Кім, Чі Юнь (MSc; кафедра культури і мистецтва менеджменту Вищої шкоди університету Хонгук; м.Сеул; Південна Корея).
    Вплив комунікаційних стратегій для соціальних мереж на показники продажів [Текст] : за даними південнокорейського ринку мобільних ігор на андроїді / Ч. Ю. Кім, Х. -Д. Шін // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 9. - С. 338-345 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.39(5КОР)с-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика информатики

   Економіка інформатики

   Южная Корея
    Південна Корея

Кл.слова (ненормовані):
андроиды -- андроїди -- бинарный логит-анализ -- бінарний логіт-аналіз -- информационные релизы -- інформаціні релізи -- коммуникационные стратегии -- комунікаційні стратегії -- маркетинговые исследования -- маркетингові досдлідження -- мобильные игры -- мобільні ігри -- неформальные обмены информацией -- неформальні обміни інформацією -- отраслевые рынки -- галузеві ринки -- продажи -- продлажі -- сбыт продукции -- збут продукції -- социальные сети -- соціальні мережі -- электронная торговля -- електронна торгівля
Анотація: Досліджено вплив різноманітних комунікаційних стратегій, що використовуються в соціальних мережах, на показники продажів продукту. Типи комунікацій для аналізу поділено на: інформаційний реліз компанії та неформальний обмін інформацією. Протестовано, яким чином ці два головні типи стратегій впливають на продажі мобільних ігор. Бінарний логіт-аналіз застосовано до даних рейтингу топ-150 ігор на андроїді, що розміщено на сайті "App Annie". Результати доводять, що і інформаційні релізи, і неформальний обмін інформацією суттєво та позитивно впливають на обсяги продажів, однак неформальні комунікації, зокрема між користувачами, мають значно більший вплив.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Шін, Хонг-Док (доцент упраління Школи менеджменту Університету Хонгік; м.Сеул; Південна Корея); App Annie, web-сайт мобильных игр \о произв.\




    Янушка, Мартіні (PhD (управління технологічними процесами); Ing.; викладач; лаборант економічного факультету Університету Західної Богемії; м.Пльзень; Чехія).
    Інновації передових користувачів та платні інновації [Текст] : на прикладі компанії "Grinding Gear Games" / М. Янушка, Р. Шпіцар // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 11. - С. 476-485 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.39(8НОЗ)с-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Финансы информатики

   Фінанси інформатики

   Новая Зеландия
    Нова Зеландія

Кл.слова (ненормовані):
доходность -- прибутковість -- инновационная деятельность -- інноваційна діяльність -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- мобильные игры -- мобільні ігри -- неформальный обмен информацией -- неформальний обмін інформацією -- онлайн-игры -- онлайн-ігри -- отраслевые рынки -- галузеві ринки -- передовые пользователи -- передові користувачі -- платные инновации -- платні інновації -- идеи пользователей онлайн-игр -- ідеї користувачів онлайн-ігр -- программное обеспечение -- програмне забезпечення -- сбыт ІТ-продукции -- збут ІТ-продукції -- социальные сети -- соціальні мережі -- электронная торговля -- електронна торгівля
Анотація: Зроблено спробу описати нове джерело доходів від інновацій передових користувачів у межах авторської моделі «платних інновацій». Проведено опитування 5659 користувачів серед клієнтів "Grinding Gear Games", розробника ігор з Нової Зеландії. Центральні питання опитування стосувались того, чи є в гравців свої інноваційні ідеї щодо ігри, чи готові вони ділитися ними з розробниками, а також чи готові платити за впровадження власної інновації в гру. Показано, що передові користувачі мають значно більше ідей щодо гри, ніж середньостатистичні, вони також частіше діляться ними та частіше підтримують інновації інших користувачів. Також доведено, що як передові, так і середньостатистичні гравці готові платити за впровадження власних ідей у фінальний продукт.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Шпіцар, Радім (Ing.; викладач; лаборант кафедри бізнес-адміністрування та менеджменту економічного факультету Університету Західної Богемії; м.Пльзень; Чехія); Grinding Gear Games, новозеландский производитель онлайн-игр \о произв.\