Рябовол, Наталія (Київський університет імені Б. Грінченка; здобувач кафедри української мови). Ефективні форми навчання морфеміки і деривації майбутніх учителів української мови / Н. Рябовол> // Українська мова і література в школах України. - 2015. - № 10. - С. 49-51. - Література : 12 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Мовознавство Языкознание Кл.слова (ненормовані): вивчення словотвору -- деривация -- деривація -- изучение словообразования -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- морфемика -- морфеміка -- словообразование -- словообразование украинского языка -- словотвір -- украинский язык -- українська мова -- студенти вишів -- студенты вузов Анотація: У статті визначено ефективні форми навчання морфеміки і словотвору майбутніх учителів української мови. Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Укр_мова_і_літ_в_шк_Укр_2015_10\9.pdf |
Рябовол, Наталія (здобувач кафедри української мови Київського університету ім. Б. Грінченка). Тестовий контроль навчальних досягнень майбутніх учителів української мови з морфеміки й словотвору / Н. Рябовол> // Українська мова і література в школах України : щомісячний науково-методичний та літературно-мистецький журнал. - 2017. - № 6. - С. 50-52. - Література : 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
Рубрики: Мовознавство Языкознание Кл.слова (ненормовані): контроль знаний -- контроль знань -- методика викладання української мови -- методика викладання української мови у ВНЗ -- методика преподавания украинского языка -- методика преподавания украинского языка в вузе -- морфемика -- морфеміка -- словообразование -- словотвір -- студенти-філологи -- студенты-филологи -- тести з української мови -- тестирование -- тестовий контроль -- тестовий контроль знань -- тестовый контроль -- тестовый контроль знаний -- тестування -- тесты по украинскому языку -- украинский язык -- українська мова -- учителя украинского языка и литературы -- вчителі української мови і літератури -- оцінка знань -- оценка знаний Анотація: Виствітлено наукові підходи до поняття "тест" як засобу об'єктивного оцінювання знань студентів, визначено переваги тестів під час оцінювання знань студентів-філологів з морфеміки та словтвору. |