Кобцев, Дмитро (викладач студії ділової української мови та культури мови; Харків).
    Міжпредметна інтеграція як фактор формування когнітивних компетенцій п'ятикласників / Дмитро Кобцев // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 6. - С. 5-10. - Бібліографія : С.10 : 13 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
когнитивная компетенция -- когнітивна компетенція -- межпредметная интеграция -- межпредметные связи -- методика викладання математики -- методика викладання природничих дисциплін -- методика викладання української мови -- методика преподавания естественнонаучных дисциплин -- методика преподавания математики -- методика преподавания украинского языка -- міжпредметна інтеграція
Анотація: Досліджується формування когнітивних компетенцій учнів не лише на уроках рідної мови, але й у міжпредметних зв'язках - під час сприймання матеріалів на уроках природничо-математичного циклу.





    Ярмолюк, Алла (науковий співробітник лабораторії навчання української мови; Інститут педагогіки АПН України).
    Шляхи реалізації соціокультурного підходу до вивчення української мови в старшій школі / Алла Ярмолюк // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 8. - С. 19-23. - Бібліографія : С.23 : 15 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
межпредметная интеграция -- межпредметные связи -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- міжпредметна інтеграція -- міжпредметні зв'язки -- мовленнєва компетенція -- мовленнєві уміння -- речевая компетенция -- социокультурная компетенция -- социокультурная линия содержания образования -- соціокультурна змістова лінія освіти -- соціокультурна компетенція -- старшие классы -- старші класи -- украинский язык -- українська мова -- урок украинского языка -- урок української мови
Анотація: Вивчаються шляхи реалізації соціокультурного підходу до вивчення української мови: формування соціокультурної компетенції та мовленнєвих навичок і вмінь, застосування міжпредметних зв'язків, відбір навчальних текстів соціокультурного спрямування тощо.





    Максимов, Юрій (учитель математики і природознавства ліцею; спеціаліст вищої категорії; вчитель-методист; Соросівський вчитель).
    Розвиток особистості ліцеїста-гуманітарія шляхом міжпредметної інтеграції на уроках математики і природознавства / Ю. Максимов // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 4/5. - С. 37-39. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Методика викладання учбових предметів
   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
творча особистість -- ліцеїсти-гуманітарії -- міжпредметна інтеграція -- предметна система навчання -- методика викладання -- учбові предмети -- проектна діяльність -- ліцейська освіта -- творческая личность -- лицеисты-гуманитарии -- межпредметная интеграция -- предметная система обучения -- методика преподавания -- учебные предметы -- проектная деятельность -- лицейское образование -- интегрованные уроки -- інтегровані уроки
Анотація: Викладено основи методики розвитку творчої особистості методом інтеграції і наведено приклади використання цієї методики на інтегрованих уроках математики і природознавства.


Дод.точки доступу:
Ліцей при Донецькому національному університеті \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Ярмолюк, Алла (науковий співробітник Інституту педагогіки АПН України).
    Реалізація соціокультурної змістової лінії в контексті міжпредметної інтеграції / Алла Ярмолюк // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 6. - С. 32-36. - Бібліографія : С.36 : 9 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
лингводидактика -- лінгводидактика -- межпредметная интеграция -- межпредметная координация -- межпредметные связи -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- міжпредметна інтеграція -- міжпредметна координація -- міжпредметні зв'язки -- социокультурная компетенция -- социокультурная линия содержания образования -- соціокультурна змістова лінія освіти -- соціокультурна компетенція -- старшие классы -- старші класи -- украинский язык -- українська мова
Анотація: Розкрито особливості реалізації соціокультурної змістової лінії на уроках української мови в контексті міжпредметної інтеграції, запропоновано приклади завдань, спрямованих на формування соціокультурної компетенції учнів старших класів.





    Дорошко, Лідія (кандидат філологічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України).
    Інтеграція як концептуальний принцип конструювання підручника з української мови на комунікативній основі для початкових класів шкіл з викладанням мовами національних меншин / Лідія Дорошко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 8. - С. 53-56. - Бібліографія : С.56 : 11 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
коммуникативный метод обучения -- комунікативний метод навчання -- межпредметная интеграция -- методика викладання української мови -- методика викладання української мови в початковій школі -- методика преподавания украинского языка -- методика преподавания украинского языка -- міжпредметна інтеграція -- школы национальных меньшинств -- начальные классы -- підручник української мови -- початкові класи -- текст підручника -- текст учебника -- украинский язык -- украинский язык в школах национальных меньшинств -- українська мова -- українська мова в школах національних меншин -- учебник украинского языка
Анотація: У статті йдеться про інтеграцію як концептуальний принцип конструювання підручника з української мови на комунікативній основі для початкових класів шкіл з викладанням мовами національних меншин.





    Хорошковська, Ольга (доктор педагогічних наук; професор Інституту педагогіки НАПН України).
    Текст як основа інтеграції мовно-літературного матеріалу в початкових класах шкіл з національними мовами навчання / Ольга Хорошковська // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 8. - С. 49-52. - Бібліографія : С.52 : 19 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
литературно-языковой материал -- межпредметная интеграция -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- методика преподавания украинского языка -- школы национальных меньшинств -- міжпредметна інтеграція -- мовленнєва діяльність учнів -- мовленнєві уміння -- мовні уміння учнів -- мовно-літературний матеріал -- підручник української мови -- речевая деятельность учащихся -- речевые умения -- текст підручника -- текст учебника -- украинский язык -- украинский язык в школах национальных меньшинств -- українська мова -- українська мова в школах національних меншин -- учебник украинского языка
Анотація: У статті розглядається проблема міжпредметної інтеграції у початковій школі, аналізуються нові підходи до побудови підручників з мови, котрі забезпечують інтеграцію мовно-літературного матеріалу з метою розвитку всіх видів мовленнєвої діяльності.





    Кучеренко, Ірина (кандидат педагогічних наук; доцент Уманського державного пед. університету ім. Павла Тичини).
    Інтегровані уроки як вид нестандартної організаційної форми навчання української мови / І. Кучеренко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - № 3. - С. 10-14. - Бібліографія : С.14 : 16 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
интегрированные уроки -- інтегровані уроки -- межпредметная интеграция -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- міжпредметна інтеграція -- нетрадиционные уроки -- нетрадиционные формы обучения -- нетрадиційні уроки -- нетрадиційні форми навчання -- украинский язык -- українська мова -- урок украинского языка -- урок української мови
Анотація: У статті аналізуються інтегровані уроки як вид нетрадиційних уроків мови, розкриваються особливості структури і технології проведення інтегрованих уроків.





    Кравченко, Юрій (заступник директора ЗОШ І - ІІІ ст. №21 м. Білої Церкви).
    Українознавство у системі роботи вчителя природничо-математичних дисциплін [Текст] / Ю. Кравченко // Українознавство. - 2012. - № 1. - С.179-181 : табл. - Библиогр.: с. 181. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.26(4 Укр)
Рубрики: Методика викладання навчальних предметів у загальноосвітній школі
   Методика преподавания учебніх предметов в общеобразовательной школе

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
українознавство -- діяльнісний підхід -- навчально-виховне середовище -- пізнавальна активність -- міжпредметна інтеграція -- навчальні проекти -- природничо-математичні дисципліни -- пошуково-дослідницька робота старшокласників -- національне виховання -- патріотичне виховання -- міжпредметні зв'язки -- щоденники погоди -- украиноведение -- деятельностный подход -- учебно-воспитательная среда -- познавательная активность -- межпредметная интеграция -- учебные проекты -- естественно-математические дисциплины -- поисково-исследовательская работа старшеклассников -- национальное воспитание -- патриотическое воспитание -- межпредметные связи -- дневники погоды
Анотація: Досвід українознавчої роботи на уроках природничо-математичних дисциплін ЗОШ № 21 Білої Церкви.

Утримувачі документа:
ОБМ ім. М. Свєтлова

Дод.точки доступу:
Загальноосвітня школа І - ІІІ ступеня №21 \про неї\
Є примірники у відділах:
ЧЗ (23.04.2012р. - Б.ц.) (вільний)




    Осадчук, Раїса (науковий співробітник лабораторії дидактики Інституту педагогіки НАПН України).
    Здійснення міжпредметних зв`язків як необхідна складова інтеграції навчально-виховного процесу у структурі діяльності вчителя [Текст] / Р. Осадчук // Історія в школі : науково-методичний журнал для вчителів. - 2013. - № 1. - С. 28-30. - Бібліогр.: с. 30. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.266.3
Рубрики: Методика викладання Історії
   Методика преподавания истории

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
викладання історії -- міжпредметні зв`язки -- міжпредметна інтеграція -- навчальни-виховний процес -- ефективність навчання -- викладання суспільно-гуманітарних предметів -- викладання літератури -- преподавание истории -- межпредметные связи -- учебно-воспитательный процесс -- эффективность обучения -- преподавание общественно-гуманитарных дисциплин -- преподавание литературы -- межпредметная интеграция
Анотація: Висвітлена теорія побудови міжпредметних зв`язків та практика їх побудови на сучасному етапі, проаналізовано основні помилки при побудові міжпредметних зв`язків, подано методичні рекомендації щодо їх уникнення.

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова




    Дерхо, Віктор (вчитель історії Зеленобалківської СШ Широківського району Дніпропетовської області).
    Застосування міжпредметних зв'язків на уроці історії як засіб розвитку культурологічних компетенцій семикласників [Текст] / В. Дерхо // Історія в школі : науково-методичний журнал для вчителів. - Київ : "Етносфера", 2013. - № 6. - С. 31-36 : табл. - Бібліогр.: с. 36. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.266.3
Рубрики: Методика викладання історії
   Методика преподавания истории

Кл.слова (ненормовані):
викладання історії -- преподавание истоии -- міжпредметні зв'язки -- межпредметные связи -- міжпредметна інтеграція -- межпредметная интеграция -- 7 клас -- 7 класс -- історія Західної Європи середніх віків -- история Западной Европы в средние века -- розробки уроків -- разработки уроков -- культура епохи середньовіччя -- культура эпохи средневековья -- героїчний епос -- героическтй эпос -- образ Роланда -- викладання літератури -- преподавание литературы -- лицарська культура -- рыцарская культура -- кодекс лицарської честі -- кодекс рыцарской чести -- куртуазніть -- куртуазность -- інтегровані уроки -- интегрированные уроки
Анотація: Розробка інтегрованого уроку історії, зарубіжної літератури та образотворчого мистецтва, присвяченого історії Західної Європи періоду середньовіччя, культурі Західної Європи цього періоду та героїчній поемі "Пісня про Роланда".

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді ім. М. Свтлова

Дод.точки доступу:
Пісня про Роланда, епос \о произв.\
Є примірники у відділах:
ЧЗ (30.08.2013р. - Б.ц.) (вільний)




    Заєць, Валентина (старший викладач Гуманітарного інституту Київського університету ім. Б. Грінченка; кандидат філолологічних наук).
    Робота з текстами на міжпредметній основі: теоретичний аспект / В. Заєць // Українська мова і література в школах України : щомісячний науково-методичний та літературно-мистецький журнал. - 2015. - № 5. - С. 13-16. - Бібліографія : С.16 : 16 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Языкознание
   Мовознавство

Кл.слова (ненормовані):
межпредметные связи -- межпредметные связи в обучении -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- міжпредметна інтеграція -- міжпредметні зв'язки -- работа с текстами -- робота з текстами -- робота з текстом -- украинский язык -- українська мова
Анотація: Розкрито теоретичний аспект роботи з текстами міжпредметного змісту. Обгрунтовано важливість використання на уроках української мови текстового ресурсу для набуття мовно-мовленнєвих знань, умінь та навичок.





    Телець, Ірина (учитель української мови та літератури; учитель вищої категорії).
    Реалізація міжпредметних зв'язків на уроках української літератури: теоретичні й прикладні аспекти [Текст] / І. Телець, Ю. Телець // Українська мова і література в школах України : щомісячний науково-методичний та літературно-мистецький журнал. - 2016. - № 4. - С. 38-42. - Література : 14 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
межпредметные связи -- межпредметные связи в обучении -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- міжпредметна інтеграція -- межпредметная интергация -- міжпредметні зв'язки в навчанні -- педагогические технологии межпредметных связей -- педагогічні технології міжпредметних зв'язків -- украинская литература -- українська література -- урок украинской литературы -- урок української літератури -- розробки уроків -- разработки уроков
Анотація: Пропонуємо методичну розробку уроку української літератури на засадах міжпредметної інтеграції для учнів 5 класу.


Дод.точки доступу:
Телець, Юрій (студент ІУ курсу)




    Клочек, Григорій (професор; доктор філологічних наук; завідувач кафедри української літератури Кіровоградського державного педагогічного університету ім. Володимира Винниченка).
    Літературна освіта в новій українській школі: стратегія і тактика реформування [Текст] / Г Клочек // Дивослово. - 2017. - № 2. - С. 2-11. - Продовження. Початок у №1. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Методика викладання української літератури
   Методика преподавания украинской литературы

Кл.слова (ненормовані):
викладання української літератури -- преподавание украинской литературы -- освіта в Україні -- образование в Украине -- реформування освіти -- реформирование образования -- компетентнісний підхід в освіті -- компетентностный подход в образовании -- мовленнєва компетентність -- речевая компетентность -- загальнокультурна компетентність -- общекультурная компетентность -- історія викладання літератури -- история преподавания литературы -- навчальні програми -- учебные программы -- історико-літературний принцип викладання літератури -- историко-литературный принцип преподавания литературы -- кризи літературної освіти -- кризисы литературного образования -- виховний потенціал літератури -- воспитательный потенциал литературы -- кліпова свідомість -- клиповое сознание -- літературна освіта -- литературное образование -- міжпредметна інтеграція -- межпредметная интеграция -- розвантаження навчальних програм -- разгрузка учебных программ -- читацька компетентність -- читательская компетентность -- навчальні програми -- учебные программы -- навчальна програми з літератури -- учебные программы по литературе -- принципи побудови навчальних програм -- принципы построения учебных программ -- принцип націєцентризму -- принцип нациецентризма -- патріотичне виховання -- патриотическое воспитание -- національне виховання -- национальное воспитание -- принцип орієнтації на вікові особливості учнів -- принцип ориентации на возрастные особенности учеников -- вимоги до аналізу літературного твору -- требвания к анализу литературного произведения -- метод повільного читання художніх текстів -- метод медленного чтения художественных текстов -- медіаграмотність -- медиаграмотность -- формування медіаграмотності в учнів -- формирование медиаграмотноси у учеников -- медіаекологічна свідомість -- медиаэкологическое сознание -- формування медіаекологічної свідомості в учнів -- формирование медиаэкологическго сознания у учеников -- навчальні есеї -- учебные эссе -- компетентності вчителя-словесника -- компетентности учителя-словесника -- аналіз літературного твору -- анализ литературного произведения -- вимоги до підручників -- требования к учебникам -- вивчення біографій письмеників -- изучение биографий писателей -- навчальні посібники -- учебные пособия -- аудіовізуальні навчальні посібники -- аудиовизуальные учебные пособия
Анотація: Принципи реформування літературної освіти. Необхідність об'єднання української літератури, зарубіжної літератури та української мови в один предмет та принципи розроблення та особливості впровадження навчальної програми з цього предмета. яких необхідно дотриматися, аби мати від реформи позитивний ефект.

Перейти к внешнему ресурсу: \\Tower-2008\textlok\Адвокат\Дивослово_2017_2\1.pdf
Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)