Корсак, Олена (викладач кафедри іноземних мов).
    Світовий тренд з вимірювання якості середньої і вищої освіти: зарубіжний і національний досвід [Текст] / О. Корсак // Вища школа : науково-практичне видання. - 2017. - № 4. - С. 73-82. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Організація освіти

   Образование. Педагогика

   Организация образования

Кл.слова (ненормовані):
обов'язкова освіта -- обязательное образование -- педагогічні виміри -- педагогические измерения -- національні екзамени -- национальные экзамены -- міжнародні тестування -- международные тестирования -- порівняння тестів -- сравнение тестов -- міжнародні педагогічні вимірювання -- международные педагогические измерения -- дослідження якості читання -- исследование качества чтения -- початкова школа -- начальная школа -- вимірювання знань з математики -- измерение знаний по математике -- готовність до життя - ХХІ -- готовность к жизни - ХХІ -- PIRLS -- TIMSS -- PISA
Анотація: Досліджено причини розширення цілей вимірювань якості освіти далеко за національні межі. Представлені головні риси еволюції порівняльних педагогічних досліджень і проведення одночасного тестування учнів у багатьох країнах світу. Головна увага приділяється вимірюванню вміння читати серед учнів початкових шкіл (PIRLS), знань учнів 4-го і 8-го класів з математики і наук про природу (TIMSS) і комплексному вимірюванню "готовності до життя - ХХІ" учнів віком 15 років (PISA). Доведено, що найбільш корисною і перспективною є участь учнів України в тестуванні PISA.





    Корсак, Олена (викладач кафедри іноземних мов).
    Досягнення і проблеми тренду міжнародних тестувань якості освіти / О. Корсак // Вища освіта України : теоретичний та науково-практичний часопис. - 2017. - № 4. - С. 78-83 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Організація освіти

   Образование. Педагогика

   Организация образования

Кл.слова (ненормовані):
обов'язкова освіта -- обязательное образование -- педагогічні виміри -- педагогические измерения -- національні іспити -- национальные экзамены -- міжнародні тестування -- междуанродное тестирование -- PISA -- якість освіти -- качество образования -- тестування якості освіти -- тестирование качества образования
Анотація: Проаналізовано причини розширення цілей дослідження систем освіти та вимірювань якості їх діяльності далеко поза національні межі. Викладено головні риси еволюції порівняльних педагогічних досліджень і проведення одночасного тестування учнів з багатьох країн світу. Головну увагу звернуто на виміри PISA, зокрема, вміння читати, розуміти і використовувати тексти, а також комплексно вимірювання "готовності до життя -ХХІ" учнів 15 років.