Кухаренко, Володимир (кандидат технічних наук; професор НТУ "ХПІ"). Масові відкриті дистанційні курси у світовому просторі [Текст] / В. Кухаренко> // Українознавство : науковий громадсько-політичний культурно-мистецький релігійно-філософський педагогічний журнал. - 2011. - № 4. - С. 231-235 : граф. - Библиогр.: с. 235. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Організація освіти Организация образования Кл.слова (ненормовані): дистанційна освіта -- навчальні курси -- освітні курси -- дистанційні курси -- масові відкриті дистанційні курси -- інтернет-навчання -- інтернет-курси -- мобільне навчення -- дистанционное образование -- учебные курсы -- образовательные курсы -- дистанционные курсы -- массовые открытые дистанционные курсы -- интернет-обучение -- интернет-курсы -- мобильное обучение -- безперервна освіта -- непрерывное образование Анотація: Оцінено рівень розвитку інтернет-навчання у світі. Розглянуто особливості інтернет навчання та інтернет курсів . Утримувачі документа: ОБМ ім. М. Свєтлова Є примірники у відділах: ЧЗ (15.01.2012р. - Б.ц.) (вільний) |
Иващенко, Валерий Петрович (первый проректор Национальной металлургической академии Украины; г.Днепропетровск; Украина; доктор технических наук; профессор). Некоторые аспекты развития и применения средств мобильного обучения / В. П. Иващенко, Г. Г. Швачич, А,Н. -о. Алишов> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 12. - С. 227-234 : ил., схем. - Библиогр. в конце ст. - Материал подготовлен на основе доклада на 12-м международном научном семинаре "Современные проблемы информатики в управлении, экономике, образовании и экологии" (1-5 июля 2013 г.; Свитязь-Киев). - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ Рубрики: Образование Освіта Высшее образование Вища освіта Украина Україна Днепропетровск Дніпропетровськ Кл.слова (ненормовані): методическое обеспечение -- методичне забезпечення -- коммуникационные технологии в образовании -- комунікаційні технології в освіті -- мобильное обучение -- мобільне навчання -- дистанционное обучение -- дистанційне навчання -- модель среды обучения -- модель середовища навчання -- технические средства -- технічні засоби -- учебный процесс -- навчальний процес -- інформаційні технології в освіті -- информационные технологии в образовании Анотація: Рассмотрены особенности применения мобильного обучения в учебном процессе. Проанализированы модели построения среды обучения, рекомендованы технические средства. Раскрыты особенности формирования современного методического обеспечения. Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Акт_пробл_економ_2013_12\30.pdf Утримувачі документа: Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23 Дод.точки доступу: Швачич, Геннадий Григорьевич (заведующий кафедрой прикладной математики и вычислительной техники Национальной металлургической академии Украины; г.Днепропетровск; Украина; доктор технических наук; доцент); Алишов, Анар Надир-оглы (главный научный сотрудник Института кибернетики имени В.М.Глушкова НАН Украины; г.Киев; Украина); Пронин, А. (заместитель директора Департамента управления делами Минэкономразвития РФ) \о нем\; Смолин, О. (заместитель председателя комитета Госдумы РФ по образованию) \о нем\; Хван, Д.-Дж. (доктор наук в области вычислительной техники Национального университета Сеула) \о нем\; днепропетровский автор, о Днепропетровске; Национальная металлургическая академия Украины \о ней\; Современные проблемы информатики в управлении, экономике, образовании и экологии, международный научный семинар \о нем\ |
Кадемия, Майя Юхимівна (кандидат педагогічних наук; доцент; Вінницький державний педагогічний університет ім. М. Коцюбинського). Використання інтерактивних технологій навчання / М. Ю. Кадемія> // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. - 2013. - № 3. - С. 125-132. - Бібліогр. в кінці ст. 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Технологии обучения Технології навчання Кл.слова (ненормовані): інтерактивні технології навчання -- електронне навчання -- змішане навчання -- мобільне навчання -- технології навчання -- интерактивные технологии обучения -- электронное обучение -- смешанное обучение -- мобильное обучение -- технологии обучения -- підготовка фахівців -- модернізація освіти -- подготовка специалистов -- модернизация образования Анотація: Розглянуто сучасні інтерактивні технології навчання, що найбільш поширено використовуються у ВНЗ та сприяють реалізації модернізації освіти та підготовці конкурентоздатних майбутніх фахівців. Утримувачі документа: НБ УИПА |
Кадемия, Майя Юхимівна (кандидат педагогічних наук; доцент; Вінницький державний педагогічний університет ім. М. Коцюбинського). Сучасні педагогічні технології навчання дорослих / М. Ю. Кадемия> // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. - 2014. - № 2. - С. 11-17. - Бібліогр. в кінці ст. 3 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Высшее профессиональное образование Вища професійна освіта Образование взрослых Освіта дорослих Кл.слова (ненормовані): педагогічні технології -- педагогічні інновації -- освіта дорослих -- Веб-квести -- Блог-квести -- е-Lеаrning -- педагогические технологии -- педагогические инновации -- образование взрослых -- Веб-квесты -- Блог-квесты -- електронне навчання -- электронное обучение -- е-lеагning -- мобільне навчання -- мобильное обучение -- m-lеагning -- всепроникаюче навчання -- всепроникающее обучение -- u-lеаrning -- змішане навчання -- смешанное обучение -- електронні навчально-методичні комплекси -- электронные учебно-методические комплексы Анотація: Проаналізовано використання сучасних педагогічних технологій навчання в освіті дорослих, що будуються на використанні ІКТ, а також інформаційно-комунікаційних мереж. Застосування сучасних ІКТ і ІКМ-технологій дає можливість створення якісного нового інформаційного освітнього середовища, середовища без кордонів з можливістю побудови системи електронного навчання. |
Цінько, Світлана (кандидат педагогічних наук; доцент Глухівського національного педагогічного університету ім. О. Довженка). Перспективи використання мобільних технологій як альтернативного засобу вивчення дисципліни "Українська мова" / Світлана Цінько> // Українська мова і література в школі. - 2015. - № 3. - С. 47-50. - Література : 15 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Мовознавство Языкознание Кл.слова (ненормовані): компьютерные технологии в образовании -- компьютерные технологии обучения -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мобильное обучение -- мобильные технологии -- мобільні технології -- ІКТ в освіті -- ИКТ в образовании -- мультимедийные методы обучения -- мультимедійні засоби навчання -- новітні технології навчання -- освітні комп'ютерні технології -- планшети -- смартфоны -- украинский язык -- українська мова Анотація: У статті розглядаються можливості використання мобільних телефонів/планшетів у якості сучасних альтернативних засобів навчання української мови. |
С 92 Східноукраїнський національний університет імені В. Даля (Сєвєродонецьк) Тадеєв, П. О. Використання мобільного органайзера для підготовки майбутніх фахівців з інформаційних технологій в адаптаційний період / П. О. Тадеєв, А. М. Рощенюк> // Збірник наукових праць / Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Сєвєродонецьк : Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2018. - Вип. 6(87): Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - С. 145-154 : іл. - Бібліогр. в кінці ст.
Образование Виховання Воспитание Соціальне виховання Социальное воспитание Педагогіка Педагогика Педагогічна психологія Педагогическая психология Психологія Психология Кл.слова (ненормовані): мобільне навчання -- мобильное обучение -- фахівці з інформаційних технологій -- специалисты по информационным технологиям -- адаптаційний період -- адаптационный период -- мобільний додаток "Органайзер ІТ-фахівця" -- мобильное приложение "Органайзер ИТ-специалиста" -- підготовка майбутніх IT-фахівців -- подготовка будущих ИТ-специалистов Дод.точки доступу: Рощенюк, А. М.; Східноукраїнський національний університет імені В. Даля(Сєвєродонецьк) Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |