Кофанова, О. В. Діагностування навчальних досягнень студентів-екологів із дисциплін хімічного спрямування з позицій компетентнісного і модульно-рейтингового підходів / О. В. Кофанова> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2012. - № 3. - С. 11-22. - Література : С.21-22 : 16 назв
ББК 74.58 Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Кл.слова (ненормовані): вища екологічна освіта -- вища освіта -- вища професійна освіта -- высшее образование -- высшее профессиональное образование -- высшее экологическое образование -- диагностика обучения -- диагностика результатов учёбы -- діагностика навчання -- компетентністне навчання -- компетентностное образование -- компетентностный подход в образовании -- компетентность студентов -- контроль знаний -- контроль знаний студентов -- контроль і оцінка знань -- контроль учебных достижений -- кредитно-модульная система обучения -- методика викладання екології -- методика викладання хімії -- методика преподавания химии -- методика преподавания экологии -- модульная система обучения -- модульно-рейтинговая технология -- модульный контроль -- оцінка знань -- педагогическая диагностика -- педагогічна діагностика -- рейтинговая система -- рейтинговое оценивание -- рівень навчальних досягнень -- студенти-екологи -- студенты-экологи -- уровень учебных достижений -- химическая компетентность -- хімічна компетентність Анотація: Автор статті вирішує проблему розроблення і обгрунтування діагностичного базису для оцінювання рівня навчальних досягнень студентів-екологів технічних ВНЗ з метою перевірки сформованості їхніх хімічних компетентностей.
Утримувачі документа: НБ ДНУ
|