Крикун, Анастасія (старший викладач кафедри методики та психології дошкільної і початкової освіти; Інститут післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка).
    Психолого-педагогічні умови реалізації компетентнісного підходу в сучасній інклюзивній освіті / А. Крикун // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 11. - С. 77-80. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Організація освіти

   Образование. Педагогика

   Организация образования

Кл.слова (ненормовані):
дошкільний вік -- дошкольный возраст -- молодший шкільний вік -- младший школьный возраст -- інклюзивна освіта -- инклюзивное образование -- компетентнісний підхід -- компетентностный подход -- компетентність педагога -- компетентность педагога -- модернізаця інклюзивної освіти -- модернизация инклюзивного образования -- пізнавальна компетенція -- познавательная компетенция -- професійний розвиток педагогів -- профессиональное развитие педагогов
Анотація: Розглянуто питання реалізації компетентнісного підходу в сучасній дошкільній і початковій інклюзивній освіті. Висвітлено проблеми підготовки компетентісного педагога в цій системі. Проаналізовано психолого-педагогічні умови реалізації інклюзивної освіти в дошкільному і загальноосвітньому навчальному закладі.