Панасенко, Елліна (кандидат педагогічних наук; докторант кафедри педагогіки Луганського національного університету імені Тараса Шевченка). Зміст і структура експерименту як методу наукового дослідження у теорії та практиці вітчизняної педагогіки (1945-1991 рр.) / Е. Панасенко> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 11. - С. 28-35. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Історія педагогіки, 1945-1991 рр. Образование. Педагогика История педагогики, 1945-1991 гг. Україна Украина Кл.слова (ненормовані): педагогічні експерименти -- педагогические эксперименты -- моделі експеріментів -- модели экспериментов -- фази експерименту -- фазы эксперимента -- методи наукових досліджень -- методы научных исследований -- структура експерименту -- структура эксперимента -- зміст педагогічного експерименту -- содержание педагогического эксперимента Анотація: На основі теоретичного аналізу експериментального методу у вітчизняній педагогічній науці та практиці (1945-1991 рр.) створено структурно-логічну модель експерименту. Виокремлено основні фази підготовки та проведення педагогічного експерименту, розкрито їх зміст. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Калакура, Ярослав (доктор історичних наук; професор; провідний науковий співробітник відділу історичних та теоретико-методологічних проблем українознавства ННДІУВІ). Взаємовпливи методологічного інструментарію українознавства та всесвітньої історії [Текст] / Я. Калакура> // Українознавство : науковий громадсько-політичний культурно-мистецький релігійно-філософський педагогічний журнал. - 2011. - № 4. - С. 148-154. - Библиогр.: с. 153-154. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Етнографія Этнография Україна Украина Кл.слова (ненормовані): українознавство -- історія -- наукова методологія -- наукові методи -- методи наукових досліджень -- методологічні принципи -- дослідницькі методи -- засоби пізнання -- украиноведение -- этнография -- история -- исторические науки -- научная методология -- научные методы -- методы научных исследований -- методологические принципы -- исследовательские методы -- средства познания -- історичні науки Анотація: Розглядається спільність і взаємовплив наукових методів українознавства та історії. Утримувачі документа: ОБМ ім. М. Свєтлова Дод.точки доступу: Національний науково-дослідний інститут українознавства та всесвітньої історії \про нього\ Є примірники у відділах: ЧЗ (12.01.2012р. - Б.ц.) (вільний) |
Артемова, Любов (завідувач кафедри педагогічної майстерності Київського міжнародного університету; доктор педагогічних наук; професор). Лабораторні роботи як навчальне дослідження під час аудиторних занять / Л. Артемова> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2012. - № 5. - С. 44-52. - Библиогр. в конце ст. - рис.
Рубрики: Освіта. Педагогіка Вища професійна освіта Высшее профессиональное образование Кл.слова (ненормовані): вища освіта -- высшее образование -- методи наукових досліджень -- методы научных исследований -- навчальні наукові дослідження -- учебные научные исследования -- лабораторні роботи -- лабораторные работы -- гуманитарные дисциплины -- гуманітарні дисципліни Анотація: Лабораторна робота з гуманітарних дисциплін розглядається як навчальне наукове дослідження. Вивчення змісту окремих тем і питань методами наукового дослідження активізує пізнавальну навчальну діяльність студентів. Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
Худолій, Л. М. (доктор економічних наук; професор; Національний університет біоресурсів і природокористування України). Методи наукових досліджень в аграрній економіці / Л. М. Худолій, Я. С. Ларіна, Г. М. Чорний> // Економіка АПК : міжнародний науково-виробничий журнал. - 2013. - № 9. - С. 79-84 : табл., фотогр. - (Інноваційна діяльність та інтелектуальний капітал). - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 2221-1055
Экономика сельского хозяйства Кл.слова (ненормовані): человеческая деятельность -- людська діяльність -- научная деятельность -- наукова діяльність -- аспиранты -- аспіранти -- студенты магистерского уровня -- студенти магістерського рівня -- методы научных исследований -- методи наукових досліджень -- научные публикации -- наукові публікації -- учебные пособия -- навчальні посібники -- научные исследования -- наукові дослідження -- организация научных исследований -- організація наукових досліджень -- научно-исследовательская терминология -- науково-дослідна термінологія -- диссертации -- дисертації Анотація: Аналізується використання методів наукових досліджень у різних сферах людської діяльності та пропонується визначення цього поняття як явища. Утримувачі документа: КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017 Дод.точки доступу: Ларіна, Я. С. (доктор економічних наук; професор; Національний університет біоресурсів і природокористування України); Чорний, Г. М. (доктор економічних наук; професор; Національний університет біоресурсів і природокористування України) |
Класифікація методів наукових досліджень на рівні суб'єктів агробізнесу [Текст] / Г. М. Чорний [и др.]> // Економіка АПК : міжнародний науково-виробничий журнал . - 2015. - № 12. - С. 12-18 : табл.; рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Наука. Науковедение Наука. Наукознавство Загальні питання науки Общие вопросы науки Кл.слова (ненормовані): науково-дослідна діяльність -- научно-исследовательская деятельность -- наукові дослідження -- научные исследования -- дисертаційні роботи -- диссертационные работы -- методи досліджень -- методы исследований -- методи наукових досліджень -- методы научных исследований -- класифікація методів -- классификация методов -- аграрна економіка -- аграрная экономика -- суб'єкти агробізнесу -- субъекты агробизнеса Анотація: Розглянуто сутність поняття "методи дослідження" та їх класифікації на рівні функціонування суб'єктів аграрного бізнесу. Виявлено, що методи наукового дослідження як явище - це способи виконання дослідником певних розумових дій, операцій і робіт із реальними предметами та процесами або їх уявними образами й абстрактними поняттями. А методи наукового дослідження як наукова категорія - це способи використання наявних знань про конкретний об'єкт дослідження з метою одержання нових знань. Доцільнішою класифікацією методів наукового дослідження є їх поділ на дві однорідні групи: методи емпіричного дослідження і метод теоретичного дослідження, що на практиці сприятиме одержанню об'єктивної наукової інформації. Утримувачі документа: КЗК ДОУНБ Дод.точки доступу: Чорний, Георгій Михайлович (доктор економічних наук; професор; Національний університет біоресурсів і природокористування України); Худолій, Любов Михайлівна (доктор економічних наук; завідувач кафедри оподаткування і страхування; Національний університет біоресурсів і природокористування України); Ларіна , Ярослава Степанівна (доктор економічних наук; завідувач кафедри маркетингу; Національний університет біоресурсів і природокористування України); Міщенко, Іван Анатолійович (кандидат економічних наук; доцент; Національний університет біоресурсів і природокористування України) |