(Немає відомостей про примірники)
Шифр: Г2/2006/1
   Журнал

Грані . - Виходит раз на два місяця
2006р. № 1
Зміст:
Світленко, С. І. Перші українські політики Катеринослава / С.І. Світленко. - С.3-7
Суровцева, І. Ю. Меценатство в Україні другої половини ХІХ-початку ХХ ст.: підтримка освіти / І.Ю. Суровцева. - С.12-18
Шайкан, В. О. Українська інтелігенція напередодні другої світової війни: соціально-економічні, політичні витоки колаборації / В.О. Шайкан. - С.31-37
Бородін, Є. І. Діяльність Президента України щодо реформування органів виконавчої влади з питань молодіжної політики (1991-2004 р.р.). Ч. 1 / Є.І. Бородін. - С.37-41
Турчина, Л. В. Микола Хвильовий : "Дайош Європу !" (З історії проблеми зовнішньополітичної орієнтації України) / Л.В. Турчина. - С.41-45
Панфилов, В. А. Духовное творчество и особенности философии науки / В.А. Панфилов, В.В. Стукало, А.Б. Филатов. - С.46-52
Максюта, М. Є. Культура мислення : деякі аспекти актуалізації / М.Є. Максюта. - С.53-58
Шабанова, Ю. А. Мистика и метафизика: различие путей, единство целей / Ю.А. Шабанова. - С.58-61
Зубов, В. А. Проблема бытия человека в информационном обществе / В.А. Зубов. - С.74-77
Павлова, Т. С. Проблеми влади та правова держава / Т.С. Павлова. - С.77-79
Кострюков, С. В. Аксіологічні основи демократії сучасної молоді / С.В. Кострюков. - С.85-88
Литвин, Т. М. Філософські засади українського бароко / Т.М. Литвин. - С.93-96
Мелещук, А. А. Концепція "боголювдства" Володимира Соловйова як універсальна альтернатива національної ідеї "винятковості" російського народу у славянофілів / А.А. Мелещук. - С.97-99
Сидоренко, Ю. А. Українська молода сім'я: проблема стабільності / Ю.А. Сидоренко. - С.115-120
Бабарикіна, Н. А. Проблеми становлення низової демократії / Н.А. Бабарикіна. - С.128-133
Семенюк, Т. Ю. Становлення багатопартійності. Інституційні зміни гілок влади (1989-1991 р.р.) / Т.Ю. Семенюк. - С.138-142
Іванюк, М. Інститути громадянського суспільства в контексті демократичного поступу України / М. Іванюк. - С.147-151
Немає відомостей про примірники



    Максюта, М. Є.
    Культура мислення : деякі аспекти актуалізації / М.Є. Максюта // Грані. - 2006. - № 1. - С. 53-58
ББК Ю212.24
Рубрики: ФИЛОСОФИЯ--МЫШЛЕНИЕ

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)


Шифр: П22/2007/4
   Журнал

Практична філософія . - 1999 . - Виходить кожного кварталу
2007р. № 4
Зміст:
Братаніч, Б. В. Методологія та підходи до визначення проблемного поля філософії освіти / Б. В. Братаніч. - С.3-6
Коваль, М. Д. Регулятивний світ науки / М. Д. Коваль. - С.17-22
Волковинський, С. О. Становлення поняття буття в сучасній філософії природи / С. О. Волковинський. - С.23-32
Казновецька, О. В. Ненасильство як моральне заперечення насильства / О. В. Казновецька. - С.54-58
Таран, О. А. Громадянське питання (Частина I) / О. А. Таран. - С.140-155
Поліщук, О. П. Естетична інформація та феномен художнього мислення / О. П. Поліщук. - С.156-164
Мельничук, Н. Ю. "Злочин" І "покарання" в контексті давньоукраїнської філософії / Н. Ю. Мельничук. - С.209-211
Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)




    Поліщук, О. П.
    Естетична інформація та феномен художнього мислення / О. П. Поліщук // Практична філософія. - 2007. - № 4. - С. 156-164
ББК Ю667.1
Рубрики: ФИЛОСОФИЯ--КУЛЬТУРА--ЭСТЕТИКА
Кл.слова (ненормовані):
ХУДОЖЕСТВЕННОЕ МЫШЛЕНИЕ

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)




    Горяна, Л. Г. (к. п. н., президент Міжнародної Академії культури безпеки, екології та здоров'я).
    Посилення процесуальної сторони формування у студентської молоді екологічної культури та здоров'я / Л. Г. Горяна // Безпека життєдіяльності : Всеукраїнський науково-популярний журнал. - 2008. - № 7/8. - С. 15
УДК
ББК 20.18
Рубрики: Екологія
   Екологічні основи життєдіяльності населення

   Экология

   Экологические основы жизнедеятельности населения
, 2005 р.
   Україна
Кл.слова (ненормовані):
вища школа -- навчально-виховний процес -- формування екологічної культури -- формування навичок критичного мислення -- власна поведінка -- молодіжні екологічні служби -- круглі столи -- екологічна культура -- критичне мислення -- высшая школа -- учебно-воспитательный процесс -- формирование экологической культуры -- формирование навыков критического мышления -- собственное поведение -- молодежные экологические службы -- круглые столы -- экологическая культура -- критическое мышление
Анотація: Огляд засідання круглого столу з питань консолідації зусиль викладачів ВНЗ щодо формування екологічної культури у студентської молоді.


Дод.точки доступу:
Посилення процесуальної сторони формування екологічної культури у студентської молоді, круглий стіл
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (04.11.2008р. Інв.1891ж - Б.ц.) (вільний)




    Корчажкина, О. М.
    Диалектика познания и обучение мышлению: размышляя вместе с Ильенковым / О. М. Корчажкина // Вопросы философии. - 2008. - № 11. - С. 155-163 . - ISSN 0042-8744
УДК
Рубрики: ДИАЛЕКТИКА
   ДІАЛЕКТИКА

Кл.слова (ненормовані):
ПОЗНАНИЕ -- ПІЗНАННЯ -- МЫШЛЕНИЕ -- МИСЛЕННЯ

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (02.04.2009р. Інв.2469ж - Б.ц.) (вільний)




    Шиян, А. (кандидат філософських наук; доцент; працівник Центру феноменологічної філософії Російського державного гуманітарного університету).
    Феноменологічне розуміння істини та "Критика чистого розуму" / А. Шиян // Філософська думка : Hауково-теоретичний журнал. Орган інституту філософії АH УРСР. З 1989- Філософська і соціологічна думка. - 2008. - № 6. - С. 165-171. - Библиогр. в сносках
УДК
ББК 87.3 (4/8)
Рубрики: Філософія
   Філософія зарубіжних країн

   Философия

   Философия зарубежных стран

Кл.слова (ненормовані):
філософія зарубіжних країн -- німецька філософія -- філософські категорії -- істина -- феноменологічне розуміння істини -- пізнання -- феноменологія буття -- мислення -- апріорі -- логіка -- философия зарубежных стран -- немецкая философия -- философские категории -- истина -- феноменологическое понимание истины -- опыт -- познание -- бытие -- мышление априори -- логика -- феноменология
Анотація: Виявлено збіги та розбіжності між філософськими позиціями Канта і Гусерля. З цією метою досліджено проблему істини, її апріорні умови, категорію досвіду, значення чистої логіки.


Дод.точки доступу:
Кант, І. (німецький філософ) \о нем\; Гусерль, Е. (німецький філософ) \о нем\
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (28.05.2009р. Інв.2376ж - Б.ц.) (вільний)




    Нагорна, Лариса (доктор історичних наук; професор).
    Антиколоніальний дискурс в Україні: пастки метафоричної експансії / Лариса Нагорна // Історичний журнал. - 2009. - № 2. - С. 3-13. - Бібліографія : С.13 : 27 назв. - В БИБИЛОТЕКЕ ДНУ
УДК
ББК 6/8
Рубрики: Загальнонаукові і міждисциплінарні знання
   Общенаучные и междисциплинарные знания

   СРСР
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
антиколониальный дискурс -- антиколоніальний дискурс -- бинарные оппозиции -- бінарні опозиції -- демифологизация истории -- деміфологізація історії -- империя -- историческое мышление -- імперія -- історичне мислення -- колониализм -- колонии -- колоніалізм -- колонії -- концептуальна метафора -- концептуальная метафора -- метафора в социальных науках -- метафора в соціальних науках -- метафорическая экспансия -- метафорична експансія -- методология научного исследования -- методологія наукового дослідження -- национализация истории -- націоналізація історії -- переосмислення історії -- переосмысление истории -- персоналии историков -- персоналії істориків -- полиэтническая империя -- поліетнічна імперія -- постколониальные исследования -- постколониальный дискурс -- постколоніальний дискурс -- постколоніальні дослідження -- Российская империя -- Украина в составе Российской империи -- Украина в составе СССР -- Україна у складі Російської імперії -- Україна у складі СРСР
Анотація: Погляд автора на проблему використання концептуальних метафор в історичному науковому мисленні. Відображення у вітчизняному науковому дискурсі бінарної опозиції "імперія - колонія", поняття колоніалізму у постколоніальних дослідженнях. Зображення Ук раїни як колонії для характеристики її статусу в Російській імперії та в СРСР. Переосмислення історії України в руслі її "націоналізації" та помилки такого переосмислення. Аналіз праці німецького історика А. Каппелера "Росія як поліетнічна імперія".


Дод.точки доступу:
Каппелер, Андреас \о нем\




    Степашко, Володимир.
    Педагогічна технологія управління самостійно-пізнавальною діяльністю студентів вищих навчальних закладів економічного профілю / В Степашко // Шлях освіти / Зас.: Міністерство освіти України, Академія педагогічних наук України. - К. : Педагогічна преса, 2009. - №1. - С. 24 - 32 : табл. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 74.580.268
Рубрики: Наукова робота студентів
   Научная работа студентов

   Черкаськ
    Черкаск

Кл.слова (ненормовані):
європейські стандарти -- інтегрована система -- самостійно-дослідницька діяльність -- саморегуляція пізнання -- теоретико-методологічні аспекти -- мотивоційна функція управління -- раціональне планування -- навчально-наукова діяльність -- колективна форма навчання -- навчальні ситуації -- планові заняття -- розвиток критичного мислення -- управлінська діяльність -- навчально-науковий проект -- індивідуальні консультації -- модель -- рівні діяльності студента -- европейские сттандарты -- интегрированная система -- саморегуляция познания -- рациональное планирование -- коллективная форма обучения -- учебные ситуации -- плановые занятия -- развитие критического мышления -- уровень деятельности студента -- комплексно-индивидуальное планирование -- вища освіта -- вищі навчальні заклади -- економічні навчальні заклади -- высшее образование -- высшие учебные заведения -- экономические учебные заведения
Анотація: Науково-дослідницька діяльність студентів - головний чинник підготовки висококваліфікованих кадрів створення у ВНЗ належних організаційно-педагогічних умов для ефективного управління самостійно-пізнавальною діяльностю студентів.

Утримувачі документа:
ОНБІЦ : 49006 вул. Свердлова, 70

Дод.точки доступу:
Черкаський інститут банківської справи, вищий навчальний заклад \о нем\




    Пронякин, В. И. (профессор кафедры философии Днепропетровского национльного университета им. О. Гончара).
    К метафизике одухотворенного Логоса / В. И. Пронякин // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2009. - № 2. - С. 143-152. - Бібліографія : С.152 : 1 назва
УДК
ББК 87.3(0)
Рубрики: Філософія
   Философия

Кл.слова (ненормовані):
антична філософія -- античная философия -- история философии -- історія філософії -- логос -- метафизика -- метафізика -- персоналии философов -- персоналії філософів -- поетичне мислення -- поэтическое мышление -- рецензии -- рецензії


Дод.точки доступу:
Шевцов, С.В. \о нем\

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (04.08.2009р. Прим. 1 - ) (вільний)




    Кузьменко, В. В. (доцент кафедры прикладной математики Национальной металлургической академии Украины).
    Философское осмысление онтологического поля математических понятий в конструктивной математике / В. В. Кузьменко // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2009. - № 2. - С. 54-57. - Бібліографія : С.57 : 3 назви
УДК
ББК 87.25
Рубрики: Філософія
   Философия

Кл.слова (ненормовані):
конструктивна математика -- коструктивная математика -- математические понятия -- математическое мышление -- математичне мислення -- математичні поняття -- наукове мислення -- научное мышление -- персоналии математиков -- персоналии ученых -- персоналії математиків -- персоналії науковців -- системний підхід -- системный подход -- теория алгорифмов -- теорія алгорифмів -- философия математики -- філософія математики
Анотація: Раскрываются основные положения конструктивной математики - одного из направлений в философии математики 20 в., в частности анализируются труды А.А. Маркова, сформулировавшего системный подход в конструктуктивизме.


Дод.точки доступу:
Марков, А. А. \о нем\

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (04.08.2009р. Прим. 1 - ) (вільний)




    Привалова, Світлана (старший викладач кафедри української літератури Глухівського державного педагогічного університету).
    Психолого-педагогічні основи вивчення мови художнього твору / Світлана Привалова // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 5. - С. 21-24. - Бібліографія : С.24 : 21 назва. - В библиотеке ДНУ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
анализ художественного текста в школе -- аналіз художнього тексту в школі -- вивчення мови художнього твору -- восприятие текста в процессе чтения -- восприятие художественного текста -- изучение языка художественного произведения -- литературное развитие учащихся -- літературний розвиток учнів -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- образне мислення -- образное мышление -- психология чтения -- психологія читання -- развитие творческих способностей -- розвиток творчих здібностей -- сприйняття тексту в процесі читання -- сприйняття художнього тексту -- старшие классы -- старші класи -- украинская литература -- українська література -- художественное восприятие -- художнє сприйняття
Анотація: Стаття присвячена проблемам вивчення творів художньої літератури в старших класах: розвиток творчих здібностей школярів, психолого-педагогічні основи сприйняття художнього тексту і читання, художнє сприймання, образне мислення учнів тощо.





    Привалова, Світлана (старший викладач кафедри української літератури Глухівського державного педагогічного університету).
    Психолого-педагогічні засади вивчення мови художнього твору старшокласниками / Світлана Привалова // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 3. - С. 24-28. - Бібліографія : С.27-28 : 21 назва. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
вивчення мови художнього твору -- восприятие текста в процессе чтения -- изучение языка художественного произведения -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- мова художньої літератури -- образне мислення -- образное мышление -- психологические основы обучения -- психология чтения -- психологічні засади навчання -- психологія читання -- сприйняття тексту в процесі читання -- художественное восприятие -- художнє сприйняття -- язык художественной литературы
Анотація: Розглянуто психолого-педагогічні засади вивчення художніх творів в школі: особливості художнього сприймання літературного твору та його розуміння, роль образного мислення в цьому процесі, особливості психології читання у вивченні мови художніх творів .





    Буркович, М.
    Зламати стереотип мислення / М. Буркович // Магістраль. - 2009. - 23-29 верес. (№ 74). - С. 1, 6
УДК
Рубрики: ДИИТ--ФИЛИАЛЫ--ЛЬВОВСКИЙ ФИЛИАЛ
   ДІІТ--ФІЛІЇ--Львівська філія

   ЖЕЛЕЗНОДОРОЖНЫЙ ТРАНСПОРТ

   ПЕРЕВОЗКИ ПАССАЖИРСКИЕ

   КОНФЕРЕНЦИИ

   ЗАЛІЗНИЧНИЙ ТРАНСПОРТ

   ПЕРЕВЕЗЕННЯ ПАСАЖИРСЬКІ

   КОНФЕРЕНЦІЇ

Кл.слова (ненормовані):
ЖЕЛЕЗНОДОРОЖНЫЙ ТРАНСПОРТ -- ПЕРЕВОЗКИ ПАССАЖИРСКИЕ -- МЕНЕДЖМЕНТ -- МАРКЕТИНГ -- ЛОГИСТИКА -- МЕЖДУНАРОДНЫЕ КОНФЕРЕНЦИИ -- ДИИТ -- ЗАЛІЗНИЧНИЙ ТРАНСПОРТ -- ПЕРЕВЕЗЕННЯ ПАСАЖИРСЬКІ -- ЛОГІСТИКА -- МІЖНАРОДНІ КОНФЕРЕНЦІЇ -- ДІІТ
Анотація: Відбулася Перша міжнародна науково-практична конференція "Маркетинг і логістика в системі менеджменту пасажирських перевезень на залізничному транспорті". Серед учасників конференції був декан Львівської філії ДНУЗТ Василь Копитко.

Полный текст/внешний ресурс   скачать: конференция3.doc  - 370.688 Kb
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (25.09.2009р. Інв.М20-09-74 - Б.ц.) (вільний)




    Березіна, В. (аспірантка кафедри філософії філософського факультету Київського національного університету ім. Тараса Шевченка).
    Переклад - міст між мовними світами? (на підгрунті філософської герменевтики Г. -Г. Гадамера) / В. Березіна // Філософська думка : науково-теоретичний журнал. - 2009. - № 1. - С. 43-53. - Библиогр. в конце ст.
УДК
Рубрики: Філософія
   Загальні питання філософії

   Философия

   Общие вопросы философии

Кл.слова (ненормовані):
загальні питання філософії -- філософська герменевтика -- мовний переклад -- феноменологія мови -- мовність -- мовність розуміння -- людська комунікація -- мовний світ -- ритуали -- мовна спільнота -- розмова -- мислення -- медіальність мови -- рідна мова -- процес перекладання -- общие вопросы философии -- философская герменевтика -- языковый перевод -- феноменология языка -- язык понимания -- человеческая коммуникация -- языковый мир -- языковое сообщество -- разговор -- мышление -- медиальность языка -- родной язык -- процесс перевода
Анотація: Розглянуто філософські міркування Г. Г. Гадамера стосовно перекладу. Використовуючи поняття ритуалу, філософ засвідчує відмінність людської мови від тваринної комунікації, обгрунтовує нерозривну єдність мови і мислення, показує спосіб конституювання мовних спільнот.


Дод.точки доступу:
Гадамер, Г. Г. (німецький філософ ; 1900-2002) \о нем\
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (26.10.2009р. Інв.2899ж - Б.ц.) (вільний)




    Малахов, В.
    Про розум, педагогіку і наші філософські уподобання / В. Малахов // Філософська думка : науково-теоретичний журнал. - 2009. - № 1. - С. 134-137. - Библиогр. в конце ст.
Рец. на Возняк В. С. Співвідношення розсудку і розуму як філософсько-педагогічна проблема: Монографія / В. С. Возняк. - Дрогобич: Дрогобицький державний педагогічний університет ім. І. Франка, 2008. -357 с.
УДК
Рубрики: Філософія
   Філософія науки

   Философия

   Философия науки

Кл.слова (ненормовані):
філософія науки -- рецензії на монографії -- наукові видання -- філософсько-педагогічні проблеми -- педагогічні проблеми -- логіка мислення -- логіка педагогічного мислення -- мислення учнів -- розсудок -- розум -- сучасна освіта -- спілкування -- виховання -- духовність -- философия науки -- рецензии на монографии -- научные издания -- философско-педагогические проблемы -- педагогические проблемы мышления -- логика педагогического мышления -- мышление учеников -- рассудок -- современное образование -- общение -- воспитание
Анотація: Рецензована монографія досліджує "класичне" протиставлення розсудку і розуму, проблематику духу і духовності та роль у педагогічному процесі реальних засад спілкування.

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (26.10.2009р. Інв.2899ж - Б.ц.) (вільний)




    Даниленко, Л. І.
    Лінгвістика ХХ - початку ХХІ ст. у пошуках цілісної теорії взаємозв'язку мови, культури і мислення / Л. І. Даниленко // Мовознавство : Науково-теор. журнал Ін-ту мовознавства ім.О.О.Потебні. - 2009. - № 5. - С. 3-11. - Примітки посторінкові : 48 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Мовознавство, 20 ст.
   Языкознание, поч. 21 ст.

Кл.слова (ненормовані):
етнолінгвістика -- когнитивная лингвистика -- когнітивна лінгвістика -- лингвокультурология -- лингвострановедение -- лінгвокраїнознавство -- лінгвокультурологія -- мова і культура -- мова і мислення -- направления и школы в языкознании -- напрями і школи в мовознавстві -- этнолингвистика -- язык и культура -- язык и мышление
Анотація: Стаття присвячена аналітичному огляду теорій ХХ-ХХІ ст. про взаємозв'язок мови, культури і мислення. Визначаються основні проблемні поля когнітивної лінгвістики, у межах якої розвиваються сучасні дослідження, подається стислий нарис розвитку етнолінгв істики, лінгвокраїнознаства та лінгвокультурології.





    Печерська, Елла (кандидат юридичних наук; приват-професор Південноукраїнського державного педагогічного університету ім. К.Д. Ушинського).
    Національне виховання школярів засобами українського фольклору / Е. Печерська // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 1. - С. 23-27. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Теорія і методика виховання
   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
національне виховання -- засоби виховання -- український фольклор -- народна творчість -- українські народні традиції -- художньо-образне мислення -- виховання особистості -- виховання школярів -- анкетування школярів -- принцип спадкоємності -- принцип урахування особливостей кожного класу -- інформативність уроку -- национальное воспитание -- способы воспитания -- украинский фольклор -- народное творчество -- украинские народные традиции -- художественно-образное мышление -- воспитание личности -- воспитание школьников -- анкетирование школьников -- принцип преемственности -- принцип учета особенностей каждого класса -- информативность урока
Анотація: Відродження України неможливе без пробудження національної свідомості українського народу і, насамперед, молоді. Наукові дослідження переконливо доводять, що дитина повинна постійно перебувати під виховним впливом духовної культури свого народу. ІЇ невід'ємним елементом є народне мистецтво, в якому розкриваються одвічні витоки духовного життя народу, його морально-етичні цінності, художні смаки та ідеали. Мета дослідження-розкриття сутності національного виховання, виявлення педагогічного значення українського фольклору у цьому процесі.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Жаборюк, О. А.
    Проблема психогенези крізь призму теорії логіко-граматичної динаміки / О. А. Жаборюк // Мовознавство : Науково-теор. журнал Ін-ту мовознавства ім.О.О.Потебні. - 2009. - № 6. - С. 3-14. - Бібліографія посторінкова : 12 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
дихотомия "язык - речь" -- дихотомія "мова - мовлення" -- загальне мовознавство -- мова і мислення -- общее языкознание -- предикативність -- предикативность -- предикация -- предикація -- психогенеза -- психогенезис -- синтаксические структуры -- синтаксические теории -- синтаксичні структури -- синтаксичні теорії -- теория логико-грамматической динамики -- теорія логіко-граматичної динаміки -- форми мислення -- формы мышления -- язык и мышление
Анотація: У статті зроблено спробу апробації запропонованої автором нової синтаксичної теорії, доказова сила якої перевіряється на одній з основних проблем лінгвістики - проблеми психогенези (сутність мови і мислення та основні форми та механізми взаємовідносин між цими двома явищами).





    Дороз, Вікторія (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри теорії та навчання мов Інституту філології Бердянського державного педагогічного університету; докторант Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова).
    Філософія гуманізму, крос-культуралізму та синергетики як теоретико-методологічна основа полікультурної освіти / В. Дороз // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 2/3. - С. 21-25. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Організація освіти
   Организация образования

Кл.слова (ненормовані):
філософія освіти -- крос-культуралізм -- гуманістична освіта -- політкультурний простір -- педагогічна підтримка особистості -- політкультурна особистість -- гуманізм -- планетарна свідомість -- гуманітарне мислення -- синергетика -- философия образования -- гуманистическое образование -- политкультурное пространство -- педагогическая поддержка личности -- политкультурная личность -- гуманизм -- гуманитарное мышление -- планетарная сознательность
Анотація: Про необхідність створення методології формування гуманістичної культури особистості в політкультурній освіті, заснованій на принципах філософії гуманізму, крос-культуризму та синергетики.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)