Крикун, Анастасія (старший викладач кафедри методики та психології дошкільної і початкової освіти; Інститут післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка). Психолого-педагогічні умови реалізації компетентнісного підходу в сучасній інклюзивній освіті / А. Крикун> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 11. - С. 77-80. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Організація освіти Образование. Педагогика Организация образования Кл.слова (ненормовані): дошкільний вік -- дошкольный возраст -- молодший шкільний вік -- младший школьный возраст -- інклюзивна освіта -- инклюзивное образование -- компетентнісний підхід -- компетентностный подход -- компетентність педагога -- компетентность педагога -- модернізаця інклюзивної освіти -- модернизация инклюзивного образования -- пізнавальна компетенція -- познавательная компетенция -- професійний розвиток педагогів -- профессиональное развитие педагогов Анотація: Розглянуто питання реалізації компетентнісного підходу в сучасній дошкільній і початковій інклюзивній освіті. Висвітлено проблеми підготовки компетентісного педагога в цій системі. Проаналізовано психолого-педагогічні умови реалізації інклюзивної освіти в дошкільному і загальноосвітньому навчальному закладі. |
Ковалишина, Світлана (вчитель англійської мови). Гра-драматизація як форма позакласної роботи з англійської мови / С. Ковалишина> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 10. - С. 64-68. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Теорія і методика навчання Образование. Педагогика Теория и методика обучения Кл.слова (ненормовані): засоби навчання -- средства обучения -- творча діяльність -- творческая деятельность -- творчі здібності -- творческие умения -- артистичні вміння -- артистические умения -- молодший шкільний вік -- младший школьный возраст -- позакласна робота -- внеклассная работа -- індивідуальна позакласна робота -- индивидуальная внеклассная работа -- групова позакласна робота -- групповая внеклассная работа -- масові форми позакласної роботи -- массовые формы внеклассной работы -- учбові предмети -- учебные предметы -- гра-драматизація -- игра-драматизация -- інсценування казок -- инсценировка сказок -- англійська мова -- английский язык Анотація: Досліджено питання ролі драматизації як засобу навчання говоріння молодших школярів на уроках іноземної мови. Проаналізовано її особливості та технологію впровадження у навчальний процес; виявлено основні передумови мотивації дітей до вивчення іноземної мови. |
Калініченко, Людмила (аспірант). Ідеї Олександра Скрипченка про формування творчого мислення молодших школярів : друга половина 1950-х - 1980-ті рр. / Л. Калініченко> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2016. - № 5/6. - С. 66-71. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Історія освіти, 1950-1980-і рр. Образование. Педагогика История образования, 1950-1980-е гг. Україна Украина Кл.слова (ненормовані): початкова освіта -- начальное образование -- молодший шкільний вік -- младший школьный возраст -- молодші школяри -- младшие школьники -- умовий розвиток -- умственное развитие -- творче мислення -- творческое мышление -- психолого-педагогічні ідеї -- психолого-педагогические идеи -- теоретико-практична спадщина -- теоретико-практическое наследие -- українська педагогічна думка -- украинская педагогическая мысль Анотація: Висвітлено психолого-педагогічні погляди О. Скрипченка (1921-2007) на шляхи формування творчого мислення молодших школярів. Акцентовано увагу на його дослідженнях 1960-х років, присвячені питанням узагальнення та іншим видам мисленнєвих операцій. Оволодіння ними вчений розглядав як запоруку розвитку творчого й інших видів мисленя в учнів 1-4-х класів. Розкрито бачення психологом зв'язку між мисленням та розумовим розвитком дітей, впливу змісту та методів навчання на формування мислення учнів. Аргументовано актуальність використання ідей видатного дослідника О. Скрипченка у сучасному навчально-виховному процесі початкової школи. Дод.точки доступу: Скрипченко, Олександр Васильович (1921-2007) \о ней\ |
Антипін, Євген (аспірант; старший викладач кафедри педагогіки та психології). Софія Русова про наступність у трудовому вихованні дітей дошкільного і молодшого шкільного віку / Є. Антипін> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2016. - № 5/6. - С. 61-65. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Історія освіти Образование. Педагогика История образования Україна Украина Кл.слова (ненормовані): наступність трудового виховання -- преемственность трудового воспитания -- трудове виховання -- трудовое воспитание -- діти дошкільного віку -- дети дошкольного возраста -- діти молодшого шкільного віку -- дети младшего школьного возраста -- дитячі садки -- детские сады -- початкові школи -- начальные школы -- молодший шкільний вік -- младший школьный возраст -- педагогічні ідеї -- педагогические идеи -- теоретико-практична спадщина -- теоретико-практическое наследие -- дошкільне виховання -- дошкольное воспитание -- українська педагогічна думка -- украинская педагогическая мысль Анотація: Висвітлено ідеї наступності в трудовому вихованні дітей дошкільного та молодшого шкільного віку на матеріалах теоретико-практичної спадщини Софії Русової. Проаналізовано ідеї змістового та організаційного забезпечення наступності в поглядах видатного педагога. Результати історико-педагогічного дослідження засвідчують актуальність та перспективність ідей педагога щодо трудового виховання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку для розвитку сучасної системи освіти в Україні. Дод.точки доступу: Русова, Софія (громадський діяч; літературознавець; етнограф; засновник жіночого руху в Україні ; 1856-1940) \о ней\ |