Грані_2017_4\14.pdf |