Кайнова, Валентина (заступник директора з навчально-виховної роботи; спеціаліст вищої категорії; старший учитель; відмінник освіти України). Організація роботи з учнями, які мають високу мотивацію до навчально-пізнавальної діяльності / В. Кайнова> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 7. - С. 23-27 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Теорія і методика навчання Теория и методика обучения Кл.слова (ненормовані): обдаровані діти -- мотивація навчання -- мотиви навчання -- педагогічні технології -- формування гуманітарних здібностей -- виявлення обдарованих дітей -- цільові проекти -- інтерактивні ігри -- досвід гімназій -- одаренные дети -- мотивация обучения -- мотивы обучения -- педагогические технологии -- формирование гуманитарных способностей -- выявление одаренных детей -- целевые проекты -- интерактивные игры Анотація: Класифікація мотивів навчання, про природу творчості учнів, про виявлення обдарованих дітей, про розвиток гуманітарних і культурно-естетичних здібностей гімназистів (обдарованих дітей). Досвід роботи гімназії "Ерудит" м. Києва. Дод.точки доступу: Творча обдарованість, цільовий проект \о произв.\; Ерудит, гімназія \о ней\ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Романенко, Юлія (кандидат педагогічних наук; асистент НПУ імені М. Драгоманова). Мотиви і мотивація навчальної діяльності. Основні проблеми та перспективи розв'язання / Ю. Романенко> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2014. - № 4. - С. 55-60. - Література : С.60 : 5 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Языкознание Мовознавство Кл.слова (ненормовані): лингводидактика -- лінгводидактика -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- учебная мотивация -- мотивация учебной деятельности -- мотивація навчальної діяльності -- мотивы обучения -- навчальна діяльність -- украинский язык -- українська мова -- учебная деятельность Анотація: Розглянуто такі основні психолого-педагогічні поняття, як мотиви і мотивація навчальної діяльності, визначено ключові характеристики мотиваційної сфери школярів. |
Богосвятська , Анна-Марія (кандидат філологічних наук; доцент; член-кореспондент НАНО). Мотив - джерело діяльності людини. Мотиви в навчанні / Анна-Марія Богосвятська> // Зарубіжна література в школах України. - 2016. - № 11. - С. 24-30. - Література : 8 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
Рубрики: Літературознавство Литературоведение Кл.слова (ненормовані): методика викладання зарубіжної літератури -- методика преподавания зарубежной литературы -- мотивация детей -- мотивація дітей -- мотивация обучения -- мотивация учебной деятельности -- мотивация учеников к обучению -- мотивація навчання -- мотивація навчальної діяльності -- мотивація учнів до навчання -- мотиви навчання -- мотивы обучения -- позитивна мотивація -- позитивная мотивация -- негативна мотивація -- негативная мотивация Анотація: Присвячена дослідженню поняття мотиву та мотивації навчальної діяльності. Автор розглядає такі поняття, як мотив, мета, мотивація, самомотивація, навчальна мотивація, позитивна та негативна мотивації тощо. |
Богосвятська, Анна-Марія (кандидат філологічних наук; доцент; член-кореспондент НАНО). Мотив - джерело діяльності людини. Мотиви в навчанні [Текст] / Анна-Марія Богосвятська> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2017. - № 10. - С. 15-21. - Бібліогр.: с. 21. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Литературоведение Кл.слова (ненормовані): методика викладання зарубіжної літератури -- методика преподавания зарубежной литературы -- мотивация детей -- мотивація дітей -- мотивация обучения -- мотивация учебной деятельности -- мотивация учеников к обучению -- мотивація навчання -- мотивація навчальної діяльності -- мотивація учнів до навчання -- мотиви навчання -- мотивы обучения -- позитивна мотивація -- позитивная мотивация -- негативна мотивація -- негативная мотивация Анотація: Присвячена дослідженню поняття мотиву та мотивації навчальної діяльності. Автор розглядає такі поняття, як мотив, мета, мотивація, самомотивація, навчальна мотивація, позитивна та негативна мотивації тощо. Перейти к внешнему ресурсу: \\New\textlok\Всес_літ_та_культ_2017_10\3.pdf Утримувачі документа: Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова Є примірники у відділах: ЧЗ - Б.ц. (вільний) |